Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

A szégyenlős fasizmus

2013.04.09. 15:44 | Proszektura | 214 komment

Címkék: Bayer Zsolt Gyöngyösi Márton Adj gázt! Élet menete Jeszenszky Sándor

Gyöngyösi Márton az ülést levezető elnök élénk tiltakozása ellenére nagy hangon kijelentette a közelmúltban az országházban, hogy listázni kéne a zsidó képviselőket és kormánytagokat. (A félreértések elkerülése végett, Balczó parlamenti alelnök úr nem a listázás ötlete ellen tiltakozott, hanem azért, mert letelt a képviselő felszólalási időkerete.)

Aztán, amikor e nyílt zsidózás ellen a vártnál sokkal nagyobb lett a hazai és nemzetközi felháborodás, akkor ijedten visszahúzódott és sápadtan magyarázkodni kezdett. pontosabban hazudozott. Ő nem is azt mondta, amit mondott, ki lett ragadva a kontextusából.

Bayer Zsolt pedig a következőket fejtegette a minap, a Ki ne legyen című írásában: „A tények pedig ezek: a cigányság jelentős része nem alkalmas az együttélésre. Nem alkalmas arra, hogy emberek között éljen. A cigányság ezen része állat, és állatként viselkedik.”

Bár Bayer Zsoltnak nagyobb az arca annál, hogy ő bármit is visszavonjon, de az írását követő elemi erejű felháborodás hatása alól ő sem tudta magát teljesen kivonni. Még a pártján belül is akadtak tiltakozók. Ezért a napokban írt újabb cikkében, a Bűn és bűnhődésben, igaza alátámasztására előásott egy majd négy évvel ezelőtti Csíkszentkirályon történt gyújtogatást, és egy arra adott bloggeri reagálást, amivel kapcsolatban a következőket fogalmazta meg gúnyos hangnemben.

 „…bátran lehet állatnak bélyegezni az életét s javait védő kiszolgáltatott és elhagyatott székely magyart, „magyar” magyart (lásd Kertész Ákos útját a Kallidromoszon), csak a gyilkos cigányt nem szabad állatnak nevezni.”

Csakhogy Bayer Zsolt úr, ön most is hazudik, ön nem a gyilkos cigányt nevezte állatnak, mint ahogy ezt imént idézett szövegében feledékenyebb olvasóival elhitetni szeretné.

Egyébként pedig tisztességes ember és tisztességes újságíró a gyilkos cigányt sem nevezhetné állatnak.  A gyilkos cigányt lehet nevezni gyanúsítottnak, terheltnek, elítéltnek, gyilkosnak. A gyilkos cigányt lehet megvetni, lehet tényleges életfogytiglanira ítélni. Ám, a magyar jobboldal emblematikus megmondó emberének gyalázatosan silány az a védekezése, hogy na, de kérem egy bizonyos Parászka Boróka nevű blogger is állatnak nevezte a gyújtogató, cigányokat elüldöző Csikszentkirályi székelyeket négy évvel ezelőtt.

A legújabb ide vágó történet, hogy az index idézi a Heti Választ, amiben Jeszenszky Sándor, a Nemzeti Érzelmű Motorosok Egyesületének vezetője azt állította, senkit nem akartak megsérteni azzal, hogy Adj gázt! néven hirdették meg motoros felvonulásukat az Élet menete napján. Lehetnek áthallások, de azok nem szándékosak. Hajlandó is elnézést kérni, de azt várja, ezt velük szemben is tegyék meg.

Mindhárom történetben az a közös, hogy az illető urak pofátlanul zsidóznak, cigányoznak, majd később látszólag visszakoznak, de valójában csak hazudoznak, magyarázkodnak, miközben még ők játsszák el, hogy meg lettek sértve, amikor rasszistának, nácinak merték nevezni őket a mocskos liberálisok.

Tényleg azt hiszik ezek az urak, ennyire hülyék vagyunk?

Tényleg azt hiszi Jeszenszky úr is, hogy mi elhisszük, az Élet menete és az Adj gázt! két közömbös tőmondat, amelyeknek semmi közük egymáshoz? Holott a legalattomosabb, legfelháborítóbb, legsértőbb antiszemita szöveg, amit az utóbbi időkben hallottam. Bizonyára jót is röhögtek a kiagyalói.

Hogy fulladna le az a nemzeti érzelmű környezetszennyező motorjuk végleg egy életre, Jeszenszky úr!

Ha ebben a kívánságomban áthallást vélne felfedezni, az csupán a véletlen műve.

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr945213605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

genyamagyar 2013.04.10. 15:31:10

@xanax: Ej, ej, ideges vagy? Szívj gázt! :DDD

genyamagyar 2013.04.10. 15:31:53

@komissarlajos: "Talán egyszer te következel! genyanáci."

Mire gondolsz? Hogy leszopsz a Váci utcán? :DDDD

genyamagyar 2013.04.10. 15:36:08

@Con Storm: "A kérdés lényeges... vajon rasszista és faji alapon vannak kiszemelve a vagyon elleni bűncselekmények áldozatai?!"

Senki sem vitatja, hogy van cigánybűnözés, hogy a cigányok közt arányaiban magasabb a bűnelkövetők száma. Hogy az általuk elkövetett bűnesetek irritálják a közvéleményt. Erre nem lehet az a váalsz, hogy el kell őket gázosítani, mert ilyen alapon a magyarokat is le lehet gázosítani, pl. Dániában.

komissarlajos 2013.04.10. 15:39:03

@genyamagyar: Nem a magyarokat, te félkegyelmű!!!

genyamagyar 2013.04.10. 15:42:48

@komissarlajos: Te tényleg cigó vagy? :DDDD

micsoda? 2013.04.10. 15:43:13

Hányinger.
„A tények pedig ezek: a cigányság jelentős része nem alkalmas az együttélésre. Nem alkalmas arra, hogy emberek között éljen. A cigányság ezen része állat, és állatként viselkedik.”

Ez a szerencsétlen megfeledkezett róla, hogy a civilizált nyugat a magyarokat cigánynak nézi. A sváb származású barátnémat gyerekkorában, Németországban cigánynak gúnyolták. A kint élő, ma már idős, kitelepítettek a mai napig viselik.

vargánya 2013.04.10. 15:44:17

"Tényleg azt hiszik ezek az urak, ennyire hülyék vagyunk?"

Ez a "vagyunk" kiket is takar?

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2013.04.10. 15:45:50

@genyamagyar: Szóval azt mondja, hogy a magyar nem ember, ellehet lopni a kajáját a földjéről, hogy éhenhaljon?!

Szóval a megélhetési bűnözés azt jelenti, hogy a magyar nem ember?! Nincs joga az élethez és a magántulajdonhoz?! A többi jogról nem beszélve?!

Hogy is van ez?! Egyik népnek szabad valamit, a másiknak meg ugyan azzal az eredménnyel bírót, csak más eszközökkel nem?!

Roppant érdekes felfogás... azthiszem ezt hívják nácizmusnak... amit megpróbál előadni...

komissarlajos 2013.04.10. 15:46:17

@genyamagyar: Most komolyan!
Valószínű, hogy te az inteligenciádat(?) a VIII. ker.-ben szedted össze. Talán kéne tudnod, hogy a dánok egy éjszaka kimenekítették a zsidóikat az országból (Svédországba) amikor nagyapád, hitler olyant akart velük csinálni mint nálunk horthy.

komissarlajos 2013.04.10. 15:49:31

@genyamagyar: Írok neked néhány nagy igazságot.
1. Vannak akik cipelik a zongorát, és van aki játszik rajta.
2. A sas nem kap a légy után.
3. A szar az büdös, mint te.

genyamagyar 2013.04.10. 15:52:09

@micsoda?: "hogy a civilizált nyugat a magyarokat cigánynak nézi."

Ez pontosan így van! Megjegyzem, egy echte némethez képest azok is vagyunk.

komissarlajos 2013.04.10. 15:53:18

@genyamagyar:
Még valami! Van ki az újját az orrába dugja és birizgálja.
Van ki alkot vele.
Te valószínű a hátsófertályodba turkálsz.

genyamagyar 2013.04.10. 15:54:07

@Con Storm: "Szóval a megélhetési bűnözés azt jelenti, hogy a magyar nem ember?! Nincs joga az élethez és a magántulajdonhoz?! A többi jogról nem beszélve?!"

Te miről beszélsz? Ki mondja, hogy a magyar ember nem ember? Érted amit írsz, vagy csak úgy jön?

genyamagyar 2013.04.10. 15:55:14

@komissarlajos: Igen, tudom! Ezért is vagyunk mi cigányok a dánokhoz képest.

genyamagyar 2013.04.10. 15:55:54

@komissarlajos: " A szar az büdös, mint te."

Ja, az lehet, hogy büdös vagyok, viszont te magad vagy a szar! :DDDD

genyamagyar 2013.04.10. 15:56:48

@komissarlajos: "Te valószínű a hátsófertályodba turkálsz."

Látens buzi-e vagy? :DDD Vagy nem is látens?

2013.04.10. 15:56:52

@genyamagyar:

Úgy magyarok azok is, Dániában, meg másutt is, ahogy te ... Az, hogy nincs rájuk tetoválva, hogy "cigány", talán még mindig nem jelent semmit :)))

De hogyhogy nem unjátok még meg ezt a belőletek áradó folyamatos, embertelen rohadékoskodást, és magyargyűlöletet, már több mint egy évtizede - úgy látszik valakik nagyon tehetségesek abban, hogy minden ok nélkül kondicionáljanak ekkora fokú haragot belétek, tán még igen zsenge korotokban elkezdve. Módszer, az van rá, látom, hogy ennyi acsargó csahost neveljenek - valahol, valakik.

Úgy csináltok, mintha nem lenne igazunk, nekünk, akik a hazugságaitok, a ferdítéseitek, meg a nyomulásotok, és az egyértelmű disznóságaitok, a brutális gyilkosaitok, meg a rendes emberi élet elleni egyéb tetteitek ellen tiltakozunk, ha hagyjátok, bízva abban, hogy van aki még elhiszi nektek, hogy ott a pont, na de ebben a stílben, ezt megsúghatom, ez nem fog menni.

Magyarok, mint jellegzetesen en bloc 'gázosítandó' bűnözők, ezt még egy libsi is csak totál beszívottan gondolhatja, annyira talán még ti sem vagytok hülyék, ezt én mint egy egykor a libbantakkal egyetértő merem remélni. Ennyire NEM lehettek idióták, erre születni kell. Bár ami a belterjességet illeti ebben a szuperszabad 'úri' körben, én már azon sem csodálkoznék :)))

Illés Béla 2013.04.10. 15:57:17

Nem értem ezeket az égbeszökő indulatokat.
Amíg vannak ebben az országban ilyen,haladó gondolkodású humanisták mint genyamagyar ,itt nagy gond nem lehet,hisz ők majd őrzik a lángot ,ezen sötétségbe borult szegletén a világnak.
Mindenki fellélegezhet,semmi gond,majd az ilyen nagy liberális gondolkodók megmondják szerintük mi a helyes,és ha valaki nem ért velük egyet azt (gondolom,szintén a liberalizmus jegyében) lenácizzák.
Nem értem hogy a többség (bár nem számoltam)miért nem hajol meg ilyen sziklaszilárd érvek előtt amiket ez felvilágosult kisebbség megoszt velünk...

A cigány témához meg annyit,hogy valóban nem szabad általánosítani,mert vannak köztük jóravaló becsületes és tehetséges emberek is,akikkel még a véleményem is egyezik,mint például Bobafett ,de sajnos rengeteg tróger is.
Ők szégyent hoznak az egész cigányságra,meg előbb utóbb bajt a saját fejükre...
Végül a már emlegetett Bobafett örökzöldjével búcsúzom :

www.youtube.com/watch?v=2rAezGqeEpM

A hivatásos rettegőknek meg további jó rettegést.

genyamagyar 2013.04.10. 16:00:42

@ekszvájzed: "De hogyhogy nem unjátok még meg ezt a belőletek áradó folyamatos, embertelen rohadékoskodást, és magyargyűlöletet"

Mintha pont te/ti gyűlölködnétek: a cigányokat, a zsidókat, a liberálisokat, a szocialistákat.

Bagoly mondja verébnek....

cac 2013.04.10. 16:02:48

Nem gondoltam voln hogy valaha is Bayerral egyet értek , de a cigányokkal kapcsolatban igaza van !

genyamagyar 2013.04.10. 16:05:07

@cac: És szerinted a németeknek igazuk van, amikor cigányoknak titulálják a magyarokat?

(Megjegyzem, a törökökkel tartanak bennünket egyenlőnek.)

genyamagyar 2013.04.10. 16:09:05

Ma itthon egy jobboldali, konzervatív = gyűlölet, hazugság, antiszemitizmus, rasszizmus, országrontás.

(Természetesen az IGAZI jobboldaliság, az igazi konzervativizmus nem ez. Akik ma itthon annak hívják magukat, azok vagy besúgók, vagy munkásőrök voltak. A többi meg primitív, buta és borzasztó nagy seggfej.)

Gázt nekik!!!

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2013.04.10. 16:11:18

@genyamagyar: Ehe... tudod hanem eszik egy ember, éhen hal...
Ha nem tud a gyermekeinek ételt adni, akkor a családhoz való joga sem érvényesül...

Ha egy embernek nem érvényesülnek a jogai... mert ellopják.. vagy általa megölik.. az mit?!

Ez a megélhetési bűnözés.. a magyart szabad meglopnod.. ellopni az élelmét.. amiért megdolgozott...

Érted? erről beszélek öcsi... évente több mint 500 ezer bejelentett vagyon elleni bűncselekményről...

A magyar fogy... kiírtatódik.. nem tud családot vállalni.. nincs munkája... vágod?!

Évente ebben az országban 1 millió fölött van, a magyar ellen elkövetett rasszista bűncselekmények száma...

genyamagyar 2013.04.10. 16:14:34

"A magyar fogy... kiírtatódik.. nem tud családot vállalni.. nincs munkája... vágod?!"

Hát persze! Erről is a cigányok tehetnek, ki más?

dreamhotep 2013.04.10. 16:16:12

bayer kimondta, ami a magyar emberek 95%-ának a véleménye. aki nem így gondolja, jöjjön le a hegyről és nézzen szét.

genyamagyar 2013.04.10. 16:20:58

@dreamhotep:
1. Egyet értesz-e azzal, hogy a zsidókat el kell gázosítani?
2. Egyet értesz-e azzal, hogy a cigányokat el kell gázosítani?

Ha nem, akkor bizony egyetértesz a poszt írójával.

2013.04.10. 16:21:10

@genyamagyar:

Tévedés. Libsi koromban sem gyűlöltem a nevezetteket, (ez asszem evidens), és ma sem. Max. sajnálom azokat, akiket közülük már idáig juttattak a vezetőik, és elítélem azt, aki uszítja őket, meg aki bátorítja a dolgaikat, és lovat ad alájuk. Amennyiben pedig már egy tömeget képeznek, úgy ezt a tömeget egyszerűen eltűrhetetlennek találom, mind mennyiségben, mind pedig minőségben.

Megmondó embereitek tévednek, vagy direkt hazudnak, a magyarságról, meg úgy mindenről, ami "félelmetek" kiváltó okát képezi.

Mert éppen a fordítottja látható: éppen hogy a többségi nép, a magyar fél, annak fogják be a száját, azt szipolyozzák, sarcolják, fenyegetik és alázzák, minden percben, valamint többekkel együtt azon röhögsz te is, és rúgod, ahol éred.

Senki nem gyűlölt benneteket addig, amig EZT el nem kezdtétek, és ezt te is nagyon jól tudod, ha maradt még benned értelem. Mert semmi sem ok nélkül való ezen a világon, még az oktalan haragnak is az az oka, hogy valaki oktalanul haragszik.

És milyen érdekes, hogy amennyi gyűlöletet te tételezel fel az ellenségeidről, meg sem próbálod megkeresni a valódi okait, hogy esetleg a számotokra kellemetlen igazságok kimondói nem azért félnek, mert esetleg valakiket mindenáron lincselni akarnának, vagy nem viccből szenvednek azoktól, akiket bármiféle tiltakozásuk és a saját maradék józan belátásotok ellenére is rájuk tukmáltok.

komissarlajos 2013.04.10. 16:22:43

@genyamagyar:
Faszkalap! Neked mániád ez a :DDD?
Mert akkor te egy klinikai eset vagy.

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2013.04.10. 16:32:20

@genyamagyar: A cigányok lélekszáma megmásfélereződött 10 év alatt, a magyarokon való uralmuk miatt!

Egyik nép sem uralkodhat a másik fölött! Ha a magyarok adójából, (magántulajdon szent és sérthetetlen) sarcot szednek, kölünbféle jogi dolgokkal, azzal uralmat valósítanak meg!

A nemzetközi jog előírja, a 78-as cikkben és még sok más helyen, hogy minden népet megillet a területi, politikai, kulturális és gazdasági autonómia!

Ma Magyarországon nem érvényesülnek a magyarok jogai... nincs sem a különélésről sem az együttélésről népszavazás útján megkötött egyezség...

Ezt kapd ki öcsi... minden náci jajong, ha egy magyar emberi jogi aktivista, mint Dörmer pozíciót kap véletlen, egy magyarnak nevezett kulturális vezető pozícióban...

Mellettem a jog van... de mi van a te érveid mögött?! Rasszizmus és nácizmus? Terror? elnyomás? diktatúra?! ehe...

Wrex 2013.04.10. 16:37:07

@veracity: "Ha egy állat úgy néz ki mint a kacsa, meg hápog is, akkor ésszerű azt állítani róla, hogy kacsa."
Azt valóban lehet. Mármint állítani róla. A betiltás viszont egy jogi kategória. Addig amíg a kacsa törvényesen hápog, még akkor sem lehet betiltani ha sokan inkább békabrekegést akarnak hallani.

"akar ott felvonulni"
Hát ez az. Nem ott és nem akkor vonultak volna fel. Épp ezért engedélyezték. Ha ott és akkor vonultak volna fel, a rendőrség hivatalból elutasította volna.

"A betiltás is érthető."
Érthető, csak épp törvényellenes.

"amíg minden embernek világossá nem válik a mögötte lévő gúny és fenyegetés."
Akkor ezekszerint az "adj gázt" kifejezés mostantól be van tiltva? Az általad leírtak alapján ez a logikus, hiszen bárhol is mond valaki ilyet valaki másnak, lehet hogy az a másik (vagy egy közelben álló harmadik) éppen zsidó, és hirtelen "világossá válik" neki a "mögötte lévő gúny és fenyegetés". Németországban egy "náci" párt "Gas geben" szövegű választási plakátja miatt volt hőbörgés, de még az ottani bíróságnak is ki kellett mondania hogy nem valósít meg törvénysértést.

"Hogy mit kell betiltani, azt a törvények és a körülmények józan mérlegelése alapján lehet eldönteni."
Így van. Jelen esetben a törvények épp semmi olyan körülményt nem tartalmaztak ami alapján be lehetett volna tiltani, ezért is vette tudomásul a rendőrség. Aztán néhány zsidó szervezet csettintett, a pártfőtitkár elvtárs pedig azonnal lement kutyába, jó alaposan lenyalta a talpukat, és a törvényekkel mit sem törődve kinyilatkoztatta amit a szájába adtak.

felcsutisuttyo 2013.04.10. 16:37:25

ROHADT FASISZTA BAYER MEG NEM ALKALMAS EGYÁLTALÁN HOGY ÉLJEN !!!! Meg sem érdemli hogy élni hagyja magyar NÉP!

Hoppá! 2013.04.10. 16:39:24

@genyamagyar: Itt vannak a védtelen, megfélemlített, sarokban rettegő, intelligens, védenceid. www.youtube.com/watch?v=dvg4oGYjlVs

hazug fidesznyik (törölt) 2013.04.10. 16:53:19

@Fejesrob: "Ezerszer szívesebben találkozom egy sötét utca mélyén valahol a VIII. kerben 5 goj motorossal, mint 5 cigánnyal."

Nem mindegy neked, hogy akkor kik kúrnak meg? Mondjuk, ha a goj motorosokat élvezed is, akkor nem szóltam.

hazug fidesznyik (törölt) 2013.04.10. 16:56:44

@dreamhotep: "bayer kimondta, ami a magyar emberek 95%-ának a véleménye"

Hogy jött össze neked ez a 95%? Megszámoltad szopás közben?

komissarlajos 2013.04.10. 16:59:51

@genyamagyar:
Amennyiben a magyar pintérsatya alakulatban van kurázsi, úgy téged ezek után megkeresnek, előállítanak, felnégyelnek és még az unokáid birtokát is sóval hintik be. Unokáid? Buzi-é vagy? (Ja az vagy, jelentették.)

hazug fidesznyik (törölt) 2013.04.10. 17:00:31

@Illés Béla: "Mindenki fellélegezhet,semmi gond,majd az ilyen nagy liberális gondolkodók megmondják szerintük mi a helyes,és ha valaki nem ért velük egyet azt (gondolom,szintén a liberalizmus jegyében) lenácizzák."

Holott egyszerűbb lenne lehülyézni őket, mert megfelelne a valóságnak. Máskülönben mindenki liberálisnak születik, csak van aki továbbtanul, és van aki visszafejlődik. Ha nem érted a liberalizmus lényegét, legalább ne böfögj róla.

nincs1itt 2013.04.10. 17:08:14

@genyamagyar: Majdnem igazad van, abban, hogy a németek miért tartják a cigánnyal egyenlőnek a magyart. Ugyanis a Németországban elfogott "magyar" bűnözők 85-90%-a cigány. A személyiben/útlevélben az állampolgárság rovatban az szerepel: magyar. Tehát kialakul az a kép, hogy: bűnöző=magyar=cigány ( a sorrendet szabadon cserélgetheted). A magyar börtönök "lakói" 90%-ban cigányok.
De Moldova szerintem elég meggyőző és plasztikus képet fest, 1986-ban megjelent "Bűn az élet" című könyvében a miskolci cigányságról és az általuk - már akkor is! - okozott hatalmas problémáról.
Szeresd a cigányságot, kedved szerint, de előtte javaslom, hogy költözz egy házba velük. Tudom, Te köztük nőttél fel, bla, bla, bla... Hagyjuk.
Tudod jöjjön a "náci" vicc: Majd akkor lesz rend, ha becsületes cigány bankár, lesegíti a villamosról az élmunkás vájár zsidót...

hazug fidesznyik (törölt) 2013.04.10. 17:13:54

@Con Storm: "Szóval a megélhetési bűnözés azt jelenti, hogy a magyar nem ember?! Nincs joga az élethez és a magántulajdonhoz?! A többi jogról nem beszélve?!"

Magántulajdonhoz való jog? Hol olvastál te ilyet a vezíred alaptörvényében? A többi jog? Viccelsz?
Ha a magánnyugdíj pénzeket el lehet lopni, miről beszélsz?

"Hogy is van ez?! Egyik népnek szabad valamit, a másiknak meg ugyan azzal az eredménnyel bírót, csak más eszközökkel nem?!"

Ennek fuss neki még egyszer. A törvényhozásban nincs olyan elkövetői kategória, hogy "nép".

hazug fidesznyik (törölt) 2013.04.10. 17:17:21

@nincs_itt: "Tehát kialakul az a kép, hogy: bűnöző=magyar=cigány ( a sorrendet szabadon cserélgetheted). A magyar börtönök "lakói" 90%-ban cigányok. "

A nagyon egyszerű képleted még igaz is lehetne, ha a "magyarok" 100%-osan becsületes emberek lennének.

nincs1itt 2013.04.10. 17:19:54

@hazug fidesznyik: Szerintem valamit szedhetsz szövegértés ellen, ami nagyon hatásos!! Hol olvastál ilyesmit, hogy szerintem a magyarok 100%-a becsületes?? Nyugodj meg... Fuss neki mégegyszer, csak semmi izgalom...

Pitypalatty úrfi · http://proletarokkozt.blog.hu 2013.04.10. 17:25:23

@Gera: +1, végre egy épeszű kommentelő :) Elég jól összefoglaltad a helyzetet.

Fekete Mamba 2013.04.10. 17:27:00

Kis hazánkban két, amúgy elég átlátszó téveszme, hazugság mentén zajlik a vita a cigányság helyzetéről, integrációjáról:

A "jobbos" mellébeszéd: a többségi társadalom tárt karokkal várja a cigányokat, minden feltétel adott, csak és kizárólag az állatias kisebbség ellenállása miatt eszkalálódik a helyzet.

A javasolt megoldás az, hogy illedelmesen fogják be a szájukat, és végre menjenek el dolgozni, vagy ha nem, akkor jön majd a valami nagyon kemény retorzió.

Az ún. ballib falvédőszöveg szerint a cigányság jelen állapotában is tökéletesen alkalmas és hajlandó a többségi társadalomba való betagolódásra, ez csak azért nem történik meg, mert a magyarok megrögzötten és irracionálisan rasszisták, kirekesztőek.
Tehát a magyarok szégyelljék magukat mind, és továbbra is adják a pénzt, amit a jelenlegi megélhetési jogvédő klikk irányításával kell elkölteni. Aki ezt bírálja, az definíciószerűen náci.

A valóság kicsit persze más. A befogadásról, felzárkóztatásról elég annyit mejegyezni, hogy már a magyar szülők gyerekének is küzdenie kell az olyan iskolába jutásért, ahol valamire meg is tanítják a gyereket, még Pesten is siralmas a helyzet, nemhogy a Tiszántúl kis falvaiban.

Munkához diplomás fehéremberek is nehezen jutnak, minden pályázatra több százan jelentkeznek, már betanított munkához is protekció kell. Rossz helyre születettnek, képzetlennek, és főleg cigánynak nagyjából semmilyen esélye sincs normális megélhetésre.

Viszont tény az is, hogy a cigány romkultúra önmagában is óriási visszahúzó erő, nem véletlen, hogy Európában sehol, még elenyésző számú cigányságot sem tudtak integrálni a miénknél sokkal nagyobb anyagi ráfordítással sem.

Akik a témáról jelenleg vitatkoznak, többnyire valamelyik fenti zagyvaság elkötelezett hívei. Tőlük értelmes, végrehajtható programot, cselekvést várni hiábavaló.

A többség a szokásos magyaros taktikát választja: fogát csikorgatva hallgat, hagyja, hogy idióták és képmutató tolvajok szítsák a tüzet. Pedig hiába a passzív visszahúzódás, a (egyelőre) hideg polgárháború következményeit mindenkinek viselnie kell.

DR. Smit Pal 2013.04.10. 17:35:38

Egy regi CPG nota jut eszembe:

LÁNGSZÓRÓ AZ EGYETLEN, FEGYVER MIVEL NYERHETEK

komissarlajos 2013.04.10. 17:45:19

Gyerekek! A genyamagyar itt van? (Hogy a rák vigye el a szívét!)

avanivi 2013.04.10. 18:07:50

:" Te is simán hülyének nézel mindenkit ?"
" Engem nézel hülyének, "@informatiKUS:

No most, én kérdeztem az első idézett mondatot, Te válaszoltad rá a második idézett mondatot. / lényeg / Tehát egyszóval sem írtam, hogy hülye vagy .

regress 2013.04.10. 18:20:23

@Feketecsuklya: nem neked szántam,téves volt.de ha gyakrabban kommentelnél,gyakorolnád az írást.hasznos dolog

nemzetikonyves · http://www.gyepu.hu 2013.04.10. 18:24:17

Nu hát mi a csecs van? Ennyire nincsen téma, hogy má' megin konzervet pakolsz ki? Vasárnap óta eddig csak 2 roma által elkövetett súlyos bűneset volt, az egyik egy gyilkosság liberálhomár(ám de szakmai berkekben elismert, tehetséges művész) áldozattal, a másik meg a páva jány aki miatt haptákba áll az egész hadsereg. Írjál inkább ezekről!

puncipöcögtető 2013.04.10. 19:22:04

Ideje lenne a cikk irójának kicsit szétnezni Magyarországon - javasolnám az Ózdra költözést nehány évre.

kzoltana 2013.04.10. 19:30:13

Vajon kié a rendőrség?
Eközben lőttek a demokráciának, a jogbiztonságnak, a független rendőrségnek, ügyészségnek, bíróságnak és médiának. Vagyis nem csak beköszöntött a diktatúra hazánkba, hanem már fel is bátorodott.
www.vagy.hu/tartalom/cikk/4263_kie_vajon_a_rendorseg

MetálFater (törölt) 2013.04.10. 19:31:34

Mivel tapasztalatból rühellem a cigányokat, hát náci vagyok!
Mivel utálom a zsidókat, hát náci vagyok!

És akkor most mi van?
Leszarom...

Shopping 2013.04.10. 19:32:55

Egyszerű mint a matek.

Hányszor próbáltuk felzárkoztatni a cigányokat?

Sokszor.

Hányszor sikerült?

Egyszer sem.

Kin múlt a dolog? Rajtunk, vagy rajtuk?

Rajtuk, mert ők nem akartak felzárkózni,dolgozni. Nekik jó ez így.

Hányszor kell még próbálkozni?????? ( szerintem megtettük a magunk részét, lássuk be nem megy)

giriz 2013.04.10. 19:39:26

... és sajnos Bayernak tök igaza van.

moszkvicssluszkulcs 2013.04.10. 19:43:09

Még mindig téma a Bayer cikk??
Már százszor megbeszéltük, hogy minden szava igaz...

giriz 2013.04.10. 19:47:36

@nincs_itt: hát ezen a viccen jót röhögtem! :)

town 2013.04.10. 19:58:49

"A gyilkos cigányt lehet nevezni gyanúsítottnak, terheltnek, elítéltnek, gyilkosnak."

Baromság. A világ összes sajtójában már a címlapon "megcimkézik" a gyilkosokat, néha az állat a legkedvesebb jelző.

És ez így van jól Rettegő uram!

ErtelmetlenSzajkarate (törölt) 2013.04.10. 19:59:45

Ez a goj megkülönböztetés (vagy gój vagy miafasznak is mondják) engem nagyon zavar. Kb. olyan mint amikor a cigány köpköd és magyarozik. Az is zavar.

Zsidóknak már van vallási elven működő országuk. Itt az idő, hogy etnikai alapon legyen a cigányoknak (meg a kurdoknak is, Irak-Törökország között valahol) saját országuk.
Szerintem a mindenkori szlovák-magyar-ukrán-román-bolgár kormány akkor döntene jól, ha egy kis darabot átengedne nekik, hogy építhessenek Cigányországot meg saját köztársaságot. Zászlójuk már van. 50 év múlva meg amúgy lesz országuk; elég csak Dél-Afrikára nézni. Az apartheid sem azért szűnt meg, mert a fehérek jófiúk lettek, egyszerűen megroppantak a populációs nyomás alatt.

Vagy nem? Fikázzátok a kommentemet lécci.

ErtelmetlenSzajkarate (törölt) 2013.04.10. 20:08:52

@Shopping: Azért ez nem ilyen egyszerű. Nagyanyám mesélte, hogy a cigányok kint laktak a falu mellett sátrakban. Már amikor ott voltak, mert volt, hogy elmentek aztán visszajöttek.
Aztán jött a II. Világháború és a kommunizmus. Úgy döntöttek, a cigányokból jó kommunista lesz, kaptak házat a falu szélén (ezért vannak gettók, mert jellemzően a sátrak helyére építették a házakat a falu szélére). Akkor még gondolták a cigányok jó lesz így és bizony a kommunista rezsim felzárkóztatta őket elég rendesen, pl. előtte közelített a 100%-hoz az írástudatlanság körükben. A KMK (Közveszélyes Munkakerülés) törvény meg külön jó volt, aki nem dolgozott az mehetett börtönbe, azaz dolgoztak.
Biztos hallottad azt a kifejezést, hogy "fekete vonat". Ez nem gőzöst jelent, hanem kommunista rendszer idején a borsodi, szabolcsi, stb. cigányokat Budapestre hozó és hétvégére hazavivő vonatokat nevezték így. Sokan jártak a hétre fel dolgozni, munkásszálláson (amit azóta bezártak és privatizáltak a gyárakkal együtt) laktak hétközben, hétvégén meg otthon voltak a faluban.

Szóval, igenis a cigányság sokat zárkózott fel önmagához képest úgy 1990-ig. Ami azóta az országban megy... az eredmény minősíti.

ErtelmetlenSzajkarate (törölt) 2013.04.10. 20:18:39

@puncipöcögtető: Farkaslyuk inkább. Ózd az csak gyenge utánzata. Megéri megnézni élőben. Felülmúlja a képzeletet. Meg azt is ami látszik az autóútról ahogy jössz kifelé Ózdról.

Lajosforras 2013.04.10. 20:24:05

@ErtelmetlenSzajkarate: az apartheid megszűnésében azért közrejátszott-bár csak egy kissé,belátom-az is, hogy az apartheid rendszer fenntartásával dél-afrika gyakorlatilag elvesztette az összes kereskedelmi partnerét...

hazug fidesznyik (törölt) 2013.04.10. 20:28:55

@MetálFater: "Mivel tapasztalatból rühellem a cigányokat, hát náci vagyok!
Mivel utálom a zsidókat, hát náci vagyok!"

Attól, hogy rühelled a cigányokat, még nem vagy náci. Én is rühellem a "magyarokat", mégsem nem vagyok náci. A motorosoktól meg hányingerem van (igen, a turbó turulszaros bandától)...
De: a zsidókat miért utálod? Mert mindenben jobbak, mint te?

hazug fidesznyik (törölt) 2013.04.10. 20:38:44

@ErtelmetlenSzajkarate: "Ez a goj megkülönböztetés (vagy gój vagy miafasznak is mondják) engem nagyon zavar. Kb. olyan mint amikor a cigány köpköd és magyarozik. Az is zavar."

Bizonyára akkor az is zavar, amikor a magyar zsidózik, feltéve hogy normális az értékrended.

"Zsidóknak már van vallási elven működő országuk. Itt az idő, hogy etnikai alapon legyen a cigányoknak (meg a kurdoknak is, Irak-Törökország között valahol) saját országuk."

Jó, legyen. Csak ne kelljen az ország területéből leszakítani. Különben Izrael nem vallási, hanem demokratikus elveken működő ország.

ErtelmetlenSzajkarate (törölt) 2013.04.10. 20:38:45

@Lajosforras: Hát... Azt hiszem Dél-Afrika akkoriban a világ platina össztermelésének 90%-át adta, aranyból 20 körül, már akkor is megvolt az űrállomás és használták is (németek és amcsik legalább).
Ha 100 fős fekete kisebbségük lett volna, akkor tuti nincs nemzetközi nyomás meg keménykedés. A sikeres kolonizációk (lásd USA, Kanada, Mexikó, Ausztrália) általában ki szokták irtani az őslakosokat. A nem sikeresek meg nem. Szerintem.

ErtelmetlenSzajkarate (törölt) 2013.04.10. 20:47:46

@hazug fidesznyik: Zavar az is.

"Csak ne kelljen az ország területéből leszakítani."
Föld nem fog nőni egyhamar. Szóval kell. Szerintem igenis kell, hogy kapjanak saját földet minél hamarabb.
Az ország amúgy is csak adminisztrációs/politikai terület (nem nemzet, amire jó példa a sok külföldön élő magyar, a rengeteg mexikói USA-ban, NDK-NSZK, Észak-és Dél-Korea).

"Különben Izrael nem vallási, hanem demokratikus elveken működő ország."
De igen. Law of Return (héberül: חוק השבות, ḥok ha-shvūt), amúgy 1950-ben hozott törvény minden zsidónak megengedi a letelepedést. A muzulmánnak, kereszténynek, buddhistának, taoistának, technokratának meg nem.
Jártál már ott reptéren? Külön sor zsidóknak meg nem zsidóknak?

Lajosforras 2013.04.10. 20:50:38

@ErtelmetlenSzajkarate: volt rá kísérlet a '80-as,'90-es években. még magyarországon is toboroztak fiatal,szakképzett vagy diplomás párokat del-afrikai letelepedés lehetőségével,munkahellyel,házzal,egyebekkel. nem is a létszámmal lett volna a baj,mentek volna szép számmal (sőt az egyik ismerősom rokona a mai napig ott él), de aztán nemzetközi nyomás hatására leálltak a programmal. ennek köszönhetően mostanra a dél-afrikai fehérek hagyják el tömegesen az országot és emigrálnak a brit nemzetközösségen belül szinte bárhova a megnövekedett bűnözés,a romló életszínvonal és a faji feszültségek miatt. nekem is volt londonban 2 dél-afrikai kollégám,akik pucolósra vették emiatt.

2013.04.10. 20:51:40

@hazug fidesznyik:

Ezt nem értem, te hazug fidesznyik. MINDENBEN JOBBAK ??? Hát mik vagytok ti, valami kib@cott übermensch, egy felsőbbrendű faj ??? :))) A héber-osztrák pamacsbajusz maradványai forognak ott, ahova 67 éve szerteszórattak, te idióta.

Ezzel teszed a legrosszabbat a népednek, te kiválasztott ... Kiválasztott, ja, a beképzelt, kivagyi pökhendi lenézésére és lealázására minden koszos gojnak, az. Elmész te a francba mostmár a többi beteg lelkű vadbarommal együtt, már bocs.

susu64 2013.04.10. 20:52:40

Alapvetően azt nem értem, hogy ma április 10 - e van, az idézett Bayer írás meg január 5 - én jelent meg. Több, mint 4 (négy) hónapja. Eddig tartott, amíg megérkezett? Ezért mondom, nem először, hogy abba kéne hagyni a l'art pour l'art szírkeverést, tisztelt blogíró és körei, mert orrfacsaró bűz van már így is miattatok itt, ebben a szép hazában. És akkor a blog mindent alulmúló színvonalát még nem is említettem.

gabcigirl 2013.04.10. 20:58:30

Na, ez már tényleg mindennek a teteje, hogy ennyire palira akarják venni az embert ezek a náci bunkók.

Ahogy azt tegnap valaki a Mandineren megjegyezte, majd már a végén megpróbálják itt beadni a jónépnek bakker, hogy az "Adj gázt!" "rendezvénycím" a rezsicsökkentésről szól. No komment:S

Motoroskák! Ha valami teljesen jelentéktelen napon, totál áthallás nélküli címmel, ideológiamentesen motorozgattok valahol az országban, az fullra nem zavar senkit. De a 400 ezer aljas módon meggyilkolt honfitársunk emlékmenetén - akiket ugye gázzal(is) öltek meg - nem is enyhén cinikus az ilyen elnevezés. Alpári, balkáni és bunkó. De még gonosz is.

Lajosforras 2013.04.10. 21:03:12

"...De a 400 ezer aljas módon meggyilkolt honfitársunk emlékmenetén - akiket ugye gázzal(is) öltek meg... "

ilyen propaganda-szar nélkül nem lehetne...?

town 2013.04.10. 21:10:31

@gabcigirl:

Ha igaz, hogy tavaly is ezzel a "címmel" motoroztak, akkor abba kéne hagynod a hőbörgést, és még egy Rettegnivalóval kevesebb.

2013.04.10. 21:10:48

@gabcigirl:

Jó, akkor tessék rendezni egy "Adj tüzet" nevű dohányzós, vagy akár egy "Adj vért" nevű vöröskeresztes felvonulást az 1919-1963 között Magyarországon a komcsik által agyonlőttek (felakasztottak, nyomorékká vertek, stb.) rokonainak házai előtt és egálban leszünk ...

Azok (sajnos, de tán épp ettől is különb emberek) valamiért nem érzik az őrjítő kényszerét annak, hogy az év minden napján szerveződjenek, agitáljanak, világgá kürtölgessenek, megemlékezgessenek, vonulgassanak, meg követelgessenek, és a nap 24 órájában az orrotok alá dugdossák, hogy a rokonaitok mit tettek velük -

veletek, a világ csodálatos bölcseivel ellentétben, akik amúgy a mértékletesség, meg a józan belátás hívei vagytok - szavakban. S nekünk csak annyit tudtok mondani, hogy ha nem borulunk térdre előttetek, akkor fogjuk be a pofánkat, ó ti szabadság és egyenlőség, meg persze testvériség mennyekből alászállott ártatlan nemtői, ugye?

Illés Béla 2013.04.10. 21:11:51

@hazug fidesznyik: És a mondanivalóm ezen részével mit kezdesz ?
"A cigány témához meg annyit,hogy valóban nem szabad általánosítani,mert vannak köztük jóravaló becsületes és tehetséges emberek is,akikkel még a véleményem is egyezik,mint például Bobafett ,de sajnos rengeteg tróger is.
Ők szégyent hoznak az egész cigányságra,meg előbb utóbb bajt a saját fejükre..."

Ti egy alternatív valóságban éltek és csak azt veszitek "észre"ami nektek kedvező....
Ferdítesz e mielőtt ideböfögsz(Te"nagy" "liberális" "humanista" "gondolkodó")?

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.10. 21:17:10

@ErtelmetlenSzajkarate:

A zsidó az elsősorban egy nép. Magyarországon is csak magyarok élhetnek a könyített állampolgársági rendszerrel, s mondjuk albánok meg nem.

ErtelmetlenSzajkarate (törölt) 2013.04.10. 21:21:39

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: A már fent említett 1950-es izralei letelepedést szabályozó törvény szerint a letelepedőnek zsidó vallásúnak kell lennie. Olvasd végig ha érdekel.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.10. 21:26:18

@ErtelmetlenSzajkarate:

Persze, mert a zsidó nemzethez való tartozásnak ez az ismérve.

ErtelmetlenSzajkarate (törölt) 2013.04.10. 21:34:05

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Nah, nem hagy nyugodni. Mi is az a nép? Vagyis hogyan "örökölsz" állampolgárságot?

Muzulmán: apai ágon. Kérdezz meg egyet, hogy mi az anyja neve. Ott helyben megkésel. Jobb esetben kioktat, hogy neki apja van nem anyja.
Zsidó: anyai ágon. Az apa ugye nem biztos. Egyébként vaslogika (hacsak el nem cserélik a szülőotthonban, vagy akár szándékosan).
Magyar: bevallásos alapon (is). Van, aki Magyarországon született, utána Románia volt, után Szovjetúnió, utána Ukrajna és úgy hívják Levatov (ismerős néni). Most már ő is magyar állampolgár.
Legtöbb ország: örökölhető legalább egyik szülő után.

Hogy melyik nemzettel azonosulsz: korlátok közé szorított, ahol élsz. Szerencsésebbek választhatnak maguknak hazát és letelepedhetnek ahol akarnak. Hogy az 1948-ban kivándorolt tört magyart beszélő, USA-t soha el nem hagyó ember a néphez tartozik... Vagy a kislány aki a külhoni közösségben János Vitézt ad elő magyarul (alatta angol tolmács nyomja minden jelenet végén a szinkront) aztán a szintén angolul beszélő haverjaival akik őt jöttek megnézni lelép a Dodge-dzsal. Hát, biztos.
Igazából én sem tudom hol húzódik a határ. Leginkább ahol a politika akarja, hogy húzódjon, mert éppen az az érdek. Vagy stratégia, ha van egy kis eszük. Mint most azzal, hogy a Ormány-kormányt leváltó új csapatot a külföldön élő, külföldön született magyar állampolgárságot kapottak fogják megszavazni (akik az állampolgárság miatt boldogok, büszkék, útálják a maszopot és minden koloncát).

ErtelmetlenSzajkarate (törölt) 2013.04.10. 21:39:10

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
"Persze, mert a zsidó nemzethez való tartozásnak ez az ismérve."
Hülyeség.
Mondj még egy országot, ahol az állampolgárságot vallási alapon adják. Még a vatikánban sem (egyébként már leülni se lehetne).

De legyen ne vallás, legyen nemzet. Elmegyek zulu harcosnak, végignyomom a beavatási szertartást (nem egy bonyolult dolog, konkrétan végigcsináltam úgy 20 éve) és kapok dél-afrikai állampolgárságot? Neeeem. Pedig a helyi jog szerint én bizony (na erre varrj gombot) zulu vagyok.

2013.04.10. 21:40:20

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

És a vallástalan zsidók mit csinálnak ilyenkor ??? Sírnak a sarokban, hogy ők akkor most rossz zsidók? Már nem mintha nem lenne belőlük néhol egy-kettő ... :))) Hiszen közhelyszámba megy, amit ők maguk is állítanak, hogy akik túlélték a nácikat, azok közül rengetegen hagyták ott a vallásukat, mert úgy érezték, hogy az nem segített rajtuk.

(Míg mondjuk a korábban a színre lépett tömeggyilkos oroszországi bolsik, vagy a mi hasonló '19-es drágalátosaink már tán a születésük idején se voltak vallásilag azok, ezt a korabeli vallásos zsidóság is szentül hangoztatta, ország- ill. világszerte)

Egyébként is ha ők maguk állítják azt, hogy a zsidóság egy vallás, miért fogadnak be olyanokat maguk közé, akiknek semmi közük már ehhez? Ne mondd már, hogy arrafelé mindenki a buzgó ájtatosságról híres ... Mert akkor nem lennének a kies Erecben se fartúrók, se transztvesztiták, se pornósztárok, se ateisták, marxisták, meg amit még (nem) akarsz.

(Mindamellett persze, hogy odavesznek sok magát zsidó vallásúnak vallót, akik viszont a híres anyai ági véröröklődés értelmében nem minősülnek zsidónak, de aztán jobbára inkább csak úgy bánnak azokkal is, mint a gójokkal ...)

2013.04.10. 21:41:26

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

És a vallástalan zsidók mit csinálnak ilyenkor ??? Sírnak a sarokban, hogy ők akkor most rossz zsidók? Már nem mintha nem lenne belőlük néhol egy-kettő ... :))) Hiszen közhelyszámba megy, amit ők maguk is állítanak, hogy akik túlélték a nácikat, azok közül rengetegen hagyták ott a vallásukat, mert úgy érezték, hogy az nem segített rajtuk.

(Míg mondjuk a korábban a színre lépett tömeggyilkos oroszországi bolsik, vagy a mi hasonló '19-es drágalátosaink már tán a születésük idején se voltak vallásilag azok, ezt a korabeli vallásos zsidóság is szentül hangoztatta, ország- ill. világszerte)

Egyébként is ha ők maguk állítják azt, hogy a zsidóság egy vallás, miért fogadnak be olyanokat maguk közé, akiknek semmi közük már ehhez? Ne mondd már, hogy arrafelé mindenki a buzgó ájtatosságról híres ... Mert akkor nem lennének a kies Erecben se fartúrók, se transzvesztiták, se pornósztárok, se ateisták, és / vagy marxisták, meg amit még (nem) akarsz.

(Mindamellett persze, hogy odavesznek sok magát zsidó vallásúnak vallót, akik viszont a híres anyai ági véröröklődés értelmében nem minősülnek zsidónak, de aztán jobbára inkább csak úgy bánnak azokkal is, mint a gójokkal ...)

2013.04.10. 21:42:27

Bocsesz, ez kéccer ment, mert kétszer ad az, aki gyorsan ad :)))

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.10. 21:43:36

@ErtelmetlenSzajkarate:

Kevered a dolgokat. Egy dolog az állampolgárság, más dolog a nemzetiség.

Az izraeli állampolgársági szabály hasonló a magyarhoz: akinek legalább az egyik szülője állampolgár, az állampolgár. S ehhez nem kell zsidónak se lenni.

ErtelmetlenSzajkarate (törölt) 2013.04.10. 21:47:17

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
"Persze, mert a zsidó nemzethez való tartozásnak ez az ismérve."
És még egy dolog amiért ez nettó faszság. Vannak fekete (itt mifelénk Magyarországon úgy mondják néger) zsidók. Vannak komplett fekete zsidó közösségek.

Erre mondj valami jó érvet a nép mellett.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.10. 21:47:24

@ErtelmetlenSzajkarate:

Kevered a dolgokat. Egy dolog az állampolgárság, más dolog a nemzetiség. Zsidó nemzetiségű az, aki megfelel a vallási szabályoknak: azaz vagy zsidó vallásúnak született vagy betért. A hazatérési szabály pedig zsidókra vonatkozik és zsidók nem-zsidó házastársaita, ők jogosultak kedvezményesen izraeli állampolgárságra.

Azaz nem vallási az alap, hanem nemzetiségi. Viszont a nemzetiséghez tartozást meg vallási alapon állapítják meg.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.10. 21:50:33

@ekszvájzed:

Nem feltétel hívőnek lenni. Azaz lehet ateista is valaki. A lényeg ne tartozzon más valláshoz, ezzel ugyanis kilépett a zsidó népből. Bár azt hiszem már vannak ebben is fejlemények, s volt precedens, hogy etnikailag zsidók megkapták a hazatérési jogot, annak ellenére, hogy keresztények voltak.

ErtelmetlenSzajkarate (törölt) 2013.04.10. 21:51:12

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
"más dolog a nemzetiség"
Fekete zsidó közösség.

"Az izraeli állampolgársági szabály hasonló a magyarhoz: akinek legalább az egyik szülője állampolgár, az állampolgár."
Nem. Az 1950-es törvényt olvasd már el. Részemről befejezve, semmi értelme beszéni neked, nem olvasol utána, nem tudod miről beszélsz.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.10. 21:53:17

@ErtelmetlenSzajkarate:

A mai magyarok nagy része sem utódja Árpádék népének, mégis magyar. Mert asszimilálódtak. Ugyanez a zsidóknál: az ókori zsidó nép sem maradt fajtiszta, hanem csatlakoztak hozzájuk idegenek is, pl. négerek is (falasák).

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.10. 21:56:11

@ErtelmetlenSzajkarate:

Kevered a születési alapon szerzett izraeli állampolgárságot a hazatérés útján szerzett izraeli állampolgársággal. Az utóbbihoz zsidónak kell lenni, az előbbihöz nem. Ma is az izraeli állampolgárok kb. negyede arab, s az ő gyerekeik automatikusan izraeli állampolgárok, s ők természetesen nem zsidó vallásúak, hanem 90 % muzulmánok, 10 % meg keresztények.

2013.04.10. 22:03:08

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

S a muszlimmá lett zsidók? Tudtommal 1000 év alatt a zsidók hatalmas tömege tért át az iszlámra, az ő utódaikkal mi a helyzet?

És hogy értelmeztetik ilyenkor a mózesi törvények által megkövetelt vérségi tisztaság, meg a korábban a Sára pótgyerekként egy arabus szolgától megfogant fiának (Izmáel) elűzése, mikor végre megszületik Ábrahám színzsidó gyermeke?

Illés Béla 2013.04.10. 22:06:39

@hazug fidesznyik: Elvitte a cica a klvait,"kedves" kioktatni igyekvő... "FASZFEJ"?

Hajdú Peter 2013.04.10. 22:13:53

Bayernek kurvára igaza van. A különbözö társadalmi csoportok között, akkorák a szociális, kulturális különbségek amik áthidalhatatlanok a mostan elterjedt liberális demokráciában. Aki leszúr valakit, mert 10 másodpercet várnia kell a hugyozással, az NEM EMBER, AZ ÁLLAT !! Aki szétver szétlop egy mentőautót, rátámad az orvosra, aki holnap épp az Ő vagy egy rokona életét menti majd, AZ NEM EMBER HANEM ÁLLAT !! És az állatokkal nem úgy kell bánni, mint az emberekkel. Azok a büntetések, amiket a normálisan szocializálodott többség számára találtak ki, azok szart sem érnek ha vademberekről van szó.

Hajdú Peter 2013.04.10. 22:26:04

Egy cigány putriban felnőtt barmot, hiába zárnak pár évre börtönbe, semmit sem használ, mert se fizikailag, se lelkileg nem büntetésként éli meg. Sőt ha kiszabadulnak, a saját környezetük hősként ünnepli őket. Egy putris cigánynak egy magyar börtön kb olyan, mintha egy normális embert egy luxus szálloda elnöki lakosztályába zárnának be, 24 órás pincér szolgálattal.
Az ilyen kökorszaki embereknek bizony kikéne találni hozzájuk illő kökorszaki büntetéseket.

hazug fidesznyik (törölt) 2013.04.10. 22:31:18

@Illés Béla: Mi van, köcsög? Mi a gondod? Hiányoltál? Én nem órabérben vagyok itt, bazmeg.

hazug fidesznyik (törölt) 2013.04.10. 22:42:25

@ekszvájzed: "Ezzel teszed a legrosszabbat a népednek, te kiválasztott ... Kiválasztott, ja, a beképzelt, kivagyi pökhendi lenézésére és lealázására minden koszos gojnak, az."

Retardált vagy, ugyanis én nem vagyok zsidó. Kapaszkodj meg: még csak nem is magyar. Legalábbis már nem tartom annak magam, noha kiérdemeltem az állampolgárságot. Pont a hozzád hasonló agyhalott barmok miatt, úgyhogy tartsd meg magadnak a nagy magyarságodat. Ne adj belőle senkinek, tedd fel a polcra jó magasan, hogy ne érhesse el senki.

Illés Béla 2013.04.10. 23:00:22

Mi a baj?
Magadra vetted?
Tényleg Faszfej lennél?...
A lényeg hogy magadra ismertél :)

town 2013.04.10. 23:02:22

@hazug fidesznyik:

"Kapaszkodj meg: még csak nem is magyar. Legalábbis már nem tartom annak magam"

Akkor miért egy magyar felületen őrjöngsz? Tényleg olyan nevetséges ez, és te nem érzed?

Állandóan azzal fenyegetőzni, hogy "elmegyek", "már szégyellem, és sehol sem vallom be, hogy magyar vagyok" "nem tartom magam magyarnak" és a többi -

aztán persze maradtok, magyarul írtok/haboztok/hőbörögtök/hörögtök. Hiteltelen na.

2013.04.10. 23:04:13

@hazug fidesznyik:

Senki nem tagadja el tőletek a magyarságot ... Adtuk azt mi 1000 éven át boldog-boldogtalannak, mégis akadtak, és máig is bőven olyanok, több ezren is, akik vagy leszarták azt, vagy viccet csináltak belőle, pedig mi aztán tényleg nem sajnáltuk azt senkitől :))) Szégyellni való dolog ez, valóban. Mint ahogy egész népünk, az összes történelmével, meg az életével itten, mi ???

Te meg akkor tedd meg a drága haverjaidnak azt a nagy szívességet, hogy egészen összenősz velük, valahol genitália-tájékon, hiszen már úgyis "egy lettél közülük", ahogy Mohamed is mondaná ... így talán ők jobbak lesznek hozzád, mint azok az agyhalott barmok, akiket bennünk van szerencséd tisztelhetni, ó, te hatalmas ember. Ja, és akkor mi a francnak írsz a retardáltak nyelvén? Nem szégyelled ezt a tisztátalanságot?

Egyáltalán mi közöd van neked ez esetben ehhez az egészhez? Te hazug fidesznyik :))) Az meg tán nem az én vagy a mi hibánk, hogy az az idegen fajtád nem tanult tisztességet ... Elképzelni sem tudom, miféle "kultúrnép" gyermeke lehetsz ebben az esetben, tán csak nem a hazátlanokká tett határon túliainkat elnyomók és meggyalázók egyike vagy?

Illés Béla 2013.04.10. 23:24:40

@hazug fidesznyik:
Ja és mivel így magadra ismertél ki nem hagynám a legfőbb jellemvonást,voltál annyira hülye hogy még végig sem hallgattad azt a számot amit belinkeltem...Bobafett Cigány te pöcs!
Akkor most én náci vagyok ?

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.11. 08:17:33

@ekszvájzed:

Aki önként tért át más vallásra, annak az utódja nem számít többé zsidónak. Azaz ha ilyen ember utódja zsidó akar lenni, be kell térni, mint bárki másnak.

Viszont ha maga az áttért akar visszatérni, akkor ez automatikus, csak kijelenti magáról, hogy zsidó, s teljes joggal annak számít. Ennek oka az, hogy nem lehet érvényesen kilépni a zsidóságból - mint a kereszténységben, ott sem lehet visszavonni a keresztséget.

Ábrahám esete éppen azt bizonyítja, hogy nem csak a származás a lényeg. Hozzáteszem: Dávid király is idegen származású volt.

2013.04.11. 11:26:56

Jut is eszembe. Kedves itt (hit)vitázó apócák-anyócák, mit szóltok, hogy a cionizmus és a bolsevizmus ma itt már egyházilag és államilag is támogatott kategóriák, mivel tilos tüntetni ellenük, bármi rettenetet is tettek?

Tudtommal mindkettő súlyos állami és gerillaháborús terrorizmus, emberirtó, kirekesztő, rasszista gyakorlat, és szélsőséges politikai szekta, ezt kb. 60-90 eltelt év tanúsítja, nyilvánosan is,

s erre ma azt hallom, hogy 'becsületes' 'keresztény' emberek határolódnak el attól, aki tiltakozni kíván ezek ellen - olyanok, akiknek vallását és egyházát éppen hogy ez a kettő évtizedeken át taposta és gyalázta meg.

No, hát akkor most csak ennyit azokról a zsidót-cigányt szarrá űldözve vérengző keresztényekről, meg a titokban már-már szinte egyenest magyargárda-tag náci Orbánról. Mert ti, drága libsik, továbbra is maradtok azok, amik vagytok: hazug, vinnyogó és röhögő majmok.
süti beállítások módosítása