Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Nincs elég kordon

2010.07.09. 14:28 | Proszektura | 240 komment

Az index Népszabadságra hívatkozó tájékoztatása szerint az idei melegfelvonulás a rendőrség kérésére jóval rövidebb útvonalon halad majd az Andrássy úton. A Budapest Pride résztvevői csak a Hősök terétől az Oktogonig vonulnak, onnan pedig visszafordulnak.

Mert nincs elég kordon.

Gyurcsány idején Gergényiéknek legfeljebb olyan soványka ötletre futotta, hogy arra hivatkozzanak, igenis viseltek a rendőrök azonosítót, csak azok leestek.

Emellett pedig esetenként, rövidebb-hosszabb időre kordonokkal zárták el fél Budapestet, és az utcákat telepakolták marcona, állig felfegyverzett kommandósokkal. Az ember ilyenkor a belvárosban úgy érezte magát, mint ha az egykori kettéosztott Berlinben sétálgatna.

De most Gergényi korábbi üzlettársa ennél jóval kreatívabb, frappánsabb és kézenfekvőbb megoldást eszelt ki.

Nincs elég kordon.

Ráadásul kapásból olyan indokot tudnak mondani arra, hogy miért nincs, hogy ezeknek a – rendőri zsargonnal élve – „köcsögöknek” egy szavuk sem lehet rá.

Azért nincs kordon aranyos drága kis szíveim, mert azok kellettek a Margitszigeten az árvíz elleni védekezésre.

Na nehogy má’ fontosabb legyen ez meleg cirkusz, mint az árvízkárosultak érdekei!

Egyébként pedig visszautasítjuk azt a felháborító alattomos rémhírt, miszerint valójában azért nem lenne elég kordon, mert miután még 2007-ben Orbánék a Parlament előtt szétbontották, azokat, mint forradalmi relikviákat, a választások megnyerése után a Budapesti Történeti Múzeumba szállították volna.

Ez a nincs elég kordon duma beláthatatlan távlatokat nyithat a Pintér-féle rugalmas jogalkalmazás előtt. Jövőre már lehetne ezt az egész hacacárét egy még ennél is még kisebb helyszínre száműzni a kordonhiányra hivatkozva.

Parádézzanak csak ezek az emberek vagy micsodák mondjuk az Oktogonon körbe-körbe.

Ahogy a sakkozók mondanák: kevesebb figura, kevesebb gond.

Sőt a Jobbik pedig bizonyára azt javasolja majd, hogy inkább vonulgassanak a Hortobágyon.

A főváros szívében pedig inkább tartsuk meg a Pride Parade helyett a Prűd Parádét.

Egyébként aki kordonok miatt mégis aggódna, annak mondok azért egy jó hírt, miszerint a börtönök száma viszont örvendetesen növekszik.

· 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr162140994

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Igazi leszbik 2010.07.10. 12:52:56

A szombati melegfelvonulás apropóján úgy gondoltam, hogy bemutatok két leszbi duót, de nem a pornófilmek kisminkelt, pénzért "más" lányaiból, hanem két igazi, élettársi kapcsolatban álló lánypárost, akik valószínűleg maguk is résztvevői lehe...

Trackback: Tolerancia 2010.07.09. 21:18:02

Megkezdődött az LMBT fesztivál, és természetesen írások is születtek a témában. A melegekről szóló posztokat pedig a trollok nagyon kedvelik. Itt van mindjárt kkkk556, akitől elég távolinak tűnik bármilyen tolerancia. kkkk556 2010.07.06 10:07:09@kok...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pástétom 2010.07.09. 21:03:36

Majd ha egyszer úgy alakul, hogy a dühödt tömeg a kormány ellen fordul, lesz elég kordon...

Tita nick 2010.07.09. 21:06:50

Gyárts kordont, akkor lesz elég, cedd vele körbe magad és vonulj!

xstranger 2010.07.09. 21:08:35

Mekkora kamu szoveg ez mar. Gyanitom hogy Budapesten annyi kordon van ami egyszeruen nem fer el a Margitszigeten, most gondoljuk csak el mennyi kordon kell pl egy maratonfutashoz?

Kiraly hogy mar nem elek abban az orszagban.

Brightonban a melegfelvonulason tobb ember van mint amennyien a varosban laknak. A sort a varosi rendorparancsnok vezeti es a polgarmester fejezi be ezzel is kimutatva hogy a buziknak nincs mitol felnie abban a varosban. Londonban detto.

klacus 2010.07.09. 21:09:43

@pástétom: Itt nem lesz dühödt tömeg cimbora.

Ezt a lovat a gyurcsányista balfasz banda jól megnyergelte a Viktornak. Jelen helyzetben kurvaországban az sem baj, hogy Viktor megint fordítva ült rája...

klacus 2010.07.09. 21:12:24

@xstranger: De ez nem London...

ez Bejrút. Egyébként meg nem az a gond ha vonulnak a melegek, hanem ha pukkasztják a népet...

A sok majom meg majd megy verni Őket...

bugkiller 2010.07.09. 21:14:12

Nem igazán értem: most fel kellene háborodnia mindenkinek azon, hogy nem kordonozzák ketté az egész várost néhány idióta miatt, akiknek nincs jobb dolguk, mint hogy pávatollal a seggükben vonuljanak??????? Nenemáááááá.
Amennyire tudom, a homo társadalom nagy része sem igazán szimpatizál ezzel a cirkusszal, nem véletlenül kerülik el messziről. De most komolyan: tényleg kell ez ebbe a városba?

xstranger 2010.07.09. 21:14:40

@klacus: ez a pukkasztjak a nepet arra emlekeztet amikor az oreg neni feljelenti a szomszedot hogy meztelenul jarkal a szobajaban. A rendorok kijonnek es az egyik megjegyzi:
-Mama, az on ablakaibol nem is latszik a ferfi lakas.
-Innen nem is, a kamraban kell felallni a kissamlira hogy lassam.

Tita nick 2010.07.09. 21:17:00

@bugkiller: Nem kell. Érdekes, amíg nem vonulgattak és nem hergelték a többséget, addig senki nem foglalkozott velük.

whiterose 2010.07.09. 21:17:29

nem értem ezeket a debilis felvonulásokat. Lejáratját saját magukat.

macchiato 2010.07.09. 21:18:55

..és nem lehet, hogy véletlenül igazuk van és tényleg nincs kordon?!?
Nem, a másik oldalnak sosem lehet igaza, aki a büszkeség (?!Mire is? Tett valamit azért, hogy büszke lehessen rá?Lemaradtam valamiről? Én sem vagyok büszke pusztán a heteroszexualitásomra) napját nem sztárolja, az mindjárt homofób, szemétláda, aki még hazudik is.
Nem lehetne kevésbé vadul együtt élni, melegek és nem melegek szépen, békében?

Filhipposz 2010.07.09. 21:20:16

@xstranger: Maradj ott, ahol vagy, hülyegyerek. De akkor kommenteket is az ottani meleg-oldalakra böfögjél bazmeg.

Ajtony 2010.07.09. 21:20:26

@xstranger: Valamikor nagyhatalom volt Britannia - ma meg egy a sok jelentéktelen ország közül, rengeteg belső problémával.

Tita nick 2010.07.09. 21:22:21

@macchiato: De lehet, csak a melegeknek egyetemben a liberósokkal nem érdeke, mert akkor nem lehet belekötni a jobboldalba, nem lehet fasisztázni.

Ajtony 2010.07.09. 21:24:18

@klacus: Igazad van, kár Gyurcsányért. Maradhatott volna nektek, és akkor lenne kordon bőven

Tita nick 2010.07.09. 21:27:30

Proszektúra cím helyett jelen esetben ajánlanám prosztatára változtatni a blog címét.

Ajtony 2010.07.09. 21:30:19

@Tita nick: Ferenc remek borsodi Első Titkár lenne, Mesterházy meg lehetne a helyettese. Szerintem simán megszavaznánk nekik egy nagyhercegség államformát, csak vinnék magukkal a maradék szocit, meg a még szabad demokratákat. ott aztán egész évben büszkék lehetnének - a mire is? :-)

Ajtony 2010.07.09. 21:35:38

@pástétom: Dühödt tömeg?
Azt azért megnézném, hogy mekkora tömeg dühödik fel a kevés kordon miatt. Ez csak egy rózsaszín álom.

nem nemsiker_s 2010.07.09. 21:36:14

@xstranger: "A sort a varosi rendorparancsnok vezeti "

És egyszer sem néz aggódva a háta mögé ?

Senkifia 2010.07.09. 21:36:26

nem egészen értem, minek egyáltalán felvonulni, hogy elfogadtassák magukat? Kivel? aki elfogadja, az amúgy is, aki meg nem, ettől csak idegesebb lesz,hogy bazzeg,megint nem sétálhatok az andrássyn a gyerekkel az állatkert vagy a városliget felé,mert magyarázhatom az 5évesnek, miért szereti apa anyát, a bácsi meg azt a másik szakállast. És őszintén nekem nincs kedvem liberalice magyarázni a gyereknek. ilyen egyszerű. ja és én vagyok az,aki amúgy nem haragszom, van rokon is meleg,meg kolléga is(aki mel(lesl)eg szintén nem ért egyet a pride-isztikus vonulásokkal,meg a budapest parádékkal). csak ez a felvonulósdi kezd qrvára irritálni. És hogy miért nem vagyunk toleránsak. A melegek miért nem tolerálják,hogy a többséget zavarja,hogy ők tömegesen vonulnak tüntetve a "máságukkal"? Vagy a tolerancia az többségi monopólium? Minek pont az andrássyn? mert az feltűnő? próbálkozzanak a dohány utcába, fogadjunk,nem kapnak még engedélyt se a felvonulásra, apropó elfogadás. Szóval kicsit el kéne ezen is gondolkodni,nem csak a többséget fikázni,hogy intoleráns, meg a rendőröket,hogy nem hiányzik nekik a púp a hátukra,meg a botrány,és kifogásokat gyártanak..
p.s.
A hortobágyi séta nem is rossz ötlet :)

jpmjpm 2010.07.09. 21:37:32

Nincs elég kordon. LOL!

Eddig volt. Idén nincs. ;)

Senkifia 2010.07.09. 21:38:14

@nemsiker_s: miért, szappan van a földön? :)

Senkifia 2010.07.09. 21:39:13

@pástétom: egyelőre a dühödt tömeg hatvanegynéhány százaléka támogatja a kormányt, úgyhogy a kordon még arrébb lesz :)

nem nemsiker_s 2010.07.09. 21:39:43

Beszarás nektek az a gond hogy kevés a kordon ?

macchiato 2010.07.09. 21:40:21

@jpmjpm: Tavaly nem volt ekkora árvíz, idén van. Hallottál arról is, vagy csak a meleg felvonulásról?

nem nemsiker_s 2010.07.09. 21:41:03

@Senkifia: :)

Aztán hátulról meg szóltak neki, vegye föl legyen szíves.

macchiato 2010.07.09. 21:42:19

@Tita nick: @Tita nick: A libsiknek már oly' mindegy, de a melegeknek nem lehet érdeke ellentéteket szítani. Szerintem többségük ezt nem is akarja.
Az álliberálisokból meg már elegem van, a józan paraszti ész fogalmát nem ismerik, csak azt gondolják, hogy ők attól jó emberek, ha mindig a másik oldalra állnak.

Sherpa_1 2010.07.09. 21:42:48

Emlékeznek még a részeges Kiss Ernő nyugállományú rendőr dandártábornokra? Akit fél éven belül háromszor hullarészegen kapcsoltak le a rendőrök? Február elején egy órán belül kétszer is, legutóbb pedig március végén, amikor járóke ...tovább »lők találtak rá vérző fejjel, hiányos öltözetben, mezítláb.
Ugyanő volt, aki 1998-ban levizelte e Teve utcai rendőrpalota épületét, december 31-én menesztették is.
2007. november végén, mint a Budapest XIII. Kerületi Rendőrkapitányság parancsnoka, részegen több parkoló autót összetört, majd azt hazudta, hogy egy alteregója lopta el az autót, ezért hitték, hogy ő volt.
Ellene ittas vezetés és hatóság félrevezetése miatt indult büntetőper idén márciusban.
Nos, már biztosan emlékszünk rá.
Pintér Sándor ezt az embert főtanácsadójává tette, rangjait visszakapta. No comment

nem nemsiker_s 2010.07.09. 21:42:57

Miért a melegek akarnak parádézni ?
Sztem ez egyfajta exhibi cionizmus.

Ajtony 2010.07.09. 21:44:38

@Senkifia: A Dohány utca jó ötlet, keskeny, így nem kell kordon, csak a keresztutcáknál.

macchiato 2010.07.09. 21:44:43

@Sherpa_1: Ez gáz, de ez most off topik.

Ajtony 2010.07.09. 21:46:17

@Sherpa_1: Valami linket dobhatnál az interneten kerengő levél (meg gondolom a kurucok) igazolására!

Tita nick 2010.07.09. 21:48:25

@macchiato: Na, azok a melegek nem vonulnak fel!

nem nemsiker_s 2010.07.09. 21:48:35

@Ajtony: "A Dohány utca jó ötlet, keskeny, így nem kell kordon, csak a keresztutcáknál. "

Megőrültél? Pont a keresztutcán nem kéne a kordon.

Tita nick 2010.07.09. 21:50:48

@Ajtony:

meg a még szabad demokraták

:-))))))))))

jpmjpm 2010.07.09. 21:55:20

@macchiato: Ja, értem, kivitték a kordonokat az árvíz súlytotta területekre, mert azzal hatásosan lehet a vizet megfékezni. Basszus, mekkora hülye vagyok, hogy ez nem jutott eszembe.

Egyébként nem érdekel a melegfelvonulás, csak azt nem szeretem, amikor hülyeségekkel etetik a népet.

frikazojd · http://kocs.ma 2010.07.09. 21:57:27

ha a buzikkal nem lenne semmi baj, nyilván egyáltalán nem kéne kordon.

macchiato 2010.07.09. 22:00:25

@Ajtony: Megnéztem a neten. Igazad van, barikád.hu.

Tita nick 2010.07.09. 22:03:30

@jpmjpm: Mint pl. RTL, TV2, Blikk, Story, stb. Erre gondoltál?

macchiato 2010.07.09. 22:04:58

@jpmjpm: khmmm....Te mondtad. Szóval nem a vizet..."Steigler Sándor közlése szerint a rendőrök arra hivatkoztak, hogy az árvíz után főként a Margitszigeten kellett körülkeríteni az életveszélyessé vált fákat, ezért nincs elég fémkordon"

jpmjpm 2010.07.09. 22:09:45

@macchiato: Igazából évek óta kellemetlen biztosítani a melegfelvonulást. Szerintem is kínos dolog ez az egész. Én inkább ezt látom ezen hír mögött.

Ha kimennénk a Margit-szigetre nem vagyok biztos benne, hogy találnánk kordonokat. De emiatt nem fogok kimenni.

CyberPunK 2010.07.09. 22:11:57

Miért kéne állami pénzből védeni azokat, akik önszántukból mennek ki megveretni magukat? A számlát ki állja? Dobják össze a szervezők a pénzt a hiányzó kordonokra, és nincs gond. Ugyanúgy rendőri biztosítás ne legyen, csak ha fizetnek. Kapitalizmus van, vagy mi.

jpmjpm 2010.07.09. 22:12:38

@Tita nick: Hát, igazából erre is gondolhatok. Mert tényleg gázok az általad felsorolt hírforrások. De a mindenkori hatalom mellébeszélése sokkal bántóbb számomra.

macchiato 2010.07.09. 22:14:24

@jpmjpm: Szerintem sem lehet nagy élmény. És lehet, hogy ez kordon hiány kapóra jött. Így, együtt már egyetértünk.

jpmjpm 2010.07.09. 22:18:06

@macchiato: Egyébként, most komolyan, ha egy bazi nagy fa ki akar dőlni, akkor ott egy kordon mit tud segíteni? Az agyonbasz mindent 25 méteres körzetben. Egy kordon ott nem segít.

dr.kakaósbögre 2010.07.09. 22:18:52

Azért azt tisztázni kéne hogy a buzik vonulnak,a melegekmeg otthon dühöngenek hogy már megint lejáratják őket.

aritus 2010.07.09. 22:27:46

De jó itt, itt mindenki utálja a buzikat és nagyon szereti a rendőröket. És olyan nagy az egyetértés abban, hogy a buzik hülye köcsögök. Szép vagy Magyarország. Szeretlek.

aritus 2010.07.09. 22:31:37

kakaósbögre, milyen igazad van, itt tényleg a hülye köcsögök járatják le magukat. Direkt oda mennek, hogy a rendes Magyar embereket dühiccsék! És mennyibe kerül a hülye buzik felvonulása! Most amikor ekkora bajban van édes Hazánk! Minden fillér számít!

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2010.07.09. 22:36:23

0.Itt nem a melegségről van szó, hanem arról, hogy van egy ősi állati ösztön, hogy a nálunk gyengébbet (meleget, kisebbet, magányost) meg kell támadni. Az alja csőcselék ezen nem tudott túllépni, ezért tulajdonképpen ők vannak a kordonnal elzárva.
1. azért "büszkeség", mert egy 40 évvel ezelőtti amerikai esetre emlékeznek, amikor volt bátorságuk kiállni a rendőri zaklatással szemben. Vállalták magukat, ami igenis oka a büszkeségre.
2. Akit a valóság, hogy pl. vannak melegek, az ég kék, a fém meg vezeti az áramot, képes "provokálni", az kiállítja magáról az idiótaság bizonyítványát.

Ajtony 2010.07.09. 22:37:42

@henrik_: Szia! nincs semmi "bezzeg" abban, amit írtam. Abban bezzeg már igen, hogy "Itt Brightonban a rendőrkapitány megy elől".
Azzal pedig általában gondjaim vannak, ha a hollandok, vagy angolok kezdenek bennünket rasszistázni, meg intoleránsnak tartani.
Nem mi tartottunk rabszolgaként és kereskedtünk "állatként" fekete emberekkel. Nem Magyarországon tartanak másodrendű polgárként fekete afrikaiakat és arabokat. Nem nálunk volt faji megkülönböztetés a hatvanas évekig (ez az USA).
Jelenleg Angliában létezik egyes területeken cigányokra bevezetett kijárási tilalom. Létezik letelepedési cenzus faj szerint.
Vegyük már észre, a tolvaj kiált rendőrért!

aritus 2010.07.09. 22:39:38

peetmaster mit magyarázol itt? Nem érzed, hogy ez itt Magyarország? Itt nincs semmi szükség genetikai hulladékokra, akik ráadásul, akkor amikor ekkora bajban van édes Hazánk, milliókat elpocsékolnak azért, hogy mutogassák a gusztustalanságukat!

Ajtony 2010.07.09. 22:39:38

@macchiato: Szia! Sejtettem, bár kuruttyra tippeltem volna. Nekem e-mailban érkezett jobbikos szimpatizánstól - aki mellesleg a barátom, bár lassan már nincs olyan kérdés, amiben egyet tudnánk érteni

aritus 2010.07.09. 22:43:59

Ajtony, hogy neked milyen igazad van! Angliában qrva szar élni, bezzeg édes Hazánkban! Itt aztán csak elsőrendű állampolgár van, kivéve a tetű buzikat meg a tolvaj, élősködő cigányokat. Persze őket a segélyekkel tömjük, pontosabban tömtük. Most már itt a 3 csapás, most már jól elbánunk az élősködő bandával! A buzikkal meg most fogunk.

Ajtony 2010.07.09. 22:45:57

@peetmaster: De a dohányzókat meg tiltsák ki mindenhonnan, és a TB ne fizesse az ellátásukat - ugye milyen toleráns vagy?

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2010.07.09. 22:45:57

@aritus: szerintem elég érthető voltam. A pénz az idióta csőcselék miatt megy el, akik nem bírják visszafogni magukat, ha maguknál vélelmezhetően gyengébb embert látnak, és muszáj ütniük.
Ezt az a frusztráció okozza bennük, hogy a világ bonyolultabb, mint amennyit fel bírnak fogni belőle.
Ugyebár nem vagy abban a helyzetben, hogy bárkit is legenetikaihulladékozz, mert nem te teremtetted az életet, és nem tudod, melyik része mire való. Mivel a melegek is a természet részei, mégpedig stabilan újraképződő részei, ezért nem lehet selejtnek nevezni őket. Pont olyan hülyeség, mint az ég kék színe ellen tiltakozni.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2010.07.09. 22:46:58

@Ajtony: a dohányzásért felelős a dohányos. A melegségéért nem felelős a meleg - egyszerűen ezt dobta neki a gép. Továbbá a dohányos árt nekem a füstjével, a meleg nem árt nekem a buzulásával.

Ajtony 2010.07.09. 22:52:07

@aritus: Keresd meg a gyógyszered, elgurulhatott. Aztán ha véletlenül Britanniában jársz, mondjuk éppen Brightonban, ugorj be egy lakótelep közeli kocsmába - ott majd megtapasztalhatod a brit toleranciát, az idegennel szemben.
Magyarországon meg nyugodtan kérhetsz egy sört egy pestezsébeti kocsmában, vagy a nyócban (gondolom a Népszínház utcában is gyakorlod a toleranciát, nem csak a rózsadombon)

Joe84 2010.07.09. 22:53:19

Vegyenek maguknak kordonokat, meg biztonsági embereket is. Jellemző Magyarországra, hogy kb 100 magamutogató, beteg ember miatt több ezer rendőrt az utcára vezényelnek, vidéken meg hagyják szabadon garázdálkodni a cigánybűnözőket.

Ja, és mi az a meleg? Az időjárás az lehet meleg, de a homokos az mitől az?

Ajtony 2010.07.09. 22:54:12

@peetmaster: legutóbb azért feszítettek meg egy kutatót, mert betegségnek nevezte a valóban genetikai defektet. Azért annyira ne legyetek liberálisok, hogy "nem is, de mégis".
Most akkor mi szerinted?

aritus 2010.07.09. 22:54:31

peetmaster, akiket te idióta csőcseléknek nevezel, azok az igazi Magyarok! Magyarságuk abból táplálkozik, hogy utálják a tótokat (na meg az asszimiláns párti Híd-Most-ot), meg a buzikat, akik direkt provokálnak! És igenis genetikai hulladékok! Az igaz Magyarok ezt tuggyák!

Leonce 2010.07.09. 22:58:31

hehe.
"ezek az emberek vagy micsodák" :D
És az is vicces, hogy Magyarországon a meleg FELVONULÁS tényleg technikailag viccesen van megoldva mennek egy kicsit el és vissza:))

Meleg elvonulás:)

Ajtony 2010.07.09. 22:59:11

@peetmaster: Kulturált dohányzó nem szívatja a füstjét mással, míg kevésbé kulturált meleg elég erőszakosan zaklat egy nyilvános vécében (Körút-Király sarok, pedig csak pislantani kellett volna - inkább hazavittem fog-vicsorítva).
Ne kezdjünk bele! Ha azt "dobta a gép", fogadjuk el a tényét, de ne legyen erény, vagy követendő példa.

aritus 2010.07.09. 22:59:12

Ajtony, én a rózsadombról ki sem teszem a lábam! Aztán innen osztom az észt szegény Hazámnak. Azért szegény, mert én a rózsadombon pöffeszkedek, és a genetikai hulladék buzik meg a magamutogatásukra pazarolják a becsületes Magyar adófizetők pénzét. Jól kibaszunk veled Ajtony.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2010.07.09. 23:00:39

@Ajtony: szerintem kisebbségi szexualitás. NEM betegség. Mint mondtam, a természet magától idézi elő, minden állatfajnál, különböző %-ban. Evolúciós ELŐNYE a család hatékony, önzetlen támogatásának képessége. Mivel saját gyereke nincs, a rokonság gyerekeit támogathatja, akik 50%-ban az ő génjeit viszik tovább.
De továbbra sem erről van szó. Arról van szó, hogy az ÖSSZES ilyen komment CSAK a férfi melegeket támadja, mert ők a "gyengék", a szabványtól elmaradók, a selejtek. Női melegekről sosem esik szó. Ez bizonyíték a fenti 0. pontomra, miszerint ez nem szól másról, mint a dögevő-ösztönről: rúgjunk bele mindenkibe, aki gyengébbnek tűnik, mint mi.

pakesz (törölt) 2010.07.09. 23:00:52

@xstranger: "Brightonban a melegfelvonulason tobb ember van mint amennyien a varosban laknak. A sort a varosi rendorparancsnok vezeti es a polgarmester fejezi be ezzel is kimutatva hogy a buziknak nincs mitol felnie abban a varosban. Londonban detto."

hinnye!!!
10 millio felvonulo van a londini buzifeszten aztaaaaaaaaaaaaaa

xstranger 2010.07.09. 23:01:16

@Ajtony: latom sokszor jartal Angliaban, foleg Brightonban, hulyegyerek.

aritus 2010.07.09. 23:01:33

Joe84 ne aggódj a tolvaj cigányok miatt, itt van már a 3 csapás! A buzik meg már nem sokáig mutogathatják magukat!

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2010.07.09. 23:03:13

@Ajtony: Sajnos ilyen kulturált dohányzóval nemigen találkozom, az említett köcsögöt pedig pofán kell baszni, mert nem érti a "nem" szó jelentését.
Én amiatt védem itt az általános melegeket, mert a legtöbbjük akkor is erőszaknak lenne kitéve, ha csendben, szabvány öltönyben, viszont a párjával kézen fogva menne az utcán. Ennek oka a már kifejtett gyengeség, mint erőszakvonzó tényező.

draft22 2010.07.09. 23:03:13

@aritus: Bocs te ugye meleg vagy?
Jobb lenne, ha felvállalnád, és nem a mérhetetlenül ostoba dumáddal próbálnád leplezni. Én megértem, hogy ma Magyarországon ez nehéz, de hidd el sokkal könnyebb lehet úgy élni hogy felválalod magad. Én is szenvednék, ha nem szabadna a lányokat szeretnem nyílvánosan, ezért nem lettem pap.

aritus 2010.07.09. 23:04:49

peetmaster, ne erőlködj! A buzik genetikai hulladékok, ráadásul a Magyar emberek keserves adóforintjait pazarolják el a hülye magamutogatásukra. Hát nem érted, hogy nekünk normálisoknak akkor jó, ha nekik szar?????

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2010.07.09. 23:05:37

@Ajtony:
"ne legyen erény, vagy követendő példa. "

Még ennyit: szó sincs erről. Nem értem, honnan veszik sokan azt, hogy bárki ezt hirdetné. Egyszerűen elfogadást kérnek, azaz hogy ugyanúgy mehessen végig kézenfogva az utcán, mint egy hetero, támadás nélkül. Ehhez is még fejlődni kell sokaknak.

Franzi 2010.07.09. 23:06:24

@Senkifia:

ez az! senki ne vonuljon, soha!
mert az nem a többség.

ne vonuljanak gárdisták sem, csinálják otthon 4 fal között. soha ne legyenek tüntetések. ne legyenek megemlékezések sem, mert ezek engem mind zavarnak és korlátoznak a mozgásomban. mi az, hogy lezárják a lánchídat augusztusban, majdnem minden hétvégén? és hogy biciklis felvonulás miatt korlátozva vagyok? meg futóverseny miatt lezárják a fél várost? hogy jönnek ezek ahhoz? a többség nem fut.

Ajtony 2010.07.09. 23:06:47

@aritus: A genetikáról az azt említővel kéne hisztizned. Egyébként minden soroddal magadról állítasz ki bizonyítványt.
(hazámnak, és magyar - kisbetű a mélymagyarok szerint, valamint nem tartom genetikai hulladéknak a melegeket - veled ellentétben - csak nem vagyok az)

aritus 2010.07.09. 23:07:00

megmegvolt, nana gyanús ez a megértő szöveg, csak nem vagy buzi? pfujj!

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2010.07.09. 23:07:07

@aritus: ja, tudom, de jólesik kiereszteni a gőzt :) Nekünk békéseknek se könnyű :)

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2010.07.09. 23:08:29

@Ajtony: -nak nem esett le @aritus: iróniája. Mondjuk az utolsó előtti komment már elég ráutaló volt :)

aritus 2010.07.09. 23:09:20

Ajtony 2010.07.09. 22:54:12
@peetmaster: legutóbb azért feszítettek meg egy kutatót, mert betegségnek nevezte a valóban genetikai defektet. Azért annyira ne legyetek liberálisok, hogy "nem is, de mégis".
Most akkor mi szerinted?
Szóval a genetikai defekt az nem ugyanaz, mint a genetikai hulladék? Ajjaj Ajtony, nem kell a duma, vállald magad!

tundrazuzmo (törölt) 2010.07.09. 23:09:36

Nem szeretem azt, amikor alapvető emberi jogokat a buzeránsfelvonulás ürügyén kell kikövetelni a kormánytól. Olyan undorító.
- Ha belenyugszom a rövidebb kordonba, akkor holnap engem is korlátozhatnak majd, mert mittudomén a Jedi kisebbséghez tartozom, és nem vonulhatok, mert a Birodalmi Lépegető Klub Darth Vader emléknapot tervez
- Ha nem nyugszom bele, akkor pedig óhatatlanul a buzeránsok oldalán kampányolok. Vagy mégsem?

Szerencsére nem. Felnőtt emberek vagyunk, és demokrációban élünk. A hosszú kordonért akkor ki lehet állni, ha a pávatollas bandát rühelli az ember. Úgyhogy ezt is teszem.

aritus 2010.07.09. 23:10:37

peetmaster:)) csak fölöslegesnek tartom az ige hirdetést:)) Inkább tükröt tartok...

aritus 2010.07.09. 23:13:32

tundrazuzmo ezt jó volt olvasni, kösz. Komolyan.

aritus 2010.07.09. 23:15:29

tundrazuzmo
Felnőtt emberek vagyunk, és demokrációban élünk. A hosszú kordonért akkor is ki lehet állni, ha a pávatollas bandát rühelli az ember. Úgyhogy ezt is teszem.
Ez a lényeg. Aki ezt nem érti, írjon a Kádár titkárságra.

Ajtony 2010.07.09. 23:16:11

@peetmaster: Szerencsére mehetnek kézenfogva, és ha a heterókra is elfogadott normák szerint élnek, senki se foglalkozik velük. Tartok tőle, hogy kissé túldimenzionált a probléma. Azt meg, hogy vannak bizonyos helyek - főleg a fővárosban - ahol nem tanácsos bizonyos embereknek megjelenni, minden egészséges ember tudja. Van ahol melegnek, van ahol magyarnak, rockernek, vagy jól fésültnek, Dózsa, vagy Fradi drukkernek nem tanácsos megjelenni.
Az is érdekes, hogy a pro és a kontra csoport nem tesz ki összesen ezerötszáz főt, mégis ez a marhaság tematizálja a sajtó egy részét.
Egyébként az önfeledt fasisztázáshoz sok sikert és jó szórakozást kívánok!

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2010.07.09. 23:16:51

@aritus: A tükörben olyasvalaki látszik, akivel ritkán találkozunk. Nehéz felismerni, főleg, ha nem tetszetős darab.

draft22 2010.07.09. 23:17:04

@aritus: Ha feltűnt volna, nekem nem kell azzal védenem magam, hogy szídom a buzikat. valószínűleg nem tanultál pszichológiát, mert akkor tudnád, hogy az elfolytás tipikus tűneteit produkálod, amikor, úgy próbálod leplezni valódi énedet, hogy az elfolytás miatti frusztrációdat, pont arra a csoportra vetíted ki ahová valójában tartozol. A Homófóbok között 6-7 szeres arányban találunk látens homoszexuálisakat, mint az elfogadók között (lásd Haider és sokan mások). Egyébként hasonló motívumú vfiselkedés minden magát kisebbségben érző emberben kialakul, amikor fél, hogy a többség leleplezi, ezért hasonolni próbál, ráadásul láthatóan. Tipikus és megfigyelt eset, amikor egy vendég szurkolónak a hazai szektorban kell ülnie (Angliában próbálkoztak ilyesmivel a 80-as évek végén, hogy a vendg szurkolókat szétszórva beültetik a hazaiak közé, ez eredmény meglepő volt, mert néha hangosabban szurkoltak a hazaiaknak, mint az igaziak, féltek a lebukástól.

J.W. Booth 2010.07.09. 23:19:55

Az emberesek lassan immunissá válnak a sok hazugságra. Viktorék is látják ezt és ki is használják.

Lassan, de biztosan haladunk affelé, hogy a legigazabb politikus Gyurcsány Ferenc lesz. A Fidesz vezérkara már rég lekörözte.

Ajtony 2010.07.09. 23:21:05

@aritus: Nem ugyanaz. Én egyetlen hozzászólásomban sem felejtettem el: emberekről van szó. Aki hulladéknak nevez egy embert - bármilyen ok, vagy érv miatt - komoly önvizsgálatra szorul.
Genetikai defekt miatt létezik kék szem(mutáció).

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2010.07.09. 23:21:25

@Ajtony:
"Szerencsére mehetnek kézenfogva" ha te garantálod, hogy senki nem fogja megdobálni őket tojással,

"ha a heterókra is elfogadott normák szerint élnek", azaz ellenkező nemű emberrel mutatkoznak,

"senki se foglalkozik velük", mint a szüfrazsettekkel, akik, ha emlékszel, elérték a céljukat, még ennél is nagyobb polgárpukkasztással.

"Azt meg, hogy vannak bizonyos helyek - főleg a fővárosban - ahol nem tanácsos bizonyos embereknek megjelenni," az a legkevésbé sem elfogadható, kerül, amibe kerül, ezt meg kell szüntetni. Erre van a rendőrség.

"Az is érdekes, hogy a pro és a kontra csoport nem tesz ki összesen ezerötszáz főt,", plusz azt a félmillió rejtőzködő meleget, ami minden statisztika szerint él az országban,

"mégis ez a marhaság", mármint az erőszakos, alja csürhe "tematizálja a sajtó egy részét.".

tundrazuzmo (törölt) 2010.07.09. 23:21:55

A mai nap beszólása:
- Kordon NINCS.
- Jól VAN.

draft22 2010.07.09. 23:22:41

@Ajtony: Amúgy a nyugati felvonulásokon megjelenők legalább 80%-a heteró, egyszerűen jó buli, pia, nők és férfiak meg a kettő között egy rakat politikus, miniszterek, polgármesterek, sőt papok (anglikánok például, de Dél-Amerikában katolikusok is).
Londonban most ott volt a BNP is 8ez olyan mintha nálunk a Jobbik menne ottan.

bonebear · http://cinca.blog.hu 2010.07.09. 23:22:46

Én úgy láttam, hogy már levonult az ár a fővárosból, tehát mi a rákot keresne egy halom kordon még mindig a Margitszigeten?????? Az újságírók erre miért nem kérdeznek rá, amikor ilyennel etetik őket?

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2010.07.09. 23:23:32

@megmegvolt: nem érti, @Ajtony: még mindig nem érti az iróniát @aritus: hozzászólásaiban.

Martian (törölt) 2010.07.09. 23:25:23

Na megyek, beöltözök pásztornak, farkamra húzok egy kecskét, majd beállok a büszke menetbe... majd meglátjuk, meddig tart a tolerancia!
:)

tundrazuzmo (törölt) 2010.07.09. 23:25:39

@nemsiker_s: Ugyan már, a buzeránsság nem zsidó szokás. Sajnos a libsik összemosták a kettőt a magyarság fejében.

tundrazuzmo (törölt) 2010.07.09. 23:31:01

Juteszembe: a gárdisták ugye ki tudtak menni a gátakra, és tudtak zsákokat pakolni? Tudtak bizony. Mert nem csak pofáznak, hanem tesznek is valamit. Magánemberként is ki tudtak volna menni, de jól jött a reklám a gárdának. Ez teljesen érthető.

De a buzgárok miért nem vonultak ki a gátakra testületileg? Dolgozhattak volna a köz javáért, és ha szivárványos zászló alatt mennek ki, akkor még reklámozhatták volna is magukat. Na mégis miért nem mennek ki? Mert a közjóért tenni azt nem akarnak... Felvonulni is csak akkor jó, ha mehet a polgárpukkasztás.

Ingyenélő banda, munkából kellene megélni, nem "melegségből"!

draft22 2010.07.09. 23:32:12

@Ajtony: Problémái vannak ennyi.
Van egy angliai rokkant barátom, aki nagyon hálás a melegeknek, ugyanis Angliában a fogyatékkal élő emberek integrációja, elfogadása jól megy (mindeütt rámpák, kocsik, rokonok, nem élnek bezárva stb. A változás 40 éve kezdődött amikor a melegek polgárjogi mozgalma felhívta a figyelmet egy csomó egyéb csoport hátrányos megkülönböztetésére, fogyatékosok nagyrésze lepusztult intézetekben élt, mert emberii hulladéknak tartották őket, mint a nácik. A szűfrazsettek 100 évvel ezelőtt azért küzdöttek, mert a nőket sdzellemileg alacsonyabb rendűeknek tartották (nem tanulhattak, szavazhattak stb.9 A tűntetéseiket, dühös ellentűntetők és rendőrök verték szét gyakran, a konzervatív újságok tele voltak karikaturákkal, a hülye nőkről akik nem is emberek max cselédek. A világ változik.

Ajtony 2010.07.09. 23:33:24

@peetmaster: beszámozhattad volna a marhaságaidat, egyszerűbb lenne.
Ha nem a felvonuláson megy két férfi kézenfogva, ki a fenyő foglalkozik vele?
A heterókra elfogadott norma - jelenleg például a betiltott gárdaruha, a nemi szervek takarása, utcai petting vagy aktus kihagyása. Gyakran mennek egyébként azonos nemű emberek egymás mellett, sőt egy irányba is, így az semmiképpen nem kritérium.
Az már valahol igen, hogy férfiak hülyén néznek ki miniszoknyában és tűsarkakon. Ha valakinek az a dilije, legyen annyira igényes, mint egy nő - az is hülyén néz ki a nevezett cuccban afrikos lábszárral. De tudod te, csak azt hiszed, fel tudsz bosszantani.
Neked ez véres harc, nekem unaloműző - ugyanis éppen dolgozom, és már minden érdekes szájton túl vagyok.

lutria 2010.07.09. 23:33:54

Kérjenek kölcsön attól a cégtől amelyik augusztus 20-án végig tudja kordonozni a Dunapartot a Margit-hidtól az Erzsébet -hidig többszörösen is.(Az összesen legalább 8-10 km.)Vagy talán azok is a rendőrségé?Nem hinném hogy a szigeten annyit felhasználnának hogy körbekerítsenek pár fát 10 méteres körzetben.

aritus 2010.07.09. 23:35:19

@megmegvolt: Kösz, most már tudom, hogy buzi vagyok! Uramatyám! Többet nem lehetek igaz Magyar????
Zelig (Woody Allen)

Rotfuchs 2010.07.09. 23:35:20

Szerintem semmi baj sincs azzal, hogy rövidebb menetet akarnak, az egész amúgy is teljesen felesleges. Amúgy pedig a saját területén annyit vonulgathat amennyit akar, de ne kelljen már minden idióta biciklis meg meleg felvonulás miatt lezárni az utakat.

Amúgy lehet rosszul tudom, de a szervezők nem fizetnek a rendőri biztosításért. Amennyiben én tudom rosszul tárgytalan, de ha ezt is a főváros vagy a kormányzat vállalja át, akkor örüljenek, hogy egyáltalán vonulgathatnak, szerintem be kellene tiltani úgy ahogy van. A fesztivál oké, de ez a felvonulás már tényleg semmi másra nem jó, csak a pénzszórásra és az indulatok szítására.

Nem tudom elképzelni mi haszna származik a melegeknek abból, hogy mindenféle okostónik kereszteshadjáratot tartanak a jogaikért. Ami jogokat a társadalom megad azt adja meg a természetes fejlődés és a józan mérlegelés folyományként. Az összes ilyen ugribugri alakot, aki tényleg azzal akar valaki lenni, hogy a melegkérdésben egy álláspontot képvisel jól el kellene küldeni valami Fekete-afrikai országba, terjessze ott az igét, ha már ennyire nagyszerű, felvilágosult lény.

aritus 2010.07.09. 23:36:11

@tundrazuzmo: Azért biztos vannak buzi zsidók is:))

draft22 2010.07.09. 23:36:23

@peetmaster: Figyelj én csak @aritus egy hozzászólására reagáltam, önmagában abban semmi irónia nem volt. Amúgy az nem irónia, ha valaki szószerint bemásolja, a kifigurázni kívánt nézetet (akkor sem, ha jó a szándék).

tundrazuzmo (törölt) 2010.07.09. 23:36:36

@Joe84: "Ja, és mi az a meleg? Az időjárás az lehet meleg, de a homokos az mitől az?"

Rossz nyelvek szerint - fúj fúj fúj, ilyet nem tudom ki mondhatna - a testhőmérsékletük kb. 15 fokkal melegebb, mint kellene.

kisQtya 2010.07.09. 23:40:03

Szeretném megkérdezni, hogy miért nem elég a Hősök terétől ai Oktogonig vonulni? Miért csak akkor jó a Pride, ha kettévágják a várost és engem nem hagynak közlekedni? Ha én szopok, attól több joga lesz a melegeknek?
Csak kérdezem....
Meg azt is kérdezem, hogy miért kell egy lezárt sávban az araszolva pöfögő autók mellett futni? A futás csak akkor egészséges, ha jó sok ólom kerül a tüdőbe és agyvérzést kapnak az autósok is? Sosem felejtem el, amikor szerencsétlen kiskölyköm Futapest blokáddal zárt hídon szarta tele az autót. Legszívesebben Demszky pofájába mázoltam volna az egészet.
Utálom az útzárakat.

firstaid 2010.07.09. 23:42:33

Asszem megtaláltam a megoldást.
Ha nincs elég kordon , védjék a felvonulást Gordonnal!
Most úgyis ráér..

draft22 2010.07.09. 23:44:21

@aritus: miért ne lehetnél, sőt most lehetsz igazán, mert egészséges hazaszeretet csak egészséges lelkületzű emberben alakulhat ki, márpedig azzal, hogy végre elfogadtad saját magat nagy lépést tettél lelked gyógyulása felé. Remélem más ál és valós homofóbok is ezt az uta választják, és akkor végre nem a tojásdobáló gárdisták között lesz több a neleg, hanem a felvonuláson.
Egybként az is tény, hogy minden egyenruhás, katonai jellegű önkéntes szervezetbe többszörösen felül reprezentáltaqk a látens homoszexuálisok, egyrészt a komenzáció miatt, másrészt az azonos neműekkel való találkozások gyakorisága sokkal nagyobb + összezártság, így jóval könnyebb partnert szerezniük, ráadásul ilyen környezetben kialakuló férfi barátságok jóval kisebb feltűnést keltenek, mint mondjuk egy irodában.

aritus 2010.07.09. 23:46:06

@Rotfuchs: Ja, a jobnbágyoknak is igy lettek jogaik: "Ami jogokat a társadalom megad azt adja meg a természetes fejlődés és a józan mérlegelés folyományként." Meg a nőknek és szegényeknek választó joga. Meg a szülők gyerekverése is ilyen józan mérlegelés folyományaként szűnt meg istenadta jogként. stb. Az önrendelkezés nem adomány. Azt neked kell kiharcolnod. Akár kamasz vagy, akár társadalmi csoport.

dark future · http://www.andocsek.hu 2010.07.09. 23:47:20

Ötlet: tartsák a felvonulást a Margitszigeten, az úgyis tele van kordonnal. Ha a hegy nem megy Mohamedhez... :-)

ebedli 2010.07.09. 23:47:35

Talán el lehetne gondolkozni azon is, hogy azokban az országokban, ahol a buzik szabadon parádézhatnak, az összes ember sokkal boldogabb, mint ahol megkövezik őket.

Egyik véglet: Irán, a másik mondjuk Dánia.

És tényleg, hol jobb élni? Hol lehet vidámkodni, hülye ruhában járni akár, anélkül hogy bezúznák az arcod? Hol magasabb az életszínvonal? Hol találni értelmesebb, több nyelven beszélő, művelt embereket? Van-e összefüggés egy egész nemzet boldogsága és aközött, hogy akár hülyék is parádézhatnak az utcán?

Kikkel szeretnénk barátkozni inkább, a nagy vallásos buzigyűlölő perzsákkal, vagy a liberális, vidám dánokkal?

És nem rég tudtam meg, hogy miért nevezik ezt Pride-nak.
Nem arra büszkék szerencsétlenek, hogy ők buzik, hanem arra, hogy egy gyűlölködő, primitív, seggfej tömegben is merik vállalni a saját elbaszott életüket, és képesek akár az utcán is végigmenni, annak ellenére, hogy tudják mi vár rájuk. Őszintén, le a kalappal előttük, hogy ebben az intoleráns barbár faszkalap országban meg merik tenni ezt.

Rotfuchs 2010.07.09. 23:48:25

@tundrazuzmo: jah, nagyjából erről van szó. A melegjogi mozgalmak többsége alapvetően el van tévedve. Nem azzal kellene tiszteletet kivívni, hogy bemutatják, hogy tudnak kézen fogva sétafikálni, meg előadásokat tartanak a melegségről.

Ha az emberekben a nem a seggrázó buzik képe élne, meg az a sztereotípia, hogy a melegek nem tartanak fenn tartós kapcsolatokat, és nagy részük nem pusztán a homoszexualitása miatt él erkölcstelen életet, hanem hedonista életvitelt folytat; akkor mindjárt könnyebben lehetne elfogadtatni a témát.

Azoknak a kampányoknak van értelme, amik bemutatják, hogy mennyi mindent tesznek az emberek a társadalomért, és valóban a társadalomért, és nem annak egy szeletéért, mint például az "elnyomottak" védelme. Ha a meleg matematikusokkal, tudósokkal, mérnökökkel, orvosokkal (és nem csak az un. művészvilág tagjaival), tisztes párkapcsolatban élő, önmérsékletet tanúsító embereket lehet látni, akkor eltűnnek majd az előítéletek.
De az a baj, hogy a legtöbben nem hagyják a döntést a társadalomra, mint teljes és széles bázisra, hanem akárcsak a jobboldali bigottak meg akarják mondani az embereknek mi helyes és mi nem.

aritus 2010.07.09. 23:50:11

@megmegvolt: Csak az a gáz, hogy most, így leleplezett buziként két gyereket nevelek! Ajjaj! Penig megmondták az okosok, hogy regisztrált élettársi kapcsolat nono, esetleg, de GYEREK????? azt aztán sose, mert az akkora kárt okoz a bimbózó gyermek fejlődésében, ha buzi neveli.

Kandabula 2010.07.09. 23:52:09

@kisQtya: most már mindegy, de miért Demszky pofájába? Csak kérdezem...
Erről jut eszembe: eddig a várost a sok szarjankó Demszky miatt mázolta össze. És most? Csak kérdezem...
Amikor az "útzárat" őrjöngő kavalkád jelentette, felgyújtott gépkocsikkal és betört kirakatokkal, akkor nem szart be a gyerek? Csak kérdezem...
Csak kérdezek...

aritus 2010.07.09. 23:52:38

@ebedli: Én Iránt választom

Ajtony 2010.07.09. 23:55:45

@megmegvolt: Már említettem: más országok, más hagyományok. Sok szégyellni, és rejtegetni való van ugyanott. Azt írod - negyven éve a meleg mozgalom...
Én azt - húsz éve még vallásháború volt ugyanott
Azt mondod - segítettek a rokkantakon
Én azt mondom - jó érzésű embernek nem kell ugyanehhez melegfelvonulás nálunk - nem mellékesen 2004 után az unió segítségével régen be kellett volna fejezni az akadálymentesítést. Az nem lett elvégezve, és már pályázat sincs - szerinted a segítséggel élő (PC) részére az akadálymentesítés lett volna fontos, vagy Gyurcsány részvétele a felvonuláson?
Az egyszerű ember azt látja, hogy alapvető emberi jogokat leszartak - most meg egy számára devianciának számító, provokatív bulinak örüljön?
A dobálók nagy része külvárosi srác, akinek nincs iskolája, nincs munkahelye, nincs perspektívája. Senki se foglalkozik velük, az utcán nőnek fel. Megalázzák, leköpik, lenézik. Ők a lúzerek, akik a szurkolói közösségben "valakinek" érzik magukat, lehet, hogy a gárdában, vagy m,ás szervezetben is közösséget találnak, megbecsülést kapnak.
Ez sokkal nagyobb baj, mint a felvonulás - egyre nagyobb a létszámuk, és nem kezelhető erőszakkal a probléma, mint ahogy a cigányoké sem.
Velük, ezekre a jobb sorsra érdemes fiatalokra miuért nem pazarol még egy betűt sem a fasza, toleráns, másságot elfogadó liberális társadalom?
Ugyanolyanok vagytok, mint Ők, csak érdek-tolerancia, a balhé öröme mozgat benneteket.

pakesz (törölt) 2010.07.09. 23:56:32

@Franzi: "mi az, hogy lezárják a lánchídat augusztusban, majdnem minden hétvégén? és hogy biciklis felvonulás miatt korlátozva vagyok? "

azert a dolgokat nem kene keverni
pontosan addig van igazad amig azt mondod hogy egy hulye kis kisebbseg aki balhezni akar a miatt nem kellene egy csomo zsarut megmozgatni es klteni az adoforintjainkat
a masik a biciklisfelvonulas az nem nehany 100 barom muve hanem tobb tizezere, a lezarasok meg turisztikai latvanyossagok ennyi

egy hulye kis kisebbseg aki balhezni akar == magyar garda + buzifeszt

pakesz (törölt) 2010.07.09. 23:59:58

@ebedli: nezd ha ennyire nem tetszik neked itt, hat vedd ki a borondodet az agy alol(ugyis ossze van pakolva nem?) aztan kimesz izraelbe, hat ott sokkal jobban erzed magad nem?
miert nem vagy kepes ra, hiszen mi a buzikkal kezdjuk a konfrontalodast akik buszken fel merik vallalni de a rokkantak jonnek utana majd a barnahajuak nem? igy mar elegge egyszeru lett a frocskolodesed nem?

Ajtony 2010.07.10. 00:01:07

@ebedli: Kérdezem: Izrael? Szaud? Ott biztosan szar lehet - már ha ez érveid alapján veszem.
Mert felvonulás nincs, csak betört arc

ebedli 2010.07.10. 00:01:17

@aritus: Gratulálok. Szívből kívánom, hogy élj is úgy, mint ott egy átlagember, a gyerekeiddel együtt. Persze ott is vannak, akik helyeslik a csirkevérivást, miközben az olajjal lelocsolt, meggyújtott ameriakai zászlón táncolnak és vagdossák magukat, hát kb. az lehet a te szinted is, primitív barátom. Verd magad a földhöz és menj Iránba.

aritus 2010.07.10. 00:01:31

@Rotfuchs: Csak azokban él a seggrázó buzi képe, akiben a seggrázó buzi képe él. Aki abban tetszeleg, hogy a buzikat semmi más nem érdekli mint a seggtúrás és a többi. Aki nem emberként gondol rájuk. Azoknak meg hiába magyarázod. A sex a normális élet része. Aki szerelmes, az vágyakozik is. Arra, hogy lefeküdjön azzal, akibe szerelmes. Ez normális, nem? Kivéve, ha köcsög buzi. Mert akkor seggrázó seggtúró. Promiszkuis. Monogám csak a szent család lehet (az alkotmány szerint), a buzik meg csak azt lesik mikor teperhetnek le valakit a nyilvános wc-ben.

kisQtya 2010.07.10. 00:04:04

@Kandabula: Drága bogaram. Csak azért, mert az általa vezetett hivatal engedélyezte rendszeresen hétvégenként a benzingőzben autók között futást, aminek az volt az eredménye, hogy ha nem indultunk el hajnalban a szentendrei nagyszülőkhöz, akkor kb.1-3 órát töltöttünk a pöfögő autóban, amiből a hídon még kiszállni sem lehetett.
Nem, nagyon okos tündérmogyoróm, nem szart be a gyerekem a mélymagyarok akcióinál, mert viszonylag ritkán autókázom éjjel kisgyerekkel. Tudod csimota, konzervatív vagyok, éjjel a gyerek az ágyában szok' aludni minálunk. Érted?
Demszky bácsi rokona teccel lenni????????? Mert egyébként normális ember már nemigen veszi őt védelmébe manapság.
Olvass néha újságot.

Ajtony 2010.07.10. 00:04:31

@Rotfuchs: Jobb, baloldali bigottak. Nem politikafüggő a téma. Nem minden meleg baloldali, és nem minden baloldali fogadja el a melegeket. Ugyanez, hasonló arányban a jobboldalon.

pakesz (törölt) 2010.07.10. 00:04:40

@Rotfuchs: "Amúgy lehet rosszul tudom, de a szervezők nem fizetnek a rendőri biztosításért. Amennyiben én tudom rosszul tárgytalan, de ha ezt is a főváros vagy a kormányzat vállalja át, akkor örüljenek, hogy egyáltalán vonulgathatnak, szerintem be kellene tiltani úgy ahogy van."

meg kell nezni hogy mi a turisztikai / tarsadalmi haszna
ha rosszak lesznek az aranyok akkro csokkenteni kell, kb ez a tav az amit megerdemel a mai buzifeszt(szemley szerint feleakkora), majd ha akora nagy hepaj lesz mint nyugaton akkor hosszabb tavra is meg lehet engedni de akkor mondjuk zsaruk sem fognak kelleni:)))

aritus 2010.07.10. 00:05:28

@Ajtony: Nem jól tudod, ami Izraelt illeti, mert Telavivban nagy buli a buzi felvonulás. Jeruzsálemben szokott balhé lenni, az ultraortodox jobbik, bocsánat zsidók miatt.

ebedli 2010.07.10. 00:05:33

@pakesz: nem, nincs összepakolva, és akár az életedbe is fogadok, hogy előbb találni benned zsidó vért, mint bennem.

Rotfuchs 2010.07.10. 00:07:12

@aritus: Igen, aritus, pontosan így lettek jogaik. A jobbágytéma kicsit más lehetne, de ott is így lettek jogok.

Az a ritkább eset, hogy fegyverrel, erőszakkal vívnak ki jogokat, az un. szellemi harcot pedig nem is minősíteném, hogy mennyit ér.

A szüfrazsett mozgalom nem ért el semmilyen komoly eredményt, amíg a háborúk, és a termelési struktúra át nem alakult.

A jobbágyság is az iparosodással együtt kezdett el jogokat kapni kevés kivétellel.

Az USA-ban rabszolgákat is anno erőszakkal felszabadították, majd mivel nem volt meg a kellő kulturális hátterük úgy vagy száz évig nem is nagyon tudtak mihez kezdeni magukkal.

Önmagában a jogok biztosítása olyanoknak, akik nem tudnak élni vele, vagy épp ellenkezőleg visszaélnek vele nem hasznos sőt káros.

Az a baj, hogy sokan áldozatául esnek a "szociális progresszió" tévtanának, ami legalább annyira megalapozatlan mint anno a permanens forradalom volt. Nem feltétlenül a jogok megadása és kiterjesztése a megoldás. Az is lehet, hogy igen, az is lehet, hogy nem, de hosszútávon semmi esetre sem. Túl kellene lépni végre a humanizmuson, de ugye ezt sem lehet sürgetni ;)

@ebedli: nekem ez a komment is olyasminek tűnik, mint amikor bebizonyították, hogy az optimista emberek sikeresebbek, egészségesebbek... stb.

Nos akár még igaz is lehet, hogy az optimizmus kedvezően hat az emberekre, de az ugyanakkor biztos, hogy a jobb körülmények között élő emberek statisztikailag boldogabbak.

A dán példánál maradva: Irán túloldalán fekszenek az arab emirátusok, ahol hasonló törvények uralkodnak, mégis tömegével áradnak oda az emberek. Mert gazdag országok. A törvény adta szabadság habár jelentős tényező önmagában semmit sem ér fizikai jólét nélkül. És valóban egyelőre nincs "túl szabados ország" ahonnan azért költöznének el az emberek, mert túlontúl széles szabadságjogokat biztosít. De ez még önmagában nem jelenti azt, hogy ezek az országok életképesebbek, mint az autoriterebb modellek szerint működők. Amúgy pedig a Nyugat maga is küzd számtalan problémával, és az, hogy Irán nem megoldás még nem azt jelenti, hogy jó úton járunk, csak hogy van rosszabb is.

aritus 2010.07.10. 00:07:26

@kisQtya: lehet, hogy nem normális, lehet, hogy szarik arra, hogy mi a trendi. Van önálló véleménye.

levi009 2010.07.10. 00:09:57

Járkáljanak körbe-körbe a Baal-Int(ernational) House körül!
S dobáljanak le nekik nyalókát az ablakokból és erkélyekről.
Hallelujah tezsvírek!

pakesz (törölt) 2010.07.10. 00:13:09

@ebedli: neked olvasasi problemaid vannak en nem allitottam azt hogy zsido vagy
csak ez a gyulolkodes volt furcsa gondoltam biztosan berrettego vagy aki minden masodik mondataban megjegyzi hogy retteg meg hogy milyen szar ez az orszag
hat el lehet menni tenyleg akinek nem tetszik, az miert marad itt? menjel ki daniaba akkor ha az szimpibb, csak nehogy vinnyogva visszaterjel :)))

aritus 2010.07.10. 00:15:52

@Rotfuchs: Szép-szép amit mondasz, majdnem igaz is, de mégsem. Aki nem artikulálja, hogy mik az érdekei, annak nem tudja megadni "Ami jogokat a társadalom megad azt adja meg a természetes fejlődés és a józan mérlegelés folyományként.", mert fogalma sincs róla, hogy kinek és mit adjon. A kettő (úgy értem, amit te állítasz, meg amit én állítok) együtt működik. De csak abban a tünékeny pillanatban, amikor az akinek HATALMÁBAN van megadni a jogokat annak, aki kiszolgáltatott (eltiport, megalázott, szegény stb.) felismeri, hogy neki is jobb, ha ad, mintha elvesz.

Kandabula 2010.07.10. 00:15:53

@kisQtya: Elnézést, igazad van. Hogyan is mondta a költő? Sem rokona, sem ismerőse nem vagyok senkinek, nem vagyok senkinek. Csak egy kicsi, pici objektivitást szeretnék belopni ebbe a kurva összképbe. De már megbántam. Még egyszer elnézést. És mindenki ott szarik be, ahol tud, meg akar. Én is. Egyébként a balhék nem éjjel történtek, csak "áthúzódtak".

Üdvözlettel: Csimota

kisQtya 2010.07.10. 00:17:57

@aritus: Ebben nincs igazad. A legtöbb ember normálisan tolerálja a melegeket és életvitelüket.
A pride legfőbb problémája az ostoba (és felettébb gusztustalan) polgárpukkasztás, a pofátlan blaszfémia.
Részemről nem értem, hogy az, aki a megértésemre vágyik, az miért sérteget, miért köp a pofámba??? A meleg állítólag azért vonul fel, mert azt szeretné, ha tolerálnám a másságát, miközben ő a legkevésbé sem toleráns senkivel szemben, sőt, némi SZDSZ felhanggal betart a keresztényeknek, aztán háborog, hogy utálják azért mert buzi.
Nem véletlen, hogy egyetlen meleg barátom és ismerősöm sem megy ki a pride-ra. Igaz, egyiküknek sincs 120 alatt az IQ-ja.
Nálunk a pride nem olyan, mint Londonban. Nálunk a pride mögött az SZDSZ szelleme kísért. Ezt tessék megérteni.

Rotfuchs 2010.07.10. 00:19:23

@aritus: egyáltalán nem. Ugyanúgy, ha valaki csak tolvaj, gyilkos cigányokkal találkozik, valószínűleg úgy fogja gondolni, ha nem is esik bele egy fajelméletbe, hogy a cigány kultúra eredendően rossz.

Ha a melegeket az emberek a bárokkal és erkölcstelenséggel párosítják, akkor rossz érzést kelt bennük a melegség már csak pavlovi beidegződéssel is.

Amúgy vannak (szerintem) elfogadhatóbb kampányok is, és jó lenne ha ezt a vonalat igyekeznének erősíteni. Mert mára már a hagyományos az elesettségre apelláló jogvédő retorika megkopott. Annyi féle módon csűrték és facsarták, hogy ugyanúgy beszennyeződött, mint a hagyományos nacionalizmus.

Épp ezért jobb is lenne, ha valós érvekkel igyekeznének az emberekre hatni, nem pedig szlogenekkel, bármennyire is hatásos rövid távon az utóbbi.

Amúgy pedig aki az embertársait lenézi a homofóbiáért, az meg megint külön fejezet. A társadalom pont azért ennyire megosztott ezekben a kérdésekben, mert sokan megélhetési módon, vagy hobbiszinten képviselik egyik vagy másik álláspontot, és habár elvileg demokrácia van, mégis úgy viselkednek, mintha a legkeményebb terrorral kellene harcolniuk. Amit persze a legtöbbjük kényelmi okokból nem tenne meg, sokan azok közül pedig akik megtennék annyira fanatikusak, hogy többet ártanak az ügynek mint bármely homofób aktivista tudna.

@Ajtony: Bocsánat, szerintem rosszul fejeztem ki magam. Egyáltalán nem is a melegekről írtam, hanem a jogaikat "felkarolókról", akik akár melegek akár nem, és több helyen magukat a liberalizmussal azonosítják, ami Mon többnyire baloldali kötődésű pártokban van jelen. De ez valóban nem politikai oldal kérdése, hanem az adott kurzus hitelességéé.

kisQtya 2010.07.10. 00:21:07

@aritus: Helyes, ha van önálló véleménye. S erre tekintettel talán tiszteletben tarthatnám, hogy másnak is van önálló véleménye és nem kérné számon azt a véleményt, ami neki nem tetszik. Ezért osztottam ki. Érted????

aritus 2010.07.10. 00:21:20

@kisQtya: miért nem mentél hévvel? Itt sajnáltatod magad és a gyerekeidet, hogy a kocsiban főttetek. És még előadod, sejtetve, hogy te aztán jó szülő vagy, mert konzervatív???? vagy.

Kandabula 2010.07.10. 00:21:25

@kis Qtya: Egyébként abban, hogy a város közepén, pöfögő autók között futni, vagy kerékpározni egészségtelen, veszélyes, ezért hülyeség, tökéletesen igazad van!

Mit jelent az, hogy Csimota?

Kandabula 2010.07.10. 00:25:43

@kisQtya : "Drága bogaram..." Tovább is van, mondjam még?

Félkupica_Fehér_Főnök 2010.07.10. 00:26:52

Kordon helyett gumibot, az jobban tetszene?

ivrilider 2010.07.10. 00:28:46

@bugkiller: Attól európai egy város, ha van. Ezen tűnődj.

aritus 2010.07.10. 00:30:58

@kisQtya: No ne, konzervatív létedre meleg barátaid vannak? Rögtön többes szám???? Nem a megértésedre vágyik. Arra vágyjon a férjed/feleséged/anyád/anyósod és a többi. Ki vagy te, hogy majd a te "megértésed" :te kis hülye köcsög, azért élhecc, mert megértelek, majd ez kell neki. Szarok a te megértésedre. te is szarj az enyémre:)). Miért hiszed azt, hogy te vagy abban a helyzetben, hogy "megértéseket osztogathatsz". A buzi is magyar állampolgár. Itt. Magyarországon. Te is. Akkor???

ivrilider 2010.07.10. 00:32:07

A kordon amúgy egyáltalán nem hiányzik, az a kérdés, hogy miért nem lehet kordon nélkül vonulni, rendőri biztosítással?

kisQtya 2010.07.10. 00:32:13

@aritus: Nem sajnáltatom magam, csak utaltam rá, hogy abnormális baromság lezárni az egész várost és sok ezer embernek kellemetlenséget okozni rosszul, rossz helyre szervezett rendezvénnyel, bazdmeg! Érted bazdmeg!
Tehát Hősök terétől Oktogonig vonulni jó, mert szép, rendezett helyen vonulhatnak és másnak is hagynak élni.
Tehát lehet futni pl. a Városligetben, vagy a Népligetben, vagy a Margit szigeten, stb. mert ott jó a levegő, nem károsítja a futók tüdejét és nyugodtan autózhatnak az autósok.
Ennyit akartam volna mondani, de ilyen nehéz felfogású emberekkel nem könnyű értekezni.
Ha nem érted, szólj, mert szívesen magyarázom tovább is.

Rotfuchs 2010.07.10. 00:32:21

@aritus: khm, én nem a jogok képviselete ellen írtam amit írtam. Valamint egyik példámban sem ezt hoztam fel. Értelemszerűen a társadalom csak fiktív fogalom és tagjain keresztül működik.

A példában sem azt írtam, hogy abolicionizmus, vagy Mon az ombudsman önmagában rossz, hanem hogy a polgárháborús módszerek vagy a budapesti pride kártékony volt abban a formában.

Például Franciaországban kitört a forradalom az alkotmányos monarchiával szemben, és mindenféle eszmék zászlaja alatt gyakorlatilag a javakért és hatalomért klikket irtották egymást, és még a nem szükségszerű katonai vereség előtt megbukott a rendszer a császárság bevezetésekor.

Szemben Hollandiával vagy Angliával, ahol szintén voltak harcok, de a kor vérmérsékletéhez képest csak ritkán torkolltak véres harcokba. A polgári fejlődés motorja pedig nem Franciaország lett. Ahogy a jóléti társadalmat sem a Szovjetunió alapozta meg, stb.

Ezt is csak azért írtam, mert nem az számít, hogy valaki árpádsávos zászlót, vagy szivárványosat lobogtat, hanem, hogy mit tesz. És ezért jó ötlet megemlékezni a televízióban nagy államférfiak és tudósok élete során egy-egy sorral, hogy pl. melegek voltak. És általában a befogadó közeg ízléséhez, és értékrendjéhez igazítani azt, hogy hogyan kívánjuk őket meggyőzni. Mert most sokszor megy a szekértábor-építés a ballib, a narancsos, a jobbikos ideológiai csoportok között, ahelyett, hogy az embereket arra bátorítanák, hogy egy-egy kérdésben felelős állampolgárként maga alkosson véleményt a személyes tapasztalatai és a rá ható meggyőző erők alapján.

Persze ez nem hozna hasznot azoknak a jogvédő és politikai csoportoknak akik manapság pont a manipulációval fenntartott kulturkampfból élnek.

aritus 2010.07.10. 00:33:56

@ivrilider: kérdezd ezt meg azoktól, akik vérét akarják venni a buziknak.

kisQtya 2010.07.10. 00:36:04

@aritus: Sötét bunkó barom! Az apád faszát buzizzad, oké?
Te álszent faszkalap toleranciabajnok.
Azt mondta neked a párt, hogy a konzervatívoknak nincsenek meleg barátaik. Ugye? Aztán most csak pislogsz és nem tudsz mit kezdeni ezzel a problémával. Sötétség!

aritus 2010.07.10. 00:36:47

@Rotfuchs: ezt komolyan mondod? "És ezért jó ötlet megemlékezni a televízióban nagy államférfiak és tudósok élete során egy-egy sorral, hogy pl. melegek voltak." Ma Magyarországon ez csak ilyen könnyedén?

aritus 2010.07.10. 00:38:25

@kisQtya: Na, csak előjött az a titkolt, mélyen elrejtett konzervatív(?) lélek:)))

J.W. Booth 2010.07.10. 00:39:32

@kisQtya: Nem lehet, hogy te autózol rosszkor, rossz helyen? Nem lehet, hogy te nem nézel utána, hol van a verseny és keresel kerülőutat? Nem lehet, hogy te vagy a kissebbség?

aritus 2010.07.10. 00:40:55

@kisQtya: Ki buzizott itt le téged? Én biztos, hogy nem. Te akartad osztogatni a "megértésedet", oszt mikor nem kértem belőle, de felháborodtál.

kisQtya 2010.07.10. 00:41:36

@J.W. Booth: Nem lehet, mert Demszky bácsi is belátta a hibáját (több év után) és leszokott erről a baromságról. (S nem voltam egyedül a hídon. :D)

kisQtya 2010.07.10. 00:44:05

@aritus: Engem nyugodtan buzizhattál volna, de azt nem viselem, ha a melegeket lebuzizzák. Különösen nem akkor, ha valaki toleranciabajnokként tünteti fel magát.
Mellesleg a testvérem meleg. Tehát vegyél vissza magadból is, meg a fejedbe begyöpült sztereotípiákból is.

J.W. Booth 2010.07.10. 00:44:07

A versenynek semmi köze a politikának.
Szerinted miért van az, hogy Magyarországon minden másképp működik, mint tőlünk nyugatra? És jó ez így?

Rotfuchs 2010.07.10. 00:47:50

@ivrilider: nos én ebben az esetben nem "európai" városban szeretnék élni, hanem élhetőben. :)

Amúgy mindenki ajnározza azt, hogy Nyugat-Európa így meg úgy, és valóban jó dolog ott élni. Nade. Azért ez eléggé törékeny jólét. Európa már közel sem az a világpolitikai tényező mint régen volt. Gyakorlatilag a jólétért minden fel lett áldozva, és majd egy évszázadon belül elválik megérte-e.

Mert ha nem, amit remélem már nem élek meg, akkor lehet megint új utakat és megoldásokat keresni. Nem vagyok annak a híve, hogy az emberek úton-útfélen szbarita társadalmaznak, és a melegkérdés kapcsán nem is érzem feltétlen szükségét.

DE, azért is meg kell említeni, hogy a homoszexualitás lehet pozitív egyes vélemények szerint ugye. ÉS lehet hozni a történelmi, biológiai példákat. Ugyanakkor a dekadencia nem. És sajnos ráépült a melegségre egy kultúra, ami sok pozitív (a test gondozása, karbantartása, ápoltság, fittség, a figyelmesség, precizitás, valamint az esztétika tisztelete), ugyanakkor sok negatív (élvhajhászat, túlzott figyelem a külsőségekre, a művészetek bizonyos ágainak túlzott ajnározása, a figyelem elterelése lényegi kérdésekről az esztétikára, a férfi helytállás, műszaki orientáció esetlegessé tétele).

Tehát itt is szűrni kell, hogy mi az amit szeretnénk gyerekeink elé követendő példaként állítani és mi az amit nem. (ld.: Spárta és általában ógörög kultusz, illetve a South Park ide tartozó rákemberes epizódja :) )

Franzi 2010.07.10. 00:49:16

@tundrazuzmo:

látom, szakember vagy.

te személy szerint melyik gáton dolgoztál?

kisQtya 2010.07.10. 00:49:28

@aritus: Igen. Ilyen könnyedén. Tudnillik a legtöbb ember tolerálja a melegeket és elismeri az értékalkotó melegek teljesítményét. Az a baj, hogy ti toleranciabajnokok jogvédő lózungaitokkal arra akarjátok rákényszeríteni a többségi társadalmat, hogy önmagában a másságot ünnepelje, támogassa, dicsőítse.
Senkinek nincs baja azzal, ha valaki meleg, azzal van a baj, ha valakinek az a foglalkozása, hogy meleg, erre hivatkozással akar előnyökhöz jutni.

aritus 2010.07.10. 00:52:15

@kisQtya: Akkor jó a testvérednek, mert jól megérted őt. Azért ő is rendes ember. Nem egy geci demszky szadesz fan. Ha jól értelek téged, valahol itt a határ a te "megértésednél". Vannak a jó buzik, meg a rossz buzik, és ezt kizárólag az dönti el, hogy melyik politikai pártra szavaznak?! Ja, vannak a jó komcsik, meg a rossz komcsik. Van olyan jó komcsi, aki most az alkotmányt is újra írhatja. Az akár buzi is lehetne. Te megértenéd.

Rotfuchs 2010.07.10. 00:54:21

@aritus: nem tudom mi bajod ezzel a sorral. :)

Szerintem az még ízléses, ha Hadrianus császár, Buckingham hercege, vagy Alan Turing kapcsán megjegyzik, hogy az illető homoszexualitása hogy hatott az életére; ugyanakkor az a fajta "buzivadászat" amit pár magát ismeretterjesztő csatorna szokott folytatni, nem üti meg a mércét. Szerintem messze nem huszonegyedik századi, de nem is érett, felnőtt viselkedés azon csámcsogni, hogy ki mi volt. Huszadrangú kérdés, ahogy az egész melegkérdés magánügy és társadalmi szempontból huszadrangú. De lehet verni a tamtamot, hogy fenntartsák az érdeklődést, és folyamatosan napirenden tartsák a dolgot.

aritus 2010.07.10. 00:56:47

@kisQtya: hát jó lenne, ha így lenne, de sajna nincs így. Na ezért van az, hogy az ilyen köcsög tolerancia bajnokok, mint én, itt rontjuk ezt a tiszta levegőt (kivéve, ha demszky bele nem fingik) ronccsuk, hogy a másságot bazmeg ünnepeljétek, sőt dicsőitsétek.

lehet más a handa-banda 2010.07.10. 01:02:46

Sokba kerül ez a másság, de minden másnál fontosabb, különösen a Szent István napi tűzijátéknál. Ezért azt javaslom az ott fel nem használt patronokat dugják a melegek izgulós testrészébe és gyújtsák be hogy még melegebb érzésük legyen!

aritus 2010.07.10. 01:04:40

@Rotfuchs: érdekes, hogy Alan Turingot ebben a kontextusban ( mi a faszt hisztiznek a buzik, senki se bántja őket) említed. Mivel abban az időben Angliában bűncselekménynek számított a buziság, a brit titkosszolgálat rászállt. 3 verzió van: 1, emiatt öngyilkos lett, 2. megölték, 3. ki akarták herélni (meggyógyítani!), ezért lett öngyilkos. Ez volt a hála, amiért "megnyerte" a II. Vh-t. Amúgy egy nagy matematikus volt. De megbízhatatlan volt, mert buzi volt.

aritus 2010.07.10. 01:06:12

@lehet más a handa-banda: szerintem a te seggedbe is dugják fel, neked is jó lesz az a melegség.

Franzi 2010.07.10. 01:10:44

@pakesz:

bécsben, berlinben, kölnben miért nem kell rendőr és kordon?
jaaaa, mert nem kell attól félni senkinek, hogy kövekkel dobálják meg a felvonulókat. mert a társadalom nem azzal foglalkozik, hogy kit lehetne kövekkel dobálni és összeverni.

mint a legtöbb rendezvénynek, ott már gazdasági jelentősége is van az ilyen felvonulásoknak.

CTamás · http://www.joegeszseget.hu/ 2010.07.10. 01:32:42

kíváncsi lennék, hogy milyen lenne az erőszak mentes ellentüntetés. mert hogy erőszaktól még senki sem "tért meg", az biztos!

aritus 2010.07.10. 01:37:37

@Cerika: Az már nem is lenne ellentüntetés:)) Mikor 2008-ban az Andrássy út végén eltérítettek a rendőrök egy mellék utcába, ott volt egy kedves asszony, egy kézzel írt táblával, hogy a biblia szerint a buzik nem oké. na ilyen az erőszakmentes. Amit addig el kellett viselnünk, ez felüdülés volt. Szerintem ilyen az erőszakmentes.

Rotfuchs 2010.07.10. 01:50:26

@aritus: Jah, pontosan, hogy abban az időben. És pont ennyi a lényeg. Meg lehet róla emlékezni, mint egy olyan esetről, ahol a túlzott erkölcsösség, vagy legalábbis ami annak akart tűnni egy nagyszerű ember életébe került.

Talán több értelme lenne ehhez hasonló történeteket tálalni az emberek elé, mint 1. a melegek jelenlegi diszkriminációját.

Mert ha vannak is ilyen esetek, nem nagyon szembesülnek vele az emberek, de azzal mindenképpen, hogy mindenkinek nehéz jó munkát találni, ahol kellően meg is fizetik. Tehát az egészből annyi jön le, hogy aki meleg, megkülönböztetett figyelmet kap.

2. Mutogatják ugye a parádét, mert hogy Nyugaton is van, és ott mekkora buli. Csakhogy ez itt nem a Nyugat, és attól, hogy ráparancsolnak az emberekre, hogy viselkedjenek úgy, még nem lesz az. Ott is beletelt némi időbe a változás, itt pedig éppen amiatt mert mutogatják, és sokan nincsenek erre nevelve, felkészítve, és meleggel először azokon a vágóképeken, vagy ott helyben a parádén találkoznak, nem lesz olyan élményük, mint a "nyugatiaknak".

Ez olyan, minthogy egy mohamedán neveltetésű ember ösztönösen másképp reagál a szalonna látványára, mint aki nem ilyen kultúrkörben nőtt fel. Kicsit jobban oda lehetne figyelni a többségi társadalom érzékenységére is, és csak addig elmenni amíg az tényleg célszerű, és az tóbbi években már tényleg az a tendencia.

3. az egész kérdést az őt megillető mértékben kezelni. Vagyis amíg ez köztéma marad, addig sok embernek az az elképzelése támad, hogy a melegek jogai egyfajta társadalmi fejlődési pont, ahol vitatkozni és érvelni kell, mert majd döntés fog születni az alapján, hogy melyik oldal mennyire áll ki az igazáért. Namármost melegházasság és miegyéb jogi lépés nem tanácsos addig és nincs is túl nagy értelme, amíg nem válik elfogadottá a meleg kapcsolat.

Ahhoz pedig az kell, hogy ne legyen köztéma, amit napirenden tartanak, hanem vegyék úgy, mint az emberek magánügyét. Ha az emberek azt látják, hogy a melegek jogait törvények biztosítják, és a téma nem forog közszájon, pár kisebb csoporton kívül nem is fognak foglalkozni vele, mert tudják, hogy az álláspont megszületett. Nincs is miről tárgyalni, mert ez nem olyasmi mint a környezettudatos viselkedés, ahol elvárunk valamit az egyszeri embertől. Itt azt várjuk el pont, hogy ne csináljon semmit.

Azt ugyanis, hogy az emberek kedvesek, megértőek legyenek felesleges elvárni, mert az nem a melegkérdésnél kezdődik, hogy valaki kedves és nyitott, vagy egy méregzsák.

Azt más szinten kell kezelni, a társadalomnak mint egésznek itt csak annyi dolga lenne, hogy hagyja normává válni a meleg kapcsolatokat. Ehhez pedig csak némi idő kell, hogy begyűrűzzön az emberek tudatába, hozzászokjanak. Mert ha a többségnek nincs is logikai ellenvetése, számolni kell az idegenszerűséggel és az undorral, ami azonban elmúlik, ha nem hagyják, hogy az indulatok újra és újra felkorbácsolják.

Az pedig, hogy az emberek nyitottak és megértőek legyenek, más helyen, más kampánnyal lehet elérni, mert ha ebbe beleveszik a slágertéma melegeket, akkor megint csak a negatív árukapcsolás megy. Az embereknek ugyanis nem a melegekkel, vagy szidókkal, vagy mozgássérültekkel szemben kell megértőnek lenni.

Hanem a társukkal, a másik emberi lénnyel szemben, akit tisztelnie kell. Már pedig valaki a gyűlölt lényt is tisztelheti, de az utáltat nem nagyon.

aritus 2010.07.10. 02:36:37

@Rotfuchs: Sok minden megfontolandó, amit írtál. Persze mindegyikkel vitatkoznék:)) Mikor úgy döntöttem, hogy el kezdek ide írni, leginkább azért tettem, mert elképesztő, felháborító hülyeségeket írtak. Üdítő kivétel vagy:)) Szerintem Alan Turing tragédiája nem a túlzott erkölcs következménye. hanem annak, hogy akkor Angliában a homoszexualitás bűncselekménynek minősült. Azaz az akkori jogszabályok ezt büntették. És ez a lényeg. Az egyenlő jogokat, nem egy üres frázis,és nem az agresszív homofóbok megnyerését jelent. A saját démonaival mindenki maga küzdjön meg. Nem is azt jelenti, hogy a melegek kézen fogva mehessenek és hasonló cukiságok. Hanem a törvény előtti egyenlőséget. Ha ez meg van, meg lesz a többi is. Úgy értem, az elfogadás is. Tul.képp abban van köztünk a vita, hogy te azt mondod, hagyni kell, hogy hozzászokjanak (erre volt min. 10000, azaz tíz ezer évük) én meg azt mondom, nosza jogalkotók, nosza törvényhozás (parlament) csináljatok egyenlő jogokat a heteróknak és a buziknak. És akkor jöhet a a megbarátkozás. Azzal, hogy a buzik is emberek, és sok minden más is jellemzi őket, ahogy a heterókat is. Hiszen a heterókat se azon az egyetlen dimenzió mentén ítéljük meg, hogy az ellenkező nemre buknak.

Te is mondod, mint ma itt oly sokan, hogy ez az erőszakos nyomulás (felvonulás) nem jó. Egyrészt itt Mo-n, mint annyi más, a pártpolitika erőterébe került. Mintha aki buzi, az csak "liberális" (szadesz), aki meg homofób, az csak konzervatív (fidesz, kdnp) lehet. A jobbikot most kihagynám, bár tudom, hogy sokan szavaztak rájuk. Miközben mindannyian tudjuk, hogy az emberek nem egy bitesek, azaz legkevésbbé az jellemzi őket, hogy melyik pártra szavaztak. Másrészt, aki nem artikulálja magát hallhatóan és észrevehetően az nincs. Úgy értem társadalmilag nincs. Ma sok indulat van a buzikkal szemben. Ez eddig is volt. Csak eddig a buzik elfogadták (nem is tehettek mást), hogy ők vagy nincsenek, vagy, ha vannak, akkor le lehet csapni rájuk. Megjelölték, stigmatizálták, és büntették őket. Maradt a rejtőzködés, az elhallgatás, a titok. És mind az a szenvedés, torzulás, ami ezzel jár. Na ezzel szakítottak. Persze, hogy ez indulatokat vált ki, persze, hogy ez undort vált ki. De most már nyíltan megy a boksz meccs:)). Csak ebből lehet elfogadás, békés egymás mellett élés. És addig ez köztéma, amíg nem lehet magánügy. Magánügy pedig akkor lehet, ha a törvény ezt megengedi. Ha törvényileg ugyanaz jár annak az embernek, aki heteró, mint annak az embernek, aki buzi (meleg, leszbikus stb.)

klacus 2010.07.10. 05:20:37

@xstranger: Hát ezzel kapcsolatban nem kellet tavaly se a sámlira állni.

pl nyomta az RTL délután 6 kor. 3 gyereket nevelek nem feltétlen ezt kellene látnia....

pereszke 2010.07.10. 05:49:56

@Senkifia: csokottagyu barom, a gyereked is az. jobb helyeken nem kell magyarazni, mert nem foglalkoznak vele, pont annyira erdekes mint amikor esik az eso. magyarorszagon szokas mas szemeben szalkat is sajatban meg gerendat sem eszrevenni. az hogy valaki homok, semmivel sem teszi kevesebbe vagy rosszabba.
a kordon meg faszsag, alljon 1-1 kommandos 50-100 meterenkent, es hasznaljanak nyugodtan elesloszert. azokert a csokottagyuakert, akik kepesek ilyen ugyekben ellentuntetni, ugysem nagyon kar, valoszinuleg amugyis jobbikosok.

békarépa 2010.07.10. 06:39:02

1. nem kötelező vonulgatni
2. nyugudtan vonuljanak hosszabban - saját felelősségre

komolyan mondom, a zembereknek már nincsenek jogaik, csak kötelességeik, joga csak az etnikai- vallási- szexuális kisebbségeknek vannak, viszont nekik erre hivatkozva mindent szabad

marosy 2010.07.10. 07:43:42

J.W. Booth 2010.07.09. 23:19:55
"Lassan, de biztosan haladunk affelé, hogy a legigazabb politikus Gyurcsány Ferenc lesz."

Lófaszt a seggedbe, azt.

nemte 2010.07.10. 07:59:52

1./ A tolerancia magyar jelentése TŰRÉS.
Nincs benne tehát semmi felemelő, vagy menő eszmeiség. Sőt!

2./ Én is utálom, ha provokálnak, mégse vagyok "homofób".

3./ A "homo" semmi mást nem jelent magyarul, mint EMBER-t.

4./ a "fob"- fobia nem gyűlöletet jelent, ennek (tudományos) meghatározása a "pánikbetegség".

5./ A buzi szó magyarul van, és a szexuális ösztön magánügy.

lüke 2010.07.10. 08:23:25

tolerancia
magyar jelentése sajátos,
míg rólam van szó:)
utána intolerancia van.................
ez jelllemzö a magyar T. -t papoló politikusokra

kokavec 2010.07.10. 08:26:11

Balkánhoz tartozunk kár lenne tagadni. Szánalmas a kommentelők többsége. Aki arra büszke, hogy éppen Magyarnak született, meg arra, hogy éppen heterónak, mintha ezért bárki bármit tett volna. Ez aztán teljesítmény.

whiterose 2010.07.10. 08:50:19

@kokavec: és valaki arra büszke, hogy homonak született. Ez aztán teljesítmény!

Samuzia 2010.07.10. 08:51:45

Szerintem meg mindenki menjen haza, és
élje a szexuális életét otthon.

Samuzia 2010.07.10. 08:52:20

@kokavec: Szánalmas aki mondja...

kokavec 2010.07.10. 09:00:06

@whiterose: aki annak született az nyilván küzdött eleget életében, hogy lehetőleg minél kevesebbet rúgjanak bele, de azért ne kelljen totál hazugságban élnie sem. De te, szánalmas senki, csak a többségi hordához csapódva ugatod aki kisebbségben maradt.

kokavec 2010.07.10. 09:02:33

@Samuzia: Ez aztán érv volt, miért nem inkább a szellemi képességeidre akarsz büszke lenni? Mert azért tenni is kellett volna valamit?

orient 2010.07.10. 09:05:18

remélem semmi kordon nem maradna és az egész buziparádé elmaradna. Nagyon örülnék neki, még jobb megoldás lenne. Első jó fidesz lépés...

orient 2010.07.10. 09:14:44

@kokavec: ez egy tévhit. Senki sem születik homónak. Ez egy bemagyarázás. Ez választott életút, és alapvetően a környezet, neveltetés, életben tapasztalt, élmények csalódások, vezetnek valakit oda. Rosszabb esetben meg a divat és környezet , társaság, másszóval divat. Érdekes jelenség pl. nem tudom megfigyelted-e hogy ahol ennek nagy kúltúrája és elfogadottsága van (ókori Görögország, Jelenleg-San Francisco, Amsterdam, ott arányaiban többszöröse a homoszexuális mint más országokban). Persze pont ott mások a gének mi?És ez nem csak hogy jobban felvállalják.Nyilván itthon is valamivel több van de meg sem közelítjük a holland vagy francisco-i átlagot hidd el.

georg 48 2010.07.10. 09:15:23

Azon töprengek, mi lenne, ha anyira kevés lenne a kordon, hogy csak a Köröndig mehetnének?
Nem is kellene visszafelé menniük, mert csak egy hátra arc vezényszó kellene és már ott is lennének a Hősök terénél. Érthető, nem?
De nyugodtan meg lehetne rendezni a menetet a XVIII. ker Termény utcában! Kb. 2 km hosszú, a kutyát nem zavarnák, lehetne hőzöngeni, nem szólna rájuk senki.

kokavec 2010.07.10. 09:16:13

A homoszexualitás kb. az emberek 8-10%-ának nem választott, hanem tényként, a természettől kapott jellemzője. Ideje felnőni, nem szemellenzővel anyáznii! Egyébként a homoszexualitás témáját érintő, vagy ilyen alkotók munkái nagyon fontos része a kultúrának, kifejezetten jó egy ilyen válogatás filmek, színdarabok, tánc stb. bemutatása egyben, ami a héten zajlik. Ellenben a szélsőjobb még soha semmilyen kulturális vagy művészeti értéket nem tett le az asztalra. Nem csoda, hiszen a szélsőjobb bázisa mindig is a tanulatlan, ostoba rétegek voltak, akiket politikai céllal könnyen lehet irányítani.

A meleg rendezvények, mint pl. a felvonulás értelmének megértéséhez elég, ha megnézitek hogyan történt ez az elmúlt évtizedekben pl. nyugat-Eu-ban. Nálunk 2-3 évtizedes elmaradás van a társadalom felvilágosultsága terén, és ez pont a nyilvánosság hiánya és a szőnyegalásöprés taktikája miatt van. A tegyünk úgy mintha nem is lenne elv és az erkölcsi fertő hozzáállás, mind a falusi típusú álerkölcsös, álkeresztény képmutatás, ami egy mai nagyvárosban már elég necces. Ez ügyben Magyarország közelebb áll a Balkánhoz, mint Európához.
A melegfelvonulás az európai nagyvárosokban az egyik legnagyobb fesztivál. Nem olyan csenevész osonás, mint amit nálunk, kordonok és rendőrsorfal között a megfélemlített, de azért az emberi jogokért mégis kiálló néhány vonuló össze tud hozni (akiknek egyébként jelentős része nem is meleg, csak a jogokért áll ki - pl. én is ezért vonultam tavaly).
Nyugaton tudják, hogy a legjobb bulik ott vannak, ahol a melegek. Vidám, színes forgatag, kicsit a 60-as évek amerikai hippi világával: szeretkezz, ne háborúzz. Ellentüntető általában nincs egy szál se. Mellesleg ma már a városoknak is kiemelt rendezvénye, komoly turisztikai bevétellel.

MA 2010.07.10. 09:22:28

Szerintem meg mondjunk le a melegfelvonulásról az árvízkárosultak javára...

Páneurópai Harci Kos 2010.07.10. 09:23:58

"Mert nincs elég kordon" :DD
nin, a frászkarikát nincs, annyi van hogy fél budapestet körbe lehetne keríteni, viszont egy előnye lesz - jobban védhetőek a felvonulók, a dobálózó söpredéktől.

kokavec 2010.07.10. 09:24:01

@orient: te teljesen tévúton jársz. Hihetetlen mekkora ostobaságokban hiszel. 8-10 % születik homoszekszuálisnak, ez a világ minden részén így van. Csak minél nagyobb a társadalmi elutasítás, sőt gyakran kényszer, annál nagyobb a titokban tartása. Néhány városban valóban több meleg él, de ennek nem genetikai oka van, egyszerűen a város híre, elfogadó, toleráns jellege miatt költözik oda több meleg.

fehéregér 2010.07.10. 09:26:05

A homofób az egyik legszánalmasabb képződmény, többnyire látens homeszexuális, csak gyáva felismerni a másságát. Akinek rendben van a nemi identitása - légyen az bármilyen - annak semmi gondja a melegekkel és a felvonulásukkal. Ellenben a nemi identitástól független primitív bunkók, akik ha egy bármilyen blogban meglátják, hogy "meleg", szükségét érzik ugyanazokat az idióta közhelyeket újra és újra közreadni, azokat nagyon nehéz tolerálni. Inkább ezer egymást szerető ember (nemtől függetlenül) mint egyetlen ilyen gyökér.
Aki pedig a dekadenciáról oskoskodik itt a melegek kapcsán, az eg ykicsit agyaljon még a projekten. (segítek: miért is melegek jelentenék a dekadens viselkedést ebben a hedonista, szexuálisan túlfűtött, szemérmetlen, pornográf és szabados hetero többségű világban? )

orient 2010.07.10. 09:28:19

@kokavec: a szélsőjobban igazad van, de azért mert a szélsőjobb hülye azért lehet ilyen parádékat csinálni? Nekem a szélsőjobb és a melegfelvonulás pont a 2 véglet. Igen is utálom őket amikor itt parádéznak a városban és képzeld heterókat sem akarok látni kamionon csápolni hiányosan öltözve, és a kölöknek magyarázni, miért is normális ez..Vetted? Nem normális se heterónak sem melegnek. Így nem diszkriminatív? Csak azért mert nyugaton valamit régóta csinálnak és elfogadott, miért kéne egyenlő legyen a normalitással és józansággal? Mostantól mindenben a nyugat a mérvadó?

fehéregér 2010.07.10. 09:31:15

@orient: anyukádnak "buziparádézzál" otthon, ha már nem kevert le egy marha nagy pofont nmég idejében, hogy megneveljen, te pöcs.

peca1000 2010.07.10. 09:32:33

Akkor csinálják fesztiválként, mint a Voltot, vagy a Szigetet. Senkit nem zavarna.

orient 2010.07.10. 09:34:06

@kokavec: ja és pl. én utálom az erotika kiállítást is, és a sok szar topless bárt a belvárosban. Azok heteró helyek mégis utálom őket, egy különbséggel. Azokat el tudom kerülni ha akarom és nem megyek oda. A melegfelvonulást sajnos nem. Tehát minnél több ilyen felvonulás lesz, annál több ellenszenvet váltanak ki belőlem és annál inkább utálom az egészet. Tehát a saját elfogadottságuk ellen tesznek, hülyén. Normálisan kéne élni, viselkedni és akkor az emberek is elfogadóbbak lennének , nem így. A Jobbik is azzal veri ki a biztosítékot hogy egyenruhában masírozik a tereken. Az ilyen kényszerek(akkor is kell nézzem ha nem akarom) a legtöbb emberből ellenérzéseket váltanak ki, legyen szó akármiről.

orient 2010.07.10. 09:34:47

@fehéregér: na mi van? Megbántottam a kis érzékeny lelkedet? :))

whiterose 2010.07.10. 09:41:44

@kokavec: egy nyugtatót? Ne robbanj szét!

Páneurópai Harci Kos 2010.07.10. 09:42:01

simán el lehet kerülni, szar érv egyébkéntis:)
Az embereknek erre van igényük, akkor hagyni kell.
É-Amerikában (meg általában a kulturáltabb helyeken) javarészt gond nélkül meg lehet tartani az ilyesmit.

Samuzia 2010.07.10. 09:43:31

@kokavec: csak a Te színvonaladat hozom... ( remélem szembesültél vele.) Az igazi érv ott van fentebb, igen is otthon huncutkodjon mindenki akar, és ne az utcán rázza a fe.., legyen az hetero vagy homo az mindegy.)
egy fillért sem áldoznék az államban rájuk, mikor Borsod megye egyes részeinek annyi...

Páneurópai Harci Kos 2010.07.10. 09:43:43

U.i Amúgy ateistaként én a harangozást meg a templomi körmeneteket utálom, de nem sipákolok, hogy "tiltsák be"

úgy kell felfogni, mint egyfajta vallást oszt jónapot.

jog-ász 2010.07.10. 09:44:13

tudrazuzmo! meglepődnél ha tudnád hány meleg melozik nálad többet, bár azok szerintem nem is vonulnak.

én a gárdát az árviznél nem nagyon láttam, de biztos előfordultak itt ott.

Samuzia 2010.07.10. 09:44:48

@fehéregér: Akkor Te melyikhez is tartozol?

Páneurópai Harci Kos 2010.07.10. 09:45:15

@Samuzia: Az ünnepekről miért léne lemondani?
nekik ez az ünnepük.
Álszent demagóg duma az "árvizet" felhozni mentségként, tavaly meg tavalyelőtt nem volt árvíz, de akkoris csak a hepciáskodás ment.

Páneurópai Harci Kos 2010.07.10. 09:46:03

@Samuzia: Igen Amerika lényegesen kulturáltabb mint mi.

Samuzia 2010.07.10. 09:51:55

@Páneurópai Harci Kos: Akkor vidd ki a gyereked és magyarázd el, neki hogy ez a frankó, és duma leopold, ha 17 évesen egy másik hasonló neművel megy haza, ugyan is nem genetika csupán, hanem szocializáció is..., és Amerika? Kultúra? 40000000 embernek nincs biztosítása, a gimnáziumi érettségi a mi 8. osztályunknak felel meg...

Samuzia 2010.07.10. 09:53:29

@Páneurópai Harci Kos: Ez nem ünnep hanem magamutogatás, ahol szerintem több a külföldi mint a magyar származású

orient 2010.07.10. 09:55:37

@Páneurópai Harci Kos: igen csak a harangozós , máriás mittomén nem teszi ki a csöcsét meg amicsodáját...stb. Csináljon amit akar. Voltak ilyen nagy techno fesztiválok régen, az heteró volt mégis tangában meg mittomén miben ugráltak, egy szál ciciben a kocsikon. Képzeld arra sem vagyok kiváncsi. Ne vagyok egy nagy vallás támogató de az legalább nem zavarja a szemem. Csináljanak fesztivált a szigeten és menjen aki akar.
Nyugat a mérvadó mi? Mi van akkor ha mondjuk nyugaton hirtelen náci kormányok lesznek és anyugati mérvadó éppen az lesz hogy a mindenféle embereket táborokba viszik és megölik, akkor az is ok lesz mert nyugat(egyébként megtörtént 70 éve) mennyé má!!! Az a fejlett. Kérem kéne szelektálni és nem mindent benyelni csak mert "nyugat".

Ne menjünk bele hogy USA-ban mi van. Többször lőttek már békés tüntetőkbe az elmúlt évtizedekben a "szabadság" államában, és két lábbal tiporják az emberi jogokat sok téren, igaz melegfelvonulni azt lehet, mert nem veszélyezteti a péolitikai hatalmat, de CSAK AZÉRT!

anyadmajma 2010.07.10. 10:05:29

@Páneurópai Harci Kos: Te is tanulhatnál egy kis kultúrtörténetet, mint pl. miért is harangoznak minden délben. De amúgy azért igazad van.

@kokavec: Amerikával példálózni, a dagadt hülyék országával, ilyet értelmes ember nem csinál. És képzeld, jóegypár meleg ismerősöm van, meg néhány transzi is, és ők is elítélik a felvonulást. Igazuk is van, mert oda csak a divatbuzik mennek.
Ez nem más, mint exhibicionizmus. Arra meg nehogymá ne lehessen aszondani, hogy nem köll ilyen nekünk!!!
És igen, mindenki vigye ki a gyerekét, aki támogatja, és azzal vonuljon fel. EZ a marha nagy liberalizáció tök jó, de aztán nem kell sírni, hogy a lányom 11 évesen másodszor szül, 17 apajelöltet adott meg, akik még (jóesetben) nem töltötték be a 13-at, vagy a kisfia 14 éves korára seggbekuratta magát a fél iskolával. És akkor még arról nem is beszéltünk, hogy hány gyógyítható és nem gyógyítható betegség tud terjedni.

anyadmajma 2010.07.10. 10:08:13

@Páneurópai Harci Kos: AMERIKA KULTÚRÁLTABB MINT Mi? Csak az olyan alulkultúrált idióták számára, mint te. A nagyapjuk egy földrésznyi embert írtott ki, se történelmük, se kultúrájuk, se semmijük nincs a fasiszta eszméiken meg a hadseregükön kívül. Te tudod, hogy miről beszélsz?

kokavec 2010.07.10. 10:14:38

@orient: ...és akkor azt tanítod a kölöknek, hogy a homoszexualitás csak divat? Ezzel aztán jó útravalót kap, csak kapkodja majd a fejét, amikor meg kellene érteni dolgokat.

Az meg hogy mi a normális... Azt tartod normálisnak, amibe beleszülettél. Egy Tálibnak az a normális, hogy a nők nem tanulhatnak, ezért ha a kicsit felvilágosultabbak taníttatják a lányaikat, akkor valaki az utcasarkon szembeönti sósavval a normalitás indokával.

Azt meg nem értem miért nem tudod kikerülni a melegfelvonulást, ha zavar. Egy évben egyszer van, előre kijelölt helyen és időpontban.

kokavec 2010.07.10. 10:21:57

@anyadmajma: Az biztos, hogy elég komplexek a mai társadalmak problémái. De a hazugság és a kényszerű elnyomás mindig is a leghatásosabb eszközök voltak, hogy tovább fokozzák a feszültségeket, amik aztán emiatt szélsőséges módon törhetnek ki.
A meleg felvonulást nem kötelező szeretni, még melegeknek sem.

anyadmajma 2010.07.10. 10:26:46

@kokavec: Ja, meg kultúrált helyen megtartani sem. Akkor mondjuk jövőre vonuljanak a pedofilok is? Meg esetleg szocipata felvonulás is lehetne. De szóljunk már a Kovinak, hogy aktív pornófelvonulás is legyen az ANdrássyn, szopással meg dugással, mert az az igazi.
Remélem, ha a gyereked ezzel állít haza, büszke leszel rá, és elmeséled a munkahelyeden másnap, hogy a gyerek milyen jófej, meleg lett, és még felvonulni is megy.

orient 2010.07.10. 10:31:29

@kokavec: azért mert itt lakom basszus. Nem tudom kikerülni mert kiteszem a lábam a házból és a kellős közepén vagyok.

Napkutya 2010.07.10. 10:40:46

Előre kell bocsátanom, nem nem vagyok homofób. Nekem mindegy ki hova teszi, de csinálja otthon.

A kérdésem: Vajon milyen kulturális értéket képvisel egy ilyen megmozdulás? Mennyit ér meg az adófizetőknek ez a mutatvány, és a hozzá kapcsolódó költségek, akkor, amikor köztudottan nyakig ülünk a szarban? Pont annyit fogunk elkölteni rá, amennyiből rendbe lehet tenni két vidéki iskolát, akár homoszexuálisak a diákok, akár nem.

OK. Rendezzünk fesztivált a melegeknek, mondjuk egy tó partján.Ott is meg lesz a buli, akit érdekel, odamegy. Rendezzünk fesztivált az állatokat kedvelőknek egy repülőtéren, legalább a birkák lelegelik a füvet. Rendezzünk fesztivált a pedofiloknak egy üres orosz laktanyában. Ott legalább már ki vannak építve a géppuska állások.
De könyörgöm, ne a várost buzeráljuk (elnézést) ezzel!

Legyenek büszkék rá, hogy vállalják. Meneteljenek, ha jól esik, guruljanak, táncoljanak, ahogy csak jónak látják.
De ne a város közepén!

Miért kell cirkuszt csinálni abból, hogy mit tart élvezetesnek valaki?

kokavec 2010.07.10. 10:41:56

@anyadmajma: A pedofília elkövetése bűntény, mert emberi jogokat sért. A homoszexualitás nem sért emberi jogokat. Szociopata felvonulások vannak bőven, pl. a melegfelvonulók ellentüntetése.
A szexuális bűncselekmények döntő többségét heteroszexuális férfi követi el női vagy kiskorú (lány) áldozattal szemben.

Napkutya 2010.07.10. 10:52:31

@kokavec: "A szexuális bűncselekmények döntő többségét heteroszexuális férfi követi el női vagy kiskorú (lány) áldozattal szemben."

Tegyük hozzá, hogy az ismertté vált bűncselekményekről van szó. Azonos neműek esetén gyakran még a nagyon zárt, ellenőrzött közösségekben (katonaság, börtönök, zárt kollégiumok) sem jelentik az erőszaktevést.

Mellesleg a fenti adat abból fakad, hogy a leggyakoribb szexuális irányultság a heteroszexualitás, tehát statisztikailag indokolt ez az arány. (Több heteroszexuális között, több az állat.)

anyadmajma 2010.07.10. 11:03:24

@kokavec: A szociopata nem azonos ám a pszichopatával, csak úgy közlöm.
És ha nekik joguk van vonulni, akkor nekem meg jogom van ahhoz, hogy ne tetszen, és ezt kis is nyilatkozhatom. Ja, hogy nekik nem tetszik? Nekem sem amit ők csinálnak, de hát ez a demokrácia.
De akkor most lassan mondom a gyengébbek kedvéért:
Nem a homoszexualitás ellen ágálok, mert tény, hogy lehet genetikai úton is "megkapni, meg hát tényleg mindenki azt csinál, amit akar, de OTTHON! Mert pl én ha nem akarom ezen erkölcsi normák szerint nevelni a gyerekem, amihez asszem jogom van, akkor miért kell ennek a dolognak kitenni? Ha nem akarom, hogy lássa a kurvákat, akkor nem viszem bordélyba. És a kurvák, ha felvonulást tartanának, azt is ugyanúgy ellenezném. MInt ahogy ellenzem a fővárosban a pár száz köcsög hülye biciklis miatt hozott szabályokat is. Szép dolog a kisebbség, csak hát a kisebbségek jogai miatt nehogymá a többség érdekei sérüljenek igen jelentős részben.
A lépcsős borozót se lehessen kötelezni az akadálymentesítére, hátha véletlenül egy tolókocsis letéved. Baromság.

kokavec 2010.07.10. 11:05:50

@Napkutya:
"Több heteroszexuális között, több az állat" - igen, ezért nem az a kérdés, hogy homo vagy hetero, hanem, hogy milyen ember.

A nem ismertté vált szexuális bűncselekmények legnagyobb része a családon belüli erőszak, ezen belül is a lány vagy nevelt lány szexuális bántalmazása.

A melegfelvonulások Európában pénzt termelnek a városoknak, nem költséget. Nálunk az a költség, hogy a magyarság díszpéldányainak pusztító ösztönét megfékezzék. (Persze erre szokták a magadfajták mondani: miért nem képesek a melegek vagy az emberi jogokért kiállók felfogni, hogy ezzel irritálják a szélsőjobbos, erkölcsiségre hivatkozó polgártársainkat.)

anyadmajma 2010.07.10. 11:14:46

@kokavec: TUdod, a Budapest parádé egy kicsit veszteséges volt, mert ott a szervezők fizettek mindent. Kicsit több emberrel, mint a melegek. Szóval, ha ők fizetik a cehhet, még a rendőri biztosítást is, akkor ezek gazdagok nagyon. Ha meg egyetlen fillért is ad a város vagy az állam, akkor meg igenis a kurva anyjukat, az én pénzemen senki ne bohóckodjun. Akkor bizony ők sem különbek semmivel a futballhuligánoknál, akiket az én adómból fékeznek meg a rendőrök, pedig a csapatnak kéne fizetni a rendőri biztosításért.

kokavec 2010.07.10. 11:16:16

@anyadmajma: jogod van ahhoz, hogy ne tetsszen a melegfelvonulás és ki is nyilváníthatod (szavakkal). Nincs jogod betiltani, nincs jogod fenyegetni, erőszakoskodni. Jogod van nem érteni, hogy ez egy szükséges társadalmi folyamat része, hogy majd a te gyerekeid már ne az alapján ítéljék meg xy-t, hogy meleg, hanem az alapján, hogy milyen ember.
Nincs jogod semmilyen kisebbséget azzal az érvvel megtámadni, hogy ti vagytok többen.

(A biciklisek meg már nem is lennének kisebbségben, ha a város tett volna eleget a gyalogos-biciklis-barát közlekedésért. És ettől is csak jobb lenne az életünk.)

kokavec 2010.07.10. 11:19:56

@anyadmajma: rosszul tudod. Egy jogállamban ha bűncselekményt követnek el ellened jogod van a rendőrség segítségére, nem csak ha kifizeted a számlát.

anyadmajma 2010.07.10. 11:33:06

@kokavec: Jogod van hülyének és ostobának lenni, de te visszaélsz a lehetőséggel.
Asszem rájuk is ugyanúgy vonatkozik a gyülekezési törvény, mint bárki másra, és asszem, hogy nekik is ugyanúgy kell szervezniük, mint bárki másnak. És ha a rendőrök a kezdetkor ott vannak, akkor az rendőri biztosítás, mert úgy szól a jogalkotás (törvény), amit annyira emlegetsz. Az ilyen ostoba emberek miatt tart itt ez az ország, sajna.

kokavec 2010.07.10. 11:34:54

@anyadmajma: nem az olyanok miatt tart itt az ország, mint te. Mert ugye te vagy a többség.

anyadmajma 2010.07.10. 11:38:36

@kokavec: Attól te még egy demagóg hülye vagy, sajna. Na mindegy, én ezt is tudom TOLERÁLNI. Ez a különbség, hogy én tekintettel tudok lenni másokra. És ezzel meg úgy néz ki, hogy én vagyok a kisebbség. Vannak pl. egy társadalomban bizonyos erkölcsi normák. Ez ugyan mindig más, mert ugye más volt Szodomában, és más volt a feudalizmusban, és más az iszlámban is. De hát a világ változik.

kokavec 2010.07.10. 11:43:29

@anyadmajma: nagyon semmitmondó vagy. Unalmas és középszerű kispolgár. Te ne élj nagyvárosban, az nem neked való. Költözz egy faluba, ahol sokkal hatékonyabban ki lehet irtani mindent, ami nem "normális". Te toleráns - toleráns vagy a saját beszűkült kisszerűségedhez.
Na ne húzd tovább az időmet!

anyadmajma 2010.07.10. 11:51:02

@kokavec: Miért, a nagyvárosba csak buzik lakhatnak, hülyegyerek?

Ajtony 2010.07.10. 12:30:40

@Rotfuchs: Szia! Ha már oldal - én jobbra sorolom magam - liberális gondolkodás jelen van a szélsőségeken kívül minden csoportban.
Ha csak a kommunikációt nézed, talán nem látványosan.
Sokáig nem érdekelt a politika, szinte nem is tudtam volna a pártokat felsorolni 2000 előtt. Később gazdasági alapon kezdett érdekelni, ezután igyekeztem információkat szerezni visszamenőlegesen is.
Nekem az emberek (ATV fanok kezdhetnek zemberezni) - benne a család, a szomszédok, városom, országom, kontinensem lakói fontosak, ebben a sorrendben.
Mindenkihez rengeteg türelem kell, mert mások vagyunk, másképp gondolkodunk. Nekem ez jelenti a liberalizmust.
Arra viszont igényt tartok, hogy velem szemben is toleráns legyen az, akivel szemben én is gyakorolom. Az nem liberó, hogy csak én alkalmazkodom, és csak én tűrök - én úgy látom, hogy a ma gyökértelen liberálisai ezt szeretnék.

Ajtony 2010.07.10. 12:32:20

@kisQtya: Tiéd a pont! - és jó a szöveg is! :-)

Ajtony 2010.07.10. 12:34:29

@kokavec: Azért a bicikliseket nem kéne kisebbséghez sorolni - semmilyen szempontból. Hülyeség.

Ajtony 2010.07.10. 12:39:33

@kokavec: nem érdemes a statisztikai adatokkal előjönni, mert abból könnyen összejönnek más következtetések - vannak országok, ahol a PC körébe nem tartoznak a statisztikák - valós a kép. Ma már a svéd és dán adatok tartalmaznak a bűnelkövetőkről származási adatokat(máshol is, csak tagadják - mint Drazsé, amikor lebukott vele).
Konkrétan az általad említett nemi erőszak a törzsi szokásokat gyakorló "természetközeli" népeknél hagyományos

Ajtony 2010.07.10. 12:44:50

@kokavec: A nagyvárosi gőg. :-)
Az urbánus felsőbbrendűség - képzelete, beképzelése, beképzeltsége.
Nagyképűsége?
A legostobábbak utolsó érve. Kicsit szégyellem magam ilyenkor - hogy valszeg földik vagyunk

kokavec 2010.07.10. 14:45:10

@Ajtony: el kellett volna olvasni figyelmesen a szövegeket, hogy világos legyen ki képviseli a sokszínűség elfogadását és ki a saját maga szerint "normális" másokra kényszerítését.

A biciklisekről szóló egy válasz volt - megint csak azt tudom mondani: el kellett volna olvasni figyelmesen.

A statisztikákról írt furcsa okoskodásod teljesen értelmetlen.

A falusi életközösség akár a gőgöt hallod ki belőle, akár nem, egy viszonylag zárt, szigorúbb szabályok közé szorított életforma, a hagyományos falu kiközösít mindent és mindenkit, aki számára furcsa.

Összességében azt gondolom kár volt megszólalnod, mert csak ostobaságokra futotta, de természetesen a jogot nem vonom kétségbe, kinyílváníthatod verbálisan a véleményed.

Ajtony 2010.07.10. 18:47:32

@kokavec: Az ostobaságról: "kinyílváníthatod verbálisan a véleményed"
Nincs kommentár :-)

kokavec 2010.07.10. 23:51:51

@Ajtony: "Verbális kommunikáció: beszéd és az írás. Ezek az emberiség története során alakultak ki, de egymástól távol eső időkben."
Tehát elmondhatod, vagy leírhatod a véleményed, mert jogod van hozzá. De nem fejezheted ki pl. tettlegességig fajuló támadással, kődobálással, kényszerítéssel, stb., stb.

Most már ne rúgj több öngólt! Inkább maradj végleg csendben!

Ajtony 2010.07.11. 11:32:10

@kokavec: A google-t én is ismerem. Veled ellentétben viszont igyekszem kerülni azon idegen szavak használatát, amit más nem érthet, vagy a jelentése nem teljesen tiszta számomra. Ha kommunikáció elméleti tudományos értekezés témájául szeretnéd használni az általam leírtakat, légyszíves a "textuális"-t használni.
További jó kutakodást kívánok a google találatai között

kokavec 2010.07.11. 19:41:56

@Ajtony: eszembe se jutott, hogy gondot okozhat számodra a "verbális" kifejezés. De most először sikeresen rám cáfoltál.
süti beállítások módosítása