Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

A szégyenlős fasizmus

2013.04.09. 15:44 | Proszektura | 214 komment

Címkék: Bayer Zsolt Gyöngyösi Márton Adj gázt! Élet menete Jeszenszky Sándor

Gyöngyösi Márton az ülést levezető elnök élénk tiltakozása ellenére nagy hangon kijelentette a közelmúltban az országházban, hogy listázni kéne a zsidó képviselőket és kormánytagokat. (A félreértések elkerülése végett, Balczó parlamenti alelnök úr nem a listázás ötlete ellen tiltakozott, hanem azért, mert letelt a képviselő felszólalási időkerete.)

Aztán, amikor e nyílt zsidózás ellen a vártnál sokkal nagyobb lett a hazai és nemzetközi felháborodás, akkor ijedten visszahúzódott és sápadtan magyarázkodni kezdett. pontosabban hazudozott. Ő nem is azt mondta, amit mondott, ki lett ragadva a kontextusából.

Bayer Zsolt pedig a következőket fejtegette a minap, a Ki ne legyen című írásában: „A tények pedig ezek: a cigányság jelentős része nem alkalmas az együttélésre. Nem alkalmas arra, hogy emberek között éljen. A cigányság ezen része állat, és állatként viselkedik.”

Bár Bayer Zsoltnak nagyobb az arca annál, hogy ő bármit is visszavonjon, de az írását követő elemi erejű felháborodás hatása alól ő sem tudta magát teljesen kivonni. Még a pártján belül is akadtak tiltakozók. Ezért a napokban írt újabb cikkében, a Bűn és bűnhődésben, igaza alátámasztására előásott egy majd négy évvel ezelőtti Csíkszentkirályon történt gyújtogatást, és egy arra adott bloggeri reagálást, amivel kapcsolatban a következőket fogalmazta meg gúnyos hangnemben.

 „…bátran lehet állatnak bélyegezni az életét s javait védő kiszolgáltatott és elhagyatott székely magyart, „magyar” magyart (lásd Kertész Ákos útját a Kallidromoszon), csak a gyilkos cigányt nem szabad állatnak nevezni.”

Csakhogy Bayer Zsolt úr, ön most is hazudik, ön nem a gyilkos cigányt nevezte állatnak, mint ahogy ezt imént idézett szövegében feledékenyebb olvasóival elhitetni szeretné.

Egyébként pedig tisztességes ember és tisztességes újságíró a gyilkos cigányt sem nevezhetné állatnak.  A gyilkos cigányt lehet nevezni gyanúsítottnak, terheltnek, elítéltnek, gyilkosnak. A gyilkos cigányt lehet megvetni, lehet tényleges életfogytiglanira ítélni. Ám, a magyar jobboldal emblematikus megmondó emberének gyalázatosan silány az a védekezése, hogy na, de kérem egy bizonyos Parászka Boróka nevű blogger is állatnak nevezte a gyújtogató, cigányokat elüldöző Csikszentkirályi székelyeket négy évvel ezelőtt.

A legújabb ide vágó történet, hogy az index idézi a Heti Választ, amiben Jeszenszky Sándor, a Nemzeti Érzelmű Motorosok Egyesületének vezetője azt állította, senkit nem akartak megsérteni azzal, hogy Adj gázt! néven hirdették meg motoros felvonulásukat az Élet menete napján. Lehetnek áthallások, de azok nem szándékosak. Hajlandó is elnézést kérni, de azt várja, ezt velük szemben is tegyék meg.

Mindhárom történetben az a közös, hogy az illető urak pofátlanul zsidóznak, cigányoznak, majd később látszólag visszakoznak, de valójában csak hazudoznak, magyarázkodnak, miközben még ők játsszák el, hogy meg lettek sértve, amikor rasszistának, nácinak merték nevezni őket a mocskos liberálisok.

Tényleg azt hiszik ezek az urak, ennyire hülyék vagyunk?

Tényleg azt hiszi Jeszenszky úr is, hogy mi elhisszük, az Élet menete és az Adj gázt! két közömbös tőmondat, amelyeknek semmi közük egymáshoz? Holott a legalattomosabb, legfelháborítóbb, legsértőbb antiszemita szöveg, amit az utóbbi időkben hallottam. Bizonyára jót is röhögtek a kiagyalói.

Hogy fulladna le az a nemzeti érzelmű környezetszennyező motorjuk végleg egy életre, Jeszenszky úr!

Ha ebben a kívánságomban áthallást vélne felfedezni, az csupán a véletlen műve.

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr555213605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nandras01 2013.04.09. 21:19:59

én nem nevezném szégyenlősségnek a viselkedésüket.
ne eufemizáljunk.
alattomos, sunyi, gyáva férgek.

farcsika67 2013.04.09. 21:26:14

ne idegeskedj, inkább szokd meg, ezen nem tudsz változtatni, orbán elültette a csírát, a magból most nő ki a kezdemény. ez pedig jó erős lesz.

Tücsök1 2013.04.09. 22:16:12

Nekünk csőcselékből és gyáva náciból is ez jutott.Nem a német propagandafilmből ismert büszke,egyenes tekintetű náci,hanem a gyáva sunyi,ideológiailag képzetlen,hordában bátor,vén jampecok gyülekezete.Szkíta motoros amerikai motoron.Röhejes majmok gyülekezete.

nandras01 2013.04.09. 22:23:17

@Tücsök1:
"Szkíta motoros amerikai motoron."

és még csak nem is értenék, hogy mi ebben az abszurd.

Tücsök1 2013.04.09. 22:53:52

@nandras01: Szánalom ez az egész! Semjén lovon,Orbán turulszobrot avat,Átépítjük a Kossuth teret-eredeti arculatára.Pótcselekvések minden szinten,miközben rohad szét az ország és semmi sem akar működni már. Néha elgondolkozom, szabad-e egyáltalán bármi jelentőséget tulajdonítani ezeknek a csoportosulásoknak?Nem lenne-e célravezetőbb tudomást sem venni róluk,hagyni őket csendben,érdektelenségben kimúlni.Szabad-e ezeket beemelni a közbeszédbe,amiután tényezőnek érzik magukat.

informatiKUS 2013.04.10. 10:00:28

És ha az “Adj gázt!” azt jelenti ami oda van írva, adj gázt, tavasz van. Lehet motorozni. Nem kell rögtön ideológiákat gyártani, csak egyszerüen gondolkodni, és nem egyszerre a sorok között olvasni. Szerintem. Adj gázt, vége a télnek, menj motorozni. :-)

Tücsök1 2013.04.10. 11:28:10

@informatiKUS: Ébredj Csipkerózsika! Tájékozódtál valamiből,mielőtt ezt a sületlenséget leírtad,vagy magadtól vagy ennyire naiv. Ne ámítsd magad! Ez pontosan azt jelenti, amit kiolvasunk belőle,csak ezek a mostani elfuserált próbanácik ahhoz is gyávák,hogy amikor megszorongatják őket,nyíltan felvállalják sötét,agyatlan mivoltukat.

Wrex 2013.04.10. 11:42:36

@Tücsök1: "Ez pontosan azt jelenti", hogy a liberós véleményterroristák mindig mindenből azt olvassák ki ami nekik tetszik, illetve nemtetszik, hogy aztán remekül lehessen rá ujjal mutogatni. És ha a holokausztra gondolnak akkor mi van? Gondolatrendőrség? Lehet hogy egyesek számára ízléstelen, de semmiképpen nem törvénysértő. Ugyanis ilyen alapon a gázfűtéses lakásokat is be lehetne tiltani, az szegedi gáztározót úgyszintén, hajtógázzal töltött dezodorokat tilos lenne forgalmazni, a gáztűzhelyek meg aztán az antiszemitizmus csúcsa. Erről az egészről egy vicc jut eszembe:

Terápián képeket mutogat a pszichológus a betegnek. Először egy kört ábrázoló képet mutat.
- Erről mi jut eszébe?
- Pina.
A pszichológus rajzol egy négyzetet.
- Erről mi jut eszébe?
- Pina.
A pszichológus rajzol egy háromszöget.
- Na és erről mi jut eszébe?
- Pina.
- Hát, azt hiszem, a probléma egyertelmű. Maga túlságosan sokat gondol a nemi életre.
- Én? Hiszen maga rajzol folyton pinát!

Már csak azt szeretném megkérdezni, hogy szappannal azért még mosakodhatok-e, vagy az is súlyos antiszemitizmusnak számít?

Szevasztok 2013.04.10. 11:53:13

@Wrex: "Lehet hogy egyesek számára ízléstelen, de semmiképpen nem törvénysértő."

Ugyan ezeket a motorosokat le se hánynám, de ettől függetlenül nem értek vele egyet, hogy betiltották a vonulásukat.

Ha a jogszabályokat nem sértenek vele, akkor vonulhatnak.

Az igen kevéssé tisztelt képviselő uraknak (élükön OV. min. elnökkel) meg az lenne a dolguk, hogy ha valami nem tetszik nekik, akkor azt a megfelelő jogi keretek felállításával szabályozzák. Előre. (Persze ehhez egy kicsit dolgozniuk kellene...)

873ujr3rk 2013.04.10. 11:53:30

sok kis polgártomcattamás. mégis, mit vársz tőlük ?

pakandi 2013.04.10. 11:53:55

@Wrex:

Nekem erről az egész motoros hóbelevancról,majd a politikai nyomásgyakorlásról egy másik régi vicc jut eszembe.

-Apa, mi az a globalizáció?
-A globalizáció? Hát az a folyamat, aminek következtében eltüntetjük a határokat, elpusztítjuk a nemzeti identitást és egy globális gazdasági, politikai hatalmat építünk ki a világon, melyet a nemzetközi zsidóság irányít.
-De nem utálnak minket ezért?
-Dehogynem fiam, dehogynem. Az viszont antiszemitizmus, és büntetik.

A másik...

Engem már nem érdekel a liberók nyavalygása és egyre inkább nő a tábor.Bayer olyan amilyen,de gyakran tízpontost lő,hogy ez néhány ezer szarkavarónak nem tetszik és nácizik?Na bumm!

regress 2013.04.10. 11:58:12

@informatiKUS: szíjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjál gázt

csiri bá 2013.04.10. 11:59:05

@informatiKUS: Az „Adj gázt”-szlogen ötletét Németországból lopták: két éve az Udo Voigt-vezette Német Nemzeti-demokrata Párt (NPD) plakátolt ki ilyet...
m.cdn.blog.hu/ka/kard/image/gasgeben_NPD.jpg

Dr. Kovács Géza 2013.04.10. 12:00:39

Én azt sem értem, hogy miért , csak akkor szólal meg a zsidóság nyilvánosan, amikor már az ajtajuk előtt vannak a nácik? A zsidó ellenes felszólalás után/ parlament /, mindenki felvett magára egy sárga csillagot. De amikor például a roma holokausztra emlékeztek a romák, egy politikuson sem volt háromszög. Stb.

Opinion 2013.04.10. 12:02:02

Miközben agyvérzést kapsz kedves posztíró és véded a cigányokat, feltűnt-e, hogy miközben egy cigányt Pécsett éppen életfogytiglanra ítéltek gyilkosságért, közben egy másik majdnem megerőszakolt egy Páva nevezetű lányt, egy harmadik pedig megölt egy divattervezőt??

Ezenkívül tudatában vagy-e annak, hogy a cigányok naponta ölnek meg, rabolnak ki, erőszakolnak meg és vernek össze idős magyar embereket a falvakon???

Amúgy megkérdezhetem, hogy a szomszédságodban van-e cigány család?? Mert ha nincsen, akkor arra kérlek, jó gyorsan fogd be a pofádat és menj el tisztességes munkát végezni, ameddig még képes vagy rá!

Az anyád úristenit!!!

Lord Viktor 2013.04.10. 12:03:50

Én kurva nagyot röhögtem ezen az Adj gázt-sztorin, kreatívnak tartottam. Szerintem is arra ment ki a játék, hogy félreértsék, és egyébként sikerült is a céljuk: kiugrasztották a nyulat a bokorból. Ugyanis ezek szerintem nem lehet motoros felvonulást tartani ilyen címmel, hisz az sérti az élet-menetelők érzelmeit. Oké, legyen így, de kérem én, hogy akkor miért lehet buzifelvonulásokat tartani? Az a közerkölcsöt és a jóízlést sérti, nem mellesleg megbénítja teljesen feleslegesen a belvárost. Miért nem piknikeznek egyet a Rózsadombon vagy a Kossutth téren? Minek kell vonulni?
Más: a cigányozás. Aki nem vette volna még észre, hogy a cigányság túlnyomó többsége köztörvényes bűnöző, az vagy hazudik vagy ótvar nagy tévedésben van. Csak a közelmúlt eseményeit kell figyelni: Bándy-gyilkosság, szigethalmi késelés, sírgyalázás, kábellopások, a Páva-lány megtámadása és lehetne sorolni, ezek csak az országos hírverést kapott esetek. És a politika nem képes normális megoldást találni. Nem csak itthon, egész Európában problémát jelentenek a cigányok. Aki pedig emiatt utálja őket, annak kuss, mert véleményt nyilvánítani csak a liberális (ál)értelmiségnek szabad. Ez normális?

Kotros Borisz 2013.04.10. 12:04:18

Én nagyon liberálisnak tartom magam, de a Bayernek most speciel igaza van. Egy megoldás van : gyerek elvesz, berak máshova szocializálódni. Aztán szépen 2 generáció alatt normalizálódik a helyzet.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2013.04.10. 12:04:36

„A tények pedig ezek: a cigányság jelentős része nem alkalmas az együttélésre. Nem alkalmas arra, hogy emberek között éljen. A cigányság ezen része állat, és állatként viselkedik.”

Hát igen erősen sérti az állatokat a hasonlítás....., ez tűrhetetlen, de az idézet első fele kő keményen megállja a helyét:
"„A tények pedig ezek: a cigányság jelentős része nem alkalmas az együttélésre." beilleszkedni nem akaró bűnöző életmódot folytató egyedekről van szó. Lehet ezért fasisztázni, de attól a tények nem fognak megváltozni.

Amúgy meg a fasisztázás tök felesleges, ez sima rasszizmus, mármint ha a tényektől eltekintünk, és csak a gyengeelméjű liberálbolsevikek tesznek a két kifejezés (náci, rasszista) közé egyenlőségjelet.

Osztán ott a másik, amiről össze vissza hazudoznak, és ténylegesen a sok rohadt véleménynáci liberálbolsevik gazember... ö izé akarom mondani újságíró :-) az állítja, hogy ami a parlamentben elhangzott, azt szórul-szóra idézte, amikor a zsidólistákat vizionálja... csakhogy a szikár tények megint mást mutatnak, valahogy elmarad az idézetekben a kontextus, szóval ez hangzott el:

"Úgy gondolom, pont itt lenne az ideje egy ilyen konfliktus kapcsán annak, hogy felmérjük azt, hogy az itt élő, és különösen a magyar Országgyűlésben és a magyar kormányban hány olyan zsidó származású ember van, aki bizonyos nemzetbiztonsági kockázatot jelent Magyarország számára."

Ami tény, hogy egy háborús konfliktusba keveredett ország állampolgárait szeretné titokszolgailag átvilágíttatni, hogy hányan vannak a kormányban illetve a képviselők között és jelentenek-e nemzetbiztonsági kockázatot.

Ezzel mi a probléma, ezt minden háborús konfliktusba keveredett ország esetében automatikusan vizsgálni kellene szerintem!

Lehet ajvékolni, lesz@rom :-)

mikerbiker 2013.04.10. 12:09:08

Uraim,persze egyenlőség meg minden...de....marhára kiváncsi lennék a nagy jogvédő okostojás arcára amikor közli vele a tanítónéni hogy 12éves leánykáját a tornaszertárban megerőszakolták az osztálytársai akik mellesleg már harmadszor járják a hetediket.
Álszent gyökerek vagytok mind egytől egyig.
Nembeszélve arról hogy lassan de biztosan már MEGINT ott tartunk hogy aki kijelenti hogy Ő bizony magyar,arra azonnal rásütik hogy fasiszta! Nem ismerős senkinek, ez a fajta média hozzáállás, úgy cca 5-6 évvel ezelőttről? Akkor kurvanagy botrány lett a vége....

Luighi 2013.04.10. 12:10:41

Az élet akarom írni az élősdiek menetére kimenjetek ám szarjankók!Nem csak itt hazudozni! A Márton elnézést kért, bár a szaroktól nem kellett volna, ez simán kiderül(t)!

Lord Viktor 2013.04.10. 12:12:32

@Magánvéleményem: annyit tennék hozzá, hogy egy olyan háborúba keveredett országról van szó, amely történetesen sokszor lép fel agresszorként, nem mellesleg egy miniszterelnöke már beszélt hazánk felvásárlásáról. És mellesleg ez az orszég nem az EU tagja, még csak nem is Európában van.

Luighi 2013.04.10. 12:16:04

Még valami: én szívesen látnám a "seriffjelvényt" minden "támogatón" minden nap, legalább mindenki tudhatná, kik a magukfajta "faszagyerekek". Nem ám csak akkor mikor a média kivonul, a tek/moszad meg 1 háztömbnyire vagy "beépülve" áll készenlétben.

kekec8 2013.04.10. 12:26:07

Tényleg, msotanában majd' minden hónapra akad egy olyan kegyetlen erőszakos bűntett, vagy gyilkosság, melynek cigány az elkövetője. Az is érdekes, hogy általában nem cigányok terhére követik el ezeket a súlyos bűncselekményeket. Ezek a támadások részben etnikai alapúak is, ezért sokkal súlyosabban kéne "jutalmazni" az igazságszolgáltatás által.

2013.04.10. 12:26:57

@informatiKUS: Hát persze. Az anyjukat útszélinek nevezni sem azt jelenti hogy büdös kurva, csak azt, hogy a kedves mama az út melletti házban lakik.

Lajosforras 2013.04.10. 12:28:34

akkor a kedves posztíró sértődjön meg. az sem sokkal szebb,hogy okkal-ok nélkül telibenácizunk mindenkit,akinek a nézetei ellenkeznek a miénkkel. az meg egyéni szocprobléma,hogy valaki zsidónak érzi magát vagy nácinak. szerencsére sem a sértődéstől,sem attól nem változik az illető identitása,hogy az ellenkező tábor habzószájú megmondóembere mit is böffent fel sötét felháborodásában. egyébként meg mindkét oldalnak javallott a kritika előtt némi környezettanulmányt végezni, mert akár bayer,akár jelen posztoló kirohanása mindaddig csak tárhelyet foglal feleslegesen,amíg alá nem támasztja ékes példákkal,méghozzá saját tapasztalatok és nem médiában megjelent cikkek alapján. amúgy meg demokráciát vagy mit élünk ippen. ha bayernak szúrja a szemét a cigányok, zsidók életmódja és erről véleménye is van,közzé teheti. mint a hogy a posztoló szintén gusztusos módon iderittyentett bejegyzését sem törölte semmiféle adminisztrátor,még pártutasításra sem.

amúgy ellenségképnek éppúgy jó egy büdös cigány vagy redvás zsidó,mint ahogy kiválóan megfelel egy szemétláda faszszopó náci. de amíg ebben a sémában gondolkodik mindkét oldal, addig nyugodtan sütögeti a pecsenyéjét az épp aktuális kormány és nekik kurva jó,hogy mindkét oldalon ilyen sötét parasztok csatáznak (azt az energiát elfüstölve erre a szarra,amit értelmes tevékenységre is lehetne fordítani),ugyanis addig is hagyják őket hatalmat szilárdítani,lopni,alkotmányozni, törvényt hozni békében. csak gratulálni tudok.

nnnnnnnn 2013.04.10. 12:34:40

a világ már ott kezdett elkúródni mikor kitalálták azt a hülye dumát, hogy minden ember egyenlő.

Jeanne d'Arc 2013.04.10. 12:49:35

@informatiKUS: Persze, és az izraeli-magyar meccsen is csak azért mutogattak föl szappant, mert büdösek voltak a focisták...Dögöljön meg az összes ilyen mocsok !!!!

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.04.10. 12:49:38

tiltakozom az állatok nevében, hogy a cigányokat állatokhoz hasonlítja !

komissarlajos 2013.04.10. 12:50:13

Kanadából, Franciaországból, Olaszországból elzavarják a cigókat. Elegük lett belőlük.
Magyarország: Bándy Kata gyilkosa, Király gyilkosa, Páva Sarolt támadója... és akikről nem tudunk...
Szögi tanár úr gyilkosai, stb... stb.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.04.10. 12:51:13

és igen, tényleg azt hiszik, hogy mindenki hülye rajtuk kívül.

Vagy nem, de lesz.rják, hogy a jogállam/demokrácia/szolászszabadság kereteit úgy használják ahogy nekik tetszik.

komissarlajos 2013.04.10. 12:57:21

Ja, és pintérsatya mondata, hogy: két hét alatt rendet teszek... az arra vonatkozott, hogy két hét alatt felméri hány milliárdot tud kaszálni mint miniszter.

Jeanne d'Arc 2013.04.10. 13:00:11

@$$$=$$$: Jó, akkor mi, normális emberek, akik hiszünk az egyenlőségben, azzal kezdjük, hogy lelövünk minden ilyen mocskos nácit, mint te...

kennyking 2013.04.10. 13:01:57

Akit a liberálisok támadnak,annak nagy valószínüséggel igaza van.
Annyit még a gój motorosokról, hogy bizony egy részüknek a csili-vili méregdrága amerikai ( hobbi)motorjára onnan van pénze, hogy kegyetlenül kizsákmányolja , minmálbéren vagy alatta rabszolgaként alkalmazott saját honfitársát, akit ő
,a modernkor grállovagja akar megmenteni a kiszipolyozó zsidóktól.Álszent bagázs.Ettől persze egy fikarcnyit sem lesz szimpatikusabb az élősködők menete.

Feketecsuklya 2013.04.10. 13:04:06

@Jeanne d'Arc: akkor ismét bővítsük az szdsz- magyar szótárt:
"mi, normális emberek"=kb 1% zsidó+a hozzájuk dörgölödző másik 1% tarisznyás idióta.

informatiKUS 2013.04.10. 13:07:22

@regress: Ismerlek, hogy sértegetsz? Igazából mindegy, röghöz kötött lökött pöcs vagy. :-)

Csak ha már ilyen cimbik lettünk. Nem sértegettelek, de ha esetleg bekapcsolnád az agyaz, akkor rájönnél meg a többi okostóni is, hogy a körút mellé épült a zsinagó is, nem valami kis utcába, így elég nehéz úgy felvonulni, hogy esetleg ne menjen el mellette az ember, ...

Valószínüleg neked van bajod a kisebbséggel, négerekkel, arabokkal, nem nekem. Egy egészséges elme nem keres rögtön minden mögött holni kétes tartalmakat.

De nekem mindegy, ha ettöl jobb neked, szívom a gázt, szívd te is. Van benne O2 is, tudod az kell, na meg így jobb a napom is, nem fuldoklok a saját mocskomban.

Feketecsuklya 2013.04.10. 13:11:45

@Jeanne d'Arc: ugyanis, ha egy csepp eszetek lenne, akkor számolnátok: fideszesek nincsenek veletek, a jobbik ugye nem kérdés, az átlag mszpés mind a zsidót, mind a cigányt utálja.
Akkor ki is maradt? A csendes többség?
Egy frászt!
Garantálom, hogy egy népszavazáson min 80% arra szavazna, hogy a cigók menjenek vissza indiába, ti meg zsidók boldogítsátok egymást izraelben.

mikerbiker 2013.04.10. 13:12:52

k@Jeanne d'Arc: Költözzél már ki az Illatos utca környékére egy fél évre... Vagy esetleg a galgagyörki cigánysorra....azután átdumáljuk ujra... megaztán,nem vona rossz utánaolvasni hogy mi is az a nácizmus, csak hogy tisztában legyél a dolgokkal.

nnnnnnnn 2013.04.10. 13:15:59

@Jeanne d'Arc: péntek lászlót veled egyenrangúnak, egyenlőnek tekinted? nem vagyok náci egyébként, viszont idealista libsi sem. szerintem orkok léteznek és köztünk élnek. és nem csak cigókra gondolok most.

willdataa 2013.04.10. 13:18:34

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

A nem csak a politikusait hanem az egyszerű állampolgárait IS faji alapon listázó izraeli rezsim viszont cseppet sem szégyenlősködik, mivel nem kell számítania arra hogy Kálmán Olga az ATV-n megkérdezi az izraeli nagykövetet hogy ezt most így hogy?

img2.indafoto.hu/1/1/163195_737719dd206d51cd97927fb8a9af613d/17942299_657b14ced4e08da1ea367f3fdbd420c0_l.jpg

Tehát ha zsidók csinálják ugyanazt akkor az nem náciság, míg ha gójok akkor igen.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Kertigörény 2013.04.10. 13:20:51

nem értem a sok nyavajgást. nemsokára szépen viszzacsúszunk a középkorba és mindenki annak vágja el a torkát, akinek csak akarja... a kérdés, hogy TE képes leszel-e rá? Mert a cigók igen! A rendőrségtől, kormánytól eddig sem várhattál segítséget, gondolod majd akkor fogsz?

Ficken, spritzen, randalieren! 2013.04.10. 13:21:46

@Jeanne d'Arc: Ha a náciknak golyót szánsz, az egyenlőség elve úgy kívánja, hogy te is kapjál.

genyamagyar 2013.04.10. 13:25:25

Nem messze tőlünk ilyesmit gondolnak:

"„A tények pedig ezek: a magyarság jelentős része nem alkalmas az együttélésre. Nem alkalmas arra, hogy emberek között éljen. A magyarság ezen része állat, és állatként viselkedik.”

nnnnnnnn 2013.04.10. 13:28:42

@genyamagyar: sajnos a retek mszp sokat rontott a hírnevünkön, ez tény, jól látod.

genyamagyar 2013.04.10. 13:29:27

Egyébként ezek a motorosok pont olyanok, mint a cigányok. csak csapatban érzik magukat erősnek. Egy elhízott bunkó banda!

Gera 2013.04.10. 13:30:58

Nagyjából liberális vagyok, a szó eredeti értelmében, így a magyar liberálisoktól (szdsz és maradványai) sajna többségében erősen rosszul vagyok.

A cigányok jelentős része nem alkalmas az együttélésre, ez nem lehet vita tárgya, naponta szembesülhetünk ezzel. Aki a valóságot tagadja, az ne csodálkozzon, ha furán néznek rá az emberek. Gyengébbek kedvéért: a jelentős rész az nem többséget jelent, egy népcsoport 10-20 százaléka bőven egy jelentős része, százezres nagyságrendről beszélünk. Kb ennyi cigánnyal van a probléma, ők egyébként a közvélekedéssel szemben elsősorban a cigányok életét teszik pokollá, nekik tízszeres koncentrációban jut abból, amit mi is egyre rosszabbul tűrünk. Ezért is érthetetlen, miért is nem tesznek semmit, de mondjuk, hogy ennek az oka a nyilvánvalóan kicsi érdekérvényesítő képességük. Nekünk viszont nem kicsi, mégse teszünk semmit, ez még érthetetlenebb. Helyette anyázzuk azt, aki ki meri mondani, mi a valóság. Ezek természetesen elsősorban a radikálisok, a témából adódóan többségében a nácik. Azzal, hogy a normális emberek párbeszédéből valami ködös PC elvek miatt próbáljuk kiirtani ezt a témát, az teljes egészében a náciké lesz és az emberekben teljesen jogosan felmerül, hogy ezexerint egyedül ők látják a problémát és csak ők akarják megoldani (persze elfogadhatatlan módon). Ez pedig veszélyes. Ezzel az úgynevezett liberálisok azok, akik a nácik felé terelik a társadalmat. Nekem ez nem tetszik.

A zsidókat meg nem értem, miért ülnek fel az ilyen nyilvánvaló provokációnak, nem hiszem el, hogy nem látják, hogy azzal, ha leállnak küzdeni ilyen primkó motorosbandákkal ilyen hülyeségek miatt, csak hülyét csinálnak magukból. Ki kellett volna adni egy nyilatkozatot, hogy ez egy primitív provokáció, de ennek kimondásán túl nem kívánnak többet foglalkozni ezzel.

Amúgy meg nem szeretem azt, amikor az antiszemitizmust összemossák a cigányokkal. A zsidókat egy marginális kisebbség gyűlöli alapvetően minden ok nélkül, hiszen a zsidók általában rendes, dolgos emberek, semmi gond nincs velük, teljesen jól elvagyunk velük. A cigányokkal sokkal több embernek van problémája és nagyon is kézzel fogható, valós okokból. A sok hülye érthetetlen módon nem érti, hogy miért egy kisebbség tagjai követik el a bűncselekmények többségét...

genyamagyar 2013.04.10. 13:33:05

@$$$=$$$: sajnos, tévedsz! A fidesz tönkre vágta azt a respektet, amit a szocik összehoztak.

Kacsura 2013.04.10. 13:34:35

@$$$=$$$: Te néha egész normális vagy.

Fejesrob 2013.04.10. 13:34:52

@genyamagyar: Ezerszer szívesebben találkozom egy sötét utca mélyén valahol a VIII. kerben 5 goj motorossal, mint 5 cigánnyal.

De szerintem te is.

pakandi 2013.04.10. 13:36:11

@Ficken, spritzen, randalieren!:

Ne viccelj,ez az igazi arcuk.Nézd meg otthon milyen demokratikusak.;) Persze álmodozni lehet,hiszen ez egy szabad ország,de ha teszem azt tényleg lelövöldöznének néhány Goya motorost és ezért megrongálódna a Vízhordó Leány hát...
Egy kétszáz utas befogadására képes F-22 vadászgép sem repül olyan gyorsan,hogy az összes szarkavaró épségben elhagyja az országot.Megmozdulna a közel egymilliós "Goya-tábor",úgyhogy ezt nem kellene erőltetni.Álmodozni lehet,fakutyáról,körömletépésről,fejbelövésről,de azért csak halkan.

Mindig mondtam ,hogy az a sok sólet árpagyönggyel hajmázas gondolatokat szül.

Nagyon Gázosít!

Muad\\\'Dib 2013.04.10. 13:36:24

flamebait...
Mehet a menet. :)
szemétnáczi, bedeszsigyó, adjatok egymásnak majmok....

Kacsura 2013.04.10. 13:37:12

@Gera: Gyönyörűen összefoglaltad. Jó lenne, ha értelme is lenne.

nnnnnnnn 2013.04.10. 13:37:40

@Kacsura: nem néha hanem mindig.

avanivi 2013.04.10. 13:40:19

@informatiKUS: Te is simán hülyének nézel mindenkit ?

Kacsura 2013.04.10. 13:42:37

@$$$=$$$: Nem, nem mindig, csak néha. Amikor fröcsögsz a gyűlölettől, akkor nem.

De a néha az már nagyon biztató!

Fejesrob 2013.04.10. 13:44:03

A cigányok hihetetlenül nagy gond. Ezeket nem lehet kezelni az Európai Unió által ajánlott eszközökkel, az amúgy is rizsa, az EU több tagállama, általában akik nekünk a jó tanácsokat osztják, egyáltalán nem képesek a cigányokat kezelni és az, hogy kibasszák őket, csak rövid távon megoldás.

Szociológusokra, pár normális cigányvezetőre, rengeteg önkéntesre, speciális iskolákra, munkahelyekre és a törvények szigorú betartására lenne szükség. A pártokat, liberális jogvédőket szigorúan távol tartva a programtól.

A Fidesz legalább az egyik felét megcsinálta, de épp a közösségi (szociológusok, higiénikusok, stb. által kidolgozott programok önkéntesek részvételével való végrehajtása) részét nem tudja, vagy nem akarja. Nyilván nagyon erősen náciznák a balliberálisok.

2013.04.10. 13:44:42

Hazudtok, libsik, más bajom veletek nincs, de ennyi is épp elég.

Azt, amit a tieitek művelnek a valóságban, itt a kertek alatt, meg ott, a nagy, valódi hazátokban, teljes nyíltsággal, és mindenféle szégyenérzet nélkül, azt még ennek az általatok szintén "náci"-nak csúfolt, itteni kormányutánzat szerint is tilos megemlíteni, pedig a szuperszabad és turbódemokrata kiválasztottak elmúlt 500 évnyi munkássága több lapáttal tesz rá az elmúlt 6000 év összes "fasizmusára", belértve minden népirtást, diktatúrát, még a katkó klérus összes gyomláló ténykedését is.

Halljam csak, hogy is volt az a régi sztori a középkori adóslevelekkel, vagy később a rabszolgakereskedelemmel, vagy a még későbbi, mikor már nagytőkésekként szívatták a mai libbantak ősei a városi, meg az agrár-proletárt? Szóval ne etessetek már engem, minket, meg úgy az egész emberiséget tovább azzal, hogy ti miféle oldalon álltok, meg minek a nevében beszéltek. Hogy az emberek nyomora azért van, mert a pénz nem náluk van, az egyszer világos, és hogy kiknél van, azt meg tudjuk. Ezen felül minden csak ostoba, süket mantra, amit ezen a tájékon már vagy 15 éve vezényszóra fújtok.

Nácizzátok le talán inkább azokat, akik a köztörvényes bűnözők tömegét a társadalomra engedik, hogy szabadon tobzódhasson, és még bíztatják is. Ha az nem egy intézményesítetten elkövetett terror egy ország és normális lakói ellen, akkor nem tudom, hogy micsoda. És ti EZT védelmezitek, és huhogjátok a halált azokra, akik tiltakozni mernek, mert ez a ti "demokráciátok", ahol a a tényleges TÖBBSÉGNEK bizony coki a neve.

Miközben a saját, meg a védenceitek mindent felülmúló állítólagos üldöztetéséről visítoztok, de olyan hangosan, hogy már az egész világ visszhangozza, mindenféle higgadt terepszemle, és tényfeltárás nélkül, annyira, hogy még az az észak-koreai dagadt majom pubi is tanulhatna tőletek ...

Hát csupán csak ezekért mondom én, hogy hazudtok, mert épphogy a DÉMOSZT, meg az általa minden nap megélt VALÓSÁGOT szarjátok ti le, de hatalmas ívben ám.

informatiKUS 2013.04.10. 13:46:52

@avanivi: Miért is? Esetleg bövebben? Vagy megígértem valamit, amit nem tartottam be?

genyamagyar 2013.04.10. 13:47:55

@Fejesrob: "De szerintem te is."

Tehát választhatok az infarktus és a gyomorrák közül. A gój motorosok az egyik, a nyócker cigánysága a másik. Csak hát vannak normális motorosok és normális cigányok is.

bigthereal 2013.04.10. 13:49:05

annyira elkoptatott fogalom cigányozás, de vajon tudja a poszter, hogy mit is jelent?
Ha tudja, leríná?

az is cigányozás, ha a leírja valaki, hogy a divattervező gyilkosa lakatos józsef? és véletlenül cigány?

Kámasuka 2013.04.10. 13:54:22

1. A cigányság egy része állat. Ki tagadja?

2. A zsidó származást is listázni kell nemhogy a parlamenti képviselőknél hanem mindenkinél mint Izraelben, a személyiben és útlevélben. Ez nagyon sürgős.

regress 2013.04.10. 13:55:55

@Fejesrob: te tudhatsz valamit.nagyobb a farkuk?a hittantanárod mit szól hozzá?

Kelletteznekem? 2013.04.10. 13:55:57

@Fejesrob:
"Fejesrob 2013.04.10. 13:44:03
A cigányok hihetetlenül nagy gond. Ezeket nem lehet kezelni az Európai Unió által ajánlott eszközökkel, az amúgy is rizsa, az EU több tagállama, általában akik nekünk a jó tanácsokat osztják, egyáltalán nem képesek a cigányokat kezelni és az, hogy kibasszák őket, csak rövid távon megoldás.

Szociológusokra, pár normális cigányvezetőre, rengeteg önkéntesre, speciális iskolákra, munkahelyekre és a törvények szigorú betartására lenne szükség. A pártokat, liberális jogvédőket szigorúan távol tartva a programtól.
"

KOMMENTELŐT FOR PRESIDENT!!!

Minden szóval egyetértek. Igy és csak így lehet és kell eredményt elérni.

De az áll-jogvédő. valójában jogromboló, álliberális kirekesztők és pollkorrektizmus-nácikra nincs szükség, mert lehetetlenné teszik a helyzet kezelését, megoldását. A hatalmas problmát csak gyúlölet keltésre és haszonszerzésre használókra sincs szükség, legyenek bármilyen oldal, vagy pártzászló alatt.

Szumi 2013.04.10. 13:58:25

„A tények pedig ezek: a cigányság jelentős része nem alkalmas az együttélésre. Nem alkalmas arra, hogy emberek között éljen. A cigányság ezen része állat, és állatként viselkedik.”

Mi a kérdés? Vagy csak szócséplés ez itt?

2013.04.10. 14:00:30

És még valami: Ha már a kettős állampolgárság kérdése itt is felmerült, de mindjárt az elején, hát egy nagy kérdés, minden egyéb helyett:

Nekem, mint választópolgárnak, vajon miért is nincs jogom megtudni, hogy a megválasztandó politikus melyik másik országnak a polgára? Ez az információ miért is nem lehet közérdekű? Csak egyetlen okot mondjatok.

De persze, sok esetben maga a történelem válaszolja meg a kérdéseket. Pl. olyasmiről, hogy "ötödik hadoszlop" mesélt-e nektek már valaki, mondjuk egy sima töriórán?

Feketecsuklya 2013.04.10. 14:00:42

@regress: Szerintem csak a hasuk nagyobb. Hogy ne kapj napszúrást, miközben szopod őket.

nem várt fordulat 2013.04.10. 14:02:32

az a jó, hogy a fehér ember nem gyilkol soha, nem erőszakol meg senkit soha, nem lop soha, nem garázdálkodik soha.

avanivi 2013.04.10. 14:02:41

És ha az “Adj gázt!” azt jelenti ami oda van írva, adj gázt, tavasz van. Lehet motorozni. Nem kell rögtön ideológiákat gyártani, csak egyszerüen gondolkodni, és nem egyszerre a sorok között olvasni. Szerintem. Adj gázt, vége a télnek, menj motorozni. :-)
@informatiKUS:

avanivi 2013.04.10. 14:04:38

@informatiKUS: ezért nézel mindenkit hülyének.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2013.04.10. 14:07:59

@genyamagyar: "A gój motorosok az egyik, a nyócker cigánysága a másik. "

Azért ez nem teljesen egyenrangú dolog, a Gój Motoros hétvégén motorozik egyet, nem verekszik, nem is nagyon kiabál, aztán hazamegy alszik és hétfőn megy dolgozni.

Az a cigány, akivel párhuzamba állítod pedig dajdajozik egyet hétvégén, esetleg szurkál egy kicsit késsel, délután alszik egy nagyot, aztán elmegy éjjel fémet gyűjteni, erőszakolni...

Tény, hogy vannak nemgój motorosok is, és elég sok olyan cigány, aki nem bűnöző. Csak épp a Gój Motorostól nem fél senki, és senki nem félti tőle a magántulajdonát, és nem jár színesfémet gyűjteni....

Tudod mit jegyzett fel a terminátor fekete doboza, közvetlenül a megsemmisülése előtt?
- Némmá Gazsi, színesfím!

Kámasuka 2013.04.10. 14:08:24

@ekszvájzed: Az a legjobb ahogy a pofátlan magyarországi zsidók reagáltak erre aztán fél perc alatt kideríthető a neten hogy az izraeli személyiben/útlevélben a FAJ mindenkinél szereplő adat!!!

És ez lesz itthon is reszkess bujdosó!

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2013.04.10. 14:09:47

@Dr. Kovács Géza: "De amikor például a roma holokausztra emlékeztek a romák, egy politikuson sem volt háromszög. Stb."
Igen, ez érdekes, de nem meglepő.

bigthereal 2013.04.10. 14:10:10

@karacsi_maci: ezt mondta valaki?

és azon gondolkodtál, hogy az arányok hogyan alakulnak?

sétáltál valaha bíróság folyosóján? dehogy, akkor nem írogatnál hülyeségeket...

Fejesrob 2013.04.10. 14:10:49

@genyamagyar: Nem, te a közül választhatsz, hogy le sem szarnak, elmennek melletted, vagy lecsapnak, mert arra jártál.

Természetesen te azt csinálsz amit akarsz, csak éppen másnak jókora baromság az amit leírtál.

Te kevered a szezont a fazonnal. A széleskörű cigánybűnözés az egy alapvető jelenség mint az időjárás. Az, hogy az illatos úton feltörik az autódat és ha ott vagy még örülhetsz, hogy élve megúszod, az ugyanolyan biztos, mint az, hogy nyáron meleg van.

Erre egy spontán válasz pld. a goj motorosok, de nem ekvivalens, hiszen azok nem bűnözők, a cigánybűnözés ellen valamilyen módon demonstrálni nem bűn.

Persze szerinted az, de ettől függetlenül jó nagy hülye az, aki adott esetben ugyanúgy nem tenne a kettő között különbséget.

himpellér 2013.04.10. 14:20:34

Aki szereti a cigányokat, tegye azt testközelből, ne a Rózsadombról. A cikkíró e helyett a szösszenet helyett elmehetett volna krumplit vermelni. Több hasznot hajtott volna.Írom ezt Pécsiként, ahol hajtóvadászat folyik egy egyetemista lányt összeverő cigányállat ellen.

2013.04.10. 14:20:55

@Magánvéleményem:

Nagyjából ... Hiszen idegen állam érdekének nyílt vagy rejtett politikai képviselete, és annak akarata érvényesítéséért történő lobbizás, vagy egyéb munkálkodás minden független államalakulatban kimeríti a nemzetbizonsági érdeksértés fogalmát, minden nyílt színen fennálló államközi szerződés, öri-bariság, meg vállvetve harcolás ellenére, vagy mindamellett is.

Ha valaki egy másik állam polgára is, ám legyen, de ezt lehessen tudni róla. Bár pl. azt, hogy egy erdélyi magyar, pluszban még Románia polgáraként is itt ad absurdum (Nagy-)Románia érdekében politizáljon, azt azért kötve hiszem, hacsak nem olyan tégéem-féle szalajtottakról van mondjuk szó ... :)))

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2013.04.10. 14:26:11

A probléma mindig azzal van, mikor jön valaki (jobbról vagy balról, ez most mellékes) és hirtelen kiköp ide egy teljesen átlagos igazságot, amit akár a saját szemeddel is láthatnál, ha lenne merszed. Erre természetesen felzúdulsz a hülye backstab haverjaiddal együtt, akikkel tegnap mulatoztál odafönn Rózsikadombon, hiszen te TUDOD, hogy nincs semmiféle cigánybűnözés, ráadásul jogos, hogy minden nap ajvékolunk kicsit a kipák alatt megbújva - hiszen rettegnünk kell a budapesti utcákon járva-kelve, mert a magyar nácik mindenhol ott vannak és üldözik a békés zsidókat.

Ez bizony probléma. A média hatalma letagadhatatlan, éppen ezért megkerülhetetlen is. Pontosan ezért kellene elgondolkoznod, hogy mi a repedt fazék lehet a nagyvilágban, hogy mindenki támadja a zsidó-cigány tengelyt, de valójában ezt csak a hírekből tudjuk, mert tárgyi/képi bizonyítékunk vajmi kevés akad - nem létezőt elég bonyolult felépíteni, megcsinálni (nem lehetetlen - nem ezt mondom).

Az pedig, ha valaki nyíltan beszél dolgokról, amiket tapasztal és lát vagy hall, teljesen természetes. Legalább is annak kéne lennie. Manapság (és a közeljövőben még inkább) itt az ideje a kussolásnak, mert ha tényszerű vagy, rögtön zsidógyűlölőnek, holokausztcáfolónak, cigányölőnek és persze nácinak, fasisztának, rasszistának bélyegeznek.

Baj van a világgal. De ezt te már nem veszed észre, mert elvakultál. Most is csak azt olvasod ki a soraimból, hogy támadok - pedig csak leírtam valamit. Erre te... khm... mindjárt válaszolsz valami meglepőt, amiből a társaiddal tudatod, hogy én egy náci gyűlöletkeltő vagyok és most megfogtál, elítéltél, terelgetsz az akasztófa felé.

Hajrá.

http//agymosott.blog.hu

dr. Közbiztonság Szilárd 2013.04.10. 14:26:49

Igen érdekes egy cigányvédő cikk akkor, amikor 3 napja sincs, hogy egy cigány állat felismerhetetlenné verve megölte az ország legnevesebb divattervezőjét.

Pár nappal azután, hogy egy másik cigány állat szétverte egy 20 éves lány arcát, mert az nem hagyta, hogy megbassza az utcán.

Pár nappal azután, hogy - végre! - tényleges életfogytiglanra ítéltek egy cigány állatot, mert meggyilkolt egy 22 éves lányt, meg az nem akarta, hogy megbassza.

Érdekes, hogy ezekben a brutális támadásokról szóló hírekben mindig cigányok szerepelnek. Kivétel nélkül.

A megoldás az lenne, hogy amelyikkel egyszer is gond van, akár csak iskolai verekedés is, azt elkülönítő táborba vinni, adni nekik munkalehetőséget (nehogy már ingyen éljenek) meg fegyvereket, aztán intézzék el egymás közt.

Amelyikkel nincs gond - mert tényleg vannak ilyenek -, az maradhatna a társadalomban.

Recoil 2013.04.10. 14:27:08

Érdekes, hogy egy alapvető kérdésre senki nem mutatott rá, fogalmakat összemosni és csúsztatni mindig könnyebb, ebben a blog írója igazán élen jár, talán egy Sánta-kutya díjat neki.

Az ajvékoló antifasisztáktól és rettegő liberális hozzászólóktól viszont elvárom, hogy tájékozódjanak. Anélkül, hogy pro vagy kontra, bármely motoros bandát védenék, ezúton tájékoztatok minden kedves hozzászólót (a blog szánalmasan szerény képességű íróját is belevéve, a hozzászólásokban ui. jóval több a konzekvens tartalom).

A Jeszenszky Sándor féle, 2007-ben alakult "Nemzeti Érzelmű Motorosok Egyesület" -nek semmi köze a 20 éve létező Goj Motorosokhoz.
Pont.

"Adj gázt!" címen, ugyanebben az időszakban, már tavaly is rendeztek motorozást.
Pont.

Na, és a költői kérdések >

Ki szervezett rá, kire?
Kinek az érdeke ez a perpatvar és a szabadelvű, könnyed nácizás?

informatiKUS 2013.04.10. 14:28:18

@avanivi: Nem bazzmeg. Te és a hasonlóan gondolkodoak miatt nem megyünk semere. mindenben az ideológiát, a sorok között olvasni,mert az nem lehet, hogy ez csak ennyi. Ha azt mondom szeretlek, nem azt mondja én is, hanem miért mondta. Hülyék. De keresétek a hibákat, a felelösöket, ... leszarom. Pár motoros miatt engem nézel hülyének, mert nem keresek magasztos eszméket minden mondat,
kijelentés mögött. Engem nézel hülyének, mert nem jelent a "Adj gáz" többet nekem, mint írtam. Engem nézel hülyének,
mert próbálok nem meghülyülni. DE! És ha most még nekiállsz elmúlt 8 évezni, Gyurcsányozni, Bajnaizni, bekaphatod.
Elsöként léptem be a manyupba, kötelezö volt a cégnél ahol dolgoztam, ami miatt elöször lázadtam, majd beláttam, hogy
lemondok pár százalékról a fizumból, de 4x év múlva könnyebb lesz. Könnyebb, mert amit nem adtam ki a kezemböl,
még ha csak 3-4% kamattal is, de forgatták, "fialt". Aztán a Fidesz kikapta alólam is a lovat, mert az nem az én pénzem.
Hát akkor kié volt ba**meg??? Te adtad, vagy ök? Én mondtam le a fizumról, ..., hogy ne kelljen a gyermekeimnek esetleg eltartaniuk. Elvették, és nem is írják jóvá. Ja de, 0Ft. Kösz. Én nézlek hülyének, vagy téged néznek hülyének? Nem ismerlek, nem nézlek hülyének. Szeretnék élni, felnevelni a fiaimat, ami egyre nehezebb. Nincs árúhitelem, vagy autóhitelem, mert amennyi volt, annyiért vásároltam. Van jelzálog, de nem zavar, mert még tudom fizetni, van még mit ennünk. Igaz, napi 10-12 óra munka kell hozzá, de még élünk. Elhiheted viszont, hogy ha ennél rossabb lesz, nem érdekel majd hogy ki hogyan boldogul. Eddig ha kellett segítettem a bajban. Ha árvíz volt küldtünk adományt, ruhát, élelmet. Ha nálunk volt gáz, mentünk lapátolni, menteni amit csak lehetett. De eddig csak én adtam, nekem még a családomon kivül senki. Mégsem kiabálok, megoldom. De pár motoros, az igen, leszrom a zsidókat, rettegjenek mint te is miattuk, leszarom, hogy a gáz mint gyüjtöfogalom nekik egyet jelent a holokauszttal. Szép magyar nyelv: gáz van=bajban vagyunk,
adj gáz=nyomd neki
gáz?=ciki?
Vagy akkor most nyelvújítsunk? Kit ´sértettem meg már megint?
Szegények lélekben akik erre akarnak ideológiákat ráhúzni. De tegyék, szivük-lelkük. Próbáltam megmutatni hogy van más is, nem csak fekete-fehér, kár volt. Adj gázt, aztán írd a kommenteket, hogy mekkora köcsög vagyok, ... Szerintem ennyi, ráadásul a szervezö is bocsánatot kért már azóta, bár öt megbélyegezték, ... Egyéb kérdés?

dr. Közbiztonság Szilárd 2013.04.10. 14:33:16

@dr. Kóser Malac:
Biztos azért, mert a háromszöget nem a cigányoknak, hanem a buziknak kellett viselni.

A cigányok kreol bőrt viseltek megkülönböztető jegyként.

egyhazafi 2013.04.10. 14:36:04

Kedves poszter.

Kíváncsi lennék ha egy kedves c.gany megerőszakolná, majd megölné a 15 éves lányodat akkor is ennyire nyomád a liberális "gyilkos cigányt lehet nevezni gyanúsítottnak" maszlagodat!

El vagy tévedve a cigányság nagy része tényleg nem képes az együttélésre. Küld ki este a kislányodat az utcára, majd megérted miért.

Kis buta vagy! Sok puszi!

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2013.04.10. 14:36:08

@informatiKUS: A belváros egy bizonyos részén nem használhatod a "gázt" szlengként, mert bizony áthallásos. Ez így van, mióta a náci szüleitek/nagyszüleitek kiírtottak 600 ezer magyar állampolgárt.

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2013.04.10. 14:39:31

Hat napja keresik a macskajancsik ( pintér féle, rendőrségnek látszó egylet, TEK az orbáni magánrendőrség) Pécsett , az aljas erőszakos támadót, oszt sehol semmi.

Szólni kellene a szánalmas fideszcivil birkamenetnek (Bályer, Kerényi banda), hogy tüntessenek már amiért nem jön elő a szarházi magától!
Birkamenet riadóóóóó......

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2013.04.10. 14:43:46

A vicces az egészben az, hogy a magyarokat eddig független nemzetközi bíróság nem marasztalta el, a zsidók ellen elkövetett bűnök miatt sohasem!

Addig amíg ez nem következik be, a magyarokat ártatlannak kell vélelmezni!

Mindenféle kártérítés és egyéb jogellenes volt, van és lesz!

Gera 2013.04.10. 14:46:07

@Con Storm: Ahhoz nem kell semmilyen ítélet, hogy az állam önként fizessen kártérítést-jóvátételt és nem is jogellenes.

Fejesrob 2013.04.10. 14:51:23

@dr. Kóser Malac: Igen, ez így van. Azonban nem csak a zsidók részéről vannak gondok. Van pár zsidó, aki mintha direkt csinálná és ami a gáz, hogy a balliberális politikai pártoknak fontosabb az ellenfelükre irányuló politikai támadás, mint a következmény.

Azért ha végigvesszük 1990 óta a történéseket a zsidók ellen radikálisabban fellépő csoportok későn jelentek meg és ezek zsidóellenessége is pontosan behatárolható politizáló zsidó csoport ellen irányul.

Azaz látni, hogy valamiféle ellensúly, egyre nagyobb lakossági támogatással.

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2013.04.10. 14:53:29

@Gera: Én azt hittem, ez a nemzetközi jog szerint csak hazaárulásnak minősül... de lényegtelen...

Felteszek 1 kérdést.. hova lett a gettó területéről az eredeti magyar lakosság?! Talán annyira gyűlölték a magyarok a zsidókat, hogy belelőtték a magyarokat a Dunába, és ingyen bérmentve a zsidóknak adták a lakásaikat és üzleteiket?!

Idézzünk, a Gazdasági és Esélyegyelőségi törvényből, amire Hága szólította fel a magyar törvényhozást 1939-ben... csak nem arra, ami lett a törvényből!

"13. § Közszállítást (1931:XXI. tc. 21. §) zsidóknak csak annyiban lehet odaítélni, hogy a zsidóknak odaítélt közszállítások vállalati összege együttvéve a hatóság, hivatal, intézet, vállalat, üzem vagy más intézmény évi költségvetésébe, úgyszintén megállapított beruházási tervébe (munkatervébe) a közszállítások fedezésére felvett egész összegnek az 1939. és az 1940. években húsz, az 1941. és az 1942. években tíz, az 1943. évtől kezdve pedig hat százalékát meg ne haladja. Ettől a szabálytól csak abban az esetben lehet eltérni, ha a közszállításra más nem jelentkezik, vagy ajánlata lényegesen kedvezőtlenebb.

Nem szabad közszállításban részesíteni azt, akit a bíróság a jelen törvényben meghatározott vétség miatt jogerősen elítélt. Nem szabad közszállításban részesíteni azt a nemzsidót, aki a maga neve alatt zsidó részére, úgyszintén azt a zsidót, aki nemzsidónak a neve alatt a maga részére szerez meg közszállítást vagy ezt megkísérli."

Szóval mit jelent ez a szöveg?! 20%-ot pályáztatás nélkül a zsidóknak kell adni... a maradékot meg akkor, ha a közbeszerzést amúgy is elnyerte volna az olcsóbb ajánlatával...

Mégis ... kiket diszkriminált a törvény?! a magyarokat?! lol...

Akkor most tegyünk fel egy kérdést... hány százaléka volt 1939-ben a parlamentnek magyar?!

genyamagyar 2013.04.10. 14:54:01

@egyhazafi: "Küld ki este a kislányodat az utcára, majd megérted miért."

Elássák élve? Ja, bocs, azok fehérek voltak, nem cigányok.

vitamax 2013.04.10. 14:54:57

@Opinion: A te anyad uristenit te naci geci.

genyamagyar 2013.04.10. 14:55:35

"A kulcsi mészáros nem tett különbséget áldozatai között, nem tervezte el, kivel kezdi a vérfürdőt. Mint mondta, egyformán gyűlölt mindenkit, csak az számított, hogy tervét véghezvigye."

Ja hogy ő sem volt cigány?! hogy is van ez???

genyamagyar 2013.04.10. 14:57:17

"Brutálisan bántalmazta, megkötözte, majd savval öntötte le volt barátnőjét Dr. B. Krisztián az egyik fővárosi kórház főigazgatója."

Nocsak, egy cigány igazgató! Ja, hogy mégsem cigány? Bocsi!

genyamagyar 2013.04.10. 14:58:15

"Egy 60 éves férfi engedéllyel tartott vadászfegyverével lelőtte 47 éves feleségét, majd önmagával is végzett szerdán Győrött"

Gyilkos és öngyilkos cigány? Vagy mégsem cigány?

Fejesrob 2013.04.10. 14:58:46

@Kelletteznekem?: Az a gond, hogy a cigányok kb. olyasmi politikai eszközök mint a zsidók. Ráadásul nem csak belpolitikai, hanem külpolitikai viszonylatban is, Hellerék egyik legfontosabb nemzetközi érve pld. az, hogy itt dühöng az antiszemitizmus és ennek egyik forrása az Orbán kormány.

Ennek hátránya, hogy azt sem biztos, hogy megteszed, amit egyébként megtudnál tenni. Pld, nem indítasz be egy roma iskolai programot, mert könnyen elvihetik a politikai ellenfelek náci irányba, Heller külföldi barátainak sokkal fontosabb Orbánék bukása, mint egy roma iskolai felzárkóztató program. Ezek nem szegény emberek, a cigány bűnözéssel legfeljebb a TV-ben találkoznak.

veracity 2013.04.10. 14:59:19

@Wrex: Ha egy állat úgy néz ki mint a kacsa, meg hápog is, akkor ésszerű azt állítani róla, hogy kacsa.

Ha a gázkamrákban elgázosított zsidó elődökre emlékeznek a mai zsidók és motorosok tömege akar ott felvonulni azzal a jelsóval, hogy Adj gázt!, akkor ésszerű az állítani, hogy ott a zsidók jogait súlyos sérelem éri. A betiltás is érthető.

A hétköznapi életben a gáz szó mindenféle konnotáció nélkül használható, az adj gázt neki kifejezésnek sincs antiszemita zöngéje mindaddig, amíg minden embernek világossá nem válik a mögötte lévő gúny és fenyegetés.

Volt egy film,abban egy jelszó: Add ide a szappant!
Senki se gondolt antiszemitizmusra belőle. De olvasd az alábbi rigmust:
Halihó, halihó, miért nem habzol nagyapó?
Ez pedig egy vicc része, ahol a zsidó gyerek fürdés közben nem érti, hogy miért nem habzik a szappan. Történetesen a szappan a nagyapjából főzték. Nyilvánvaló az antiszemita konnotáció! Lehet elítélni.

Hogy mit kell betiltani, azt a törvények és a körülmények józan mérlegelése alapján lehet eldönteni.

magyar bucó 2013.04.10. 15:00:03

„A tények pedig ezek: a cigányság jelentős része nem alkalmas az együttélésre. Nem alkalmas arra, hogy emberek között éljen. A cigányság ezen része állat, és állatként viselkedik.”

Fáj az igazság?

genyamagyar 2013.04.10. 15:00:06

"Szombat este még nyugodtan olvasgatta az újságot a Vadkan Presszó tulajdonosa, aki vasárnap délelőtt sörétes puskával agyonlőtt két embert Győr csendes, kertvárosi részén."

Ej, ej, ez sem cigány! Hát mi van itt?

komissarlajos 2013.04.10. 15:01:58

@Gera: Mögötted vagyok. Jót írtál!

genyamagyar 2013.04.10. 15:02:31

"Zokogva járult a bíró elé a soproni lőtéri kettős gyilkosság legbrutálisabb elkövetője, T. Attila. Társa, a hét lövést leadó, jómódú családból származó V. Roland egy éve keveredett először zűrbe. A tini balhéi ellenére apja mégis a család szinte egész vagyonát Rolandnak szánta. Annak a fiúnak, aki őt is meglopta 1,2 millió forinttal, játéktermekben szórta a pénzt."

Zokognak a cigányok? De nem, ezek nem cigányok...

xanax · http://bennyhillifier.com/?id=CVTFxYMhwiA 2013.04.10. 15:03:08

@genyamagyar: amúgy egy normális világban már a nickedért járna egy akkora szájas, hogy a fogaid köpködnéd...

komissarlajos 2013.04.10. 15:05:04

@genyamagyar: Talán egyszer te következel! genyanáci.

genyamagyar 2013.04.10. 15:07:32

@xanax: Az arányok természetesem azt mutatják, hogy több a cigány bűnöző. Erre az a válasz, hogy el kell gázosítani a cigányokat? Egyértelmű, hogy a dánokhoz képest arányaiban magasabb a bűnözési ráta itthon. Erre az lenne a válasz, hogy gázosítsuk el a magyarokat?

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2013.04.10. 15:14:19

@genyamagyar: Ez semmi... de a magyarok ellen elkövetett évente több mint 500 ezer vagyonelleni bűncselekmény majdnem 100%ban magyarok ellen van elkövetve, míg a cigányok ellen elkövetett vagyon elleni bűncselekmények száma, olyan 10 ...

A kérdés lényeges... vajon rasszista és faji alapon vannak kiszemelve a vagyon elleni bűncselekmények áldozatai?!

Akkor most kik nem ismerik el kiknek az alapjogait? tarják embernek?!

Feketecsuklya 2013.04.10. 15:16:06

lécci...
egy kommenter...
ahol bárki mentegetné ezeket...
mert szerintem egységesen a felakasztásukat kívánja mindenki.
És nem beszél gyerekcsínyről, meg eltérő kultúráról...

regress 2013.04.10. 15:16:24

@Feketecsuklya: mi van feketefityma,nem volt jó a hittantanár,hogy ilyen nyűgös vagy?

Feketecsuklya 2013.04.10. 15:18:31

@regress: nem járok templomba.
látom, a frappáns visszavágások mesteréhez van szerencsénk...

regress 2013.04.10. 15:19:35

@Feketecsuklya: kisköcsög,szorgalmas gyerek vagy.egy hét alatt igen sokat írtál.szavak után fizetnek,vagy órabér?

Feketecsuklya 2013.04.10. 15:25:58

keversz valakivel, fartúró, elég keveset kommentelek, viszont téged állandón ott látlak lihegni az összes zsidóblogon

genyamagyar 2013.04.10. 15:31:10

@xanax: Ej, ej, ideges vagy? Szívj gázt! :DDD

genyamagyar 2013.04.10. 15:31:53

@komissarlajos: "Talán egyszer te következel! genyanáci."

Mire gondolsz? Hogy leszopsz a Váci utcán? :DDDD

genyamagyar 2013.04.10. 15:36:08

@Con Storm: "A kérdés lényeges... vajon rasszista és faji alapon vannak kiszemelve a vagyon elleni bűncselekmények áldozatai?!"

Senki sem vitatja, hogy van cigánybűnözés, hogy a cigányok közt arányaiban magasabb a bűnelkövetők száma. Hogy az általuk elkövetett bűnesetek irritálják a közvéleményt. Erre nem lehet az a váalsz, hogy el kell őket gázosítani, mert ilyen alapon a magyarokat is le lehet gázosítani, pl. Dániában.

komissarlajos 2013.04.10. 15:39:03

@genyamagyar: Nem a magyarokat, te félkegyelmű!!!

genyamagyar 2013.04.10. 15:42:48

@komissarlajos: Te tényleg cigó vagy? :DDDD

micsoda? 2013.04.10. 15:43:13

Hányinger.
„A tények pedig ezek: a cigányság jelentős része nem alkalmas az együttélésre. Nem alkalmas arra, hogy emberek között éljen. A cigányság ezen része állat, és állatként viselkedik.”

Ez a szerencsétlen megfeledkezett róla, hogy a civilizált nyugat a magyarokat cigánynak nézi. A sváb származású barátnémat gyerekkorában, Németországban cigánynak gúnyolták. A kint élő, ma már idős, kitelepítettek a mai napig viselik.

vargánya 2013.04.10. 15:44:17

"Tényleg azt hiszik ezek az urak, ennyire hülyék vagyunk?"

Ez a "vagyunk" kiket is takar?

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2013.04.10. 15:45:50

@genyamagyar: Szóval azt mondja, hogy a magyar nem ember, ellehet lopni a kajáját a földjéről, hogy éhenhaljon?!

Szóval a megélhetési bűnözés azt jelenti, hogy a magyar nem ember?! Nincs joga az élethez és a magántulajdonhoz?! A többi jogról nem beszélve?!

Hogy is van ez?! Egyik népnek szabad valamit, a másiknak meg ugyan azzal az eredménnyel bírót, csak más eszközökkel nem?!

Roppant érdekes felfogás... azthiszem ezt hívják nácizmusnak... amit megpróbál előadni...

komissarlajos 2013.04.10. 15:46:17

@genyamagyar: Most komolyan!
Valószínű, hogy te az inteligenciádat(?) a VIII. ker.-ben szedted össze. Talán kéne tudnod, hogy a dánok egy éjszaka kimenekítették a zsidóikat az országból (Svédországba) amikor nagyapád, hitler olyant akart velük csinálni mint nálunk horthy.

komissarlajos 2013.04.10. 15:49:31

@genyamagyar: Írok neked néhány nagy igazságot.
1. Vannak akik cipelik a zongorát, és van aki játszik rajta.
2. A sas nem kap a légy után.
3. A szar az büdös, mint te.

genyamagyar 2013.04.10. 15:52:09

@micsoda?: "hogy a civilizált nyugat a magyarokat cigánynak nézi."

Ez pontosan így van! Megjegyzem, egy echte némethez képest azok is vagyunk.

komissarlajos 2013.04.10. 15:53:18

@genyamagyar:
Még valami! Van ki az újját az orrába dugja és birizgálja.
Van ki alkot vele.
Te valószínű a hátsófertályodba turkálsz.

genyamagyar 2013.04.10. 15:54:07

@Con Storm: "Szóval a megélhetési bűnözés azt jelenti, hogy a magyar nem ember?! Nincs joga az élethez és a magántulajdonhoz?! A többi jogról nem beszélve?!"

Te miről beszélsz? Ki mondja, hogy a magyar ember nem ember? Érted amit írsz, vagy csak úgy jön?

genyamagyar 2013.04.10. 15:55:14

@komissarlajos: Igen, tudom! Ezért is vagyunk mi cigányok a dánokhoz képest.

genyamagyar 2013.04.10. 15:55:54

@komissarlajos: " A szar az büdös, mint te."

Ja, az lehet, hogy büdös vagyok, viszont te magad vagy a szar! :DDDD

genyamagyar 2013.04.10. 15:56:48

@komissarlajos: "Te valószínű a hátsófertályodba turkálsz."

Látens buzi-e vagy? :DDD Vagy nem is látens?

2013.04.10. 15:56:52

@genyamagyar:

Úgy magyarok azok is, Dániában, meg másutt is, ahogy te ... Az, hogy nincs rájuk tetoválva, hogy "cigány", talán még mindig nem jelent semmit :)))

De hogyhogy nem unjátok még meg ezt a belőletek áradó folyamatos, embertelen rohadékoskodást, és magyargyűlöletet, már több mint egy évtizede - úgy látszik valakik nagyon tehetségesek abban, hogy minden ok nélkül kondicionáljanak ekkora fokú haragot belétek, tán még igen zsenge korotokban elkezdve. Módszer, az van rá, látom, hogy ennyi acsargó csahost neveljenek - valahol, valakik.

Úgy csináltok, mintha nem lenne igazunk, nekünk, akik a hazugságaitok, a ferdítéseitek, meg a nyomulásotok, és az egyértelmű disznóságaitok, a brutális gyilkosaitok, meg a rendes emberi élet elleni egyéb tetteitek ellen tiltakozunk, ha hagyjátok, bízva abban, hogy van aki még elhiszi nektek, hogy ott a pont, na de ebben a stílben, ezt megsúghatom, ez nem fog menni.

Magyarok, mint jellegzetesen en bloc 'gázosítandó' bűnözők, ezt még egy libsi is csak totál beszívottan gondolhatja, annyira talán még ti sem vagytok hülyék, ezt én mint egy egykor a libbantakkal egyetértő merem remélni. Ennyire NEM lehettek idióták, erre születni kell. Bár ami a belterjességet illeti ebben a szuperszabad 'úri' körben, én már azon sem csodálkoznék :)))

Illés Béla 2013.04.10. 15:57:17

Nem értem ezeket az égbeszökő indulatokat.
Amíg vannak ebben az országban ilyen,haladó gondolkodású humanisták mint genyamagyar ,itt nagy gond nem lehet,hisz ők majd őrzik a lángot ,ezen sötétségbe borult szegletén a világnak.
Mindenki fellélegezhet,semmi gond,majd az ilyen nagy liberális gondolkodók megmondják szerintük mi a helyes,és ha valaki nem ért velük egyet azt (gondolom,szintén a liberalizmus jegyében) lenácizzák.
Nem értem hogy a többség (bár nem számoltam)miért nem hajol meg ilyen sziklaszilárd érvek előtt amiket ez felvilágosult kisebbség megoszt velünk...

A cigány témához meg annyit,hogy valóban nem szabad általánosítani,mert vannak köztük jóravaló becsületes és tehetséges emberek is,akikkel még a véleményem is egyezik,mint például Bobafett ,de sajnos rengeteg tróger is.
Ők szégyent hoznak az egész cigányságra,meg előbb utóbb bajt a saját fejükre...
Végül a már emlegetett Bobafett örökzöldjével búcsúzom :

www.youtube.com/watch?v=2rAezGqeEpM

A hivatásos rettegőknek meg további jó rettegést.

genyamagyar 2013.04.10. 16:00:42

@ekszvájzed: "De hogyhogy nem unjátok még meg ezt a belőletek áradó folyamatos, embertelen rohadékoskodást, és magyargyűlöletet"

Mintha pont te/ti gyűlölködnétek: a cigányokat, a zsidókat, a liberálisokat, a szocialistákat.

Bagoly mondja verébnek....

cac 2013.04.10. 16:02:48

Nem gondoltam voln hogy valaha is Bayerral egyet értek , de a cigányokkal kapcsolatban igaza van !

genyamagyar 2013.04.10. 16:05:07

@cac: És szerinted a németeknek igazuk van, amikor cigányoknak titulálják a magyarokat?

(Megjegyzem, a törökökkel tartanak bennünket egyenlőnek.)

genyamagyar 2013.04.10. 16:09:05

Ma itthon egy jobboldali, konzervatív = gyűlölet, hazugság, antiszemitizmus, rasszizmus, országrontás.

(Természetesen az IGAZI jobboldaliság, az igazi konzervativizmus nem ez. Akik ma itthon annak hívják magukat, azok vagy besúgók, vagy munkásőrök voltak. A többi meg primitív, buta és borzasztó nagy seggfej.)

Gázt nekik!!!

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2013.04.10. 16:11:18

@genyamagyar: Ehe... tudod hanem eszik egy ember, éhen hal...
Ha nem tud a gyermekeinek ételt adni, akkor a családhoz való joga sem érvényesül...

Ha egy embernek nem érvényesülnek a jogai... mert ellopják.. vagy általa megölik.. az mit?!

Ez a megélhetési bűnözés.. a magyart szabad meglopnod.. ellopni az élelmét.. amiért megdolgozott...

Érted? erről beszélek öcsi... évente több mint 500 ezer bejelentett vagyon elleni bűncselekményről...

A magyar fogy... kiírtatódik.. nem tud családot vállalni.. nincs munkája... vágod?!

Évente ebben az országban 1 millió fölött van, a magyar ellen elkövetett rasszista bűncselekmények száma...

genyamagyar 2013.04.10. 16:14:34

"A magyar fogy... kiírtatódik.. nem tud családot vállalni.. nincs munkája... vágod?!"

Hát persze! Erről is a cigányok tehetnek, ki más?

dreamhotep 2013.04.10. 16:16:12

bayer kimondta, ami a magyar emberek 95%-ának a véleménye. aki nem így gondolja, jöjjön le a hegyről és nézzen szét.

genyamagyar 2013.04.10. 16:20:58

@dreamhotep:
1. Egyet értesz-e azzal, hogy a zsidókat el kell gázosítani?
2. Egyet értesz-e azzal, hogy a cigányokat el kell gázosítani?

Ha nem, akkor bizony egyetértesz a poszt írójával.

2013.04.10. 16:21:10

@genyamagyar:

Tévedés. Libsi koromban sem gyűlöltem a nevezetteket, (ez asszem evidens), és ma sem. Max. sajnálom azokat, akiket közülük már idáig juttattak a vezetőik, és elítélem azt, aki uszítja őket, meg aki bátorítja a dolgaikat, és lovat ad alájuk. Amennyiben pedig már egy tömeget képeznek, úgy ezt a tömeget egyszerűen eltűrhetetlennek találom, mind mennyiségben, mind pedig minőségben.

Megmondó embereitek tévednek, vagy direkt hazudnak, a magyarságról, meg úgy mindenről, ami "félelmetek" kiváltó okát képezi.

Mert éppen a fordítottja látható: éppen hogy a többségi nép, a magyar fél, annak fogják be a száját, azt szipolyozzák, sarcolják, fenyegetik és alázzák, minden percben, valamint többekkel együtt azon röhögsz te is, és rúgod, ahol éred.

Senki nem gyűlölt benneteket addig, amig EZT el nem kezdtétek, és ezt te is nagyon jól tudod, ha maradt még benned értelem. Mert semmi sem ok nélkül való ezen a világon, még az oktalan haragnak is az az oka, hogy valaki oktalanul haragszik.

És milyen érdekes, hogy amennyi gyűlöletet te tételezel fel az ellenségeidről, meg sem próbálod megkeresni a valódi okait, hogy esetleg a számotokra kellemetlen igazságok kimondói nem azért félnek, mert esetleg valakiket mindenáron lincselni akarnának, vagy nem viccből szenvednek azoktól, akiket bármiféle tiltakozásuk és a saját maradék józan belátásotok ellenére is rájuk tukmáltok.

komissarlajos 2013.04.10. 16:22:43

@genyamagyar:
Faszkalap! Neked mániád ez a :DDD?
Mert akkor te egy klinikai eset vagy.

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2013.04.10. 16:32:20

@genyamagyar: A cigányok lélekszáma megmásfélereződött 10 év alatt, a magyarokon való uralmuk miatt!

Egyik nép sem uralkodhat a másik fölött! Ha a magyarok adójából, (magántulajdon szent és sérthetetlen) sarcot szednek, kölünbféle jogi dolgokkal, azzal uralmat valósítanak meg!

A nemzetközi jog előírja, a 78-as cikkben és még sok más helyen, hogy minden népet megillet a területi, politikai, kulturális és gazdasági autonómia!

Ma Magyarországon nem érvényesülnek a magyarok jogai... nincs sem a különélésről sem az együttélésről népszavazás útján megkötött egyezség...

Ezt kapd ki öcsi... minden náci jajong, ha egy magyar emberi jogi aktivista, mint Dörmer pozíciót kap véletlen, egy magyarnak nevezett kulturális vezető pozícióban...

Mellettem a jog van... de mi van a te érveid mögött?! Rasszizmus és nácizmus? Terror? elnyomás? diktatúra?! ehe...

Wrex 2013.04.10. 16:37:07

@veracity: "Ha egy állat úgy néz ki mint a kacsa, meg hápog is, akkor ésszerű azt állítani róla, hogy kacsa."
Azt valóban lehet. Mármint állítani róla. A betiltás viszont egy jogi kategória. Addig amíg a kacsa törvényesen hápog, még akkor sem lehet betiltani ha sokan inkább békabrekegést akarnak hallani.

"akar ott felvonulni"
Hát ez az. Nem ott és nem akkor vonultak volna fel. Épp ezért engedélyezték. Ha ott és akkor vonultak volna fel, a rendőrség hivatalból elutasította volna.

"A betiltás is érthető."
Érthető, csak épp törvényellenes.

"amíg minden embernek világossá nem válik a mögötte lévő gúny és fenyegetés."
Akkor ezekszerint az "adj gázt" kifejezés mostantól be van tiltva? Az általad leírtak alapján ez a logikus, hiszen bárhol is mond valaki ilyet valaki másnak, lehet hogy az a másik (vagy egy közelben álló harmadik) éppen zsidó, és hirtelen "világossá válik" neki a "mögötte lévő gúny és fenyegetés". Németországban egy "náci" párt "Gas geben" szövegű választási plakátja miatt volt hőbörgés, de még az ottani bíróságnak is ki kellett mondania hogy nem valósít meg törvénysértést.

"Hogy mit kell betiltani, azt a törvények és a körülmények józan mérlegelése alapján lehet eldönteni."
Így van. Jelen esetben a törvények épp semmi olyan körülményt nem tartalmaztak ami alapján be lehetett volna tiltani, ezért is vette tudomásul a rendőrség. Aztán néhány zsidó szervezet csettintett, a pártfőtitkár elvtárs pedig azonnal lement kutyába, jó alaposan lenyalta a talpukat, és a törvényekkel mit sem törődve kinyilatkoztatta amit a szájába adtak.

felcsutisuttyo 2013.04.10. 16:37:25

ROHADT FASISZTA BAYER MEG NEM ALKALMAS EGYÁLTALÁN HOGY ÉLJEN !!!! Meg sem érdemli hogy élni hagyja magyar NÉP!

Hoppá! 2013.04.10. 16:39:24

@genyamagyar: Itt vannak a védtelen, megfélemlített, sarokban rettegő, intelligens, védenceid. www.youtube.com/watch?v=dvg4oGYjlVs

hazug fidesznyik (törölt) 2013.04.10. 16:53:19

@Fejesrob: "Ezerszer szívesebben találkozom egy sötét utca mélyén valahol a VIII. kerben 5 goj motorossal, mint 5 cigánnyal."

Nem mindegy neked, hogy akkor kik kúrnak meg? Mondjuk, ha a goj motorosokat élvezed is, akkor nem szóltam.

hazug fidesznyik (törölt) 2013.04.10. 16:56:44

@dreamhotep: "bayer kimondta, ami a magyar emberek 95%-ának a véleménye"

Hogy jött össze neked ez a 95%? Megszámoltad szopás közben?

komissarlajos 2013.04.10. 16:59:51

@genyamagyar:
Amennyiben a magyar pintérsatya alakulatban van kurázsi, úgy téged ezek után megkeresnek, előállítanak, felnégyelnek és még az unokáid birtokát is sóval hintik be. Unokáid? Buzi-é vagy? (Ja az vagy, jelentették.)

hazug fidesznyik (törölt) 2013.04.10. 17:00:31

@Illés Béla: "Mindenki fellélegezhet,semmi gond,majd az ilyen nagy liberális gondolkodók megmondják szerintük mi a helyes,és ha valaki nem ért velük egyet azt (gondolom,szintén a liberalizmus jegyében) lenácizzák."

Holott egyszerűbb lenne lehülyézni őket, mert megfelelne a valóságnak. Máskülönben mindenki liberálisnak születik, csak van aki továbbtanul, és van aki visszafejlődik. Ha nem érted a liberalizmus lényegét, legalább ne böfögj róla.

nincs1itt 2013.04.10. 17:08:14

@genyamagyar: Majdnem igazad van, abban, hogy a németek miért tartják a cigánnyal egyenlőnek a magyart. Ugyanis a Németországban elfogott "magyar" bűnözők 85-90%-a cigány. A személyiben/útlevélben az állampolgárság rovatban az szerepel: magyar. Tehát kialakul az a kép, hogy: bűnöző=magyar=cigány ( a sorrendet szabadon cserélgetheted). A magyar börtönök "lakói" 90%-ban cigányok.
De Moldova szerintem elég meggyőző és plasztikus képet fest, 1986-ban megjelent "Bűn az élet" című könyvében a miskolci cigányságról és az általuk - már akkor is! - okozott hatalmas problémáról.
Szeresd a cigányságot, kedved szerint, de előtte javaslom, hogy költözz egy házba velük. Tudom, Te köztük nőttél fel, bla, bla, bla... Hagyjuk.
Tudod jöjjön a "náci" vicc: Majd akkor lesz rend, ha becsületes cigány bankár, lesegíti a villamosról az élmunkás vájár zsidót...

hazug fidesznyik (törölt) 2013.04.10. 17:13:54

@Con Storm: "Szóval a megélhetési bűnözés azt jelenti, hogy a magyar nem ember?! Nincs joga az élethez és a magántulajdonhoz?! A többi jogról nem beszélve?!"

Magántulajdonhoz való jog? Hol olvastál te ilyet a vezíred alaptörvényében? A többi jog? Viccelsz?
Ha a magánnyugdíj pénzeket el lehet lopni, miről beszélsz?

"Hogy is van ez?! Egyik népnek szabad valamit, a másiknak meg ugyan azzal az eredménnyel bírót, csak más eszközökkel nem?!"

Ennek fuss neki még egyszer. A törvényhozásban nincs olyan elkövetői kategória, hogy "nép".

hazug fidesznyik (törölt) 2013.04.10. 17:17:21

@nincs_itt: "Tehát kialakul az a kép, hogy: bűnöző=magyar=cigány ( a sorrendet szabadon cserélgetheted). A magyar börtönök "lakói" 90%-ban cigányok. "

A nagyon egyszerű képleted még igaz is lehetne, ha a "magyarok" 100%-osan becsületes emberek lennének.

nincs1itt 2013.04.10. 17:19:54

@hazug fidesznyik: Szerintem valamit szedhetsz szövegértés ellen, ami nagyon hatásos!! Hol olvastál ilyesmit, hogy szerintem a magyarok 100%-a becsületes?? Nyugodj meg... Fuss neki mégegyszer, csak semmi izgalom...

Pitypalatty úrfi · http://proletarokkozt.blog.hu 2013.04.10. 17:25:23

@Gera: +1, végre egy épeszű kommentelő :) Elég jól összefoglaltad a helyzetet.

Fekete Mamba 2013.04.10. 17:27:00

Kis hazánkban két, amúgy elég átlátszó téveszme, hazugság mentén zajlik a vita a cigányság helyzetéről, integrációjáról:

A "jobbos" mellébeszéd: a többségi társadalom tárt karokkal várja a cigányokat, minden feltétel adott, csak és kizárólag az állatias kisebbség ellenállása miatt eszkalálódik a helyzet.

A javasolt megoldás az, hogy illedelmesen fogják be a szájukat, és végre menjenek el dolgozni, vagy ha nem, akkor jön majd a valami nagyon kemény retorzió.

Az ún. ballib falvédőszöveg szerint a cigányság jelen állapotában is tökéletesen alkalmas és hajlandó a többségi társadalomba való betagolódásra, ez csak azért nem történik meg, mert a magyarok megrögzötten és irracionálisan rasszisták, kirekesztőek.
Tehát a magyarok szégyelljék magukat mind, és továbbra is adják a pénzt, amit a jelenlegi megélhetési jogvédő klikk irányításával kell elkölteni. Aki ezt bírálja, az definíciószerűen náci.

A valóság kicsit persze más. A befogadásról, felzárkóztatásról elég annyit mejegyezni, hogy már a magyar szülők gyerekének is küzdenie kell az olyan iskolába jutásért, ahol valamire meg is tanítják a gyereket, még Pesten is siralmas a helyzet, nemhogy a Tiszántúl kis falvaiban.

Munkához diplomás fehéremberek is nehezen jutnak, minden pályázatra több százan jelentkeznek, már betanított munkához is protekció kell. Rossz helyre születettnek, képzetlennek, és főleg cigánynak nagyjából semmilyen esélye sincs normális megélhetésre.

Viszont tény az is, hogy a cigány romkultúra önmagában is óriási visszahúzó erő, nem véletlen, hogy Európában sehol, még elenyésző számú cigányságot sem tudtak integrálni a miénknél sokkal nagyobb anyagi ráfordítással sem.

Akik a témáról jelenleg vitatkoznak, többnyire valamelyik fenti zagyvaság elkötelezett hívei. Tőlük értelmes, végrehajtható programot, cselekvést várni hiábavaló.

A többség a szokásos magyaros taktikát választja: fogát csikorgatva hallgat, hagyja, hogy idióták és képmutató tolvajok szítsák a tüzet. Pedig hiába a passzív visszahúzódás, a (egyelőre) hideg polgárháború következményeit mindenkinek viselnie kell.

DR. Smit Pal 2013.04.10. 17:35:38

Egy regi CPG nota jut eszembe:

LÁNGSZÓRÓ AZ EGYETLEN, FEGYVER MIVEL NYERHETEK

komissarlajos 2013.04.10. 17:45:19

Gyerekek! A genyamagyar itt van? (Hogy a rák vigye el a szívét!)

avanivi 2013.04.10. 18:07:50

:" Te is simán hülyének nézel mindenkit ?"
" Engem nézel hülyének, "@informatiKUS:

No most, én kérdeztem az első idézett mondatot, Te válaszoltad rá a második idézett mondatot. / lényeg / Tehát egyszóval sem írtam, hogy hülye vagy .

regress 2013.04.10. 18:20:23

@Feketecsuklya: nem neked szántam,téves volt.de ha gyakrabban kommentelnél,gyakorolnád az írást.hasznos dolog

nemzetikonyves · http://www.gyepu.hu 2013.04.10. 18:24:17

Nu hát mi a csecs van? Ennyire nincsen téma, hogy má' megin konzervet pakolsz ki? Vasárnap óta eddig csak 2 roma által elkövetett súlyos bűneset volt, az egyik egy gyilkosság liberálhomár(ám de szakmai berkekben elismert, tehetséges művész) áldozattal, a másik meg a páva jány aki miatt haptákba áll az egész hadsereg. Írjál inkább ezekről!

puncipöcögtető 2013.04.10. 19:22:04

Ideje lenne a cikk irójának kicsit szétnezni Magyarországon - javasolnám az Ózdra költözést nehány évre.

kzoltana 2013.04.10. 19:30:13

Vajon kié a rendőrség?
Eközben lőttek a demokráciának, a jogbiztonságnak, a független rendőrségnek, ügyészségnek, bíróságnak és médiának. Vagyis nem csak beköszöntött a diktatúra hazánkba, hanem már fel is bátorodott.
www.vagy.hu/tartalom/cikk/4263_kie_vajon_a_rendorseg

MetálFater (törölt) 2013.04.10. 19:31:34

Mivel tapasztalatból rühellem a cigányokat, hát náci vagyok!
Mivel utálom a zsidókat, hát náci vagyok!

És akkor most mi van?
Leszarom...

Shopping 2013.04.10. 19:32:55

Egyszerű mint a matek.

Hányszor próbáltuk felzárkoztatni a cigányokat?

Sokszor.

Hányszor sikerült?

Egyszer sem.

Kin múlt a dolog? Rajtunk, vagy rajtuk?

Rajtuk, mert ők nem akartak felzárkózni,dolgozni. Nekik jó ez így.

Hányszor kell még próbálkozni?????? ( szerintem megtettük a magunk részét, lássuk be nem megy)

giriz 2013.04.10. 19:39:26

... és sajnos Bayernak tök igaza van.

moszkvicssluszkulcs 2013.04.10. 19:43:09

Még mindig téma a Bayer cikk??
Már százszor megbeszéltük, hogy minden szava igaz...

giriz 2013.04.10. 19:47:36

@nincs_itt: hát ezen a viccen jót röhögtem! :)

town 2013.04.10. 19:58:49

"A gyilkos cigányt lehet nevezni gyanúsítottnak, terheltnek, elítéltnek, gyilkosnak."

Baromság. A világ összes sajtójában már a címlapon "megcimkézik" a gyilkosokat, néha az állat a legkedvesebb jelző.

És ez így van jól Rettegő uram!

ErtelmetlenSzajkarate (törölt) 2013.04.10. 19:59:45

Ez a goj megkülönböztetés (vagy gój vagy miafasznak is mondják) engem nagyon zavar. Kb. olyan mint amikor a cigány köpköd és magyarozik. Az is zavar.

Zsidóknak már van vallási elven működő országuk. Itt az idő, hogy etnikai alapon legyen a cigányoknak (meg a kurdoknak is, Irak-Törökország között valahol) saját országuk.
Szerintem a mindenkori szlovák-magyar-ukrán-román-bolgár kormány akkor döntene jól, ha egy kis darabot átengedne nekik, hogy építhessenek Cigányországot meg saját köztársaságot. Zászlójuk már van. 50 év múlva meg amúgy lesz országuk; elég csak Dél-Afrikára nézni. Az apartheid sem azért szűnt meg, mert a fehérek jófiúk lettek, egyszerűen megroppantak a populációs nyomás alatt.

Vagy nem? Fikázzátok a kommentemet lécci.

ErtelmetlenSzajkarate (törölt) 2013.04.10. 20:08:52

@Shopping: Azért ez nem ilyen egyszerű. Nagyanyám mesélte, hogy a cigányok kint laktak a falu mellett sátrakban. Már amikor ott voltak, mert volt, hogy elmentek aztán visszajöttek.
Aztán jött a II. Világháború és a kommunizmus. Úgy döntöttek, a cigányokból jó kommunista lesz, kaptak házat a falu szélén (ezért vannak gettók, mert jellemzően a sátrak helyére építették a házakat a falu szélére). Akkor még gondolták a cigányok jó lesz így és bizony a kommunista rezsim felzárkóztatta őket elég rendesen, pl. előtte közelített a 100%-hoz az írástudatlanság körükben. A KMK (Közveszélyes Munkakerülés) törvény meg külön jó volt, aki nem dolgozott az mehetett börtönbe, azaz dolgoztak.
Biztos hallottad azt a kifejezést, hogy "fekete vonat". Ez nem gőzöst jelent, hanem kommunista rendszer idején a borsodi, szabolcsi, stb. cigányokat Budapestre hozó és hétvégére hazavivő vonatokat nevezték így. Sokan jártak a hétre fel dolgozni, munkásszálláson (amit azóta bezártak és privatizáltak a gyárakkal együtt) laktak hétközben, hétvégén meg otthon voltak a faluban.

Szóval, igenis a cigányság sokat zárkózott fel önmagához képest úgy 1990-ig. Ami azóta az országban megy... az eredmény minősíti.

ErtelmetlenSzajkarate (törölt) 2013.04.10. 20:18:39

@puncipöcögtető: Farkaslyuk inkább. Ózd az csak gyenge utánzata. Megéri megnézni élőben. Felülmúlja a képzeletet. Meg azt is ami látszik az autóútról ahogy jössz kifelé Ózdról.

Lajosforras 2013.04.10. 20:24:05

@ErtelmetlenSzajkarate: az apartheid megszűnésében azért közrejátszott-bár csak egy kissé,belátom-az is, hogy az apartheid rendszer fenntartásával dél-afrika gyakorlatilag elvesztette az összes kereskedelmi partnerét...

hazug fidesznyik (törölt) 2013.04.10. 20:28:55

@MetálFater: "Mivel tapasztalatból rühellem a cigányokat, hát náci vagyok!
Mivel utálom a zsidókat, hát náci vagyok!"

Attól, hogy rühelled a cigányokat, még nem vagy náci. Én is rühellem a "magyarokat", mégsem nem vagyok náci. A motorosoktól meg hányingerem van (igen, a turbó turulszaros bandától)...
De: a zsidókat miért utálod? Mert mindenben jobbak, mint te?

hazug fidesznyik (törölt) 2013.04.10. 20:38:44

@ErtelmetlenSzajkarate: "Ez a goj megkülönböztetés (vagy gój vagy miafasznak is mondják) engem nagyon zavar. Kb. olyan mint amikor a cigány köpköd és magyarozik. Az is zavar."

Bizonyára akkor az is zavar, amikor a magyar zsidózik, feltéve hogy normális az értékrended.

"Zsidóknak már van vallási elven működő országuk. Itt az idő, hogy etnikai alapon legyen a cigányoknak (meg a kurdoknak is, Irak-Törökország között valahol) saját országuk."

Jó, legyen. Csak ne kelljen az ország területéből leszakítani. Különben Izrael nem vallási, hanem demokratikus elveken működő ország.

ErtelmetlenSzajkarate (törölt) 2013.04.10. 20:38:45

@Lajosforras: Hát... Azt hiszem Dél-Afrika akkoriban a világ platina össztermelésének 90%-át adta, aranyból 20 körül, már akkor is megvolt az űrállomás és használták is (németek és amcsik legalább).
Ha 100 fős fekete kisebbségük lett volna, akkor tuti nincs nemzetközi nyomás meg keménykedés. A sikeres kolonizációk (lásd USA, Kanada, Mexikó, Ausztrália) általában ki szokták irtani az őslakosokat. A nem sikeresek meg nem. Szerintem.

ErtelmetlenSzajkarate (törölt) 2013.04.10. 20:47:46

@hazug fidesznyik: Zavar az is.

"Csak ne kelljen az ország területéből leszakítani."
Föld nem fog nőni egyhamar. Szóval kell. Szerintem igenis kell, hogy kapjanak saját földet minél hamarabb.
Az ország amúgy is csak adminisztrációs/politikai terület (nem nemzet, amire jó példa a sok külföldön élő magyar, a rengeteg mexikói USA-ban, NDK-NSZK, Észak-és Dél-Korea).

"Különben Izrael nem vallási, hanem demokratikus elveken működő ország."
De igen. Law of Return (héberül: חוק השבות, ḥok ha-shvūt), amúgy 1950-ben hozott törvény minden zsidónak megengedi a letelepedést. A muzulmánnak, kereszténynek, buddhistának, taoistának, technokratának meg nem.
Jártál már ott reptéren? Külön sor zsidóknak meg nem zsidóknak?

Lajosforras 2013.04.10. 20:50:38

@ErtelmetlenSzajkarate: volt rá kísérlet a '80-as,'90-es években. még magyarországon is toboroztak fiatal,szakképzett vagy diplomás párokat del-afrikai letelepedés lehetőségével,munkahellyel,házzal,egyebekkel. nem is a létszámmal lett volna a baj,mentek volna szép számmal (sőt az egyik ismerősom rokona a mai napig ott él), de aztán nemzetközi nyomás hatására leálltak a programmal. ennek köszönhetően mostanra a dél-afrikai fehérek hagyják el tömegesen az országot és emigrálnak a brit nemzetközösségen belül szinte bárhova a megnövekedett bűnözés,a romló életszínvonal és a faji feszültségek miatt. nekem is volt londonban 2 dél-afrikai kollégám,akik pucolósra vették emiatt.

2013.04.10. 20:51:40

@hazug fidesznyik:

Ezt nem értem, te hazug fidesznyik. MINDENBEN JOBBAK ??? Hát mik vagytok ti, valami kib@cott übermensch, egy felsőbbrendű faj ??? :))) A héber-osztrák pamacsbajusz maradványai forognak ott, ahova 67 éve szerteszórattak, te idióta.

Ezzel teszed a legrosszabbat a népednek, te kiválasztott ... Kiválasztott, ja, a beképzelt, kivagyi pökhendi lenézésére és lealázására minden koszos gojnak, az. Elmész te a francba mostmár a többi beteg lelkű vadbarommal együtt, már bocs.

susu64 2013.04.10. 20:52:40

Alapvetően azt nem értem, hogy ma április 10 - e van, az idézett Bayer írás meg január 5 - én jelent meg. Több, mint 4 (négy) hónapja. Eddig tartott, amíg megérkezett? Ezért mondom, nem először, hogy abba kéne hagyni a l'art pour l'art szírkeverést, tisztelt blogíró és körei, mert orrfacsaró bűz van már így is miattatok itt, ebben a szép hazában. És akkor a blog mindent alulmúló színvonalát még nem is említettem.

gabcigirl 2013.04.10. 20:58:30

Na, ez már tényleg mindennek a teteje, hogy ennyire palira akarják venni az embert ezek a náci bunkók.

Ahogy azt tegnap valaki a Mandineren megjegyezte, majd már a végén megpróbálják itt beadni a jónépnek bakker, hogy az "Adj gázt!" "rendezvénycím" a rezsicsökkentésről szól. No komment:S

Motoroskák! Ha valami teljesen jelentéktelen napon, totál áthallás nélküli címmel, ideológiamentesen motorozgattok valahol az országban, az fullra nem zavar senkit. De a 400 ezer aljas módon meggyilkolt honfitársunk emlékmenetén - akiket ugye gázzal(is) öltek meg - nem is enyhén cinikus az ilyen elnevezés. Alpári, balkáni és bunkó. De még gonosz is.

Lajosforras 2013.04.10. 21:03:12

"...De a 400 ezer aljas módon meggyilkolt honfitársunk emlékmenetén - akiket ugye gázzal(is) öltek meg... "

ilyen propaganda-szar nélkül nem lehetne...?

town 2013.04.10. 21:10:31

@gabcigirl:

Ha igaz, hogy tavaly is ezzel a "címmel" motoroztak, akkor abba kéne hagynod a hőbörgést, és még egy Rettegnivalóval kevesebb.

2013.04.10. 21:10:48

@gabcigirl:

Jó, akkor tessék rendezni egy "Adj tüzet" nevű dohányzós, vagy akár egy "Adj vért" nevű vöröskeresztes felvonulást az 1919-1963 között Magyarországon a komcsik által agyonlőttek (felakasztottak, nyomorékká vertek, stb.) rokonainak házai előtt és egálban leszünk ...

Azok (sajnos, de tán épp ettől is különb emberek) valamiért nem érzik az őrjítő kényszerét annak, hogy az év minden napján szerveződjenek, agitáljanak, világgá kürtölgessenek, megemlékezgessenek, vonulgassanak, meg követelgessenek, és a nap 24 órájában az orrotok alá dugdossák, hogy a rokonaitok mit tettek velük -

veletek, a világ csodálatos bölcseivel ellentétben, akik amúgy a mértékletesség, meg a józan belátás hívei vagytok - szavakban. S nekünk csak annyit tudtok mondani, hogy ha nem borulunk térdre előttetek, akkor fogjuk be a pofánkat, ó ti szabadság és egyenlőség, meg persze testvériség mennyekből alászállott ártatlan nemtői, ugye?

Illés Béla 2013.04.10. 21:11:51

@hazug fidesznyik: És a mondanivalóm ezen részével mit kezdesz ?
"A cigány témához meg annyit,hogy valóban nem szabad általánosítani,mert vannak köztük jóravaló becsületes és tehetséges emberek is,akikkel még a véleményem is egyezik,mint például Bobafett ,de sajnos rengeteg tróger is.
Ők szégyent hoznak az egész cigányságra,meg előbb utóbb bajt a saját fejükre..."

Ti egy alternatív valóságban éltek és csak azt veszitek "észre"ami nektek kedvező....
Ferdítesz e mielőtt ideböfögsz(Te"nagy" "liberális" "humanista" "gondolkodó")?

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.10. 21:17:10

@ErtelmetlenSzajkarate:

A zsidó az elsősorban egy nép. Magyarországon is csak magyarok élhetnek a könyített állampolgársági rendszerrel, s mondjuk albánok meg nem.

ErtelmetlenSzajkarate (törölt) 2013.04.10. 21:21:39

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: A már fent említett 1950-es izralei letelepedést szabályozó törvény szerint a letelepedőnek zsidó vallásúnak kell lennie. Olvasd végig ha érdekel.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.10. 21:26:18

@ErtelmetlenSzajkarate:

Persze, mert a zsidó nemzethez való tartozásnak ez az ismérve.

ErtelmetlenSzajkarate (törölt) 2013.04.10. 21:34:05

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Nah, nem hagy nyugodni. Mi is az a nép? Vagyis hogyan "örökölsz" állampolgárságot?

Muzulmán: apai ágon. Kérdezz meg egyet, hogy mi az anyja neve. Ott helyben megkésel. Jobb esetben kioktat, hogy neki apja van nem anyja.
Zsidó: anyai ágon. Az apa ugye nem biztos. Egyébként vaslogika (hacsak el nem cserélik a szülőotthonban, vagy akár szándékosan).
Magyar: bevallásos alapon (is). Van, aki Magyarországon született, utána Románia volt, után Szovjetúnió, utána Ukrajna és úgy hívják Levatov (ismerős néni). Most már ő is magyar állampolgár.
Legtöbb ország: örökölhető legalább egyik szülő után.

Hogy melyik nemzettel azonosulsz: korlátok közé szorított, ahol élsz. Szerencsésebbek választhatnak maguknak hazát és letelepedhetnek ahol akarnak. Hogy az 1948-ban kivándorolt tört magyart beszélő, USA-t soha el nem hagyó ember a néphez tartozik... Vagy a kislány aki a külhoni közösségben János Vitézt ad elő magyarul (alatta angol tolmács nyomja minden jelenet végén a szinkront) aztán a szintén angolul beszélő haverjaival akik őt jöttek megnézni lelép a Dodge-dzsal. Hát, biztos.
Igazából én sem tudom hol húzódik a határ. Leginkább ahol a politika akarja, hogy húzódjon, mert éppen az az érdek. Vagy stratégia, ha van egy kis eszük. Mint most azzal, hogy a Ormány-kormányt leváltó új csapatot a külföldön élő, külföldön született magyar állampolgárságot kapottak fogják megszavazni (akik az állampolgárság miatt boldogok, büszkék, útálják a maszopot és minden koloncát).

ErtelmetlenSzajkarate (törölt) 2013.04.10. 21:39:10

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
"Persze, mert a zsidó nemzethez való tartozásnak ez az ismérve."
Hülyeség.
Mondj még egy országot, ahol az állampolgárságot vallási alapon adják. Még a vatikánban sem (egyébként már leülni se lehetne).

De legyen ne vallás, legyen nemzet. Elmegyek zulu harcosnak, végignyomom a beavatási szertartást (nem egy bonyolult dolog, konkrétan végigcsináltam úgy 20 éve) és kapok dél-afrikai állampolgárságot? Neeeem. Pedig a helyi jog szerint én bizony (na erre varrj gombot) zulu vagyok.

2013.04.10. 21:40:20

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

És a vallástalan zsidók mit csinálnak ilyenkor ??? Sírnak a sarokban, hogy ők akkor most rossz zsidók? Már nem mintha nem lenne belőlük néhol egy-kettő ... :))) Hiszen közhelyszámba megy, amit ők maguk is állítanak, hogy akik túlélték a nácikat, azok közül rengetegen hagyták ott a vallásukat, mert úgy érezték, hogy az nem segített rajtuk.

(Míg mondjuk a korábban a színre lépett tömeggyilkos oroszországi bolsik, vagy a mi hasonló '19-es drágalátosaink már tán a születésük idején se voltak vallásilag azok, ezt a korabeli vallásos zsidóság is szentül hangoztatta, ország- ill. világszerte)

Egyébként is ha ők maguk állítják azt, hogy a zsidóság egy vallás, miért fogadnak be olyanokat maguk közé, akiknek semmi közük már ehhez? Ne mondd már, hogy arrafelé mindenki a buzgó ájtatosságról híres ... Mert akkor nem lennének a kies Erecben se fartúrók, se transztvesztiták, se pornósztárok, se ateisták, marxisták, meg amit még (nem) akarsz.

(Mindamellett persze, hogy odavesznek sok magát zsidó vallásúnak vallót, akik viszont a híres anyai ági véröröklődés értelmében nem minősülnek zsidónak, de aztán jobbára inkább csak úgy bánnak azokkal is, mint a gójokkal ...)

2013.04.10. 21:41:26

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

És a vallástalan zsidók mit csinálnak ilyenkor ??? Sírnak a sarokban, hogy ők akkor most rossz zsidók? Már nem mintha nem lenne belőlük néhol egy-kettő ... :))) Hiszen közhelyszámba megy, amit ők maguk is állítanak, hogy akik túlélték a nácikat, azok közül rengetegen hagyták ott a vallásukat, mert úgy érezték, hogy az nem segített rajtuk.

(Míg mondjuk a korábban a színre lépett tömeggyilkos oroszországi bolsik, vagy a mi hasonló '19-es drágalátosaink már tán a születésük idején se voltak vallásilag azok, ezt a korabeli vallásos zsidóság is szentül hangoztatta, ország- ill. világszerte)

Egyébként is ha ők maguk állítják azt, hogy a zsidóság egy vallás, miért fogadnak be olyanokat maguk közé, akiknek semmi közük már ehhez? Ne mondd már, hogy arrafelé mindenki a buzgó ájtatosságról híres ... Mert akkor nem lennének a kies Erecben se fartúrók, se transzvesztiták, se pornósztárok, se ateisták, és / vagy marxisták, meg amit még (nem) akarsz.

(Mindamellett persze, hogy odavesznek sok magát zsidó vallásúnak vallót, akik viszont a híres anyai ági véröröklődés értelmében nem minősülnek zsidónak, de aztán jobbára inkább csak úgy bánnak azokkal is, mint a gójokkal ...)

2013.04.10. 21:42:27

Bocsesz, ez kéccer ment, mert kétszer ad az, aki gyorsan ad :)))

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.10. 21:43:36

@ErtelmetlenSzajkarate:

Kevered a dolgokat. Egy dolog az állampolgárság, más dolog a nemzetiség.

Az izraeli állampolgársági szabály hasonló a magyarhoz: akinek legalább az egyik szülője állampolgár, az állampolgár. S ehhez nem kell zsidónak se lenni.

ErtelmetlenSzajkarate (törölt) 2013.04.10. 21:47:17

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
"Persze, mert a zsidó nemzethez való tartozásnak ez az ismérve."
És még egy dolog amiért ez nettó faszság. Vannak fekete (itt mifelénk Magyarországon úgy mondják néger) zsidók. Vannak komplett fekete zsidó közösségek.

Erre mondj valami jó érvet a nép mellett.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.10. 21:47:24

@ErtelmetlenSzajkarate:

Kevered a dolgokat. Egy dolog az állampolgárság, más dolog a nemzetiség. Zsidó nemzetiségű az, aki megfelel a vallási szabályoknak: azaz vagy zsidó vallásúnak született vagy betért. A hazatérési szabály pedig zsidókra vonatkozik és zsidók nem-zsidó házastársaita, ők jogosultak kedvezményesen izraeli állampolgárságra.

Azaz nem vallási az alap, hanem nemzetiségi. Viszont a nemzetiséghez tartozást meg vallási alapon állapítják meg.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.10. 21:50:33

@ekszvájzed:

Nem feltétel hívőnek lenni. Azaz lehet ateista is valaki. A lényeg ne tartozzon más valláshoz, ezzel ugyanis kilépett a zsidó népből. Bár azt hiszem már vannak ebben is fejlemények, s volt precedens, hogy etnikailag zsidók megkapták a hazatérési jogot, annak ellenére, hogy keresztények voltak.

ErtelmetlenSzajkarate (törölt) 2013.04.10. 21:51:12

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
"más dolog a nemzetiség"
Fekete zsidó közösség.

"Az izraeli állampolgársági szabály hasonló a magyarhoz: akinek legalább az egyik szülője állampolgár, az állampolgár."
Nem. Az 1950-es törvényt olvasd már el. Részemről befejezve, semmi értelme beszéni neked, nem olvasol utána, nem tudod miről beszélsz.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.10. 21:53:17

@ErtelmetlenSzajkarate:

A mai magyarok nagy része sem utódja Árpádék népének, mégis magyar. Mert asszimilálódtak. Ugyanez a zsidóknál: az ókori zsidó nép sem maradt fajtiszta, hanem csatlakoztak hozzájuk idegenek is, pl. négerek is (falasák).

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.10. 21:56:11

@ErtelmetlenSzajkarate:

Kevered a születési alapon szerzett izraeli állampolgárságot a hazatérés útján szerzett izraeli állampolgársággal. Az utóbbihoz zsidónak kell lenni, az előbbihöz nem. Ma is az izraeli állampolgárok kb. negyede arab, s az ő gyerekeik automatikusan izraeli állampolgárok, s ők természetesen nem zsidó vallásúak, hanem 90 % muzulmánok, 10 % meg keresztények.

2013.04.10. 22:03:08

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

S a muszlimmá lett zsidók? Tudtommal 1000 év alatt a zsidók hatalmas tömege tért át az iszlámra, az ő utódaikkal mi a helyzet?

És hogy értelmeztetik ilyenkor a mózesi törvények által megkövetelt vérségi tisztaság, meg a korábban a Sára pótgyerekként egy arabus szolgától megfogant fiának (Izmáel) elűzése, mikor végre megszületik Ábrahám színzsidó gyermeke?

Illés Béla 2013.04.10. 22:06:39

@hazug fidesznyik: Elvitte a cica a klvait,"kedves" kioktatni igyekvő... "FASZFEJ"?

Hajdú Peter 2013.04.10. 22:13:53

Bayernek kurvára igaza van. A különbözö társadalmi csoportok között, akkorák a szociális, kulturális különbségek amik áthidalhatatlanok a mostan elterjedt liberális demokráciában. Aki leszúr valakit, mert 10 másodpercet várnia kell a hugyozással, az NEM EMBER, AZ ÁLLAT !! Aki szétver szétlop egy mentőautót, rátámad az orvosra, aki holnap épp az Ő vagy egy rokona életét menti majd, AZ NEM EMBER HANEM ÁLLAT !! És az állatokkal nem úgy kell bánni, mint az emberekkel. Azok a büntetések, amiket a normálisan szocializálodott többség számára találtak ki, azok szart sem érnek ha vademberekről van szó.

Hajdú Peter 2013.04.10. 22:26:04

Egy cigány putriban felnőtt barmot, hiába zárnak pár évre börtönbe, semmit sem használ, mert se fizikailag, se lelkileg nem büntetésként éli meg. Sőt ha kiszabadulnak, a saját környezetük hősként ünnepli őket. Egy putris cigánynak egy magyar börtön kb olyan, mintha egy normális embert egy luxus szálloda elnöki lakosztályába zárnának be, 24 órás pincér szolgálattal.
Az ilyen kökorszaki embereknek bizony kikéne találni hozzájuk illő kökorszaki büntetéseket.

hazug fidesznyik (törölt) 2013.04.10. 22:31:18

@Illés Béla: Mi van, köcsög? Mi a gondod? Hiányoltál? Én nem órabérben vagyok itt, bazmeg.

hazug fidesznyik (törölt) 2013.04.10. 22:42:25

@ekszvájzed: "Ezzel teszed a legrosszabbat a népednek, te kiválasztott ... Kiválasztott, ja, a beképzelt, kivagyi pökhendi lenézésére és lealázására minden koszos gojnak, az."

Retardált vagy, ugyanis én nem vagyok zsidó. Kapaszkodj meg: még csak nem is magyar. Legalábbis már nem tartom annak magam, noha kiérdemeltem az állampolgárságot. Pont a hozzád hasonló agyhalott barmok miatt, úgyhogy tartsd meg magadnak a nagy magyarságodat. Ne adj belőle senkinek, tedd fel a polcra jó magasan, hogy ne érhesse el senki.

Illés Béla 2013.04.10. 23:00:22

Mi a baj?
Magadra vetted?
Tényleg Faszfej lennél?...
A lényeg hogy magadra ismertél :)

town 2013.04.10. 23:02:22

@hazug fidesznyik:

"Kapaszkodj meg: még csak nem is magyar. Legalábbis már nem tartom annak magam"

Akkor miért egy magyar felületen őrjöngsz? Tényleg olyan nevetséges ez, és te nem érzed?

Állandóan azzal fenyegetőzni, hogy "elmegyek", "már szégyellem, és sehol sem vallom be, hogy magyar vagyok" "nem tartom magam magyarnak" és a többi -

aztán persze maradtok, magyarul írtok/haboztok/hőbörögtök/hörögtök. Hiteltelen na.

2013.04.10. 23:04:13

@hazug fidesznyik:

Senki nem tagadja el tőletek a magyarságot ... Adtuk azt mi 1000 éven át boldog-boldogtalannak, mégis akadtak, és máig is bőven olyanok, több ezren is, akik vagy leszarták azt, vagy viccet csináltak belőle, pedig mi aztán tényleg nem sajnáltuk azt senkitől :))) Szégyellni való dolog ez, valóban. Mint ahogy egész népünk, az összes történelmével, meg az életével itten, mi ???

Te meg akkor tedd meg a drága haverjaidnak azt a nagy szívességet, hogy egészen összenősz velük, valahol genitália-tájékon, hiszen már úgyis "egy lettél közülük", ahogy Mohamed is mondaná ... így talán ők jobbak lesznek hozzád, mint azok az agyhalott barmok, akiket bennünk van szerencséd tisztelhetni, ó, te hatalmas ember. Ja, és akkor mi a francnak írsz a retardáltak nyelvén? Nem szégyelled ezt a tisztátalanságot?

Egyáltalán mi közöd van neked ez esetben ehhez az egészhez? Te hazug fidesznyik :))) Az meg tán nem az én vagy a mi hibánk, hogy az az idegen fajtád nem tanult tisztességet ... Elképzelni sem tudom, miféle "kultúrnép" gyermeke lehetsz ebben az esetben, tán csak nem a hazátlanokká tett határon túliainkat elnyomók és meggyalázók egyike vagy?

Illés Béla 2013.04.10. 23:24:40

@hazug fidesznyik:
Ja és mivel így magadra ismertél ki nem hagynám a legfőbb jellemvonást,voltál annyira hülye hogy még végig sem hallgattad azt a számot amit belinkeltem...Bobafett Cigány te pöcs!
Akkor most én náci vagyok ?

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.11. 08:17:33

@ekszvájzed:

Aki önként tért át más vallásra, annak az utódja nem számít többé zsidónak. Azaz ha ilyen ember utódja zsidó akar lenni, be kell térni, mint bárki másnak.

Viszont ha maga az áttért akar visszatérni, akkor ez automatikus, csak kijelenti magáról, hogy zsidó, s teljes joggal annak számít. Ennek oka az, hogy nem lehet érvényesen kilépni a zsidóságból - mint a kereszténységben, ott sem lehet visszavonni a keresztséget.

Ábrahám esete éppen azt bizonyítja, hogy nem csak a származás a lényeg. Hozzáteszem: Dávid király is idegen származású volt.

2013.04.11. 11:26:56

Jut is eszembe. Kedves itt (hit)vitázó apócák-anyócák, mit szóltok, hogy a cionizmus és a bolsevizmus ma itt már egyházilag és államilag is támogatott kategóriák, mivel tilos tüntetni ellenük, bármi rettenetet is tettek?

Tudtommal mindkettő súlyos állami és gerillaháborús terrorizmus, emberirtó, kirekesztő, rasszista gyakorlat, és szélsőséges politikai szekta, ezt kb. 60-90 eltelt év tanúsítja, nyilvánosan is,

s erre ma azt hallom, hogy 'becsületes' 'keresztény' emberek határolódnak el attól, aki tiltakozni kíván ezek ellen - olyanok, akiknek vallását és egyházát éppen hogy ez a kettő évtizedeken át taposta és gyalázta meg.

No, hát akkor most csak ennyit azokról a zsidót-cigányt szarrá űldözve vérengző keresztényekről, meg a titokban már-már szinte egyenest magyargárda-tag náci Orbánról. Mert ti, drága libsik, továbbra is maradtok azok, amik vagytok: hazug, vinnyogó és röhögő majmok.
süti beállítások módosítása