Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Aki először mert lemondani

2012.04.02. 22:55 | Proszektura | 145 komment

Címkék: politika parlament plágium elnök schmitt lemondás pál köztársasági

Ma van a nagy nap, ami megkönnyebbülést hozott egy országnak, beleértve magát Schmitt Pált is. Nincs értelme a 'mi lett volna ha' kérdéssel sokat spekulálni, de azért egyben biztosak lehetünk. Ha Schmitt Pál a doktorija körül alig két hónappal ezelőtt kirobbant botrány első hetében lemondott volna, akkor most nem ugyanitt tartana. Nem mondanánk rá, hogy bukott ember. Nem ihlette volna gúnyrajzok, fotómontázsok, viccek ezreit. Nem skandálták volna nevét utcákon, nem köpködtek, röhögtek volna felé, nem átkozták volna, nem szánták vagy gyűlölték volna. Mára Schmitt Pál az az ember lenne, aki a magyar politikai életben először ismerte el azt, hogy hibázott, és először vonta volna le a megfelelő konzekvenciákat. Ha azon a héten lemondott volna, akkor sok millió honfitársunk a mai napig nem lenne egészen biztos abban, hogy valóban alkalmatlan volt-e a posztra. Talán úgy éreznénk, hogy kicsit kemények voltunk vele, amikor a lemondását követeltük. Talán még azt is elhinnénk, hogy azt a dolgozatot nem is lopta, csak az a cudar cinikus sajtó próbálta a nevét besározni.

Mivel azonban nem mondott le időben, hazudozott, vádaskodott, vagdalkozott, sértődőset játszott, ezért remek alkalmat adott az őt támadóknak, hogy a létező összes bizonyítékot előkaparják ellene. Hogy az összes érintett elmondhassa az igazát. Hogy minden józanul gondolkodó ember számára teljesen egyértelművé váljon, hogy Schmitt Pál lopott és hazudott. Az utolsó napokban, főleg az Obersovszky interjú után úgy tűnt, hogy az elnök minden kapcsolatát elvesztette a valósággal. Aztán ma felszólalt a Parlamentben. Végig köpködött mindenkin, előcibálta a halott édesanyját a koporsójából, betakarózott vele, magára aggatta dicső múltjának összes ereklyéjét, kifényesítette az olimpiai érmeit, újra elismételte az alaposan betanult és minden interjúban emlegetett "becsületes" és "legjobb tudásom szerint" fordulatokat, aztán beszédének talán egyetlen az államfői poszthoz méltó mondatában bejelentette lemondását.

Biztos vagyok benne, hogy amikor égő arccal, leszegett fejjel és bizonytalan léptekkel kibotorkált a teremből Orbán miniszterelnök úr támogató jelenlétében, akkor megkönnyebbülést érzett. Vége van. Nem kell többet az igazság ellen harcolnia. Nem kell a hazugságokat ismételgetnie. Leléphet végre és neve a feledés lágyan ölelő homályába veszhet. A körülötte tomboló viharfelhők elvonulnak, egy nap majd kisüt a Nap, és ő a teraszán köntösben és papucsban szürcsölve a reggeli kávét talán olvas egy cikket, ami méltatja majd azt az embert, aki először mert lemondani Magyarországon.
 

· 10 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr204360106

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Győztünk! Győztünk? 2012.04.03. 09:11:57

Ma lemondott Magyarország köztársasági elnöke Schmitt Pál. Hosszas huzavona után született meg a döntés, mely igazság szerint már csak kényszerpálya volt, és aminek már régen meg kellett volna történnie. Már megint minden rosszul alakult! Most soka...

Trackback: Schmitt plagizált doktorija: számok, tények, grafikon 2012.04.03. 08:58:45

Nézzük a Schmitt-botrány tényeit számokkal, grafikonnal, érzelmek nélkül! 215 számozott oldalból áll a dokumentum 10 oldalnyi diagram és táblázat tartozik hozzá 16 oldalnyi teljes szövegazonosság található a dokumentumban Klaus Heinemann tanulmányának ...

Trackback: A méltatlan bulvárkacsától a lemondásig – Ki mit mondott az ország legkétesebb hírű doktorijáról? 2012.04.03. 08:57:36

  Nézzük, ki mit mondott az elmúlt hetekben az ország legkétesebb hírű doktori disszertációjáról! Idézetek jobboldali politikusoktól, akik az első naptól kezdve összezártak Schmitt Pál mögött a plágiumgyanús kisdoktori ügyében. A hvg.hu január 11-...

Trackback: Egy ember, egy párt és egy ország tragédiája 2012.04.03. 06:38:30

Schmitt tényleg az alapvető erkölcsi értékek fölött áll? Ha ezt elfogadjuk, ha ebbe beletörődünk, az már maga a vég. De hogy is van ez? És miért csinálja ezt velünk a kormány? Félek, hogy a magyarázatok meglehetősen félelmetesek. Az, hogy Schmitt ma le...

Trackback: Egy ember, egy párt és egy ország tragédiája 2012.04.03. 06:38:08

Schmitt tényleg az alapvető erkölcsi értékek fölött áll? Ha ezt elfogadjuk, ha ebbe beletörődünk, az már maga a vég. De hogy is van ez? És miért csinálja ezt velünk a kormány? Félek, hogy a magyarázatok meglehetősen félelmetesek. Az, hogy Schmitt ma le...

Trackback: Egy ember, egy párt és egy ország tragédiája 2012.04.03. 06:37:42

Schmitt tényleg az alapvető erkölcsi értékek fölött áll? Ha ezt elfogadjuk, ha ebbe beletörődünk, az már maga a vég. De hogy is van ez? És miért csinálja ezt velünk a kormány? Félek, hogy a magyarázatok meglehetősen félelmetesek. Az, hogy Schmitt ma le...

Trackback: Köszönet Schmitt Pálnak 2012.04.03. 02:03:49

 Tisztelt Köztársasági Elnök Úr!    E nehéz és fájdalmas időszak fordulónapján, mely nehéz volt egyaránt az Ön számára, az ön mellett hitet tevő támogatói, és a haza számára, kötelességünk megemlékezni minden eddigi érdeméről. Köszönet...

Trackback: Schmitt és a névtelen blogger 2012.04.03. 00:29:41

Shakespeare jobban csinálta A tömeget, a média fogyasztó polgárt befolyásolni akaró szándéknak számos elemét fedezhettük fel a Schmitt elnök lemondása-lemondatása körüli végjátékban. A korábbi hosszú esztendőkben kitűnő eredménnyel működött fideszes...

Trackback: Lemondott és perelni fog 2012.04.03. 00:05:04

A hétfő reggel frakcióülésre érkező Orbán Viktor még azt mondta: ha Schmitt Pál köztársasági elnök úgy dönt, hogy az igazságáért harcolni akar, akkor ezt a jogot senki sem veheti el tőle. A kormányfő kijelentette továbbá, hogy azt az ellenzéki javaslat...

Trackback: Fogást találni a Sárkányon 2012.04.02. 23:29:38

Most, miután végre oly sokaknál a remény,  kicsi, de annál melengetőbb tüzei gyúltak a lelkében a Lemondás után (továbbiakban L.u.) Sokan azt gondolják most hogy a változás szelei legalább egy ici-picit beosontak a pangó lavórunk szélén. Ki kell ábránd...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

trolololol · http://basszas.blog.hu/ 2012.04.03. 00:05:15

bölölö lemondott de nem eléggé, nem időben, nem annyira, de akkor is, csakazérse, tovább árokásni, köpködni, kurvaanyázni és utálkozni, gyerünk magyarok, menni fog ez ha belehúzunk!!!

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2012.04.03. 00:13:33

Nem az az igazi ember aki nem botlik meg, hanem aki megbotlik és feláll.

Szaszy G 2012.04.03. 00:30:49

Miért lenne bukott ember? Kicsit már unalmas, hogy még a csapból is ez folyik.
Szegénnyel úgy viselkednek, mintha főbenjáró bűnt követett volna el. Ő legalább nem lőtt 56-ban a saját népére, nem volt a komcsi ruszkik s.ggnyalója, nem egy 2.Vh előtti zsidótól államosított villában él(t), illetve nem privatizálta szét bagóért az országot. Ezt rühellem a magyarokban: más szemében a szálkát, sajátjában a gerendát sem. Vajon a 10millió "magyarból" hánynak van 2 olimpiai bajnoki címe? Hányan jutottak el oda, hogy nemzetközi szervezetek alelnökei, és egyéb tisztségben ülő vezetői legyenek? Azért azokat biztosan nem csalással szerezte/érte el....
Szánalmas, hogy az emberek másokat tesznek tönkre a saját érdekükben, mert csak így tudnak előbbre jutni. Undorító, hogy egy ilyen embert, aki azért tett az ország hírnevéért, főként külföldön, egy 20évvel ezelőtti plagizálási ügy miatt így meghurcol, és elítél egy egész ország. Komolyan mondom, ilyenkor szégyenlem ,hogy magyarnak születtem!!!!!

Johnny Web 2012.04.03. 01:07:30

@Szaszy G:
Igazad lenne, ha nem egy köztársasági elnökről lenne szó. Azzal, hogy politikusnak állt, magára rakta a célkeresztet. Köztársasági elnökként még több célkeresztet kapott. A jelenlegi kormány gátlástalan kiszolgálójaként meg már annyira exponálta magát, hogy még a 20 évvel ezelőtti doktoriját is átvizsgálták.
Szerintem azt kapta, amit érdemelt.

Ha az volt a célja, hogy mindenki szeresse, akkor bizony pályát tévesztett itt az utolsó pár évben...

nincs_nick 2012.04.03. 01:10:15

@Szaszy G: A fent leírtak miatt bukott. Ha férfiasan (igazi bajnokhoz méltóan) bevallja már az elején, hogy ez akkor úgy ment, nagyon sajnálja és az tisztsége méltóságának megőrzése miatt mennie kell, senki normális nem szólt volna semmit, sőt sokan (én is) valahol felnéztek volna rá, hogy elsőként a magyar politikában merte vállalni a felelősséget, ahogyan azt mondjuk egy mérnöknek napi szinten kell. Nem tette, hanem helyette vádaskodott, hazudozott. Olimpiai bajnoknak lenni valóban tiszteletre méltó, de ezzel az a helyzet, mint a kis herceg rókájával. Felelősséggel jár...

Azt pedig felejtse már el mindkét oldal, hogy ha az egyik sáros, azt bármilyen szinten is menti a másik oldal nagyobb mocska... Elvek vannak, nem percemberek...

Ma egy picit tisztult az ország, talán még van remény, hogy érdemes lesz itt a gyerekeimet felnevelni, mert nem azt látják, hogy csak tisztességtelenül, gerinctelenül és mindenkinek behódolva vagy mindenkin átgázolva lehet előrejutni az életben.

Hegseztő Hegesztő 2012.04.03. 01:10:25

Tullassyt az államelnöki székbe!
Vagy mást orvost a SOTE-ről!

Biztos helyről tudom, ( a sarki fűszerestől) hogy a SOTE-s doktorok olyan gerincesek, hogy nem fogadtak, nem kényszeríttetek, jattot a betegektől. Vagy ha mégis , akkor keményen leadóztak utána...

Tehát ők teljesen makulátlanak…

Szaszy G 2012.04.03. 01:31:45

@Johnny Web: Azért abban remélem egyet értünk, hogy nem igazán lehet a mostani Parlamentben találni "makulátlan", de legalábbis igazán vállalható politikust találni ;-) Mind egykutya... Vagy a kommunista korból maradtak itt, vagy azoknak a gyerekei ülnek most ott. Nyilvánosan sárt dobálnak, aztán a háttérben osztozkodnak. Szerény, tanulatlan véleményem szerint ebben az országban addig nem is lesz rend, amíg olyan ember él, akinek akármilyen köze is volt a 89-90 előtti időkhöz, még nagyapai szinten sem. Tehát szerintem kb még 60-80év, mire végre tényleg túl tud lépni ez az ország/nép a komcsi/"cocialista" időkön, szerintem....
Egyébként, ha választani lehetne, vagy Sólyom László, vagy Vizi E. Szilveszter, vagy Losoncy(azt hiszem így írják), lehetne az utód.

Hegseztő Hegesztő 2012.04.03. 01:41:16

A Magyar Hírlap a kedden megjelenő számában ír arról, hogy a Clinical Gastroenterology című tudományos folyóirat 2010 tavaszán plágium miatt visszavont egy tanulmányt, amely egyik szerzője Tulassay Zsolt volt. A Magyar Hírlap cikke szerint azt egyelőre nem lehet tudni, hogy Tulassay Zsolt jelen volt-e a doktori tanács március 29-i ülésén, amelyen a testület indítványozta Schmitt Pál 1992-ben megszerzett kisdoktori címének visszavonását.

Hegseztő Hegesztő 2012.04.03. 02:02:14

@Szaszy G:

Igy legyek boszorkány!!

A Tullasyt az államelnöki székbe..írást poénnak szántan, és mi derül ki? A bátyja plagizált akadémikus..
Hát ez valóban nemzeti szégyen, ...de egyáltalán nem csodálkozom..

Ez a magyar "elit", velünk együtt olyan mint a Tour de France
lebukott és még le nem bukott bringásai..

nincs_nick 2012.04.03. 02:13:14

@Hegseztő Hegesztő: Hát ez hatalmas öngól. Vagy azért írtad ezt, hogy Schmitt-nek is ilyen csendben és elegánsan kellett volna lemondania?:) Akkor egyetértünk, csak rájössz te is mi a helyes viselkedés az ilyen esetben: index.hu/belfold/2012/04/03/tulassay_tivadar_testvere_is_lemondott/ Pedig ő még nem is olimpiai bajnok.:)

M_R 2012.04.03. 06:32:26

"Leléphet végre és neve a feledés lágyan ölelő homályába veszhet. "

Nem lesz annyi esze. Most bíróságra megy. Márpedig ezt a pert követni fogja a sajtó. Főleg ha elveszti és majd a bíróság is kimondja másod, harmad, ... huszonketted fokon is hogy Plagibácsi csalt....

Ha meg most a NOB-ból is kiteszik, akkor gondolom ott is pereskedni fog, így legalább majd a külföldi sajtóban is jelen lesz Plagibácsi csalásának ügye...

Fafejű, konok kis komcsi, nem tud egyetlen pillanatra sem őszinte lenni. Megszokta hogy ha jófelé nyal, akkor olimpiai kerettag lesz, miniszterhelyettes lesz, főpolgármester jelölt lesz, pártelenök lesz...mi az hogy doktor meg nem???

midnight coder 2012.04.03. 06:33:23

Elvtársak! Fletó Öszöd után mennyi idővel mondott le ? Pedig Fletóra nem ekkora nyomás nehezedett, ő ellene nem pár tucat wannabe vörösnáci tüntetgetett pár órát, hanem több ezer ember, heteken át. És nem egy kirakatbábu volt, mint a mindenkori magyar köztársasági elnök, hanem tényleges hatalommal bíró politikus. És nem arról volt szó, hogy 20 évvel ezelőtt plagizált-e, hanem arról hogy egy hónappal korábban átverték a választóikat mint a szart a palánkon. Ezek után a komcsilibsik helyében én nagyon meghúznám magam.

jog-ász 2012.04.03. 06:36:03

amugy s.p is kb annyira magától mondott le mint gyurcsány..2010-ben meg pokorni elszólta magát hogy két évre lesz közt elnök először..emlékeztek?forgatókönyv..

milyen szép a Vértes, ó 2012.04.03. 06:49:48

@Hegseztő Hegesztő:

Ha szépen megkérsz egy magyar anyanyelvű illetőt, akkor talán elolvassa a cikket és elmagyarázza, hogy az inkriminált cikk nem volt plágium, azért vetették ki a lapból, mert kb. 1%-a, néhány mondat más, konkrétan megemlített cikkből lett átvéve, továbbá talán azt is elmondja, hogy Tulassay-nak az érintett részekhez még csak köze se volt (a társszerző kifejezés jelentésébe is bele kellene menni itt a siker érdekében, hátha) -- ezzel együtt lemondott.

(Drága exelnökurunk pedig még mindig nem érti, mi a gond azzal, hogy a dolgozatának 90-95 %-át másolta és csak azért mondott le, mert őtet támaggyák a tuggyukik.)

midnight coder 2012.04.03. 07:02:07

@milyen szép a Vértes, ó: De legalább lemondott. És remélhetőleg nem tér vissza új pártot alakítva Nemplagizálós Koalíció néven.

Cantona 007 2012.04.03. 07:28:01

Csókay András PhD idegsebész

Mai napig a PhD szerzőjének nem kötelező új, eredeti gondolattal előállnia dolgozatában. Az 1992-es kisdoktori kategória bőven alatta van a mai PhD-nak, de az akkori kandidátusi értekezések követelményrendszerének is. Jómagam is PhD-témavezető vagyok az egyik SOTE PhD-iskolában. A jelöltnek azt kell bizonyítania, hogy „alkalmas önálló tudományos munka végzésére”, írja a szabályzat. Több akadémiai nagydoktorral is beszéltem. Még a megjelent tankönyvet, nemhogy a megjelent cikket is idézheti valaki munkájában, ha megjelöli az eredetét a mű végén. Aki valami újjal akar előállni a magyar tudományos életben, annak valóságos Canossát kell járnia. Ezért a tudományos művek 90–98 százalékában semmiféle új tudományos felfedezés sincs. Ezek az úgynevezett összegző művek, melyeknek igenis van tudományos értékük, hisz közreadja, összeveti, összefoglalja az addigi eredményeket, ahogy tette Schmitt Pál is. Meg is bolondulna a tudományos világ, ha annyi felfedezés lenne, ahány kisdoktori, PhD, vagy éppen nagydoktori disszertáció született. Tehát maga a plágiumvád abban a pillanatban nem áll meg, ha van bármiféle utalás arra, hogy honnan idézett a szerző. Ez pedig fellelhető a köztársasági elnök úr dolgozata végén. Hogy mennyi lehet egy ilyen műben az idézett szöveg, arra nincs szabály. Nyilván a teljes szöveg is állhat cikkekből, tankönyvekből vett idézetekből, ha a végén van egy rövid, összefoglaló értékelés. Schmitt Pál munkájában ez is megtalálható. Mindezek figyelembevételével érthetetlenek az elítélő reakciók a balliberális és a jobboldali ellenzék részéről. Az is nyilvánvaló, hogy a SOTE szenátusa tévedett, mert ott csupa akadémiai nagydoktor ül, így nem tudtak elvonatkoztatni attól, hogy a nagydoktori disszertációban valóban újszerű elemeknek kell szerepelniük.

Csókay András

Cantona 007 2012.04.03. 07:31:37

Azt hiszem, hogy Csókay András jobban ért a dolgokhoz mint itt, bármelyikünk. Fogadjuk el, hogy az igazság nem mindig az, amit látunk, vagy gondolunk.

nu pagagyí 2012.04.03. 07:36:42

@midnight coder: Gyurcsányt politikai ellenfelei támadták, akik a hatalmat óhajtották megkaparintani. Még puccskísérletre is vetemedtek ellene. A puccs végülis sikeresnek mondható, mindent magvalósítottak, amivel Gyurcsányt megvádolták. Valódi diktatúra lett, törvény erejével lehet szétlopni az országot, a nép már csak rendeletekből értesül mától mit ne csinálhat. Minden hatalmi szintet elleptek pöffeszkedésben edzett félművelt idióták, akik semmilyen teljesítményt nem becsülnek, sőt meg sem értenek, viszont élvezetüket lelik abban, hogy nap-mint nap demonstrálják, hogy ki az úr a háznál.

demobacsi 2012.04.03. 07:37:02

Valamelyik ellenzéki pártképviselője mit is mondott tegnap a parlamentben :
Kussoltatok,mikor kiderült Horn pufajkás,Meggyesi III/III-as,Bajnai "libás"volt,gyurcsány(kisbetűvel)hazudott stb.
Milyen igaza volt.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2012.04.03. 07:37:53

Mivel azonban nem mondott le időben, hazudozott, vádaskodott, vagdalkozott, sértődőset játszott, ezért remek alkalmat adott az őt támadóknak, hogy a létező összes bizonyítékot előkaparják ellene."

és maradt , és maradt és maradt
Horn pufajka
Megyó d-209
GyF Öszöd Böszméje.

szóval SP legalább lemondott, a fentiek? ők nem. ők megbuktak....

Doktor Kotász 2012.04.03. 07:38:08

Schmittnek soha nem lesz becsülete. Amit műveltek, a vizsgálóbizottság zsarolt, fenyegetett, lefizetett tagjaival közösen, a következménynélküliség, az emberek lenézése, és semmibevétele...

Schmitt nem a következményeket látva mondott le, hanem idegileg összeomlott. Minden kövezkezményt félresöpörtek. Mindenek felé helyezték magukat.

Csak az hozott sikert, hogy az utcán nem tudott úgy végig menni, hogy ne röhögnének, rajta, hogy ne szidják és köpjenek utána.

zw007 2012.04.03. 07:41:45

@Szaszy G:" Szegénnyel úgy viselkednek, mintha főbenjáró bűnt követett volna el."

Komoly bűnöket követett el, hogy aláírásaival sok százmilliárdos kárt okozott a hazámnak. Az erkölcsi kárról ne is beszélve. Szegény közben benyalt mindenkinek, és kiszolgált minden rendszert, a kommunistákat is. És persze ha szerinted nem is nagy bűn, lopott csalt, és hazudott (nem is keveset). Szegény

2012.04.03. 07:41:54

@Tevez 32: "Ezért a tudományos művek 90–98 százalékában semmiféle új tudományos felfedezés sincs. "

"Nyilván a teljes szöveg is állhat cikkekből, tankönyvekből vett idézetekből, ha a végén van egy rövid, összefoglaló értékelés."

Engedelmeddel, hadd röhögcséljek ezeken csendes magányomban. Magyar tudósok, óhhhh. Obersovszkyval vannak egy szinten, ismerek közelről jónéhányat....

2012.04.03. 07:44:26

@Tevez 32: A nagy túróst. Az idézetgyűjtemány nem szellemi munka, azt egy majom is meg tudja csinálni.

Labasmaz 2012.04.03. 07:46:22

Ott szürcsölget papucsban - élete végéig a mi pénzünkön. Bravó.

midnight coder 2012.04.03. 07:47:30

@nu pagagyí: Gyurcsány feketén-fehéren kijelentette hogy átvágták a szavazóikat. Egy hónappal a választások után.

"Amit meg lehetett csinálni az elmúlt egy hónapban, azt megtettük. Amit az azt megelőző hónapokban titokban meg lehetett csinálni úgy, hogy nehogy a választási kampány utolsó heteiben előkerüljenek olyan papírok, hogy mire készülünk, azt megtettük"

Egy ilyen mondat után demokratikus országban az azt elkövető miniszterelnök _nem_ maradhatott volna a helyén, egy percig sem. Az, hogy ezek után Fletó még Demokratikus Koalíció néven alakít pártot, több mint röhelyes.

"Valódi diktatúra lett, törvény erejével lehet szétlopni az országot"
Ébresztő! Több mint 20 éve ez megy.

"Minden hatalmi szintet elleptek pöffeszkedésben edzett félművelt idióták, akik semmilyen teljesítményt nem becsülnek, sőt meg sem értenek, viszont élvezetüket lelik abban, hogy nap-mint nap demonstrálják, hogy ki az úr a háznál."
Igen. Leváltották azokat a hasonló kvalitású és habitusú embereket akiket az MSZP ültetett oda.

Félre ne értsd - én a FIDESZ-t is utálom mint a szart. De talán a komcsilibsiknek nem annyira kellene pattogniuk ilyenkor mint a kecskeszarnak a deszkán, mivel az ő fekete báránykájuk ennél sokkal-sokkal nagyobb kakival a fején sem mondott le.

Cantona 007 2012.04.03. 07:48:59

@_zulu_: Talán pont ezeken a dolgokon kellene változtatni a fokozatok elbírálásánál. Rengeteg ember doktorija lehet még aggályos, de a törvényeknek megfelelő. Azért azt ne feledjük, hogy volt olyan akinek hat általánossal a birtokában,volt doktorija.

buddha 2012.04.03. 07:51:03

Uhrin Benedeket elnöknek!!!

2012.04.03. 07:52:56

@Szaszy G:" nem volt a komcsi ruszkik s.ggnyalója, nem egy 2.Vh előtti zsidótól államosított villában él(t), "

Gondold át mégegyszer! Kicsit olvass utána, gondolkozz, és vond le a következtetést.

midnight coder 2012.04.03. 07:54:48

@zw007: Először is, a KE különösebben nem tud megakadályozni semmit, max. hátráltathatja egy-egy nagyobb baromság bevezetését. A dolog visszakerül a szavazógépbe, ott ismét megszavazzák, és második körben már nincs lehetősége mit lépni. A KE nem fék, csak díszpinty.

A másik dolog pedig az, hogy azok a baklövések amik ide vezettek nagyrészt 2002 és 2010 között történtek. Orbánék már egy szakadékba zuhanó kocsit manővereznek. De a pályáról a szocik hajtottak le. Egy kalap államadóssággal a nyakunkon, kivéreztetett egészségüggyel, önkormányzatokkal, nyakig eladósodott lakossággal, a béka segge alatt lévő hazai gazdasággal túl nagy csodát nemigen lehet tenni, pláne hogy a fő piacunknak számító EU is haldoklik.

2012.04.03. 07:54:55

@Szaszy G: "Hányan jutottak el oda, hogy nemzetközi szervezetek alelnökei, és egyéb tisztségben ülő vezetői legyenek?"
Tudod, a Kádár rezsim alatt csak a párthoz hű ember kaphatott ilyen beosztást. Tehát nem a sport, hanem a politika juttatta ezekbe a pozíciókba. Spanyol nagykövet????

Mr. Rustical 2012.04.03. 07:57:27

Ennyit a baloldaliak nagy napjairól.

Szánalmas társaság vagytok, akik a magyar baloldal százéves története alatt egyetlen pozitív élményt sem tudtok felmutatni - nagy nap nektek az, amikor valakinek a kárán lehet örvendeni. Különösen nagy, ha egy elvitathatlan teljesítményeket felmutató embert lehet lábbal taposni.

Közben annyira bénák vagytok, hogy a Haza és Haladás milliárdjaival sem bírtatok összevásárolni 200,000 aláírást egy népszavazási kezdeményezésre. Gondolom elszívták az aktivisták a mutyipénzeket.

Szegény, szerencsétlen, savanyú sorsú társaság vagytok.

2012.04.03. 08:00:37

@Szaszy G:" nem csalással szerezte/érte el....
Szánalmas, hogy az emberek másokat tesznek tönkre a saját érdekükben, mert csak így tudnak előbbre jutni. Undorító, hogy egy ilyen embert, aki azért tett az ország hírnevéért, főként külföldön, egy 20évvel ezelőtti plagizálási ügy miatt így meghurcol, és elítél egy egész ország"

A NOB-ban Samaranch mellett volt alelnök. Rengeteg korrupciós ügy bukott ki ekkor. Samaranch elhíresült. Palit úgy emlegetik, hogy az aktuális sportszövetség fizette a női kísérőit (mi lehet az?).
Például az NDK vívószövetség.
Hogy gyermekei amerikai egyetemeken tanultak, ami szintén érdekes annak a fényében, hogy a NOB jellemző korrupciós eszköze volt ez a Samaranch időszak alatt.
Ja, Pali 1992-ben szerezte a doktoriját. Antall ideje alatt.

Átvitel honvéd 2012.04.03. 08:06:13

Fogalmazzunk úgy, hogy Schmitt az első a sorban, aki "megy". Nem nagyon szépek körülmények között, és mondott ő- és a támogató társaság is az utóbbi két hónapban csuda dolgokat, de megy. Így, huszonkét év, pufajkás Gyula, D-209 Péter, "hát, te hogyan csinálnád, Imre"- és "végighazudtuk az utolsó másfél-két évet" Feri után, hmmm, a dolog legalább a megfelelő irányba mutat. (És már megint nem a szoci- és áldemokrata kurzus járt elöl jó példával...).

belekotyogó 2012.04.03. 08:07:16

majd átáll valamelyik másik pártba azt annyi.így megy ez politikuséknál.

nu pagagyí 2012.04.03. 08:08:44

@midnight coder: Félreértelmezték az őszödi beszédet. Gyurcsány rendet akart tenni a korrupt pártjában és úgy gondolta a győzelem után ezt megteheti, a beszéd egyrészt erről szólt, másrészt arról, hogyan lehet gatyába rázni az országot, ami természetesen nem fedte teljes mértékben a választási igérethalmazt.

Hatalomra jutni ugyanis csak olyasmivel lehet, ami tetszik a zembereknek. Orbán is ezért igérgetett adócsökkentést, nem megszorítást, egymillió új munkahelyet, még nagyobb demokráciát és még ami éppen eszébe jutott. Ez volt a duma, amit tapasztalsz azok meg a tettek.

2012.04.03. 08:09:41

@midnight coder: Szerintem közgazdasági témában ne nyilváníts véleményt. Nem értesz hozzá.

2012.04.03. 08:12:14

@midnight coder:" Félre ne értsd - én a FIDESZ-t is utálom mint a szart. De talán a komcsilibsiknek nem annyira kellene pattogniuk ilyenkor mint a kecskeszarnak a deszkán, mivel az ő fekete báránykájuk ennél sokkal-sokkal nagyobb kakival a fején sem mondott le."

Nem szeretem az összehasonlítósdit. Gyurcsányhoz méred? Gyurcsányhoz????
Tehát ha nem hazudik többet, ha miután ellehetetlenült nemzetközi szinten is, és lemond, akkor különb?
Jobb a szar a fosnál, mert keményebb???

midnight coder 2012.04.03. 08:13:16

@nu pagagyí: Olvasd már el egyszer azt a kurva beszédet.

2012.04.03. 08:15:03

@Átvitel honvéd:" (És már megint nem a szoci- és áldemokrata kurzus járt elöl jó példával...)."

Nekem ez nem tűnik jó példának.
Rajta marad a fideszen, hogy a mór megtette kötelességét, a mór mehet.

2012.04.03. 08:20:20

@midnight coder: Elkúrtuk. Nem kicsit, nagyon. A cucik első négy éve vágyak kergetéséről szólt.
Most ugyanezt kéne tenni Orbánnak is. Az első két év vágyak kergetése volt: konkrétan, ha végetér a válság, a német húzni fog minket magával. Gyurcsányék ugyanezt hitték, olyan gazdasági növekedést, ami a mesében van. Ami elbír minden kiadást. Megszorítások nélkül. Ha megszorítás lett volna, akkor meg népszavazás , demonstráció, ügynöközés stb. az ellenzék részéről, hogy minél előbb lemondásra kényszerítsék. Sajna nem tette meg. Ezért félek at önjelölt megváltóktól. (gyurcsány, Orbán, Csurka...)

Gyáli úr 2012.04.03. 08:20:40

@nu pagagyí: Lehet, hogy ez így van, ahogy írod. Viszont sajnos kiderült a turpisság. Tudod olyan ez, mint a vesztegetés. Aki előbb szalad a bíróságra, az nyer. Egyszerűen ő ott megbukott, csak nem fogadta el, és kapaszkodott a hatalomba.

Deneware. 2012.04.03. 08:24:08

Lemondott, isten vele. De a jó életbe. Az örökkévalóságnak készült alkotmány végén, az idők végezetéig ott fog virítani hogy "DOKTOR" Schmitt Pál !?!?!

belekotyogó 2012.04.03. 08:24:38

Ha Kövér L. lesz a közt elnök,akkor botrány botrány hátán lesz megint.De legalább a sajtónak nem kell a hírek után mennie majd,mert K.L. tálalni fogja azokat a különböző beszólásaival.D

Jó Mercutio halott 2012.04.03. 08:25:58

@Tevez 32:
"Hogy mennyi lehet egy ilyen műben az idézett szöveg, arra nincs szabály. Nyilván a teljes szöveg is állhat cikkekből, tankönyvekből vett idézetekből, ha a végén van egy rövid, összefoglaló értékelés.". Ez azért kicsit összetettebb kolléga, maga is jól tudja. Ha nem tudja, az nagy baj, ha pedig tudja, akkor mit hord itt össze marhaságokat?
Nem csak az számít, hogy "mennyi az idézett szöveg", hanem az is, hogy mennyi helyről idézett. A maga érveléséből azt hihetné bárki, hogy a szabályozásnak - és nem utolsó sorban a minimális elvárásoknak - teljesen megfelelne akkor is és most is, ha a kisdoktori vagy PhD, EGYETLEN másik műből EGYETLEN idézetből áll és a végén van egy "rövid összefoglaló értékelés". Ezt nyilván maga is tudja, hogy úgy hülyeség ahogy van, egy ilyen dolgozatot maga is úgy vágni ki a pályázóval együtt, mint macskát szarni.
És most ne jöjjön senki a schmitt-munkával, én nem arról írok. Én arról írok, hogy Csókay PhD fenti kommentje egy egetverő baromság. Bízom benne, hogy a kommentelő vagy hazudik és nem PhD témavezető, vagy csak szimplán egy jellemtelen gyökér, aki itt mást hadovál össze, mint amit a saját munkájában maga is csinál.

midnight coder 2012.04.03. 08:27:00

@Könnyen elkaptuk, uram!: Mert te közgizdász vagy ? Ha igen, akkor szerinted hogy alakult a GDP arányos államdósság 98 és 2010 között ? Különös tekintettel a válság előtti időkben ? Hogy alakult eközben Pl. Szlovákia ?
Mikorra is ígért magyar eurót Megyó 2002-ben ? 2003-ban ? 2010-re meg már céldátumunk sem volt. A szlovákoknak viszont eurójuk is. Ha ezt 2002-ben mondja valaki, a szocik röhögik ki a leghangosabban.

Ami a dolog másik oldalát illeti, nem látom hogy a termékeken annyira a Made In EU lenne, és nem a Made In China. Azt sem látom, mi lesz a görögökkel, és általában a déli régióval, és nem csak mert szarul állnak, hanem mert hosszú távon teljesen más mentalitásuk is van mint északnak. A tüzet és a vizet gyúrták egy unióba, ahol ráadásul mindenki megy a saját feje után, és védi a saját érdekeit - kivéve persze a magyarokat ha épp ballibes kormányuk van...

Ami az összehasonlítósdit illeti, lehetne ott mérni máshoz is, de a Fletó a legkézenfekvőbb - az utóbbi időkben ő volt az, aki ellen a legtöbben tüntettek, és a legnagyobb kakival a fején lépkedett büszkén az ország élén. Skiccpali legalább szégyellte valamennyire a pofáját - annyira, hogy le is mondott.

ferikefleto 2012.04.03. 08:28:36

Azér' még az Obi kérdéseit is meghaladó mélypont az volt, hogy az ATV-n maga Gyurcsány(i) kommentálta élőben az eseményeket, úgy morálisan. Pali bácsi sztem tiszteletre méltó módon beleállt a pofonba, majd amikor már az agyonverés fenyegetett, bedobta a törölközőt. Nem szép a ko, de sportemberhez méltó...

hammerhead 2012.04.03. 08:29:32

az offshore-lovag_bankelnök se kutya.

midnight coder 2012.04.03. 08:32:03

@Könnyen elkaptuk, uram!: A megszorítósdi nem olyan egyszerű játék mint Bokros idején volt. Ma Pl egy orvos, mérnök, informatikus, stb. ha nem tud itt megélni, akkor fogja a kabátját és megy nyugatra, ahol tárt karokkal várják. Nem úgy van mint az EU csatlakozás előtt, amikor azért elég sok bürokratikus akadály volt a szabad munkavállalás előtt.
A Tesco-s árufeltöltőt meg nem tudod tovább szorítani, mert akkor hajléktalan lesz és semmi profitot nem termel.

Szabad tőke és munkaerő áramlás mellett kurva nehéz lesz megszorításra alapozva kijönni a fekáliából. Pláne, mert a mai használható diplomával rendelkező fiatalok nagy része eleve nem ebben az országban képzeli el a jövőt.

Ébresztő magyar, elég volt, ne tűrd a diktatúrát! 2012.04.03. 08:37:02

A bóvli nép után, csaló nép is vagyunk a világ szemében az orbáni bóvli banda miatt. A sunyi, jellemtelen, álszent, pofátlan, gőgös, hazug fideszes "nemzeti politika" révbe ért.
Orbán szerint ha csaló "embere" sérthetetlen, akkor holnap embert is ölhet következmények nélkül? Meddig tűrsz még magyar?

Vegyük kezünkben a sorsunkat, hisz a szoci bagázs után a rajtuk szocializálódott fideszes csürhe még mélyebbre taszított bennünket!

AZ ORBÁNI DIKTATÚRA MEGBUKOTT, tegyél érte, hogy eltakarodjanak!

nu pagagyí 2012.04.03. 08:39:16

@Gyáli úr: Megkapta politikai büntetését. Csupán csak azt furcsálom, hogy szerintetek a "hazugságot" csak akkor lehet felismerni, ha valaki ezt nyiltan kimondja. Ha egyébként hazudozik éjjel-nappal, de azt mondja nem hazudik, akkor máris becsületes.

Miden értelmes ember tudta az akkori választáskor, hogy reformokat kell csinálni, át kell szervezni az ellátórendszereket, különben rohanunk tovább az eladósodásba. Ezzel viszont sem Orbán, sem Gyurcsány nem kampányolhatott, mert akkor Gipsz Jakab nyer, aki mindenkinek tízmillió forintot igér másnapra. Sajnos ilyen az ország és a felhabárodók nagy része vagy szimplán hülye volt, vagy egyszerű hatalmi érdekből ütötte a vasat.

Most Orbáni reformok vannak, mert a helyzet azóta sem változott, Gyurcsánynak nem tették lehetővé, hogy a jelenleginél értelmesebb reformjait véghezvigye. Sikerült a gyűlölködéssel 4 évet elkúrni, a problémahalmaz viszont maradt és úgy tűnik a teljhatalom ellenére újabb négy évet kúrunk el.

Cantona 007 2012.04.03. 08:47:44

@Jó Mercutio halott: Keresd fel, szólítsad meg, vitatkozz vele. Én az Ő közleményét osztottam meg, ami nyilvános volt.

esoutankoponyeg 2012.04.03. 08:48:39

és megint gyurcsányozunk... :) sebaj én csak hátradőlök és röhögök a fideszen, meg a többi fanatikuson, akik itt vergődnek. :)

esoutankoponyeg 2012.04.03. 08:51:06

@Kövért, Csintalant, Patakit, Bayerbuzit k.elnöknek: orbánnak javasolnám azt amit kövér mondott. kötelet neki (is)! :)

Hertelendi 2012.04.03. 08:56:49

Én azt látom alapvető bajnak, hogy Orbán nyilván olyan embert akar KE-nek, aki minden kívánságát teljesíti. Ilyen ember csakis fideszes lehet. De ott egyszerűen nincs olyan ember, aki támadhatatlan, feddhetetlen. Persze, meg lehet választani Kövér köteles Lászlót, vagy Lázár mindenki annyit ér amije van Jánost, vagy bárkit. De ezzel Orbán megint kihívja maga ellen a sorsot és ez már túl sok lenne neki. El kell ismerni Orbán és a Fidesz is erodálódott, korrodálódott és most ne is beszéljünk az egész gazdaságot átszövő korrupcióról, az EU-s, IMF-es baromságaikról. Kipukkadt a nagy orbáni, fideszes léggömb. Tudják már ők is, hogy ez nagyon kevés 2014-re, de abban bíznak, hogy addig nem kerül elő egy karizmatikus politikus a baloldalon. De már előkerült! Úgy hívják, hogy Bajnai Gordon! Orbán már rá is állította az embereit, találjanak rajta fogást...

Hegseztő Hegesztő 2012.04.03. 08:58:42

@milyen szép a Vértes, ó:

Fájó az újabb esemény, de hidd el nem érdemes védeni ezeket a csalókat. Az orvosokat meg pláne nem.. Társadalmunk legkorruptabb rétege.(Tisztelet a kivételnek.)

A százalékok aránya egyáltalában nem érdekel. Lopott, megpróbálta értékesíteni, de fent akadt a nemzetközi hálón. Ennyi! És nem 20 éve, most.
Ilyesmit védeni: már valóban szerecsenmosdatás..,

Ezek a tudósnak nevezett szakemberek ezekért a címekért havonta súlyos pénzeket vesznek fel, a közpénzekből..

Itt arról van szó, hogy gátlástalan hajsza van a pénzért és akár a tudománykodás, címszó alatt, a minősítésekért.

Nem Józsi bácsik buknak le.

bruhahahahihihi 2012.04.03. 09:01:49

Köteles Lacának nemcsak a súrolókefe lóg ki a száján hanem a kapa is....AZ EGY igazi SUTTYÓ BUNKÓ !!!!!
Ő lesz az első Közt. Elnök akit biztos lelőnek !!!!!

kewcheg 2012.04.03. 09:04:46

Arra azért kíváncsi lennék, hogy vajh, mi volt az oka annak, hogy anno Gyurcsány viselt dolgaiért nem táboroztak le sátortáborral a háza vagy az irodája elé mindaddig, míg le nem mond? Amit ő tett, az volt legalább ennyire súlyos....

Szevasztok 2012.04.03. 09:08:00

@midnight coder: "Gyurcsány feketén-fehéren kijelentette hogy átvágták a szavazóikat. Egy hónappal a választások után."

Na látod ennyi a különbség GYF és OV között. OV is pontosan ezt tette, csak soha nem mondta ki.

Szóval ki érdemel nagyobb megvetést?

2012.04.03. 09:08:24

@Tevez 32: A fokozatszerzlsek során (belértve a szimpla diplomát is) elvileg nem megengedett a kopipészt, fegyelmi vétségnek minősül. Aki mást mond, egyszerűen nem mond igazat.
Az más kérdés, hogy szar emberek mindig is voltak és lesznek, legyen szó aspiránsról, vagy konzulensről, oppenensről.
De ne állítsuk már, hogy rendszerszerűen elfogadott a smittsszintű munka, mert nem igaz.

Durendal 2012.04.03. 09:10:35

offtopic:

Egy egyetemi kutatáshoz szeretném a segítséged kérni, az alábbi linken található - viszonylag hosszú - kérdőívet kellene minél több embernek kitöltenie

varjak-varosa.hu/public/kutatas.php

A kutatás célja a Magyarországon fellelhető politikai irányzatok és hozzájuk kapcsolódó gondolatok felmérése, a részvétel természetesen anonim.

2012.04.03. 09:12:42

@midnight coder: Mindez nem feledteti azt, hogy finoman szólva a demokratikus játékszabályokra fittyet hányva kormányoznak. Egyébként ismerek személyesen pár fideszes parlamenti képviselőt, náluk görényebb, pénz- és hataloméhes féreggel még nemigen találkoztam.
És ezen nem segít az sem, hogy baloldali társaik is ilyenek.

bruhahahahihihi 2012.04.03. 09:12:44

A Tőkés meg menjen vissza a kurva anyjába a román szőröstalpú Schmitt- hez hasonló pozicióhajhászó gerinctelen állat!
Magyarul röfögő Román szőrőstalpú elnök se kell!!!!
Olyan kell akit az egézz ország elfogad!

bruhahahahihihi 2012.04.03. 09:13:29

A Tőkés meg menjen vissza a kurva anyjába a román szőröstalpú Schmitt-hez hasonló pozicióhajhászó gerinctelen állat!
Magyarul röfögő Román szőrőstalpú elnök se kell!!!!
Olyan kell akit az egész ország elfogad!

Kopi3.14 2012.04.03. 09:13:46

@Szaszy G: azt a komcsi ruszkik seggnyalóját szerintem gondold át kicsit, Los Angeles fényében. Meg úgy a komplett elözö rendszerbeli szerepvállalás alapján...
Becsület, egyenesség, tisztelet Athén óta nem illeti meg.
A két olimpiai aranyért mit is tett pontosan?

bruhahahahihihi 2012.04.03. 09:14:19

HA a BUNKÓ Köteles Lacit megválasszák,akkor Ő lesz az első ELNÖK akit biztos lelőnek majd. EZ TUTI!

2012.04.03. 09:14:55

@Mr. Rustical: Pali bácsi, próbálja meg magát túltenni a történteken, koncentráljon a PhD-ra, mert lesz vele meló bőven.

bruhahahahihihi 2012.04.03. 09:15:12

Köteles Lacának nemcsak a súrolókefe lóg ki a száján hanem a kapa is....AZ EGY igazi SUTTYÓ BUNKÓ !!!!!

2012.04.03. 09:15:36

@nu pagagyí: "Gyurcsány rendet akart tenni a korrupt pártjában"

Vedd ki a kezed a biliből.

Szevasztok 2012.04.03. 09:15:41

@midnight coder: "Orbánék már egy szakadékba zuhanó kocsit manővereznek."

De akkor miért nyomják tovább a gázt? Sőt még a kinyújtott kézbe (EU) is beleharapnak.
Tudod, hogy csak a TÖBBLET kamatok miatt ebben az évben kb 150 mrd Ft-ot dobunk ki az ablakon? Ez csak az elmúlt 1 év következménye!

"Egy kalap államadóssággal a nyakunkon, kivéreztetett egészségüggyel, önkormányzatokkal,..."

Nem véletlenül ők gáncsoltak el ellenzékben mindennemű változást az eü rendszerben?
Az önkormányzatokat nem véletlenül a Fideszes polgármesterek adósították el?

bruhahahahihihi 2012.04.03. 09:16:20

Köteles Laca még Parlamenti "házmesternek" is SZAR, nemhogy közt. elnöknek!!!!!!!

kisvakondcica 2012.04.03. 09:16:34

@Tevez 32: En meg azt hiszem, hogy nem !
Mint az egyik kutatoegyetem doktoritanacsanak tagaj, ezt hatarozottan cafolom !!!! Egy Ph.D- hoz ugyanis tudomanyos folyoiratban elfogadott publikacio is szukseges !! A dolgozat vegen pedig tezispontokban kell tomoren osszefoglalni a sajat
eredmenyeket.

Szevasztok 2012.04.03. 09:17:00

@midnight coder: "Olvasd már el egyszer azt a kurva beszédet."

És te elolvastad?

2012.04.03. 09:17:41

@Jó Mercutio halott: Nem hogy PhD, szimpla szakdolgozat esetén is így van, maximálisan egyetértek.

Hertelendi 2012.04.03. 09:18:22

@kewcheg: Nem volt hibátlan Gyurcsány! Bevallotta azt, amit rajta kívül senki, pedig mindenki hazudozott éjjel-nappal. Természetesen ebbe a körbe beletartozik a sosem hazudó Orbán is! Én sokkal bűnösebbnek tartom Orbánt!
Schmitt egy karrierista és elnyerte azt amit megérdemelt!

Szevasztok 2012.04.03. 09:18:54

@midnight coder: "Félre ne értsd - én a FIDESZ-t is utálom mint a szart."

Érdekes, pedig tipikus fideszes bolsevik szöveget nyomsz.

2012.04.03. 09:20:35

@Hertelendi: A karizmatikus jelző jelentésének egy kicsit azért guglizzál utána.

Szevasztok 2012.04.03. 09:21:09

@Deneware.: "Az örökkévalóságnak készült alkotmány végén, az idők végezetéig ott fog virítani hogy "DOKTOR" Schmitt Pál !?!?! "

Pont ezen mosolyogtam én is a napokban - különösen a díszkiadású példányok tulajdonosai nézegethetik sokáig.

2012.04.03. 09:21:43

@kewcheg: Talán azért, mert kilőtték volna a szemüket?

bruhahahahihihi 2012.04.03. 09:22:32

ha van Schmitt Pálnál alkalmatlanabb és méltatlanabb személy a magyar nemzet egységének kifejezésére, az "Kövér köteles László". Még az is szégyen, hogy a néhány napig "ideiglenes" köztársasági elnök lehet

salamander 2012.04.03. 09:22:50

@bruhahahahihihi:
Egyetértek. Vajon hogy lehet Házelnök?
érdekes lassan mindenkiben az a kép kezd kialakulni, hogy egye több a csaló a szélhámos a parlamentben is, tehát
nem kellene egy új államigazgatást és egy új parlamentet létrehozni, ezt meg betenni a homokozóba a benne lévőkkel együtt?

Az új Parlamentre pedig kiírni: csak tisztességes okos, és valódi okmányokkal rendelkező személyeknek a belépés.-

(Nem tudja valaki: vajon Mesterházynak vagy Nyakó Pistinek meg van már a érettségije?)

***

Kopi3.14 2012.04.03. 09:24:43

@salamander: ha már ök jöttek elö, az jobban érdekel, lendvaiildike mikor vonul végre nyugdíjba.

Szevasztok 2012.04.03. 09:25:13

@midnight coder: "Ami az összehasonlítósdit illeti, lehetne ott mérni máshoz is, de a Fletó a legkézenfekvőbb - az utóbbi időkben ő volt az, aki ellen a legtöbben tüntettek,... "

Az, hogy ki ellen tüntetnek többen és hangosabban, az inkább a tüntetőket minősíti. (vö. hangos utcai handabandázás kontra méla undor) Ne ess abba a hibába, hogy azt hiszed az a nagyobb gazember, aki ellen többen tüntetnek.

Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 09:26:32

Furcsa, eltorzult agysejtek kavarognak egyesek mosogatólevében.
Orbán rossz ember -> Schmitt rossz ember -> Tulassay Tivadar jó ember -> Tulassay Zsolt jó ember.
Emiatt Tulassay Zsolt nem követett el plágiumot, mégis lemondott, mert ő bezzeg jó ember.
Csakhogy féceszes a gofri, gyerekek. Tulassay Zsolt plágiuma ugyan nem húszéves, de plágiumbotránya SOKKAL RÉGEBBI, mint Schmitté. És mégis eddig halogatta a lemondását ez a szt. életű remete, furi, mi?

Szevasztok 2012.04.03. 09:28:12

@kewcheg: "Arra azért kíváncsi lennék, hogy vajh, mi volt az oka annak, hogy anno Gyurcsány viselt dolgaiért nem táboroztak le sátortáborral a háza vagy az irodája elé mindaddig, míg le nem mond? Amit ő tett, az volt legalább ennyire súlyos.... "

Nem emlékszel mennyien piknikeztek 2006-ban hetekig a Kossuth téren?

Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 09:28:25

@Szevasztok: ó, csakugyan? Akkor tehát a tömegverekedésbe torkolló januári operai "utcai politizálásotokat" nyugodtan leeregethetjük a klotyón?

alib 2012.04.03. 09:28:41

egy napja sincs, hogy lemondott, de már mennybe megy. ha januárban mondott volna le, most avatnák szentté a Vatikánban. Kit is? egy csalót, aki lopott. ezzel az erővel a sitten ülőknek is írjunk egy posztot, ahol elmondjuk, milyen jó emberek is ők.

Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 09:29:07

@Szevasztok: amit majd TE eldöntesz, édes gyurcsányista.

vircsaft gizi 2012.04.03. 09:29:12

hihi, a posztból a bűntudat sejlik ki, majd az öngyőzködés, hogy helyes volt a bosszúhadjárat. És legyen is bűntudatod, mert tényleg elvetettétek a sulykot, kígyót békát rá toltatok, aminek egy része jogtalan és oktalan volt. SP pl.a váddal ellentétben nem hazudozott. Ha a gyűlölet köde mögött kinyitnád a csipád, láthatnád, hogy ő tényleg elhiszi, hogy nem bűnös, nem felelős. Az más kérdés, hogy ez nem így van! De hazudozni csak az szokott, aki amúgy tisztában van a valósággal (pl. a tudományosság követelményeivel), csak rosszhiszeműen szarik rá és utólag letagadja.Utolsó pillanatig látni lehetett, hogy halvány fingja sincs róla, mi lett volna a dolga. Ez nem menti őt fel, de ti sem mentesültök a túlzás vádja alól. Mindig átestek a ló túlsó oldalára, és aztán magyarázkodhattok, úgy kell nektek!

Hertelendi 2012.04.03. 09:29:20

@_zulu_: Ja bocs! Értelek! A karizmatikus csakis Orbánra lehet igaz...Én azért találóbb jelzővel is tudnám illetni...

alib 2012.04.03. 09:29:53

@_zulu_: "Vedd ki a kezed a biliből. "
Te meg vedd ki a fejed a seggedből. Hidd el jó lesz.

Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 09:30:28

@alib: térjünk át Gyurcsányra, aki szintén lemondott, de vissza akar kapaszkodni. Schmitt ilyen szempontból már kilőve, hiábavaló rugdalnod.

Hertelendi 2012.04.03. 09:32:00

@Marcangoló Korelnök: Kiscsávó! A "tömegverekedést" az Orbán által odaküldött Árpád-sávos igazmagyarok provokálták...úgyhogy ezt kár volt felhoznod:)))

Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 09:33:38

@M_R: nem az lesz a per tárgya, hogy csalt-e, ne ábrándozz...

Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 09:35:25

@Hertelendi: nem hinném, hogy a Magyar Hírlap újságíróját, Szentmihályi-Szabó Pétert és idős feleségét Orbánod verette félholtra...

vircsaft gizi 2012.04.03. 09:36:21

@Hertelendi: te valami titkosügynök vagy, aki saját szemével látja, hogy Orbán kezében összpontosul az embereket mozgató hatalmas szálak kötege?! Hol árpádsávosokat mozgat, hol meg Bajnai után nyomoztat, stb... Nevetséges vagy. Van bizonyítékod bármire is, vagy csak a suttyó kispolgár szokásos, jól kiszámítható kisstílű fantazmagóriáit fosod ide?! Költői kérdés volt.:)

Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 09:36:35

@milyen szép a Vértes, ó: tévedésben vagy, plágium volt. Minősített eset.

Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 09:39:13

@midnight coder: kissé sokat vacakolt, nem igaz? És reális azt hinni, hogy amilyen szt., noha tökéletesen ártatlan, mégis lemond?

Hertelendi 2012.04.03. 09:39:16

@Marcangoló Korelnök: Azért azt is elmondhatnád, hogy ez a világhírű újságíró és idős felesége mit keresett ott...Operaelőadásra mentek, vagy éppen a munkából siettek volna haza? Köszi:))

Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 09:40:45

@nu pagagyí: aha, azok az elvetemültek puccsot hajtottak végre... Lendvai Nyaktekercsre célzol?

Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 09:41:28

@Hertelendi: ja, őket szabad vernetek? (Egyébként az ünnepélyre mentek.)

Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 09:42:26

@Doktor Kotász: aha, lefizetett... Népszava, olvasói levelek?

Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 09:44:29

@Könnyen elkaptuk, uram!: így van, viszont Kádár alatt SzT-tiszt és cenzor bárki lehetett.

Szevasztok 2012.04.03. 09:45:37

@Marcangoló Korelnök: "amit majd TE eldöntesz, édes gyurcsányista. "

Nem kellett sokáig várni az első "legyurcsányistázásra" (hú, van ilyen szó?).
Mondom, hogy tipikus bolsevik duma.
Mintha csak ezt mondanád: "Aki nincs velünk, az ellenünk van. " (Rákosi Mátyás 1951)

Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 09:46:58

@Szevasztok: te fidesznyikezed le azt, aki arrébb rúg, miközben lehet, hogy csak spontán undor vezérli. Utat akar magának.

Szevasztok 2012.04.03. 09:47:24

@Marcangoló Korelnök: "térjünk át Gyurcsányra, aki szintén lemondott, de vissza akar kapaszkodni. "

Nem veszed észre, hogy rajtad kívül mást nem érdekel GyF?
Szerintem ne rugózz már rajta, ő a múlt. Lépj tovább.

vircsaft gizi 2012.04.03. 09:47:32

@Szevasztok: mitől bolsevik? A függetlenségpártiak és a szabadelvűek a 19. században ugyanilyen élesen szemben álltak. Azt ne mondd már hogy pl. Tisza István is bolsevik volt.

Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 09:47:54

@nu pagagyí: "Félreértelmezték az őszödi beszédet" - szerintem hagyjuk már ezt az ezerszer lejárt, silány hazugságot.

vircsaft gizi 2012.04.03. 09:48:04

@Szevasztok: miért lenne a múlt? Ott ül a parlamentben a világ szégyene...

Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 09:49:49

@Szevasztok: lám, mintha éppen a te csőrödet nagyon piszkálná. Ami egyben az unintelligenciádat is mutatja, hiszen gyurcsányodnak mindörökre befellegzett.

Szevasztok 2012.04.03. 09:50:15

@Marcangoló Korelnök: "te fidesznyikezed le azt, aki arrébb rúg, miközben lehet, hogy csak spontán undor vezérli."

Lsz olvasd csak vissza!
Én nem fidesznyikeztem senkit. Csak azt minősítettem, amit és ahogy mond / ír. Nagy különbség...

Ja és ez a stílus megint csak olyan tipikus ...

Szevasztok 2012.04.03. 09:51:40

@vircsaft gizi: "miért lenne a múlt? Ott ül a parlamentben a világ szégyene... "
Torgyán doktor is sokáig ott ült (ráadásul miniszterként!), miközben mindenki tudta, hogy neki vége.

salamander 2012.04.03. 09:53:59

@Kopi3.14:

Lendvai kartársnő soha nem fog nyugdíjba menni. Őket soha senki nem kérdőjelezi meg teljesítményük mindig minden rendszerben "kimagasló".
Schmitt Pali is csak azért bukott meg, mert már nem a szocialisták jelöltje... Tudjuk, hogy volt az is: akkor "nem lógott ki a a sorból"!

Továbbra is azt mondom: rengeteg nagydoktori és egyetemi doktori címet át kellene nézni, mert főként a rendszerváltás előtt minden doktori professzori címet az Elnöki Tanács is ellenjegyzett. Sokat úgy hogy semmiféle tudományos munka tevékenység nem állt mögötte...
Sajnos Pálinkás József (MTA elnök) kijelentette, hogy erre nincs kapacitás továbbá "személyes meggyőződése szerint" a doktorik és professzori címek l90%-a mögött kömöly munka áll.

Erre én meg a egyszerű többdiplomás egyetemi berkekben jártas magyar állampolgár azt mondja, hogy már megint kettős a mérce, és mindenki megússza aki valakinek a barátja és jól viselkedik.
Aki nem annak dádá a fenekére...

Feudalizmus van, vazallus rendszer, és hűbéresek tömege továbbá jellemző a jogi partikularitás mint anno.
Ahány megye, régió, falu annyi "jogszokás".

***

Hertelendi 2012.04.03. 09:54:07

@Marcangoló Korelnök: Látom ma te vagy az ügyeletes:)))
Kalmár? Tromf? Stefánia kisasszony? Melyik néven publikáltál eddig?:)))

Szevasztok 2012.04.03. 09:54:11

@Marcangoló Korelnök: "tévedsz, nem nagy különbség. "

Akkor olvass fiam több könyvet, mert látszik a hiánya.

Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 10:00:15

@nu pagagyí: "Csupán csak azt furcsálom, hogy szerintetek a 'hazugságot' csak akkor lehet felismerni, ha valaki ezt nyiltan kimondja" - dehogy, dehogy. Csak úgy kicsit még röhejesebb, ha a posztján marad. Ha a képünkbe röhög, hogy "haha, hazudtam nektek", "majd hazamentek", "akinek nem tetszik, el is lehet innen menni" - aztán nagyot néz, amikor a dögkút legaljára rúgja a társadalom.

vircsaft gizi 2012.04.03. 10:00:16

@vircsaft gizi: akarom mondani Tisza Kálmán:) Bár mindegy, a sok suttyónak úgyse tűnik fel a hiba...

vircsaft gizi 2012.04.03. 10:10:16

A gerincességről annyit, hogy emlékszem, hogy amikor Megyó D-209-es ügye kirobbant, akkor a Heti hetesben a celebsuttyók azt tárgyalták, hogy bezzeg amikor a nagy formátumú Széchenyi tudomására jutottak a rivális Kossuth piszkos ügyei (pl. sikkasztás), akkor megtiltotta azok ellenfelével szembeni felhasználását. Nagy bölcs bólogatások közepette (biztos gyakoroltak otthon) konstatálták Széchenyi államférfiúi nagyságát. Nézz meg most egy Heti hetest! Most bezzeg nem a Széchenyi-i magaslatokat elérő nagyvonalúság az érték, most a "Zigazság" az érték.Tévedés ne essék, SP egy kretén, de nem nehéz észrevenni a baloldalon a gumigerinceket, SP nem jó nekik, de Tulassay Zsoltot mentegetik, SP-t a földbe döngölök, Megyót mentegették. Undorító!!

Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 10:10:39

@Szevasztok: én legalább tudok olvasni, nem úgy, mint te meg Tulassay Zsolt.

Szevasztok 2012.04.03. 10:13:53

@Marcangoló Korelnök: "Csak úgy kicsit még röhejesebb, ha a posztján marad. Ha a képünkbe röhög, hogy "haha, hazudtam nektek", "majd hazamentek", "akinek nem tetszik, el is lehet innen menni" - aztán nagyot néz, amikor a dögkút legaljára rúgja a társadalom. "

Na ebben most egyetértünk (ma talán először).
De azért megjegyezném, hogy a "Hazudtam, na és" illetve a "Azt figyeljék, amit teszek, és ne azt amit mondok" mentalitás nálam egyformán undorító.

Ugyanis végső soron mindkettő ugyanazt sugallja: Kedves választó, túl hülye vagy, hogy a nagyok dolgát megértsed.

Szevasztok 2012.04.03. 10:15:58

@Marcangoló Korelnök: "én legalább tudok olvasni, nem úgy, mint te meg Tulassay Zsolt. "

A stílus maga az ember.

Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 10:20:21

@Szevasztok: ez igaz, ezzel meg én értek egyet.

Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 10:21:15

@Szevasztok: bruhihit is szoktál olvasni? Csak hogy ismét rányissam szemedet a ballib kettős mércére.

vircsaft gizi 2012.04.03. 10:22:40

itt ma közhelyverseny van (pl. stílus maga az ember, stb) ?:) Csak kérdem, mert akkor lépek...

excenter 2012.04.03. 10:27:59

Azért ne feledjük, hogy Schmitt Pál továbbra is a MOB tiszteletbeli (!!!) elnöke, a NOB tagja.
Meg van még egy pár ilyen címe, gondolom.

Hegseztő Hegesztő 2012.04.03. 10:50:11

@excenter:

Látom nyugtatod, magad a pálgiumos Tullassy miatt, Schmitt ellenében..

Istenem ,mennyi borravalóval rövidíthette meg betegeit..Tullassy testvére
és biztosan sok adót is befizetett utánuk..

Amilyen az ország , olyan a tudományos rétege is..

excenter 2012.04.03. 10:56:52

@Hegseztő Hegesztő: Teljesen nyugodt vagyok.
A kommented logikáját ezzel együtt képtelen vagyok követni.

debreceni.blog 2012.04.03. 13:43:44

Lemondott a bulvárkacsa

Először a Fidesz zárta le az ügyet, most pedig az ügy zárta le a Fideszt. Schmittpálfordulás.

www.vagy.hu/tartalom/cikk/1997_lemondott_a_bulvarkacsa

Hegseztő Hegesztő 2012.04.03. 14:04:19

@excenter:

"A kommented logikáját ezzel együtt képtelen vagyok követni"

Emiatt ne fájjon a fejed. Ne rontsd el a napodat.,.

nálunk nem érvényes a latin közmondás, vagyis: minden összefügg mindennel..

Kopi3.14 2012.04.03. 20:49:52

@salamander: Gyurcsány beszédében ezt vártam, hogy a régi slepp, kováacslaca, lendvainéne and co elvész a feledés homályában végre...

SKÁL a KóPé 2012.04.04. 11:34:31

Igazán +6ó, könnycseppmorzsoltató a bejegyzés.
Kár, hogy az alapvetése valószínűsíthetően nem igaz. SP lemondásában a legkisebb indító tényező az ő akarata volt. Hihetőbb, hogy ezt a szép "becsület"-beszédet valaki tisztes ajánlat gyanánt eléje tolta, tessék ma ezt a gyűlésben felolvasni!
El nem tudom képzelni, ki lehetett...

2012.04.06. 09:57:49

@Marcangoló Korelnök: Mentegettem volna Gyurcsányt?

2012.04.06. 10:00:54

@Marcangoló Korelnök:" nem hinném, hogy a Magyar Hírlap újságíróját, Szentmihályi-Szabó Pétert és idős feleségét Orbánod verette félholtra... "
Na, mesélj! Erről nem tudtam! Arról igen, hogy rángatták a kabátját. Ő nyilatkozta. De hogy tudott nyilatkozni félholtan???

2012.04.06. 10:05:19

@vircsaft gizi: Miért hasonlítgatsz? Tulassay a mérce? Akkor nézzük: Tulassay megbukott, lemondott. Schmitt megbukott, hazudozott. Megsértődött. Újra hazudozott. Majd felolvasta a lemondását, amit megírtak számára.
Csak vesd össze a parlamenti beszéd hosszát és stílusát a lemondó nyilatkozatával.

2012.04.06. 10:10:31

@Marcangoló Korelnök:

Szentmihályi-Szabó nyilatkozata a csöppet sem elfogult Barrikád című médiának. Még ő sem állítja, hogy félholtra verték. Hülye vagy te.

„A Nagymező utca felől próbáltuk megközelíteni az Operát, de amikor a tüntetők felismertek, elállták az utunkat, lökdösni, taszigálni kezdtek, és jól hátba vágtak. Mikor letépték rólam a kabátot, és meglátták, hogy szmoking van rajtam – vagyis hogy az ünnepségre igyekszünk –, vérszemet kaptak a megvadult támadók, és még a feleségemet sem kímélték, megrugdosták őt. Folyamatosan szórták ránk a minősíthetetlen szitkokat, azt ordibálták, hogy hazaárulók vagyunk – mesélte a történteket Szentmihályi, aki felháborítónak tartja, hogy senki sem kelt a védelmükre.

Támadóink egyébként azok voltak, akiket a szocialista párt rendezvényein általában látni lehet” – tette hozzá.

A brutális támadás után a rendőrség diadalittas közleményben tudatta a nyilvánossággal, hogy a rendezvényen "atrocitás nem történt".
süti beállítások módosítása