Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Baszki Biszku!

2010.09.23. 18:22 | Proszektura | 192 komment

Biszku Béla úgy néz ki, csak nem úszta meg. Úgy kellett már ez a Biszku a jobboldalnak, mint egy falat kenyér. Hiszen lassan már csak ő maradt, a többiek nem átallottak szép sorban mind meghalni.

Szilágyi György jelentette fel, No nem az a libsi Karinthy-gyűrűs humorista szaladt a rendőrségre, hanem a kiváló jobbikos politikus, aki már ifjú korában is tudta hol a helye a komcsik elleni engesztelhetetlen harcban. A Wikipédia szerint Fradi szurkolóként tagja volt a hirhedt 2-es szektornak, vagyis Magyarország legkeményebb huligáncsoportjának is.

A feljelentés megtételére – hogy a Jobbik kedvenc kifejezéseivel éljek – az ÁVH-nál, illetve a sündőrségen  az a skandalum késztette őt, hogy az egykori pártállami belügyminiszter egy interjúban ellenforradalomnak minősítette az 1956-os forradalmat, és jogszerűnek nevezte az azt követő megtorlásokat, így a meghozott halálos ítéleteket is. Az ország politikai vezetése ugyanis szerinte nem avatkozott be a törtvényes bírósági eljárásokba.

 

Biszku Bélát most emiatt hallgatta ki gyanúsítottként a BRFK, adta hírül legelőbb a Magyar Nemzet. Remélhetőleg a kihallgatás részletes jegyzőkönyvét is hamarosan közzéteszik majd, ahogyan azt tőlük már megszoktuk. (Reméljük, az ítélet még nincs a birtokukban.)

 

Egyébként hogy is van ez?

Nem azért indult eljárás, amit ez a jóember 1956 után tett, hanem azért, mert azt állította, akkoriban ő helyesen cselekedett. Vagyis, ha valaki bűneiről nem tesz töredelmes beismerő vallomást, hanem mentségeket próbál keresni, konokul tagad, netán noch dazu saját védelme érdekében még hazudik is, annak ezért mifelénk bíróság elé kell állnia.

Olyan ez, mintha a tolvajt nem azért ítélnék el, mert a tyúkólat fiatal korában kifosztotta, hanem azért, ha utóbb már öreg aggastyánként azt állítaná,  valójában a tyúkok lopták meg őt...

Na persze kötve hiszem, hogy Biszkut a bíróság elé viszik majd. Előbb lesznek BKV igazgatók levágott fejei a budai vár falára kitűzve, mint hogy sor kerülne erre.

Az igazságszolgáltatás illetékesei valószínűleg rá fognak döbbenni, nevetségessé válhatnak ezzel a perrel.

Mert abban biztosak lehetnek,hogy Biszku Béla a tárgyalóteremben sem kérne sírva elnézést, sőt konokul kitartana amellett, hogy az ország akkori politikai vezetése nem avatkozott be a törvényes birói eljárásokba. Talán még tanúkat is állítana erre.

 

Esetleg még megjegyezné azt is: hogy nem úgy, miként a rendszerváltozás utáni időkben. Talán még érdekes példákat is tudna hozni arról, mikor milyen ügyek keletkeztek, illetve enyésztek el a mindenkori politikai elit alkui, mutyija során.

És tán még rákérdezne arra is, miként lehet, hogy Zuschlag hosszú éveket ül dupla vasban hetvenmillióért, mások viszont milliárdokért sem kerülnek rács mögé.

Vagy éppen ők folytatják a vizsgálatokat..

 

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr812318495

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kommunizmustagadás?!? 2010.09.24. 13:34:19

Gyorsan leszögezem: 1, nem szeretem Biszku Bélát (http://hu.wikipedia.org/wiki/Biszku_Béla), se kutyám, se macskám; 2, felelősnek tartom azért, hogy politikai céllal koncepciós bírósági ítéletek, megtorlások történtek, és megfélemlítés zajlott &rsq...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Éhesló 2010.09.23. 21:56:03

Szánalmas komancsmosdatás.
Gondolom ha zsidót ölt, holokausztot tagadott volna, most akasztásért üvöltenétek......

Vitéz Kőbányai Világos 2010.09.23. 22:19:54

@Éhesló: Akkor most lécci linkelj be akár a proszektúráról, akár máshonnan minimum három olyan bejegyzést, ahol a holokaszt tagadók akasztását követelik!
Utána add is vissza az érettségidet (ha van), mert a szövegértésed az anyanyelveden (???) nem éri el a kielégítő szintet. Ha ezt mégse szeretnéd megtenni, akkor húzd alá a szövegben azokat a részeket, amelyekben - véleményed szerint - a szerző azt állítja, hogy Biszku nem bűnös semmiben. Ha nem sikerült, akkor mégiscsak add vissza az érettségidet!

bigthereal 2010.09.23. 22:32:34

szánalmas komenistamosdatás...

kettős mérce, relativizálás, nem is folytatom, tudjátok úgyis!

Éhesló 2010.09.23. 22:38:15

@Vitéz Kőbányai Világos: Ott van a szó: HA.

De ez a biszkukomancs és sok kedves társa csak a szemét nácicsatlós reakciós magyarokat gyűlölte, pusztította.

Ezért haver, akit nem illik bántani, ha büszke a tetteire és nem bánt meg semmit.
Sőt.
Oktatni kell, mert ilyen kemény egy igazi osztályharcos.

A mércéteket (már ha volt olyan bármikor is egyáltalán) már régen elvesztettétek. A maradék kevés morálotokkal együtt.
De sebaj, biszkuék is elvoltak nélküle.

Alapvető élelmiszer 2010.09.23. 22:43:19

1990 óta tanítják, hogy nem ellenforradalom volt. Évente megemlékezés, tucatniy "soha nem látott BBC" film kerül, ahol újra és újra bemutatják, hogy milyen is volt '56.
Ezek után van egy nyugdíjából vígan éldegélő, aki a mai napig azt mondja, hogy az valami ellenforradalmi csőcselék volt. Igenis, citálják bíróság elé, legalább ott olvastassanak el vele egy nyolcadikos történelemkönyvet. Remélem, hamarosan havas szófia is sorra kerül, aki szintén nyilas csőcseléknek mondta a megmozdulókat.
És ha már kor, érdekes, akkor sehol nem voltatok, amikor a 89 éves Zentay Károlyt kezdték elő citálni, mert állítólag néhány zsidót bántalmazott.

Vitéz Kőbányai Világos 2010.09.23. 22:45:39

@Éhesló: Nem sikerült felfognod a hozzászólásomat, vagy nem arra válaszoltál, így aztán leírom még egyszer a kérdéseimet:
- Mikor követelte ezen a blogon, vagy bárhol máshol bárki a holokauszt tagadók felakasztását? Vagy ha eddig ezt senki nem tette, akkor mire alapozod az első kommentedet?
- Hol állítja a poszt, hogy Biszku nem bűnös?
Szerény értelmezésem szerint ilyet a poszt nem állít, nem igazán foglal állást azzal kapcsolatban, hogy Biszku bűnös-e. Pusztán annyit állít, hogy amiért most épp feljelentették, az nevettséges. Ugyanezzel az erővel feltehetően nevetségesnek találná azt is, hogy ha valakit azért ítélnének el, mert azt mondja, hogy csak 5,5 millió volt, nem hat.
Előre szólok, hogy ha "HA!" a következő hozzászólásodban sem leszel többre képes, mint szutykozni, akkor most válaszoltam neked utoljára.

manager2008 2010.09.23. 23:00:38

Idézem:
Az ellenforradalom politikai, társadalomfilozófiai fogalom, amely forradalmakkal való szembefordulást jelenti, és az 1789-es francia forradalom nyomán vált általánosan elterjedt fogalommá.
A baloldali munkásmozgalom kialakulása, majd az államszocializmus létrejötte után a kommunista ideológiában az ellenforradalmi jelzőt a kommunistaellenességgel azonosították, sőt bármiféle ellenzéki megnyilvánulás címkéjévé vált.
Az 1956-os forradalomra leverése után a kádári megtorlás szintén az ellenforradalom címkéjét ragasztotta, annak ellenére, hogy az jellegzetesen baloldali jelszavakkal és követelésekkel (például munkástanácsok létrehozása) indult, és – egyik – vezetője, Nagy Imre miniszterelnök is mindvégig kommunistának vallotta magát. A felkelők jelentős része viszont a népköztársaság előtti Magyarország helyreállítását szerette volna, ennyiben az ellenforradalom kifejezésnek volt is valóságalapja.
---------------------
Vélemény: mivel az "ellenforradalom" szó definíciója nem igazán pontos és egységes használatú, szerintem felesleges ezzel foglalkozni - utólag. Biszkuék értelmezése és a mai értelmezés nem egyezik, így elbeszélnek egymás mellett a felek.
Ha nem volt valódi forradalom (a szovjet megszállás nem az) akkor ellenforradalom sem volt. Ez csak játék a szavakkal, magyarul - hülyeség az egész.

Reggie 2010.09.23. 23:02:30

@Vitéz Kőbányai Világos: Linkelj mar be 3 olyan hozzaszolast, ahol Eheslo azt irta, hogy a proszektura irt mar ilyet. Es meg te magyarazol az olvasasrol nagyarc...

ninimimi 2010.09.23. 23:02:55

"Egyébként hogy is van ez?
Nem azért indult eljárás, amit ez a jóember 1956 után tett, hanem azért, mert azt állította, akkoriban ő helyesen cselekedett. "

Hát ez az! A gyilkos disznót nem csupán ezért kellene és nem most először elítélni!

Az a szégyen, az ország, a nemzet szégyene, hogy ezek ma is a pofánkba röhöghetnek és "ellenforradalmazhatnak", mert látták, hogy a gyilkosságaik is büntetlenek maradtak.

HgGina 2010.09.23. 23:06:15

Hazafelé menet miért nem üti el egy részeg rendőr merő véletlenségből?
Nyugdíját szét lehet osztani a rászorulók közt. Ezt a szart meg bekaparni pofával lefelé valami pöcegödörbe vagy dögkútba.
Peace & Love

bigthereal 2010.09.23. 23:09:04

@Vitéz Kőbányai Világos: "Olyan ez, mintha a tolvajt nem azért ítélnék el, mert a tyúkólat fiatal korában kifosztotta, hanem azért, ha utóbb már öreg aggastyánként azt állítaná, valójában a tyúkok lopták meg őt..."

relativizálás, ami a bűnösség fokának csökkentésére, vagy magának a bűnösségnek a kétségbe vomására irányul

Minfield 2010.09.23. 23:20:15

Tud valamit ez a Biszku. 2010 van. 2x éves fejjel sosem gondoltam volna, hogy megérem. Erre itt van ez a csávó, eddig azt sem tudta senki, hogy létezik (pedig azért az anit-komcsi hangulat meg volt, különösen 2000 óta),kiáll, hogy "Anyátok!", és mindenki itt hüledezik, hogy "jéé, ez még él!". Senkinek sem szúr szemet, hogy ez kissé fáziskésés?

tasavallan presidentti yön 2010.09.23. 23:23:17

Szerintem meg Biszku nem bűnös.

(Azt mondjuk eleve röhejesnek tartom a XXI. században, hogy szó- vagy jelképhasználtért bíróság elé citáljanak valakit, legyen az holokauszt vagy kommunizmus vagy ellenforradalom vagy akár istenkáromlás.)

1956. per definitionem ellenforradalom volt, mivel az akkori szocialista rendszer ellen volt, és a szocializmus Lenin apánk definíciója alapján "permanens forradalom" (ha valaki nem érti valamelyik szót, szívesen elmagyarázom), tehát forradalom ellen csakis ellenforradalom lehet, bár nem értem, miért kell egy szón ennyit lovagolni.

Az viszont tény, hogy közel sem olyan magasztos volt, mint amilyennek 1990 óta lefestik, ugyanis a politikai foglyokkal együtt kiengedték a legvadabb köztörvényeseket is, akik bizony gátlástalanul gyilkolásztak a forradalom napjaiban az országban, többek közt ÁVH-s sorkatonákat, akik aztán kurvára nem tehettek arról, hogy őket épp az AVH-hoz sorozták be.
Az szintén kétségtelen, hogy az 50-es években egy ilyen felkelést bárhol a világon (Amerikában is - sőt, ott felkelés sem volt, mégis végeztek ki, hurcoltak meg és lehetetlenítettek el egy életre politikai ügyek miatt embereket a McCarthy-rendszerben, ami szintén az 50-es évek) hasonlóképpen toroltak volna meg, mint akkor Magyarországon, sőt, valószínűleg még keményebben, Kádárék ugyanis összesen nem egészen 300 embert végeztek ki. Ami a 300 ember családjának és barátainak sok, de egy 10 milliós országban nem igazán, Horthy például egy hadihajón megtizedelte a legénységet lázadás miatt, ez ugye országos szinten 1 millió ember lett volna.

Ja, a zsidó összeesküvéses ökröknek meg javasolnám, nézzék meg, mit írtam ide:
sardobalo.blog.hu/2010/09/23/ezek_a_zsidok_aztan_tenyleg_brutalisak

döncike1 2010.09.23. 23:33:52

A feketén fehéren gondolkodónak szeretnék mesélni egy személyes dolgot.Édesapám a második világháborúban volt katona, amerikai fogságba került, 1955- ben lett tanár az egyetem után, további tanulmányait( tudományos fokozatok) nem folytathatta az amerikai fogsága miatt, behívták tartalékosnak. Jött 56 októbere, egy "hős forradalmár" "csőcselék" nov. 7-re nyakkendőt helyezett Neki kilátásba ( indok, tanár, kiszolgálta rendszert), mai szlogenben lámpavas.
Akkor hogyis vannak ezek a dolgok, ki a jó és ki a rossz, lehet gondolkodni sok fiatal hőbörgőnek

döncike1 2010.09.23. 23:45:18

@tasavallan presidentti yön: volt egy, ha jól tudom olasz fényképész aki sok képet csinált akkor, de képeit a nagyon brutális dolgok miatt nem publikálják. Egyik ismerősőm egy barátjával futott el a " hősök" elöl a barátja katona ruhában volt, lámpavason végezte

hebab 2010.09.23. 23:57:26

@tasavallan presidentti yön: ja értem, azért ellenforradalom, mert Lenin azt mondta magáról, hogy ő a forradalom.
ugye tudod, hogy ezen logika alapján bármi rosszat mondasz mostantól Orbánra, akkor ellenforradalmár vagy, hiszen ő is úgy definiálta magát, hogy ő a forradalom.

venszivar 2010.09.23. 23:59:31

A hős forradalmárok "csak" a Köztársaság téren ( attól kb. 700m-re laktam) 20-30 ártatlan fiatal sorkatonát akasztottak s koncoltak fel !!! Az állatok-barmok többi több száz,ezer ártatlant öldöstek le..........Az idő mindent ("megszépít"), s már más kép pofázik az ember állat..........

zala 2010.09.24. 00:09:10

"Ami a 300 ember családjának és barátainak sok, de egy 10 milliós országban nem igazán, Horthy például egy hadihajón megtizedelte a legénységet lázadás miatt, ez ugye országos szinten 1 millió ember lett volna."

tehát Horthy nagyobb gazember volt, mint Biszku, hiszen ha összevetjük a két összevethetetlen történést és az előbbit egy a valóságosnál nagyságrendekkel nagyobb skálára vetítjük akkor ...

... nos, akkor diszkréten hányok egy picit

2010.09.24. 00:17:42

nem vót se holokauszt se 56, reggel kezdődött minden

tasavallan presidentti yön 2010.09.24. 00:19:33

@zala:
Igen, Horthy sokkal nagyobb gazember volt, sokkal több ember halála szárad a lelkén. Konkrétan a frontra küldött több százezer magyaré, a lágerekbe küldött több százezer zsidóé, a hatalomátvétele utáni fehérterror áldozataié stb. Ha ellene lázadtak volna fel, hidd el, sokkal nagyobb arányú megtorlás lett volna (ahogy a börtöneiben meg is öltek rengeteg embert csak azért, mert úgymond "ellenzéki" volt).

Hányjál nyugodtan, lehetőleg saját magadra.

almodhi 2010.09.24. 00:30:45

Namármost bármekkora gazember is BB, az adott törvény alapján szerintem nem lehet elítélni.

BB ugyanis nem tagadta 56-ot és a megtorlásokat, és jelentéktelen színben sem tüntette fel, - ahogy én emlékszem -a Duna TV-s interjúban nagyon is komoly dolgoknak állította be.

A törvény pedig _csak_ ezeket rendeli büntetni. (Innen is látszik, hogy mekkora baromság egy ilyen törvény.)

Persze lehet, hogy ebben a szép új NER-ben mégis elítélik. Szép cirkusz lesz a tárgyalás (egy 86 éves, értelmesen érvelő, "elveiért" kiálló ember, még ha gyilkos is, figyelemre méltó...).

A holokauszttagadók-helyeslők pedig készülhetnek, ha Biszku esetében lehet kreatívan értelmezni a törvényt, akkor ők is sorra kerülnek...

smartdrive 2010.09.24. 00:51:39

gondolom, akkor most a sok holocaust-tagadás törvény ellenző háborog

zala 2010.09.24. 00:57:05

@tasavallan presidentti yön:

Pontosan erre voltam kíváncsi, hogy honnan nézve semmiség a Biszkunak felróható párszáz lélek.

Köszönöm a választ.

R242 2010.09.24. 00:58:30

Mit mondott bírónő? Öt év?
NEM!
Kötél! :) :) :) :) :)

Na :)

átlátó 2010.09.24. 00:59:43

Előre a megkezdett úton, - mondta Prónay Pál és útközben a biztonság kedvéért fölpofozott egy-két zsidót.

colonel pondró 2010.09.24. 01:05:38

@tasavallan presidentti yön: Állat. Nem részletezném miért. Állat, paraszt és bunkó vagy. Gyilkos.

tasavallan presidentti yön 2010.09.24. 01:12:48

@colonel pondró:
Ja. Anyád meg büdös kurva, kedves kis fasiszta olvtársam.
Én sem részletezem, miért.

csirkeGL 2010.09.24. 01:52:21

@almodhi:

Akkor ha én azt mondom, hogy a holokausztot is megérdemelték a zsidók akkor én se követek el törvénysértést?

Nem tagadom, és nem is jelentéktelenítem el... csak épp egyetértek vele. Ez nem így működik.

Aki tagadja '56 forradalmiságát, jogosságát, stb. az bűncselekményt követ el. Szerintem is vicc egyébként az egész, de hát ha ez kellett a hős antifáknak, akkor most megkapták.

Ha már tagadásért büntetünk, akkor százszor inkább a komcsi bűnök tagadásáért, mint akármi másért.

Amit meg a kis kommancsok pofáznak itt az '56-os "rémtettekről"... nos olyanról én nem tudok, hogy magukat megadó kiskatonákat akik nem csináltak semmit, azokat bántotta volna akárki.

Persze, miután a forradalmárokra lőttek, jogos hogy kivégezték őket. Az ilyesmiben nem érdemelnek kegyelmet. Parancs, nem parancs, az nem érdekes. Ezért szar dolog pribéknek lenni... Egyszer kell egy forradalom oszt visszakapja kamatostul az egészet!

Persze így utólag könnyű dobálni a szart, remélhetőleg egyszer titeket is feljelent valaki aztán majd magyarázkodhattok a bíróságon...

csirkeGL 2010.09.24. 01:53:55

@tasavallan presidentti yön:

Neked meg gratulálok a stílushoz! 4 elemi megvan?

tasavallan presidentti yön 2010.09.24. 02:21:08

@csirkeGL:
Csak a megfelelő sílusban válaszoltam egy seggfejnek.

Az meg, hogy te m,it tudsz, meg mit nem, édeskevés. Lapozd fel a szótárban azt a szót, hogy "tények".

Azok a forradalmárok meg nagyrészt vérszomjas csőcselék volt, nem forradalmárok.

csirkeGL 2010.09.24. 02:26:11

@tasavallan presidentti yön:

Jah igen, olyan tények amiről csak te tudsz?:) Szép, szép...

Lapoztam már elég könyvet, legfeljebb az 1989 előtt nyomtatottakban találsz hasonló baromságokat. Frissítsd kicsit a könyvtárad!

tasavallan presidentti yön 2010.09.24. 03:08:13

@csirkeGL:
Akkor olvasgasd kicsit föntebb azokat, akik saját maguk is éltek már akkor.
Mondjuk én még nem, de eléggé első kézből vannak az információim nekem is. És egyetlen rokonom sem volt soha semmilyen pártnak vagy (erőszak)szervezetnek a tagja - ellenben padláslesöprésnek voltak alanyai közülük jó néhányan -, tehát nem nagyon lehetnek elfogultak a komcsik irányába.
És mégis ilyeneket mondanak. Sokan közülük. A rendszerváltás óta is.
(Apámnak konkrétan munkatársait - 18-20 éves gyerekeket - ölték meg ilyen börtönből szabadult bűnözők, pedig csak egyszerű gyári munkás volt ős is meg a meggyilkoltak is, akiknek annyi bűnük volt, hogy nem voltak hajlandóak fegyvert fogni, és követni nevezett bűnözőket a cég raktárait feltörni - nem igazán a forradalmárok megsegítése céljából. Apámnak (18 akkor) mázlija volt, ő nem abban a műszakban dolgozott aznap.)
Felkoncolt katonákról meg találhatsz képeket is.

Szóval nem biztos, hogy a Pozsgai Imréknek és egyéb történelemhamisítóknak kéne hinni.

És bizony, ezeknek a kedves forradalmároknak több ezer áldozatuk volt országszerte. Amelyik laktanyaparancsnokok tüzet vezényeltek rájuk, csak azért tették, mert ahírek terjedtek arrra is, és ők nem akartak maguk sem úgy járni, és a katonáikat sem akarták ennek kitenni. Mellesleg adott esetben én is tüzet vezényelnék, meg hidd el, te is.
Ezek a forradalmárok ugyanis minden voltak, csak békések nem.
(És bizony, abban a helyzetben Maléter Pál és társai voltak a hazaárulók.)

stratez 2010.09.24. 04:48:26

Proszekura nem jó helyen kapirgál, a dolgok ugye onnan eredeztethetők, hogy a jó szocik a kapitális buktájuk előtt néhány nappal hoztak egy egy idióta törvényt, miszerint a holokausztot tagadni törvénytelen, ezt aztán a Fidesz megfejelte a saját hülyeségével, miszerint a komenizmus bűneit sem lehet tagadni törvényesen. Mentségükre legyen mondva, nem nagyon tehettek mást, mert ha az egész törvényt kivágják a kukába, ahol a helye lenne, akkor magukra szabadították volna a holokausztipar és -lobby összes élősdijét New Yorktól Lipótvárosig. Így aztán most a politika összes hülyéje kiélheti magát balról jobbra, és jobbról balra. Az igazságszolgáltatás pedig, amelyik eddig is túlterhelt volt, és a politika is ide-oda rángatta, még inkább nem tud eleget tenni annak, amire hivatott, a bűnüldözésnek.

csirkeGL 2010.09.24. 05:05:15

@stratez: Úgy van!

@tasavallan presidentti yön:

Az állításaid igazolhatatlanok és bizonyíthatatlanok. Persze az interneten beszélhet akárki akármit...

Alapvetően a forradalomban csak a komcsiknak meg a kollaboránsoknak kellett félniük. Igen, lehetett volna ezekkel is emberségesebben bánni, de abban a helyzetben én megértem a tömeget, hogy ennyi szenvedés után felkoncolt mindenkit akinek kicsit is köze volt a rendszerhez.

Te nem véletlenül Biszku papa vagy álnéven?:) Legalább akkora baromságokat mondasz mint az öreg... csak vigyázz aztán magadra, nehogy a rendőrség előkapjon téged is...

Érdekes, nekem egész másként beszéltek a szüleim 1956-ról. Hiába, két oldala volt annak a bizonyos barikádnak...

csirkeGL 2010.09.24. 05:33:14

@stratez: Úgy van!

@tasavallan presidentti yön:

Az állításaid igazolhatatlanok és bizonyíthatatlanok. Persze az interneten beszélhet akárki akármit...

Alapvetően a forradalomban csak a komcsiknak meg a kollaboránsoknak kellett félniük. Igen, lehetett volna ezekkel is emberségesebben bánni, de abban a helyzetben én megértem a tömeget, hogy ennyi szenvedés után felkoncolt mindenkit akinek kicsit is köze volt a rendszerhez.

Te nem véletlenül Biszku papa vagy álnéven?:) Legalább akkora baromságokat mondasz mint az öreg... csak vigyázz aztán magadra, nehogy a rendőrség előkapjon téged is...

Érdekes, nekem egész másként beszéltek a szüleim 1956-ról. Hiába, két oldala volt annak a bizonyos barikádnak...

colonel pondró 2010.09.24. 06:38:49

@tasavallan presidentti yön: Én téged szidtalak te vadállat nem anyádat.A te anyád nem kurva gondolom.De nagy bűne, hogy téged az emberiségre szabadított. Továbbra is tartom, hogy gyilkos vagy. Nekem aki ezeketn védi az ekvivalens a valódi elkövetőkke.
Ami a legszebb, hogy irtó nagy butaságokat írsz. Történelmileg egyet sem tudnál igazolni. Ó édes Istenem. Mond miért élnek ilyen emberek?

belekotty 2010.09.24. 06:39:39

Bár én sem értek egyet Biszku baszkurálásával, de hogy van az hogy egy Ausztráliában élő öregembert baszogatnak, mert 60 éve szinte kölyökként agyonvert egy zsidó srácot. Az öreg náci is megérdemli hogy megrángassák, de akkor Biszku miért úszta meg az elmúlt 20 évet háborítatlanul?

Etniez 2010.09.24. 06:44:12

Én kifejezetten örül ennek. Hülye Mszp-Szdsz találta ki a tagadós törvényeket, Fidesz meg szépen ellenük fordította.
Ugyanis a magyarok elenyésző kisebbsége tagadja a Holokausztot, míg egy csomó volt komcsi tagadja 56-t. Így ők kerülte szopóágra, most pl Biszku.

Remélem megy bíróságra és kap fél év letöltendőt. Aztán majd legközelebb nem kezdik btk-ba iktatni a történelemkönyvet a balos kollégák.

Etniez 2010.09.24. 06:45:23

@stratez: "Mentségükre legyen mondva, nem nagyon tehettek mást, mert ha az egész törvényt kivágják a kukába, ahol a helye lenne, akkor magukra szabadították volna a holokausztipar és -lobby összes élősdijét New Yorktól Lipótvárosig."

Így van. Megint mi lettünk volna a hülyenácik, Orbánnal az élen.
Most Biszkut ítéljék el, majd utána töröljük el szépen ezt a törvényt.

Etniez 2010.09.24. 06:50:24

@bigthereal: Proszi hozzá van ehhez szokva, ez a szakmája. Mosdatja, relativizálja a hátrányos helyzetűeket a bíróságon.

colonel pondró 2010.09.24. 06:51:39

Biszkut mondjuk leginkább azért kellett volna már rég elítélni amit tett az elvtársaival anno, de ha legalább emiatt szív valamennyit én annak is szívből örülök.

Etniez 2010.09.24. 06:58:56

@tasavallan presidentti yön:

Fasz vagy. Ennyi.

Amít ők írnak, az tény? Valamit akkor hallottak vagy kitaláltak, talán nem is emlékeznek már rá. Aztán most meg böfögik.

Két dolgot tisztázzunk:

1. Az akkori emberek egy része jól járt a kommancs rendszerrel, ezért védik, ezért gyalázzák 56-t. Szavahihetőségük 0
2. Nincs tiszta forradalom. Ahol forradalom van, ott vér szokott folyni. Francia forradalom rémlik? Vagy talán a nagy Októberi? Ott szépen megkérték a hatalmat, hogy menjen? Lófaszt. Ott is ment a guillotine és a sortűz. Meg a hasonlók.
Szánalmas az érvkészleted sajnos.

A magyar történészek azt állítják, hogy voltak túlkapások és lincselések (hiszen ez a forradalmak velejárója), de ez egy forradalom volt. Az országnak elege volt a Biszku- és Rákosi-féle kommancs diktatúrából.
Tudod, AVÓ? ÁVH, fekete autó, TSZ-be kényszerítés, állandó háborús fenyegetés, reakciósok elleni harc, stb.

Szerintem te is komcsi vagy komcsi leszármazott vagy, azért ekkora a pofád.

Éhesló 2010.09.24. 07:01:21

@venszivar: ebből visszavehetnél erősen.
Esetleg kicsit érdemes lenne olvasni is nem csak írni, talán itt kellene kezdeni és ha sikerült megérteni a forrásait továbbolvasni:
hu.wikipedia.org/wiki/1956-os_forradalom#A_megtorl.C3.A1s

No ha megvolt akkor várom a bocsánatkérésedet a hazugságokárt amiket ideröfögtél.

Éhesló 2010.09.24. 07:03:17

@átlátó: mondjuk a felpofozottak jobban jártak, mint kohn és zsidó bandája áldozatai a 133 nap alatt.
De neked ez nyilván nem sokat számít.

gacsat 2010.09.24. 07:03:41

Az egész fraditábort a dunapartra! Januárban, cipő nélkül. Milyen kis összementpöcsű szarok voltak a szlovákiai meccsen. Most is azok, csak nyakkendőt kötöttek.

Éhesló 2010.09.24. 07:05:48

@tasavallan presidentti yön: persze, mint 2006-ban. Akkor is azok voltak a csőcselék, akiknek nem tetszett a komancs mocsok és tiltakozni mertek ellene. Szerinted.
Szerencsére a kohnok, rosenfeldek, csermanekek, appelek ideje mára lejárt.
Böszméé is.

Éhesló 2010.09.24. 07:07:06

@gacsat: a gyűlölet népe megérkezett?

gacsat 2010.09.24. 07:10:41

@tasavallan presidentti yön: Az a hazaáruló, aki éppen a vesztes oldalon van.

gacsat 2010.09.24. 07:13:44

@Éhesló: Ja. Pedig bevettem a gyógyszeremet.
Én még 1 széket sem gyújtottam fel. Tudom moderálni magamat. Nem megyek oda, és nem válalok felelős beosztásokat. A TVszékházat se gyújtom föl, legföljebb nem nézem a műsorukat.

sprenczl 2010.09.24. 07:18:53

Kötél v. börtön életfogytig. Közügyektől való eltiltás, ha nem lógagtják fel és vagyonelkobzás. A többieket is szépen sorban.

gacsat 2010.09.24. 07:22:32

@sprenczl: Elvenni a nyugdíját. Gerő A faszverő döglött éhen? Mehetne a hitsorsosa után.

Lúdtalp 2010.09.24. 07:26:18

Kényszeres szerecsenmosdatás, csak tudnám miért. Egyébként nem fog kapni semmit, nem kell aggódnod.

Lajos bacsi 2010.09.24. 08:03:51

@Éhesló: Körülmetéltesselek a Moszaddal?

az_igazi_trebitsch 2010.09.24. 08:05:48

Szánalmas és tipikusan magyar ez az egész Biszku-ügy. A mai generációnak, igy a Jobbik-bagázsnak is, lövése nincs az 56-os eseményekről; fújják, amit az aktuálpolitika nyomat. Ez a nemzet sohasem tudott szembenézni a múltjával: azzal, hogy zsákmány reményében mindig a rablók oldalára állt a háborúkban; azzal, hogy szégyenletes módon segédkezet nyújtott zsidó és cigány honfitársai elhurcolásában, és azzal, hogy a tisztán indult 56-os tiltakozó tüntetés (!) a börtönből kiszabadult köztörvényes elitéltek és a megvadult suhancok kegyetlen vérengzésévé fajult.

Biszku nem tagadott semmit, legkevésbé azt a kommunizmust, ami sehol, sohasem létezett. Egyszerűen elmondta a véleményét, és ehhez - tetszik, nem tetszik - neki is joga van. A Jobbik feljelentése semmi más, mint az elvan a hülyegyerek, ha játszik tipikus esete.

Blogger Géza 2010.09.24. 08:06:55

@venszivar: A Köztársaság téren a forradalmárokra lövöldöző katonák voltak, akik az MDP székházát védték. Azét az MDP-ét, amelynek nevéhez egy példátlan népüldöző diktatúra kapcsolódott. Kíváncsi vagyok,te milyen higgadtan viselkednél, ha téged lődöznének, pláne a Kossuth téri mészárlás után. Szóval ez az "ártatlan" elég rossz bolsevik duma. Persze, mindenki "ártatlan" volt, a családok egyharmadát is valamiféle "ördögök" részéről érte atrocitás az 50-es években, itt csupa "ártatlan" ember védte a diktatúrát. Nyilván te is totál ártatlan vagy, legalábbis próbálod magadnak is hazudni. :)

Előbb-utóbb mindenkinek állást kellett foglalnia, melyik oldal mellé is áll, főleg, ha fegyver volt a kezében.

Lajos bacsi 2010.09.24. 08:16:02

@Blogger Géza: Asszem, tévedésben vagyunk.
Amikor már nem védték a székházat, akkor meglincselték őket.
Nem kéne védened 56 legmocskosabb történetét.

nakara 2010.09.24. 08:19:33

Az idegenszívüek soha nem fogják átérezni levert és vérbefojtott szabadságharcaink szellemiségét. Azonban:
" A szent magyar föld minden lakója a turán-magyar állameszmét köteles szolgálni, tiszteletben tartani. Aki ezt nem hajlandó megtenni, hagyja el az országunkat!"

colonel pondró 2010.09.24. 08:20:05

@az_igazi_trebitsch: a tisztán indult 56-os tiltakozó tüntetés (!) a börtönből kiszabadult köztörvényes elitéltek és a megvadult suhancok kegyetlen vérengzésévé fajult.
Ezt mégis honnan veszed? Ez egy bornírt hazugság. Voltak nyílván köztörvényesek is,elenyésző számban. Olyan apróságokról már elfeledkezel ugye, hogy példáula betört kirakatokból fosztogatni szándékozókat a forradalmárok tartóztatták le. Apám Mosonmagyaróváron volt gimnazista 56-ban és nemzetőr. Ott volt a sortűznél. Több mint száz embert meggyilkoltak ártatlanul. Természetesen meglincseltek érte 3 felelős ávóst. A nagyfőnök sajnos elmenekült. A katonákmeg átálltaka forradalom mellé.És nem volt semmiféle köztörvényes fosztogatás. Itt Győrben sem.

Kivlov 2010.09.24. 08:25:24

ennek a féregnek rég a föld alatt kéne lennie, a többi kommer társával együtt '89 óta. csak hát puhap*cs nép vagyunk...

ringer 2010.09.24. 08:26:58

@Etniez: Nagyapám kulák volt 150 (magyar) hold földdel. Ha túl akart élni, és fel akarta nevelni a 7 gyermekét, akkor be kellett mennie a tsz-be. A padlását neki is mindig lesöpörték. Ennek ellenére sok jót nem hallottam tőle az akkori rendszerben még ellenforradalomnak tekintett forradalomról. Jobbára ő is fosztogató-gyilkolászó, börtönből szabadult és hozzájuk csapódó fiatal forradalmárokra emlékezett a városából. Tökéletes szellemi állapotban (továbbra is tsz parasztként) halt meg a 80-as években. Biztos őt sem hallgatták meg a mai történészek.

venszivar 2010.09.24. 08:29:21

@Blogger Géza: Ha akkor éppen a te fiad lett volna szolgálatba,oda állítva s jön a tömeg.Azt sem tudta pontosan,hogy mit s miért akarnak.Aztán,hogy ki s miképpen kezdte.....,viszont húsz éves srácok lógtak a fán (20-30) s ha az egyik éppen a te fiad lett volna akkor talán máshogy fröcsögnétek.NYILVÁN,mivel nem így volt nyugodtan okoskodhattok s mindenki azt mond ami jól esik neki. Ha a te a ti fiaid, fiaitok lettek volna akkor oda vezényelve , .........

Éhesló 2010.09.24. 08:32:38

@az_igazi_trebitsch: eltévesztetted az évszámot.
Ez a duma 1989-ig kellett ahhoz, hogy befogadjon a komcsi bagázs, ma mér inkább kontraproduktív, mert bemutatja kik élhetnek még közöttünk ilyen barbár idők után is.

Ma már nem kell a magyarokat nyiltan gyaláznod, elég ha a cigányokat, zsidókat imádod akkor is tag lehetsz a ballib oldalon, de még buktoréknál is.

avionics 2010.09.24. 08:34:11

a blogíró úgy tűnik nem tudja hogy mi a különbség "szarba csapni vagy csapba szarni" között...
álljon az a tetü a bíróság elött, fizessen pénzbírságot, legalább visszajön valami az adófizetők pénzéből..
kár több szót vesztegetni erre a senkire!

colonel pondró 2010.09.24. 08:36:15

@venszivar: Demagóg és hazug állítások. gondolom 1848 március 15-én is a csőcselék háborgott szerinted. Szánalmas.

Éhesló 2010.09.24. 08:40:58

@Lajos bacsi: gondolom nem írta meg csermanekék fehér könyve melyikük kibe lőtt bele 10 perccel előtte. Persze szerinted nem harcoltak elég jól és még sokat tehettek volna a proletárdiktatúráért.
Pedig csak azt kapták amit érdemeltek: fegyverrel harcoltak és akik legyőzték őke, azok bosszút álltak rajtuk a sajátjaikért.
Tízezer éve ez történik.
Csermanek és bandája sem cicizett, bérgyilkosai tömegbelőve megöltek százazakat, elüldöztek negyedmilliót, nyolcvanezret bebörtönöztek és majd 400-at kivégeztettek, miután a haverjai szétlőtték a fővárost és befészkelték magukat 1992-ig.
1989 alapbűne az - és ezt máig nyögjük - hogy nem tették hidegre a diktatúra hatalmi rendszerének képviselőit, haszonélvezőit, mert saját magával egyezett ki a komancs hatalom és máig is az utódaik vezetik a szerencsétlen hazánkat.
De mit is várhatunk amikor a deokratikus ejrópa felállva tapsol egy maoistának, a néppártivá nemesedett barrosonak....

sertésszamba:-/ malacmambó 2010.09.24. 08:53:41

@avionics: igaz.
A baloldalnak pedig, mint az bizonyos ablakos tótnak a hanyatt esés...

Sirrah 2010.09.24. 09:05:38

Újabb kommer segget nyaló poszt. Ma már a harmadik ahogy nézem, elég aktívak vagytok.
Ott a ferdítés, hogy azt nem mondod el miszerint a náci bűnök tagadása mellett a kommer bűnök tagadása is büntethetővé vált. Furi egy érzés mi ?

Sirrah 2010.09.24. 09:07:05

Demokárciában szerencsére mindenki írhat ilyen szaros blogokat.

Sirrah 2010.09.24. 09:10:49

Akkor is vége baszki, hiába görcsöltök még egy darabig, és nem is jöttök vissza.

Hurri Kán 2010.09.24. 09:13:08

@az_igazi_trebitsch:
"legkevésbé azt a kommunizmust, ami sehol, sohasem létezett."

Nem volt első világháború sem. Meg második sem. Meg örmény népirtás. Meg az indiánokat sem irtották. Meg zsidókat se hurcoltak el. Meg Gulág se volt. Meg a recski tábor is csak sci-fi ezek szerint.

Te szánalmas agymosott pondró.

Lajos bacsi 2010.09.24. 09:15:45

@Éhesló: Sőt, ha 89-ben nem veszem el a fegyvert a munkásőrségtől, mint katonai parancsnok, Németh Miki parancsára, nem is lett volna rendszerváltás.

Mennyi utóbátor.

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.09.24. 09:17:14

@csirkeGL: "Akkor ha én azt mondom, hogy a holokausztot is megérdemelték a zsidók akkor én se követek el törvénysértést?

Nem tagadom, és nem is jelentéktelenítem el... csak épp egyetértek vele. Ez nem így működik."

De ez pontosan így működik, ezért hülyeség ez a szólásszabadságot korlátozó törvény. Ha valaminek a tagadását bünteted akkor nem büntetheted azt ha az illető egyetért vele vagy magasztalja. Elég hülyén nézne ki, ez azt jelentené, hogy hivatalosan is vannak tabu dolgok, és akkor ez már nem demokrácia.

Vitéz Kőbányai Világos 2010.09.24. 09:19:45

@Reggie: "Gondolom ha zsidót ölt, holokausztot tagadott volna, most akasztásért üvöltenétek...... " Első komment, ehhez a poszthoz. Ha nem arra gondolt, hogy itt ilyenek történnek, akkor mégis mire?
@bigthereal: Ez hol jelenti azt, hogy Biszkut nem kéne felelősségre vonni azért, amit az ötvenes-hatvanas években tett? Azt a mechanizmust teszi nevettségessé, hogy Biszkut valami egészen másért próbálják felelősségre vonni (konkrétan a korábbi felelősségre vonhatóságára vonatkozó állításokért).

ca2 2010.09.24. 09:26:23

Van ebben a posztban némi libsi csúsztatás!
Azt kifelejti a posztíró, hogy a náci és komcsi bűnök tagadása is büntethető (jegyzem meg a baloldal kezdeményezésére, csak hát ők szívük szerint megálltak voltak a náciknál...)
így Biszku most nem a tetteiért fog felelni (mivel azt a "nagy 89-es rendszerváltók" elérték, hogy azért ne kelljen neki) hanem azért mert a kommunista halálbrigádok tevékenységét meg a koncepciós eljárásokat törvényesnek próbálta feltüntetni.
Egyébként azt sem gondolnám, hogy egy ilyen per nevetségessé tenné az igazságszolgáltatást.
Vagy ha igen akkor ezzel párhuzamosan miért küzdünk Charles Zentai kiadatásáért? Nyilván ő is azzal védekezne, hogy az akkori törvények szellemében járt el, tehát nem felelős.
Vagy a Simon Wiesenthal Központnak ezek szerint az a célja, hogy nevetségessé tegye az igazságszolgáltatást? Fura egy logika!
Másrészt meg az sem igaz, hogy ezek az emberek törvényesen jártak el koruk törvényei szerint, mivel a koncepciós eljárások lefojtatása meg az emberek önkényes megkínzása-agyonverése, soha sem számított törvényes eljárásnak, legfeljebb csak megtűrt eljárásnak a rendszer bérgyilkosai vonatkozásában.

Hurri Kán 2010.09.24. 09:29:21

@ca2: és sajnos ne felejtsük el, hogy ugyanilyen módszereket alkalmaztak 2006-ban is. Mondjuk halálra nem vertek embereket de sokat ok nélkül vettek őrizetbe, aláztak és vertek meg. Amnesty Internacionálét nem hallottam különösebben ordítani...

Muad\\\'Dib 2010.09.24. 09:29:53

@az_igazi_trebitsch:
Rohadt pofátlanul kamuzol, de semmi gond. Szerencsére a hozzád hasonló görénynek lassan már senki nem hisz el semmit. Lássuk, hány embert is öltek meg a forradalmárok. Utána hasonlítsuk össze a mai napig a demokrácia kezdeteként ünnepelt nagy franczia forradalommal. Görény gyilkos mosdatás ez semmi más. Persze megértelek, gondolom ezt szajkózták a szülők a fejedbe, nyilván akiknek kényelmetlen valami, hajlamosak hazudni róla...

Éhesló 2010.09.24. 09:30:34

@Lajos bacsi: Nem az adósságainkról hosszasan hazudozós, majd outcomingolós miklós volt aki ezt parancsba adta, hanem a szerencsétlen antallék.
De szerintem érdekes meccs lett volna gorbival a hátatok mögött lépni a causecui útra és belelőni a proletárdiktatúra nevében a dunaszaurusz ellen tüntetőkbe, vagy a 301-esből kikapartak tisztességes temetésén....
Lett volna csimm bumm és tisztább viszonyokat eredményezett volna és ma sem (volt)kommunisták, sem (mai) szocialisták nem lennének sem gazdasági sem ügyészi, sem bírói, sem katonai, sem rendőri, sem titkosszolgálati, sem politikai hatalom közelében sem. Temetőkben lennének jó pár ellenfelükkel együtt.

KG2000 2010.09.24. 09:32:46

Több szempontból sincs igaza a blogírónak, sőt, tulajdonképpen nyíltan a jogállam ellen uszít.
1) Ha a blogot változatlanul hagynánk, csak a "Biszku Béla" kifejezést "Szálai Ferenc"-re cserélnénk, akkor azt hiszem azon túl, hogy Izrael állama minimum behivatná a magyar nagykövetet, a szerző élete sem lenne biztonságban a la MOSZAD.
2) Ahogy mások is írták, érdekes módon az iráni elnökön kívül szinte senki a világon nem allítja, hogy a zsidók náciüldözése nevetséges.
3) A bíróságnak nincs semmilyen alkotmányos joga NEM a törvényeknek megfelelően ítélkezni. Aki ezt követeli a bíróságoktól, az nemcsak a magyar alkotmány ellen vét, hanem az európai joghszabályok, az EU ellen is.

Lajos bacsi 2010.09.24. 09:34:03

@Éhesló: Nem vagy egészen képben, a Munkásőrséget nem Antall fegyvereztette le.

Kerekasztalnál meg nem te ültél a komcsikkal, hanem pl. Antall, Orbán, Pető stb.

Kötök egy alkut és aztán jól felrúgom.

Ah, mindegy.

ca2 2010.09.24. 09:38:21

@gyvy: Hát tudod a történelem már csak ilyen, ugyan azok az emberek mindig ugyan azokkal a módszerekkel próbálkoznak. Erre szokták mondani, hogy minden országnak csak egy csürhéje van, ilyen helyzetekben valahogy mindig kibújik a szög a zsákból.
Nekem kedvenc példám a Rajk család:
Rajk Endre nyilas államtitkár, Rajk László akit ugyan a kommunizmus áldozataként emlegetnek, de valójában ő maga is véres szájú és véres kezű kommunista volt csak pechére a párton belüli hatalmi harcot bukta Rákosival szemben majd ifj Rajk László "rendszerváltó" szdsz alapító.
Akkor mitől változnának a módszerek?

Hurri Kán 2010.09.24. 09:39:54

@ca2: Semmitől... Szomorú...

ringer 2010.09.24. 09:40:25

@Éhesló: Jó lenne nekünk az akkori adósságállomány. A gond az, hogy azóta eladtak mindent, amit lehetett, és még így is nőtt reálértéken is...

KG2000 2010.09.24. 09:41:12

56 ugyanúgy forradalom ÉS szabadságharc volt, mint 1848-49. Az emberek nagyon nagy többsége meg akarta reformálni az akkor létező Rákosi-Gerő-ÁVH-féle szocializmust, valami jobbat akartak létrehozni. Ezért alakultak például a munkástanácsok is. A demokrácia értelmében is tovább akartak lépni, közjogi értelemben. Tehát egyértelműen forradalom volt 56. Az, hogy szabadságharc volt, az nyilvánvaló.

Tehát Biszku nem egyszerűen egy elnyomó hatalom képviselője volt, mint a labancok annak idején, vagyis hazaáruló, hanem ellenforradalmár is.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.09.24. 09:41:42

nagyon ra fognak erre baszni, hogy martirt csinalnak biszkubol..

itt ugyanis akar tetszik, akar nem, a fidesz gerinctelensege - kerekasztalnal tortent megegyezesek, ahol orban is beleegyezett a kommunistak amnesztiajaba..

igy ebbol a jobbik es a fidesz fog gerinctelen kiskocsogkent kikerulni.

nem azert, mert biszku nem erdemli meg, hanem azert, mert ennyit er orban viktor szava.

Mad Mind 2010.09.24. 09:42:09

Kedves 56-emberek. Anyukám iskolás volt 56-ban. A barátnőjét lelőtték iskolából hazafelé a "forradalmárok". Szerinted egy gyerek mennyire lehetett kommunista?
Egyébként Biszku nem tagadta 56-ot, csak más a nézete. Állítólag demokrácia van és mindenkinek lehet véleménye. Ha mégse lehet valakinek más véleménye, akkor az nem demokrácia.
Az hogy miért nem ítélték el, az a kedves kommunista politikusaink (értsd: FIDESZ MSZP SZDSZ meg a többiek) miatt van.

Démonmac1 2010.09.24. 09:42:15

56 ban számos koztorvényes muki is kiszabadult, ugyhogy nem állítom hogy az akkori hatalom minden tette helyes volt, de pár gazember azért megfogta a tégláját megint.
Mondjuk azt a rendszert abszolut nem kivánom vissza:)

u.i. Princz Gábor is hogy megúszta.

2010.09.24. 09:43:55

Milyen megható.
Bezzeg ha Zentai meghurcolásáról van szó, akkor tapsikol az egész fajtád.

Grigorij 2010.09.24. 09:44:41

@Éhesló:
Tudod ez az egész a Teféléd miatt van!
Hogy kapjatok gumicsontot!

Mert, ha bárki akarna elszámoltatást, akkor azt 1990-ben kellett volna kezdeni, de a komcsik szépen kiegyeztek mindenkivel!

De legyen igazad!

Üssék le B.B. fejét!

De azonnal hozzák a bitóra az ÖSSZES tetves kommunistát! Akkor ne üldögéljenek a Parlamentben - többek között a fidesz soraiban -, akkor ne lehessen Közt.Elnök egy MSZMP-s, akkor egy Bihari ne lehessen Alkotmánybírósági elnök!

Az a baj, hogy ha B.B. kapcsán valaki felvet kétségeket, akkor Ti azonnal köpködni kezditek, de igazán akkor, ha azok a valakik a Ti vezéretek apukájának kommunista múltját firtatja!

Ja és véleményem szerint mindenkinek JOGA van eldönteni, hogy mit és miben hisz! Idiotizmus a holokaszt tagadási törvény, ahogy ez is! Ráadásul B.B. nem is tagadott meg semmit, hanem elmondta az ő verzióját abból a korból, amikor ő tevőlegesen élt!
De Ti biztosan jobban tudjátok itt és most...

Muad\\\'Dib 2010.09.24. 09:45:03

@Mad Mind:
"....Állítólag demokrácia van és mindenkinek lehet véleménye..."
Helyes, töröljék el a törvényt a holokauszt tagadást tiltó blődséggel együtt. Eredetileg pl. a Jobbik is ezt akarta.

Hurri Kán 2010.09.24. 09:46:25

@Mad Mind: bizonyos dolgokról NEM lehet más a véleményed. Akkor mégsincs demokrácia?

Sirrah 2010.09.24. 09:46:56

@Mad Mind: Eddig is demokrácia volt, de a II. vh-s bűnök tagadása bűncselekmény volt. Most az 56-os bűnök tagadása is az lett.
Ez nagyon furcsa pár embernek.

Mad Mind 2010.09.24. 09:49:51

@ca2:
Ugyanilyen koncepciós perek a 90 éves "náci bűnösök" perei. A legtöbbre már nincs információ, csak jó esetben, egy másik 90 éves ember leírása, ami akármennyire pontosnak hiszi, nem pontos. Egy ismerősömet, majdnem megölték a Román forradalom alatt, de ő csak a fegyverre emlékezett élesen, nem az emberre aki tartotta. És ez nem volt olyan régen, mint a második világháború.

Mad Mind 2010.09.24. 09:52:10

@Sirrah:
Mert baromság, én nem tagadom egyiket sem, de ha valakinek ez a fiszációja, hogy nem történt meg, akkor hadd mondja, joga van a saját véleményéhez.

Sirrah 2010.09.24. 09:52:57

@Grigorij: "Ja és véleményem szerint mindenkinek JOGA van eldönteni, hogy mit és miben hisz" Amíg nem árt vele másoknak, de igenis árt.

ampierre 2010.09.24. 09:58:43

Egyszerűen azért most "jelentették fel" mert most született meg az a törvény, ami egyaránt büntetőjogi kategóriaként kezeli a Kommunista bűnök tagadását. Jogilag megfoghatatlan a többi tettével, erkölcsileg meg mindannyian tudjuk hol áll ez az ember.. Tehát akkor kinek mi baja van azzal, hogy még - amíg él - a lehetőségekhez képest VALAMILYEN szintű meghurcolásban része legyen.. Ez a lényeg. Akinek nem tetszik, hogy meghurcolják, és ezt hangoztatja, az igenis - közvetve - amellett érvel, hogy nem bűnös. Ha azért jelentették volna fel biszkut mert hiányzik a bringájáról a prizma, akkor sem a prizmáról lenne szó.. Hanem hogy végre VALAHOGYAN, bármiért, most már végre legyen szar neki.. És hogy tudja Ő is, tudja mindenki, hogy nem a prizma az igazi probléma, és nem azért vették elő.. az ő esetében 3 év vagy 30 egyformán életfogytig lenne.. Hát nem értem miért baj, hogy nem az anno elkövetett dolgai miatt vették elő (a bizonyítás elég nehézkes lenne, még ha egyértelmű is, mi történt a dokumentumok alapján)..Ezt egyszerűbben be lehet bizonyítani. Megkérdezik, tagadja e. Ha igen, akkor leültetik, ha nem, akkor meg leköpheti magát a tükörben. De a két eset közül az egyik már kívánatos.. húsz éve..

walker57 2010.09.24. 10:00:58

A forradalom a történelem során együtt járt a megtorlással!
Spartacus felkelése,Angol Polgári Forradalom, Nagy Francia Forradalom, Amerikai Forradalom(polgárháború)
Akasztottak munkást parasztot polgárt urat sőt királyt is.
V.I. Lenin rögzítette írásban,hogy megtorlás és vér nélkül nem is leheet forradalom.Nem talált fel semmi újat, csak levonta a történelem konzekvenciáját.

A történelem egységes abban is,hogy a mindnekori gyyőztesnek igaza volt, a mindenkori vesztes pedig bűnös.

Magyar sajátosság, a megbéklés hiánya!
Anagliában látsz szobrot győztesről áldozatról Amerakiába régiónként másnak állítottak szobrot északon gyilkos volt az, aki délen hős és mégis ... nem robbantják fel egymás szobrait
Franciaországbn szobra van Robespierre-nek és és XVI. Lajosnak egyaránt.

1956-al kapcsoatosan(is) az a gond, hogy nem telt még el annyi idő,hogy a történelem letisztult tények alapján tudjon itélni.ez kb 100 év.
Addig viszont a politika saját céljaira használja a történelmet, mert valljuk be, a leg ideiologizálhatóbb tudomány
hát bizony nem egy szorzótábla :)

Mad Mind 2010.09.24. 10:04:04

@vampierre:
Értem, szóval Scarface megoldás ugye?. Ezzel az erővel előlehetett volna venni, amikor szabálytalanul ment át az utcán. Az hogy valakit egy hülyeséggel beperelünk, az nem ugyanaz, mintha tényleg a valódi bűnéért vonnák felelősségre.

Hurri Kán 2010.09.24. 10:06:47

@Mad Mind: emlékszem, még a 90-es évek elején ment a vita, hogy 56-os bűnökért felelősségre lehessen vonni még élő elkövetőket. Az ellenzők egyik élharcosa Pető Iván volt. Vajon miért is?

ampierre 2010.09.24. 10:07:33

@Mad Mind: A valódi bűnéért 90 ben kellett volna elővenni.. Nem húsz évig hagyni békés nyugdíjas éveire.. Most már tényleg csak az a lényeg, hogy MI TUDJUK, miért kapja.. Ennyi jár azoknak, akiknek a nagyszüleit kivégezték, mert orosz tankra lőttek..

Éhesló 2010.09.24. 10:11:05

@Lajos bacsi: igazad van, én emlékeztem rá rosszul.
www.rtlklub.hu/cikk/104773

A munkásőrésget még miklósvitéz fegyvereztette le.

Me Culpa, mea maxima culpa!

Vitéz Kőbányai Világos 2010.09.24. 10:15:05

@az igazi Sipi: A megbékélés hiánya elég nagy gond. Ebben mindkét oldalnak megvan a maga hibája. Ezt persze az, akinek deklaráltan az a célja, hogy valaki másnak rossz legyen, sose fogja belátni...

Muad\\\'Dib 2010.09.24. 10:15:58

@az igazi Sipi:
Miért a 88 éves Zentai hazahozatala és lecsukása visszahozna valakit?

Hurri Kán 2010.09.24. 10:18:05

@az igazi Sipi: képzeld el, most átmegyek, kiirtom a családodat. Utána a bíróságon vonogatom a vállam, ha elítélnek engem attól feltámadnak?

Elnézést a durva példáért, de remélem szemléletes. Szóval fuss neki a kérdésnek mégegyszer.

xenuka 2010.09.24. 10:18:43

A Fehérterror óta Magyarországon zsidó-kommunistákat nem akasztottak fel csak saját elvtársaik.

Ideje már emlékeztetni őket a saját tetteikre.

Mivel primitív ateisták, ezért mindezt a saját stílusukban kell tenni velük, hogy értsék.

Biszku is egy zsidó-komcsi, tehát a XXI. század első magyar zsidótörvénye értelmében szépen irány a bíróság!

FIDES AGITÁTOR 2010.09.24. 10:18:43

Orbán Viktor is megmondta, hogy az érvényben lévő törvényeket, szerződéseket szükséges betartani. Nos, Biszku Béla ezért nem kell,hogy féljen. Egyébként aki hírtelen meggazdagodik, az köszönheti az adótörvények ismeretének, betartásának.

Éhesló 2010.09.24. 10:19:47

A "megbékélés" egy olyan maszlag, ami jól mutat PC pamfletek végére biggyesztve.
Attól lenne hiteles, ha a zsidók esetleg képesek lennének rá.
De nem képesek.
Ezt csak másoktól követelik (ők is).

FIDES AGITÁTOR 2010.09.24. 10:20:29

@xenuka: Drága xenuka, te csak hiszed, hogy nem.

Mad Mind 2010.09.24. 10:20:36

@gyvy:
Mintha a fidesz se nagyon akarta volna a felelősségre vonást.
Vajon miért is?

Bobby Newmark 2010.09.24. 10:21:08

Holokauszttagadós fagyi visszanyalt.
Igen, egy orbitális faszság volt meghozni ezt a törvényt, a Jobbik meg a sajátságos stílusában és módszereivel felhívta a figyelmet a problémára.

Ugyanekkora ostobaság a holokausztra vonatkoztatva is ez a törvény.

Általában nem értek egyet a Jobbik hozzáállásával és primitívségével, de ez az akciójuk telitalálat volt. Ezt szebben nem is lehetett volna csinálni.

FIDES AGITÁTOR 2010.09.24. 10:22:35

@Éhesló: Nem vagyok zsidó, de Te megmondanád, hol nem élnek zsidók? Olajos országokat ne említsd kérlek. Nos azokban az országokban is van gon, szerintem.

Hurri Kán 2010.09.24. 10:25:36

@Mad Mind: Fidesz annak idején nem nagyon szállt bele ebbe a vitába. Bár úgy látom neked is mindenről ez jut az eszedbe mint Mórickának. Mi se vagyunk tökéletesek de a Zorbán! Szánalmas...

FIDES AGITÁTOR 2010.09.24. 10:26:29

Na végre rájöttem! Mi írányíthatjuk a sorsunkat, mindig rosszra szavazunk. Ezt tették szüleink is! Nagyon fáj, hogy nincs egy jó kormány sohasem. Születésem óta fel kell nézni egy vezérre?

Sok magyar választott példaképet, nekem is van, de politikus nincs közte.

xenuka 2010.09.24. 10:26:56

gyvy:
A zsidó-féreg pető iván a tetű apját védte, aki mocskos zsidó
ávh-s komcsi volt, amint ez jól látható a terror házában kihelyezett ávh-s tablón.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.09.24. 10:26:56

@Muad\\\'Dib: mas bunevel takarozni felmentest jelent?

nem mellesleg a nacik nem kaptak amnesztiat. a kommunistak igen. mert a nacik harcoltak a veksokig, a kommunistak viszont belattak, hogy nem eletkepes amit akarnak.

Éhesló 2010.09.24. 10:28:36

@igenyes: nem foglalkoztam az identitásoddal. Egy példát hoztam, mennyire nem megy a "megbékélés".
Mert ellenkezik az emberi természettel és az erkölccsel is.
Nincs megbocsátás a bűnök megvallása, megbánása és megtorlása nélkül.
A komancsoknál egyik sem volt, szemben a nácikkal.
Ráadásul a komancsok ma is köztünk grasszálnak és a Pc politika részesei, csinálói, a nácik pedig páriák a partvonalon kívül.

Ez erős erkölcsi deficit ma itthon és ejrópában is.

Hurri Kán 2010.09.24. 10:29:26

@xenuka: én tudom, csak sokan nem tudják.

Muad\\\'Dib 2010.09.24. 10:29:28

@az igazi Sipi:
Mókás. Nem kívánok számháborúzni, de a kommunisták világszintű ámokfutása messze túlmutat a nácik produkcióján.
Egyébként jó tudni, hogy nálad az emberélet jogi fogalom. Csak hogy értsem a gondolkodásod lényegét. Ha valaki megöl egy embert, az bűnös, mert ők nem kaptak kegyelmet. Ha valaki halálra ítél több tucatot, az nem, mert kegyelmet kapott.
Niiiceeee...

Éhesló 2010.09.24. 10:29:57

@az igazi Sipi: a komancsok nem láttak be semmit soha. Az erőnek engedtek. B.B. esete is erre példa.

FIDES AGITÁTOR 2010.09.24. 10:32:53

@belekotty: szerintem megállapodtak, hogy vér nélkül átadják a hatalmat, és nem lesz baszkurálás. Egyébként szerintem a bosszú nem valami jó dolog. Én bizonyosan nem végeztetnék ki embereket, hanem megtermeltetném velük az örzésükhöz, fenntartásukhoz szükséges összeget +ÁFA

Mad Mind 2010.09.24. 10:33:51

-@gyvy:
Miért szánalmas? Nem egy nagy párt, akik ott voltak 89-től a központban? Akiknek volt beleszólásuk az elszámoltatásba, de a pártitkár papák miatt inkább kussoltak? Akiknek volt lehetőségük 1998-2002 megmutatni, hogy mit érnek, de ők is csak elkúrták mint a többiek.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.09.24. 10:35:12

@Éhesló: igen?

ok is 15 eves gyerekeket vezenyeltek a frontra, amikor mar minden elbukott?

csak hogy tudd, rendszervaltaskor maga az mszmp fegyverezte le a munkasorseget pontosan azert, mert lattak, nincs ertelme embereket megolni.

Hurri Kán 2010.09.24. 10:36:26

@Mad Mind:
ne tereld a témát. Ja és párttitkár az két t. Ja és nekik baj hogy állítólag párttitkár szüleik voltak, az hogy a leköszönt garnitúra jó része aktív MSZMP, KISZ, stb. vezető volt az nem baj, attól ők még demokratikusak?
Sztem kezeltesd magad.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.09.24. 10:36:33

@Muad\\\'Dib: de, szmahaboruzzunk.

ha 70 ev alatt 100 millio ember halalaert felelos a kommunizmus es 12 ev alatt 50 millio ember halalert felelos a nacizmus, akkor aranyaiban ki a nagyobb gyilkos?

Éhesló 2010.09.24. 10:37:02

@az igazi Sipi: a "jobboldal" mint olyan nincs jelen sem az ügyészségen, sem a bíróságokon, a parlamnetben pedig végképp nincs hatalomközelben.
Ami visszanyalhat erre a nemlétező "jobboldalra", az egy újabb példa a szelektív és elfogult bíráskodásra, amikor ismét kiderülhet, a törvények nem mindenkire és nem ugyan úgy vonatkoznak.
De ezt eddig is tudtuk. Buktorékról is.
A postnak, ha volt egyáltalán ilyen szándéka eredetileg - ez volt az egyetlen értelmes megállapítása, amit alaposan elrejtett egy nagy adag komancsmosdatás mögé.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.09.24. 10:37:53

@Muad\\\'Dib: egyebkent meg ez igy mukodik. a bunbanat mindig kisebb buntetest vopn maga utan. kereszteny vagy, nem? tudnod kellene. meg azt is, hogy az itelkezes az istened dolga, nem a tied.

Muad\\\'Dib 2010.09.24. 10:38:39

@az igazi Sipi:
Bűnbánat? Mintha pont ez nem lenne igaz Biszkura.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.09.24. 10:39:07

@Éhesló: akkor ugy mondom, hogy a magat jopbboldalinak kommunikalo, amde balkonzervativ, neokadari fidesz.

igy jo?;-)

Éhesló 2010.09.24. 10:39:15

@az igazi Sipi: nem kezdek itt véralgebrába, pihent agyúak ezt megtették már párszor.
Neked sem javasolom.
A lényeg az erkölcs teljes hiánya mind a komancsokból, mind azokból akik velük a hatalom megragadásának, a maradék kevés vagyon elrablásának reményében kiegyeztek.
Ez fertőzi meg ezt az eltelt 20 évet és ki tudja még mennyit, mire valahogy kiforrjuk, vagy kiheverjük.

walker57 2010.09.24. 10:39:44

@Muad\\\'Dib: sajnos ez nem számtan és a meghatározó, az a személyes érintettséged (álatlánosságban is)
A Korán szerint," aki egy embert megöl, az az egész emberiséget pusztítja el" na most aztán ez egy jó példa :)

Mi itt kishitű csatáinkat vívjuk sokan már azt sem tudva mi is volt a tényleges történet, sőt biztosan állítom nem tudjuk mi is történt akkor (én apámmal voltam egy tüntetésen és apám vállából egy orvostanhallgató operálta ki a golyót amit a tömegbe lőttek és ezek szerint az én fejem felett ment el.)

De a megbékélés nagyon fontos.
Hirosima- Nagaszaki
Úgy tudom az USA soha nem kért bocsánatot ezért, de azt tudom,hogy Japán hivatalosan megbocsájtott.

Aki a multba néz, seggel megy a jövőbe!
Nézzünk már végre előre. Egy Biszku egy roma egy zsidó vagy bárki, ma már csak a média érdeke és azoké, akik úgy látják saját legitimációjukhoz szükség van a felemlegetsére.
Nem a tényleges felelőségre, csak az emlegetésre.

Logan Grimnar 2010.09.24. 10:40:03

@az igazi Sipi: sajnos nagyjából igen. Miután a kommerek tönkrevágták az országot, volt annyi eszük, hogy "vádalkut kössenek" az utánuk jövőkkel, így összerabolt javaikat kényelmesen élvezve élik hátralévő napjaikat nem félvén a felelősségrevonástól. Mivel a magyar (sajnos) már puhapöcsű nép, így még ugathatnak is ( a'la biszku ) és nem sok bajuk lesz.
Még azt sem tettük meg mint a csehek, akik a rendszerváltásuk után azonnal törvényt hoztak arról, hogy volt kommer vezetők nem kerülhetnek az új rendszerben vezetői pozícióba.
Nézzük meg, hol tart Csehország, és hol Magyarország...

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.09.24. 10:40:23

@Muad\\\'Dib: most biszkurol beszelunk, vagy en bloc a kommerekrol?

mert az elobb meg a kommerekrol volt szo, aztan biszkurol, aztan megint..

szoval amikor erdeked, altalanositasz, amikor az az erdeked, akkor meg konkretizalsz?

Muad\\\'Dib 2010.09.24. 10:40:39

@az igazi Sipi:
Egyébként pedig mindig azzal jöttök, bátran vállaljuk fel, hogy mi csunyagonosznáczik vagyunk, ne tagadjuk.
Így én is azt mondom neked: nem kell mellébeszélni, mondd ki nyíltan a kommunizmus áldozatai közel sem méltóak akkora tiszteletre, mint a nácizmus zsidó áldozatai. Nem szégyen, ez, bátran vállald fel.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.09.24. 10:41:50

@Logan Grimnar: csehporszga lakossaganak hany szazaleka adocsalo, tappenzcsalo, nyugdijcsalo?

nem a kommerek kurtak el az elmult 20 evet, hanem az itt elo 10 millio kicsi hangya hordta szet a jovot.

Éhesló 2010.09.24. 10:42:34

@az igazi Sipi: mindig döbbenten olvasom olyanok szájából a keresztény értékekere hivatkozást, akik más esetekben nagy ívben tesznek rájuk. Ez olyasmi mint a megbékélés szükségessége. Rosenfeld, appel, csermanek és a komlett holokausztba beleőrült zsidóság nem akar és akart megbékélni senkivel, még az utolsó utáni pillanatban sem.
Nekünk kötelességünk lenne velük, bármit is tettek, igaz?

Mad Mind 2010.09.24. 10:42:42

@gyvy:
Te beteg vagy.
Szóval ha másik pártban van az rossz, de ha fideszben az bocsánatos?
Sajnálom én itt befejeztem, nem lehet veled vitatkozni.

Muad\\\'Dib 2010.09.24. 10:43:41

@az igazi Sipi:
Hiszen te magad írtad. Egy embert megölt valaki, azt jogosan és etikusan rángatják bíróság elé, többeket megöletett, azt hagyjuk békén.

Hurri Kán 2010.09.24. 10:44:58

@walker57: mint ahogy pl. Putyin, vagy Jelcin is bocsánatot kért a kommunizmus bűneiért (nem emlékszem pontosan, melyikük, elnézést). Büntetőjogilag egyikük sem felelős, csak talán erkölcsileg érezték fontosnak és igazuk van! De ugyanez volt Jaruzelski is a lengyeleknél.
Na ez az ami nálunk tökéletesen hiányzik a még élő poszt/ avagy jelenleg is kommunista vezetőkből. Megbocsátani alapvetően annak lehet aki beismeri hogy hibázott.

Hurri Kán 2010.09.24. 10:46:17

@Mad Mind: nem én kezdtem te meg a hozzád hasonlók jönnek hogy deafideszis, amikor messze nem ez a téma. Az agymosás nem volt hiába való.

FIDES AGITÁTOR 2010.09.24. 10:47:06

@Éhesló: Az emberek formálhatóak, nevelhetőek, lehet tökéletesíteni önmagunkat is, illetve próbálkozni lenne muszáj.
Most nem akarok hosszan beszélni, de valamilyen fejlődés mutatkozott az utóbbi évszázadokban, nem visszalépni kell, hanem előre. Neked mondom, bár mindenki olvassa: A parlementi közvetítések alkalmával, amikor odakapcsolok, nem lesz jó napom. Egy ház építése csak úgy történhet alulról felfelé haladunk, de a pince mélységig mindent lebontva nem ésszerű. Lehet persze dózerolni. El kell dönteni! Dózer, vagy nem dózer. Úgy tünik 2 500 000 magyar van jelenleg Hazánkban. Na ez a nagy baj. Nem venném zokon azt sem, ha Orbán úr kimondaná ennyi a magyar akinek az érdekeit képviselem, ez is túlzás persze.

manager2008 2010.09.24. 10:54:38

@csirkeGL: "Persze, miután a forradalmárokra lőttek, jogos hogy kivégezték őket. Az ilyesmiben nem érdemelnek kegyelmet. Parancs, nem parancs, az nem érdekes. Ezért szar dolog pribéknek lenni... Egyszer kell egy forradalom oszt visszakapja kamatostul az egészet!"

Konkrétan, Te tudatlan vagy. Egy katona nem mehet a parancs kiadása után tudományos vizsgálatot végezni, hogy ki a forradalmár, ki a szabadságharcos és ki a terrorista.
Honnan kellene neki tudni?
Parancsot teljesít te idióta. Ha nem teljesíti a helyszínen lelőhetik és pont. Az meg ugye kellemetlen a katonának is.
Ez így van kitalálva..egy pár éve már...

Muad\\\'Dib 2010.09.24. 10:58:36

@manager2008:
Nem is a katonát kell lecsukni, hanem aki a parancsot kiadta.

walker57 2010.09.24. 11:00:17

@gyvy: Természetesen minden példa sántít, den is ez a lényeg, hiszen akár Putyyin akár Jelcin volt ott se sokminden változott.
Valóban szükséges a belátása annak,hogy hiba vagy vétek illetve bűnt tettek.
A beismerés kevés, mert a változtatás a változás az igazi beismerés.És akkor lehet azt mondani igen, beismerte felismerte megváltoztatta megbocsájtok.
Visszatérve az oroszokhoz, amikor az éves veterántalálkozó van (május 8.) akkor ott vannak az NKVD alakulatainak veteránjai is és nem dobálja meg őket a tömeg.

Hány olyan ember van az életedben aki neked ártott és mára már csak legyintel és élsz tovább.
Igaz ők nem öltek meg sem téged sem hozzátartozóidat sorolhatnám de akkor is....
Az egyéni megbocsátások sokaságát segítené egy hatalmi megbocsátás, az ügyek lezárása
De mi még ma is Trianont emlegetünk akkor, amikor már nincsenek is határok.
Mi még azt bizonygatjuk a söketek párbeszéde során ,hogy az ÁVO x embert ölt meg, a forradalmárok meg csak x-1 et.

Vegyük már tudomásul,hogy minkét oldal meg volt győződve saját igazáról és ekként cselekedett, mint ahogy a történelem során minden forradalom és ellenforradalom cselekvői is.

Biszku címlapon van, de az hogy a képviselők lemutyizták saját nyugdíjukat minden parlamenti párt megszavatózta az csak egy rövidke hír.

Fogadok,hogy ezt a jogszabályt a kiderülte után sem fogják eltörölni legyen az MSZP FIDESZ LMP vagy JOBBIK:
a parlament büféjében továbbra is olscó a whisky a kaja továbbra is adómentes a jövedelmük amiből együtt koccintaanak és jót röhögnek rajtunk, hogy már megint összeugrottunk és faszán meg vagyunk osztva.

xenuka 2010.09.24. 11:02:27

Megbékélni egy zsidóval vagy egy kommunistával?
Viccelsz?
Minden kereszténynek kötelessége ezeket gyűlölni!

Az zsidókat azért, mert tagadják Jézust, a komcsikat mert tagadják Istent.

Férgek ezek, így nincs se megbékélés, se megbocsátás SOHA!

FIDES AGITÁTOR 2010.09.24. 11:03:38

@Muad\\\'Dib: Most akkor az Orbán Viktort is fejbe kellene lőni, mert elszúrt valamit? Inkább engem lőjenek fejbe, mert én bíztam meg a miniszterelnöki teendők ellátásával. Hitte Orbán, hogy elgondolása az én elgondolásom, tehát végrehajtja. Most azért bánom, leginkább a pénzem.

Muad\\\'Dib 2010.09.24. 11:07:37

@igenyes:
A kommunistákat senki, ismétlem senki nem bízta meg semmivel. Kéne történelmet tanulni. Nem úgy volt, hogy demokrácia, meg miegymás. Ráadásul egy dolog elszúrni valamit, egy másik embereket megöletni, és megkínoztatni.

Hurri Kán 2010.09.24. 11:08:18

@walker57:
persze hogy kell változtatni is. Csak ennek az első lépése hogy belátod hogy hibáztál, beismered és utána próbálsz máshogy tenni. És sajnos magában az, hogy beismerjék hogy hibáztak, nálunk erre képtelenek. Addig nem lesz változás.
Meg lehetsz győződve az igazadról, amit akkor helyesnek tartottál, csak lehet hogy az idő közben mást igazol. A kommunizmus megbukott úgy társadalmi formaként, mint gazdasági elképzelésként. Csak sokan ezt nem hajlandóak beismerni. Na ez a nagy baj.

walker57 2010.09.24. 11:08:19

@xenuka: ezt a Jézus marhaságot honnan vetted?
Jézus ZSIDÓ volt nem lehetett keresztény te agyament elvégre azt majd csak az ő halálához kötik mint megalakulását.
Nem viccelek tényleg zsidó volt.

A zsidó vallás csak azt tagadja, hogy ő lett volna a messiás!

És az a duma hogy köteles gyűlölni!!! Jézus mit tanít te ....te..
A BEGBOCSÁTÁST TANÍTJA
tartsd oda a másik orcádat is...szeresd felebarátodat...

A gyűlölet áll a keresztény eszméhez legtávolabb.
Nekik kellene elsőként megbocsátaniuk!!!

FIDES AGITÁTOR 2010.09.24. 11:08:32

Az önkormányzati választások után, miért nem lehet kifüggeszteni a polgármesteri hívatalokban, X plgármester 100 fős településünk 27 lakosának bizalmát bírja a 2010-es szavazás alapján. Talán csipkedné magát, hogy minimum 51 főnek feleljen meg.

walker57 2010.09.24. 11:09:51

@gyvy: ugy értettem,hogy a bűnösnek kell változással változtatással bizonyítani azt,.hogy tényleg felsimerte bűnét és nem csak egy médiabocsánatról van szó :)

FIDES AGITÁTOR 2010.09.24. 11:10:36

@Muad\\\'Dib: Nem vagyok kommunista, de esetleg a szüleid szomszédjai szavazhattak. Nem tudom, oriási választási csalás lehetett, de az USA nem tiltakozott.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.09.24. 11:12:35

@Éhesló: ne legyel pedig megdobbenve, hiszen pontosan azoknak kell a keresztenyi ertekeket a fejere olvasni, akik vallatak, hogy keresztenyek.

FIDES AGITÁTOR 2010.09.24. 11:16:37

@az igazi Sipi: Viszont a keresztény háborúk mindig igazságosak voltak!? A boszorkányüldözést vajon kik csinálták? Mindenesetre ma már nincsenek boszrkányok. Ördögök sincsenek.

Logan Grimnar 2010.09.24. 11:16:47

@az igazi Sipi: felétek lehet, hogy ilyen volt a mentalitás, felénk ez emberek túlnyomó többsége tisztességesen dolgozott azért, hogy a kommer vezetőknek legyen mit ellopnia. A bolsi vezetőség bűneit a dolgozókra kenni meglehetősen gusztustalan és hazug dolog.

Hurri Kán 2010.09.24. 11:16:52

@walker57: akkor jó, akkor nagyon nem beszélünk el egymás mellett :D.
Mondjuk előbbi példámnál, személy szerint nem Putyin volt aki bármit elkövetett, ha úgy tetszik elődei nevében kért bocsánatot, nyilván a médiának is szólt a dolog, de akkor is fontosnak tartom. Tudod a jog mellett van az erkölcs, az erkölcs fogalmát én úgy értelmezem hogy lehetőleg nem teszek mással olyat, amit nem szeretném hogy más velem megtegyen. Ilyen értelemben is szerintem azért Putyin részéről ez igenis elismerendő lépés volt.
Továbbá ő vezetőként az országa érdekeit tartja szem előtt, míg nálunk az elmúlt 50 év vezetőiről ez nem igazán volt elmondható, de ez már egy másik történet...

FIDES AGITÁTOR 2010.09.24. 11:19:52

Amit sajnálok, az egyház nincs jelen a Parlamentben. Jelen lenne legalább egy, egyetlen gyóntató pap.

Muad\\\'Dib 2010.09.24. 11:20:48

@igenyes:
Ki szavazhatott demokratikusan Biszku idejében, meg Rákosi idejében? Mi vaan?

FIDES AGITÁTOR 2010.09.24. 11:22:57

@Muad\\\'Dib: Értelek, de "balgák" voltak, és szavaztak.

Éhesló 2010.09.24. 11:23:17

@az igazi Sipi: de meg vagyok döbbenve, mert igaznak érzem azt a mondást, miszerint amilyen a mosdó-olyan a törölköző.
Szerintem.

Muad\\\'Dib 2010.09.24. 11:26:28

@igenyes: Na most ezt világosítsd meg számomra. Kik szavaztak és mikor? Dátum, ilyesmi...

MEDVE1978 2010.09.24. 11:26:53

Érdekesek az emberek, nagyon be vannak kalibrálva a bosszúra. Azt még csak megértem, ha valakinek kivégezték, bebörtönözték a rokonát 56 után és emiatt Biszkut látja az ördögnek. De ez a magyar lakosság kb. 10%-a legfeljebb. Valószínűleg az itt leginkább fröcsögőknek van a legkevésbé köze 56-hoz vagy Biszku áldozataihoz...

Ja és igen, nekem a náciként megvádolt tolószékes 80-90 feletti bűnösök mutogatása és elítélése sem okoz örömöt. Nem érzek ezáltal katarzist, de lehet, hogy bennem van a hiba.

xenuka 2010.09.24. 11:27:09

@walker57:

Nincs megbocsátás!

Aki Jézus megváltó voltát tagadja, az Istenségét tagadja, az az Atyát is tagadja.

A zsidók ma is annyira gyűlölik Jézust, hogy büszkék is rá, hogy megölték!

MNOP 2010.09.24. 11:30:30

el kell ítélni, ha nem ezért, akkor azért, ennyi

walker57 2010.09.24. 11:34:40

@igenyes: az emberiség története pro és kontrák sorozata ezért is nincs értelme a szemétben turkálni, de ezt nem látja be sokmindenki.
Mint ahogy azt se látja, hogy manipulálják. Az elkövetőket is és minket is.
Mindíg érdekeket szolgálunk és mindíg új tudjuk úgy érezzük úgy gondoljuk,hogy jó érdeket szolgálunk.
Aztán eltelik egy idő és azt mondják hú vazze hogy te milyen szar ember voltál, vagy ...
az ember úgy van megalkotva, hogy magáról hiszi el (egyáltalán ha elhiszi) hogy szar ember és rosszat tett

Azt kellene megnézni kinek kiknek érdeke,hogy ne legyen megbékélés kiket tart életben egymás utálata kinek érdeke, hogy köpködjünk kötelet emlegessünk és ne azokkal foglalkozzunk, akiknek ez az érdeke.
Miért nincs arab izraeli béke, mit keres az USA a közel keleten Ázsiában,kinek érdeke egy 89 éves ember címlapon tartása és akasztása és miközben ezen agyalunk nem figyelünk oda miért mennek ők nyugdíja teljes fizetéssel,miért nem lesz 16% Szja és miért is ismerték el az előző kormány munkáját Brüsszelben miközben itthon köpködik Bajnait,miért ne figyeljünk a grippenekre amit a Fidesz rendelt meg annak idején,bár Meggyesiék tovább rontották a feltételeket,miért lehetséges, hogy szoci pártkasszába folyó plakáthelyen Tarlós mosolyog ránk és fordítva....még sorolhatnám.

Muad\\\'Dib 2010.09.24. 11:34:49

@MEDVE1978:
Teljesen jogos. Magam is azon a véleményen vagyok hagyjuk ezeket békén. Azzal mondjuk nem értek egyet, hogy egy diktatúra minisztere a nyugdíját, egy demokratikus rendszerben is miniszteri nyugdíjként kapja.
Viszont, amennyiben a többség úgy dönt, nem nézi el a diktatúrák megmaradt tagjainak a bujkálását (lásd: náci bűnösök kutatása), akkor viszont azt tartom ildomosnak, legyen ez igaz valamennyi diktatúrára.

walker57 2010.09.24. 11:45:35

@xenuka: További ismeretek szeretnék adni neked bár falra hányt borsó: Jézust Pilátus, a többistenhitű római helytartó végeztette ki, nem vol kényszerhelyzetben a zsidók "csak" beárulták pontosabban Pilátus a lázadót a forradalmárt látta benne és a birodalom védelme érdekében döntött úgy,hogy végezzék ki. Kivégzése a római "etikett" szerint történt

Szerencse,hogy hited szerint valóban nem a te kezedben van a megbocsátás nehéz feladata, hanem az Úr kezében! Ő pedig megbocsát mint minden vétkezőnek Neked is, Biszkunak is mert Ő már csak ilyen.

A te szemléleted reinkarnációt feltételez, ugyanis ez a tan az inkvizíció befejeztével eltünt, VII: leo Pápa elismerte bűnös eljárását (mármint az inkvizíciét)
Te valahol előtte élhettél.

Szóval kérdezz bátran, aki kérdez az hülyének látszik aki nem kérdez az viszont az is marad.

Véleményterrorista 2010.09.24. 11:46:56

Kedves Proszektura!

Nem volt türelmem végig olvasni a hozzászólásokat.

ŐSZINTÉN ÉS TISZTELETTEL GRATULÁLOK A FELFOGÁSODHOZ ÉS A LEÍRT VÉLEMÉNYEDHEZ!
Sokunkban ingerkedik a düh, hogy ez most néhány ember legfontosabb témája, csak nem biztos, hogy belefogtunk volna az általad leírtakat megfogalmazni...

Nem szoktam rendszeresen megfordulni blogodon, de ezután megérdemled, hogy legyen egy rendszeres + olvasód! :)

walker57 2010.09.24. 11:51:57

@szőketisza: csak tudatlan, sőt félművelt és ez a veszélyes.
"boldogok a lelki szegények,mert övék a mennyeknek országa"
márpedig ő nem boldog ember ez biztos.

FIDES AGITÁTOR 2010.09.24. 11:58:35

@walker57: Teljesen azonos nézeten vagyunk. Mennyi energiát emészt fel a sok-sok perpatvar. Nekem az fáj, de nagyon, nem haladunk előre. Nem szimpatizálok pártokkal csak emberekkel, tényleg minden párt szimpatizánsai közül vannak ismerőseim, néhányukat barátok közé is sorolhatok.

"Ha az ellenséged hibázott, az még nem jelenti azt, hogy igazad van." ez is együzenet

"... Akkor találtam meg létem célját és értelmét, amikor felismertem az élet tiszteletének elvét...."

FIDES AGITÁTOR 2010.09.24. 12:06:38

Szerintem kisértetiesen hasonlít a helyzet a múlthoz. Kit vontunk felelőségre?

„Kitántorgó” magyarok – Pennsylvania

volk|2009. júl. 28. 10:45|11 komment, szólj hozzá te is!
amerikai, bányász, emlékmű, kivándorlás, magyar, volk
Magyarok mindenütt a Földön megtalálhatók. Komolyabb emigrációról azonban csak a Rákóczi-felkelés bukása, illetve az 1848-49-es forradalom és szabadságharc leverése után beszélhetünk. A XIX. század második felétől aztán több százezer főt jelentő kivándorlási hullám indult, elsősorban az amerikai kontinensre. A kivándorlók többnyire nyomorúságukon kívántak változtatni, vállalva akár a legnehezebb munkákat, a legembertelenebb körülményeket is, abban a reményben, hogy majd hazatérnek, és itthon jobbra fordul a sorsuk a kint megtakarított pénz segítségével. A Felvidéken például egész falvak néptelenedtek el. József Attila így írt erről az időszakról Hazám című versében:

Sok urunk nem volt rest, se kába,
birtokát óvni ellenünk
s kitántorgott Amerikába
másfél millió emberünk.

Szíve szorult, rezgett a lába,
acsargó habon tovatűnt,
emlékezően és okádva,
mint aki borba fojt be bűnt.

Volt, aki úgy vélte, kolomp szól
s társa, ki tudta, ily bolondtól
pénzt eztán se lát a család.

Multunk mind össze van torlódva
s mint szorongó kivándorlókra,
ránk is úgy vár az új világ.

Az akkori szájhagyomány szerint minden Amerikába kivándorolt száz honfitársunk közül tíz meggazdagodott, negyven valahogyan megélt, ötven pedig nyomorultul elpusztult. Végeredményben ez utóbbiak közé tartozott az a 116 magyar is, akik a Pittsburgtól délkeletre fekvő Darr bányában 1907-ben sújtólégrobbanásban lelték halálukat, további 123 más nemzetiségű bányásszal együtt.

Ez volt az amerikai bányaipar második legnagyobb katasztrófája, egyben a magyar szénbányászat legtöbb áldozatot követelő tragédiája. A közeli Olajág (Olive Branch) temetőben, ahol többségük nyugszik, 1909-ben az ottani magyarság legrégebbi szervezete, a ma is működő Amerikai Magyar Szövetség sírkövet állított, emellett a temető szélén emléktábla is utal a magyar bányászáldozatokra.

Az I. világháború végén újabb kivándorlási hullám indult el, a Tanácsköztársaság bukása után többnyire baloldali érzelműek hagyták el az országot. 1919 és 1945 között csaknem 360 ezren vándoroltak ki, a Trianon után szomszédossá vált országok magyarsága is nagy számban választotta ezt az utat. 1945 és 1956 volt az utolsó két nagy hullám kiindulópontja; a forradalom után mintegy kétszázezren futottak szét a világban.

A magyar emigránsok általában megállták a helyüket, esetenként fontos szerepet játszva egyes országok fejlődésében. Olykor már-már legendásan híresek voltak tehetségükről, de legalábbis ügyességükről. Amerikai a mondás: “Egy magyar, ha mögötted lép be a forgóajtón, előtted jön ki…”

FIDES AGITÁTOR 2010.09.24. 12:20:08

Csak mostanáig 29 pont, tehát jobbra számíthatunk.

Mit tett az Orbán-kormány 1998-2002 között?
2004.10.08. 20:39
A polgári kormány főbb eredményei több mint 60 pontba foglalva.

Mit tett az Orbán-kormány 1998-2002 között?
1/ Alanyi jogon járóvá lették a gyest
2/ Alanyi jogon jár a családi pótlék.
3/ Bevezették a gyedet.
4/ Emelték a nyugdíjakat
5/ Bevezették a gyermekek után járó adókedvezményt.
6/ Hat százalék alá szorították az inflációt.
7/ Konvertibilissé tették a forintot.
8/ Megszüntették a forint csúszó leértékelését.
9/ Beindították a Széchenyi-tervet.
10/ Kidolgozták a Széchenyi plusz gazdaságélénkítési tervet.
11/ A pénznyelő Postabank élére új igazgatóság került
12/ Felszámolták a tb-önkormányzatokat.
13/ Először 40 ezer forintra emelték a minimálbért,
14/ Ezt követően 50 ezer forintra.
15/ Lényegesen csökkentették a munkanélküliséget.
16/ Eltörölték a tandíjat,
17/ Bevezették a diákhitelt.
18/ Ingyenessé tették a fogmegtartó kezeléseket,
19/ Lakásépítési és vásárlási hitelt biztosítottak,
20/ A hitelkamatot négy százalék alá csökkentették.
21/ Az autópálya-építést magyar fő- és alvállalkozóknak juttatták.
22/ A méregdrága M 1 -est matricássá tették,
23/ Kedvezménytörvényt hoztak a határon túliaknak.
24/ Újjáépítették a Mária Valéria-hidat.
25/ Másfél évig ünnepeltük hazánk 1100 éves fennállását, Millenniumi zászlóátadási ünnepély volt több mint 3000 községben, sok száz műemléki felújítás történt.
26/ A Szentkorona átkerült a Parlamentbe.
27/ Tisza-gátakat építettek és újítottak fel.
28/ Az árvízben elpusztult házakat újjáépítették, a károsultak segélyt kaplak.
29/ Felépítették a Nemzeti Színházat.
30/ A leégett Sportcsarnokot felépítették.
31/ A nyugdíjakat adómentessé tették.
32/ Az adóalapból a rászorult szülőknek is felajánlható 1 % százalék.
33/Emelték a pedagógusok, felsőoktatási dolgozók, egészségügyiek illetményét.
34/ Gyógyszerár-stopot vezettek be.
35/ Hatósági beavatkozást tettek lehetővé az energiaár emelésbe.
36/ Az EU-csatlakozás előkészítése által egyre jobb lett az ország-jelentésünk.
37/ Megszüntették a diszkriminációt az egyházi iskolákkal szemben,
38/ A műemlékvédelmet kiterjesztették egyházi objektumokra is.
39/ A mezőgazdaságban: külső üzletrészeket kifizették többszázezer embernek, gépbeszerző hiteleket nyújtottak, exporttámogatás, búza, kukorica felvásárlás, bortámogatás történt.
40/ Állami közműtartozások kifizetése az önkormányzatoknak.
41/ Erdélyi egyetem létrehozása.
42/ Létrejött a Terror Háza Múzeum,
43/ Mozgósítottak az olimpia megpályázására.
44/ A bűnözések számának jelentős csökkentése.
45/ Létrehozták a Nemzeti Földalapot.
46/ támogatták a családi gazdaságokat.
47/ Földvásárlási hiteleket nyújtottak a mezőgazdaságban.
48/ Megmentették a Danont, a Mizót, megszüntették a garéi hulladéklerakót.
49/ Kiépítették a PHARE-pénzek felvételéhez szükséges intézményrendszert.
50/ "Bursa Hungarica" ösztöndíj-támogatásban részesítettek 12 ezer haIlgatót.
51/ ösztöndíj támogatást kapott 13 ezer cigány tanuló.
52/ Ingyenes internet-használatot biztosítottak iskolákban, kollégiumokban.
53/ Iskolák, pedagógusok kedvezményes számítógéprendszerhez jutottak.
54/ Beindult az Arany János tehetséggondozási program.
55/ Határon túli magyar szervezetek, iskolák támogatáshoz jutottak, könyvellátás.
56/ A felsőoktatás fejlesztése, hallgatói létszám majdnem kétszeresére növelése.
57/ Új felsőoktatási intézmények létesítése, pl.: Szent István Egyetem, Miskolci Bölcsész Egyetem
58/ Iskolaépítés Erdélyben; templom-újjáépítés a Drávaszögben, hídépítések Boszniában.
59/ Vidékfejlesztési, felzárkóztatási programok.
60/ A Millenniumi Park létrehozása.
61/ A Sándor-palota újjáépítése.
62/ A tankönyvek és iskolai étkeztetés áfa-mentessé tétele.
63/ Jégkármentesítés a mezőgazdaságban.
stb... stb.

Silent Bob 2010.09.24. 12:32:59

@az igazi Sipi:
Kezdesz relativizálni. Mehetsz a bíróságra, ha így folytatod. ;)

venszivar 2010.09.24. 12:37:11

@igenyes: Én is annyira igényes vagyok,hogy tudni akarnám,hogy mik a stb.-k !??? Különben ez hogyan jön a Biszku témához ???..........

2010.09.24. 12:42:57

Kedves Proszektúra! Jól tudod, hogy nagyon sok mindenben nem értünk egyet, de most igazat kell adnom neked!
-Aki azt irta, hogy a Mszmp számolta fel a Munkásőrséget, az téved. Ezt Antall tette, illetve a Honvédség fegyverezte le, őket
- Jézus származása zsidó volt, de megkeresztelkedése után--aJordán folyóban keresztelte meg János apostol--már keresztény lett.
-Még mielőtt valaki elküldene, csak megsúgom, hogy az én Édesapám '56-ban kiment és Canadában élt, 1974-ig.A magyar állam a Vatikánnal megkötött szerzödése és közben járása alapján, akik nem követtek el büncselekményt(öltek, loptak, raboltak, stb) azok 20 év után hazajöhettek .Igy jött haza súlyos betegen.Nem sokára (két hónap) meghalt.Hogy milyen volt gyerekként átélni, anyukámmal a rendörségre jelentkezni--havonta--és tudni azt hogy még a csomagokat is felbontják, amit az IKA-n keresztül kaptunk, nem kivánom senkinek.De mára már megbocsájtottam.Örülök hogy többet ilyen talán nem lesz.
-De ha már a jobbik akar valamivel foglalkozni, akkor az elmult 21 év "spontánprivatizációjával, az egzisztencia hitelekkel, a kárpótlással " foglalkozzon, mert ott ment el-tünt el az állami vagyon .Ez értelmesebb dolog volna, és jobban örülnének az emberek.Mert ez szerintem nem más, mint pótcselekvés!

Rocky 2010.09.24. 12:50:33

Remélem, hogy eddig is rémálmai voltak a gyilkos kommunistának, otthon a pihe-puha ágyacskájában a Gugger-hegyen...
Azt is remélem, hogy az utolsó rémálmai már a börtönben érik és átéli mindazt a félelmet és rettegést, amit ő maga okozott több ezer embernek!

Megbocsátani, pedig annak lehet, aki bocsánatot kér! Ő nem tette! Sőt! Nem tiszteli azok emlékét, akiket halálba vagy börtönbe juttatott!

Hosszú, keservekkel teli életet kívánok a pribéknek!

xenuka 2010.09.24. 13:12:23

@szőketisza:
bírom az érvelésed kristálytiszta logikáját

walker57:
Pilátus egy egy beosztás volt, ami miatt nem lehet politeista, de ez most mindegy. Poncius volt a római helytartó neve. Ő attól rettegett, hogy Rómából seggberúgják, ha nem tesz rendet.

A zsidókat Poncius pilátus megkérdezte kit bocsásson szabadon, mert ünnepeken egy embernek szokás szerint megkegyelmezhetett. Erre a zsidók a római őrkatona gyilkosát, a terrorista zsidó Barrabást kérték, hogy engedje el.

(Fentiek a Biblia nevű roppant elterjedt műben is olvashatók.)

Itt módjuk lett volna a zsidóknak kegyelmet kérni Jézusnak, de ők gyűlölték, mert nem adta nekik azonnal az Ígéret földjét. Ezért várják a mai napig a szerintük "valódi" Jézus eljövetelét.

xenuka 2010.09.24. 13:21:58

procurator - a hivatali beosztása Poncius Pilatusnak elnézést, elírtam!

Peter Blau 2010.09.24. 14:16:58

Vannak bűnök amelyekre nincs bocsánat.
Az élet kioltása, az arra kiadott parancs, vagy az abban való résztvétel ilyen.
Biszku bűne ilyen.
Az ország és a nép szégyene, hogy ez az ember háborítatlanul élt az elmúlt 20 évben.
Ugyanis vannak bűnök, amelyek elkövetőit bűn büntetlenül hagyni.
Biszku bűne ilyen.
És ha bármelyik liberális sajnálkozó azt mondja, hogy hagyjuk már a szegény öregembert nyugodtan meghalni, akkor a kettős mérce tökéletes példáját mutatja egészen addig, amíg nem mondja ezt Zentai Károllyal kapcsolatban is. Ezen kívül ami sokkal nagyobb baj, Biszku bűntársává válik, mert bűnösök közt cinkos aki néma, és bűnpártoló aki bűnöst menteget.

colonel pondró 2010.09.24. 14:24:26

Ráadásul, azt, hogy Jézus zsidó volt, soka, elismert történész,teológus erősen vitatja.Én nem foglalnék állást ebben,de lehet , hogy nem volt zsidó.

pongesz 2010.09.24. 15:07:48

@imperial: miért, szerinted biszku azért bűnös, és azért kell felelősségre vonni, mert zentait "meghurcolják"? a bűn az bűn, akárki követi el. amúgy pedig az a rendszer hibája, hogy valakit, aki tevőlegesen részt vett az 56 utáni megtorlásokban, azért vonnak felelősségre, mert relativizálja a saját szerepét a dologban, mert lássuk be, erről van szó. függetlenül attól, hogy a holokauszt/szocialista bűnök tagadását szankcionáló törvény rossz, vagy nem rossz, senkitől se várható, hogy a saját bűnösségét bizonygassa. az pedig röhejes, és szánnivaló, hogy ebből képes vagy faji kérdést csinálni. mert a bűn nem faji kérdés.

Éhesló 2010.09.24. 18:19:35

@MEDVE1978: ennek ellenére a komancsok osztják az észt a vén gazember nácikat meg vadásszák.
Erre varj gombot!

manager2008 2010.09.24. 21:12:35

@Muad\\\'Dib: Persze. Csak ki van ez találva rendesen, mert a parancsot kiadó is parancsot kap és így tovább felfelé. A felső szinten viszont már nehéz elérni a megrendelőt, mert elég ha szóban négyszemközt ad utasítást a "megbízható" tábornoknak.
A megbízhatóság ebben az esetben nem jelent okvetlenül magas képzettséget és IQ-t, mert akkor nem maradna ott.
Így aztán lehet szívóskodni adott esetben 50 év múlva valamelyik öreg balfácánnal, aki már eredetileg is egyszerű volt mint egy vasgolyó.
Most is így működik a dolog, lásd 2006 tv ostrom.

almodhi 2010.09.25. 19:34:44

@csirkeGL:

"Akkor ha én azt mondom, hogy a holokausztot is megérdemelték a zsidók akkor én se követek el törvénysértést?"

Nem bizony. Olvasd el a törvényt...
süti beállítások módosítása