Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Bayer és a becstelenség

2016.11.16. 19:12 | Proszektura | 56 komment

Címkék: SZDSZ Vona HVG Tv2 ÉS Rácz Károly

Tényleg van annak valami diszkrét bája, amikor egy Bayer Zsolt nevű egyén értekezik az újságírás kapcsán becstelenségről, az a Bayer Zsolt, aki azzal büszkélkedhet, hogy nála penetránsabb, mocskosabb szájú, ordenáré, fajgyűlölő gondolatairól ismert publicistát nem sokat hordott még hátán a Föld.

Bizony, ennek nem mond ellent az sem, hogy ez az úr nem is oly rég kapott magas állami kitüntetést, korábban pedig elnyerte Nógrád Megye Madách Imre Díja titulusát is.

Most a Magyar Hírlap Álláspont rovatában Nem! címmel közreadott írásában sem tagadta meg önmagát.

Cikkének mindjárt az elején kijelentette, „Van, ami egyszerűen nem fér bele” és „Becstelenség lebuzizni valakit, és különösen az, ha az illető nem buzi.”

Szóval lebuzizni valakit, az Bayer Zsolt értékrendjébe nem fér bele.

De akkor hol húzódhat a tűrésküszöbe ennek a lovagkereszttel kitüntetett zsurnalisztának?

Mi az ami belefér? Mármint az értékrendjébe.

Szerintem Bayer Zsolt korábbi írásai bőven eligazítanak e dilemmánk megválaszolásában. Hosszasan lehetne sorolni a példákat az elmúlt évekből.

Legutóbb valamikor szeptember közepén, a fia megverésével kapcsolatban ragadott tollat, és nevezte „nyolc gyáva féregnek”, „falkába verődött állatoknak” azokat a cigányokat, akik ha abban a pillanatban elpusztultak volna, amikor megszülettek, akkor szebb és jobb hely lenne a világ. (A „falkába verődött állatok” közül a rendőrség végül is egy személyt gyanúsított meg súlyos testi sértés kísérletével.)

Emberek férgeknek, falkába verődött állatoknak nevezése, Bayer szerint nem becstelenség, a buzinak nevezés szerinte igen.

De, ha csak a Nem! című publicisztikájában megírt legutóbbi eszmefuttatásait végignézzük, itt is bőven találunk példákat arra, Bayer szerint hol is a határ.

Szóval ugye valakinek a lebuzizása becstelenség. Ám nem becstelenség a lebuzizott személy (vagyis Vona) hazug, aljas, ócska, pitiáner akarnoknak, és persze becstelenek nevezése Bayer írásában.

Nem becstelenség továbbá idiótának, szemétnek titulálni Bayer részéről azt a bírót, aki nem ítélte el Ungár Klárát, s nem becstelenség ócska, nyomorult fehérjehalmaznak minősíteni Rácz Károlyt sem.

Ez még mind belefér Bayer korrekt újságírási elképzeléseibe.

Sőt e bayeri korrektséggel összeegyeztethető az is, hogy mindennek ürügyén egy jót szoci-gyurcsányozzon, de még itt sem állt meg, amikor Vona „szekértolójaként” pellengérre állította a Népszavát, HVG-t, ÉS-t, Magyar Narancsot. De természetesen az egykori SZDSZ „kemény magja” sem maradhatott ki.

Nagylöttyös indulatrohamában Bayer csak arról feledkezett meg, hogy ezt az egész "buzizós becstelenséget” azért mégis csak a sok-sok állami milliárddal megtámogatott Orbán-barát Tv2 valósította meg Rácz megszólaltatásával.

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr3211966205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

exterminador 2016.11.17. 16:49:53

Muszáj ennyit foglalkozni ezzel a jóemberrel?

Alick 2016.11.17. 17:23:13

@exterminador: Pontosan, Trump-pal is addig "foglalkoztak", amíg a végén elnök nem lett belőle. :)

gyurmicsek 2016.11.17. 17:29:19

Jó lenne már, ha előjönne egy értelmes ember is közülük.

2016.11.17. 18:34:12

Bayer jócsávó, mindig igaza van.

Gaborom 2016.11.17. 18:39:46

Már megint a melegek meg ez a szerencsétlen senki, ez a magát Fekete Terinek titulált úgynevezett transzvesztita úgynevezett előadó úgynevezett művész előjön a melegek legsötétebb köreiben dívó újabb szarkeveréssel, és eme poszt szerzője ezt tűzi zászlajára, és ezzel érvel Bayer ellen.
Szánalom.
Inkább írja le, hogy azért utálják Bayert, mert le meri írni a teljes igazságot a huszadik századi honi történelemről, a főleg zsidó származású vezetőkkel levezényelt vörös terror bűneit, nálunk és szerte a kontinensen és aki éppen emiatt nem érti, hogy hogyan lehet örökké a zsidók - egyébként valós és valóban örökké emlékezni és szégyellni való - sérelmeiről írni és miért nem lehet ugyanekkora elánnal írni a másik oldal nácijainak, a vörösöknek áldozatairól, a Gulág, Recsk áldozatairól, a millió szám kivégzett "osztályellenségről".
Haragszanak rá, mert ha az emberek ezt is úgy tudnák, mint a nácik bűneit, akkor az egykori kommunista párt utódpártja nem jöhetett volna vissza 94-ben, mint ahogy a náciknak sincs utódpártja vagy ha van, nem igazán hallani, hogy kormányoztak volna a huszadik században a németeknél vagy az osztrákoknál.
Egy szó mint száz, nem Bayerral van itt a baj, hanem a többi, egyoldalúan tájékoztató, a nyugati polkorrektség - mondjuk már ki:diktatúrájának megfelelni akaró értelmiségről, újságírókról, akik sohasem képesek komplexen és mindent egyszerre és ugyanolyan mérce szerint értékelni.
Az, hogy ez a kivénhedt marha mit keveri itta szart, hogy ez a szánalmas kormány hogyan kapja fel a témát - amit nem hiszem, hogy csak úgy magától lengetett be Teri néne - huszadrangú kérdés.
De a mai magyar baloldalon, no meg a nem létező liberális térfélen még mindig elég ennyi is.
A valóság igazi problémái továbbra sem számítanak.

Nbl 2016.11.17. 18:58:31

Bayernek ezúttal eléggé igaza van.

Jakab.gipsz 2016.11.17. 19:09:31

Proszektúra és a becstelenség, így helyes a cím.

Bayer hazudik vagy igazat mond így helyes a kérdés felvetése, ha hazudik tessenek rábizonyítani.
Ezt az erkölcstelen jogállamot pedig nem mi magyarok találtuk ki.

Akinek nem tetszik az a filozófia kultúra-történetét lapozza fel és megtalálja a bűnösöket, segítek azok akik a libsi köntösbe nyüszítenek.

dont be such a jew 2016.11.17. 19:10:32

ugye kocsis mátét minden egyes ballib blogger lebuzizta, amikor az volt a parancs

bayer bevédte

most vonát minden ballib blogger bevédi, mert most meg az a parancs

bayer bevédi

mert vannak az emberek, meg a ballib férgek

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.11.17. 19:25:53

Azt tudja valaki hogy Bályer kölyke mégérdemelte a verést amit kapott?

Esetleg a gyereken verték el azt ami a faterjának jár?

Na mindegy, a családban marad.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.11.17. 19:27:28

@Jakab.gipsz:

a te agyad a drogtól van ennyire a nulla alá leépülve? Vagy ez már a NER sikere?

Funk You 2016.11.17. 19:38:19

az a gáz, hogy sértés és akár karaktergyilkosság valakiről azt mondani, hogy homoszexuális, ami egyébként éppúgy nem szégyellni való és megvetendő dolog, mint pl a vörös haj.
kultúrember senkit nem a szexuális irányultsága alapján ítél meg és ennyi.
persze ha egy társadalomnak azt sulykolják, hogy a homoszexualitás (migráns, cigány, zsidó, multi, vagy bármi behelyettesíthető ide) rossz, akkor lehet vele manipulálni. és ebben mondjuk a Jobbiknak is van némi szerepe.

Parasztlengő az imperialistáknak 2016.11.17. 19:47:48

@Funk You: Hát akkor max nem vagyunk kultúremberek, de buzi vezetőt nem szeretnénk.

Undorító a lejáratókampány, hiszen a szintén buziirtó fidesz nulla bizonyítékkal ráfogja a legnagyobb buziégető párt vezérére, hogy buzi.

Ilyen undorító dolgokat eddig csak a ballibek engedtek meg maguknak, pl. Kocsis Máté kapcsán, de neki ugye nem kellett udvarolni, mint most Vonónak.

Kapitány_1 2016.11.17. 20:41:33

Bayer egy pitiáner buzi féreg.

n_dy 2016.11.17. 20:45:32

hergeled a kis közönségedet? ezt a 15 szerencsétlent?
a láthatólag igencsak alul képzett (finoman szólva) gyerekek igencsak lelkesen lihegnek, miközben fogalmuk sincs semmiről ...
már csak százezerszer ennyi ilyen kell és nyerhettek ...
még dolgozni kell ezen kissé ...

andd1234 2016.11.17. 20:54:37

Javaslom: Bayer, Bencsik, Semjén és Kósa vonuljanak el, üljenek össze valahol, és hordjanak össze annyi baromságot, amennyit csak bírnak ! Egyetlen kitétel, ne legyen nyilvános!

andd1234 2016.11.17. 20:56:45

@Jakab.gipsz: ez a sok libsizés nem fáj ?

dunántúli gyerek 2016.11.17. 21:02:37

Ha nagyon ügyesek lesztek libsik akkor kaphattok annyi szavazatot mint 2010ben.

Dr. Nagy László 2016.11.17. 21:09:56

A legelső bekezdésér rescpect! És köszi! :-)

Jakab.gipsz 2016.11.17. 21:36:58

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: @andd1234:

A libsizés a libsiknek fáj nem nekem, ezért nem szeretik hallani. Viszont amit nagyon szeretnek a valóságot manipulálni és persze össze vissza hazudozni, mindenkit aki gondolkodni merészel, kirekeszteni.

Jakab.gipsz 2016.11.17. 21:38:43

Tehát az eredeti kérdés felvetés, hazudott-e Bayer tessenek bizonyítani, vagy elhallgatni.

zacipaci 2016.11.17. 22:20:54

A libsizés a genetikailag lúzer, szerencsétlen magyar parasztoknak fáj. Hiszen tehetségtelen, gyökér ázsiai horda példányai, akik nem is értik a zsidók intellektuális fölényét, komplexusos szerencsétlenek. Na belőlük lesznek/lettek a bayerzsóti rajongók. Mégiscsak egy nívó(talanság).

morph on deer 2016.11.17. 22:26:11

Szerintem a Bayer csak féltékeny.

legvidámabb holokauszttagadó 2016.11.17. 22:43:18

A vona EGY HAZAARULO BUZERANS LIBSI !!!!!!

Nem vett reszt a nepszavazasban, nem szavazta meg az alkotmanyt. Nem szavazta a meg a hatarontuliak kettosallampolgarsagat.
Evek ota a melegek ellen uszit, es most kiderul, O is buzi.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.11.18. 00:11:59

@Jakab.gipsz:

olyan kancsi vagy mint matolcsy te agymentesített fidesz birka. Nem én írtam azt, amire válaszolsz.

vagy már teleszívtad magad droggal, el is hiszem, ezt a nyomorék hazudozós fidióta életet már csak a szerekkel tudjátok elviselni.

Sütemény1975 2016.11.18. 00:15:02

Teljesen igaza van Bayernek.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.11.18. 00:16:10

@csentecsa:

látom fideszes proli, kurvára nem tudod elviselni, hogy a libsik szellemi fölénye körülbelül olyan 300 ezerrel haladja meg az átlag segghülye fidióta szavazók szellmi szintjét. De hát ez van, a fideszed az ostoba prolik pártja. Bár a libsik már rég nincsenek, de ti még mindig sokkban vagytok attól, ahogy a libsik leléptek titekt agyilag 2010-ig.

Jakab.gipsz 2016.11.18. 00:57:25

@zacipaci: Fontoljuk meg alaposan a vádjaidat ha már szóba került a "zsidók intellektuális fölénye".
És gondoljuk át még egyszer miről is beszélsz te csupasz majom, ha már egyszer Bayer Zsoltra nem tudod bizonyítani azt, hogy hazudott.
Hogyan is működik az a "zsidó intellektuális fölény" a gyakorlatban, azért mert mi magyarok nem csak azt nézzük meg mit mond valaki, hanem azt is, hogy ki mondja, azt amit mond.
Tehát azt mindenki tudja a magyarokról, hogy ázsiai konok szittya nomádok, Kertész Ákos a magyar anya nyelvű zsidó pedig anyázott, te pedig genetikusan lúzert emlegetsz. De ha jól emlékszem a kertész-félék sivatagi nomádok, akik ha a fehér felsőbb rendű keresztény kultúra nem lett volna beszélni sem tudnátok csak makogni mint egy majom.
Ti tanultatok meg beszélni tőlünk, nem pedig fordítva, ti jöttetek hozzánk mert hontalanul bolyongtatok. És ha jól emlékszem a Ti anyátoknak volt egy kis problémája ezt pedig Ti vertétek nagydobra. Sára meddő volt mint a sivatag aki Ábrahámot bepalizta, a népes rokonság meddő tehenet sóztatok a nyakába. Mória hegyén esett le Ábrahámnak a tantusz, és úgy ott hagyta Sárát és az ütődött fiát mint eb a Szaharát. Csak Sára halála után tért vissza fiához, hogy gondoskodjon róla, 18 év múlva, miféle férfia az aki öregapja gyámolítására szorítkozik. Most nem részletezem. Csakhogy tudd a Bibliát nem csak megírni kell tudni, hanem el olvasni is tudni kell. Tehát ti a jött-ment sivatagi nomádok akik már beszélni sem tudnátok ha nem tanítunk meg benneteket magyarul az intellektuális fölényetek abban mutatkozik meg, hogy szidalmaztok bennünket, mert nem viselkedünk úgy, hogy jól érezzétek magatokat.
Tudod mit azt leshetitek, nem fogunk szemet hunyni vétkeitek felett. Nem fogjátok jól-érezni magatokat mind addig amíg csak hazudozni tudtok. (dió héjba csak ennyi). Nem árt ha a fejedbe vésed, a teremtő tökéletes teremtményei közül akiknek lelke darabka a teremtő lelkéből az emberek közül, kiválasztani csak a szocio és a pszichopatákat a beteges hazudozókat lehet, azaz a gonosz lelketleneket.

2016.11.18. 01:16:06

Lebuzizni valakit, aki nem buzi, az hazugság, a hazugság pedig becstelenség. Vonáról sok mindent lehet mondani, de hogy buzi, azt szerintem eddig senki se bizonyította és Vona is tagadja. A valósággal ellentétes dolgot állítani nem szép dolog.

A cigányok meg naponta bizonyítják, hogy megérdemelnek minden jelzőt. A tapasztalat Bayer fia esetében azt mutatta, hogy a cigányok állatokként viselkedtek. Olaszliszka, Veszprém (Marian Cozma), a pécsi pszichológusnő megerőszakolása és lemészárlása, a vidéki Magyarország terrorban tartása után szerintem senki se mondhatja, hogy a cigányok nem állatok.

2016.11.18. 01:30:30

@csentecsa: a nagyképű de buta egyszerre az te vagy. Tudod ,nem a nagy számok alkotják az igazságot. Az,hogy több a buta mint az okos ,nem azt jelenti,hogy a hülyéknek van igazuk. Hisz ismered:egyél lószart! Több milliárd légy nem tévedhet! Szóval ne légy arra büszke, hogy buta vagy...
Avagy meséld el , mi az a libsi, és milyen ideológia talaján állsz te, aki támadod? Mi az a társadalmi berendezkedés, amit üdvözítønek tartasz ? Jobbágy akarsz lenni,vagy cseléd?

2016.11.18. 01:34:21

@Jakab.gipsz: azért ne légy ennyire büszke szittya. A te génjeidben is csak elvétve találni magyart. Annál is inkább, mert a honfoglaló magyarok sem kizárólag magyarok voltak.Némi kazár is jött velük, mondjuk minden negyedik....azok meg zsidó vallásúak voltak....

Willkommenskultur 2016.11.18. 01:39:19

@karandash: A cigányok állatok. A libsik is állatok, viszont ők is utálják a cigányokat, csak úgy tesznek mintha nem is utálnák őket. A libsik a buzikat és a zsidókat is utálják, pedig maguk is buzi zsidók.

Kint volt az indexen tegnap hogy ki kit utál de már levették, de megnyugtató, szerintük az idegenellenesség még sosem volt ilyen magas - és a buzit is idegennek vették.

Willkommenskultur 2016.11.18. 01:42:39

@karandash: nna, meglett index.hu/tudomany/2016/11/17/soha_nem_latott_merteku_az_idegenellenesseg_magyarorszagon/

A kisköcsög, aki a cikket írta, ő volt a Trump - night egyik élő közvetítője a zsindexen. Este még itt örömködött aztán amikor kezdtek bejönni az eredmények lekonyult a szája, aztán hajnalban meg nemzethalált vízionált a szerencsétlen zsidaja!

Willkommenskultur 2016.11.18. 01:44:59

@Könnyen elkaptuk, uram!: ebben meg is egyeztünk ti vagytok az okosak, csak kormányra ne kerüljetek soha, a szellemi fölény pont jó lesz nektek.

benne vagyok

Mmarci 2016.11.18. 06:51:06

@n_dy: imádom ezt a fogalmad sincs semmiről dumát

E.Katolnai 2016.11.18. 07:27:19

Bayert már csak azért is becsülni kell, mert nem egy piszi majom, sokszor fogalmaz úgy, ahogy az egyszerü emberek (a libsik által lenézett nép) gondolják. A nagy többségnek tele van a hócipője a nyálas piszi hulladékoktól, no meg a magyarokat gyalázó idegenektől.
A dolgozó-adófizető, törvényeket tisztelő többség akaratát kell mindennek felé helyezni, az integrációt visszautasitó idegenek, vagy az egyre több jogot követelő LGTBHDA szervezetek, a másság lovagjai, soros-pribékek tiszteljék a többség óhaját, igyekezzenek teljesiteni a többség elvárásait, fogják vissza gyalázkodásaikat, és akkor Bayer hangneme is változni fog!

MACISAJT 2016.11.18. 07:31:53

" Bayer csak arról feledkezett meg, hogy ezt az egész "buzizós becstelenséget” azért mégis csak a sok-sok állami milliárddal megtámogatott Orbán-barát Tv2 valósította meg Rácz megszólaltatásával"

Nem, éppen erről nem feledkezett meg. Nekik mondta hogy "nem".
Nem szólaltatunk meg rácz terry black típusú hányadékokat.

Trackers 2016.11.18. 08:24:59

Az kiderült hogy a blogger gyűlöli Bayert, pedig az egyik legjobb újságíró.

De a kérdés hogy most akkor Bayernek igaza van, vagy nincs igaza ?

A ballib buzizás jó, a TV2-ős meg nem jó ?

Ungár buzizhat Fideszeseket,, de a TV2 nem buzizhatja Vonát ?

Ezen a ponton meg kell említeni, hogy a buzizás főforrása, bizonyos Terry Black, Gyurcsányra esküdött fel 2010-ben, neki tett hűség esküt.
Azaz tulajdonképpen most is a ballibek buziztak, csak éppen ezt a TV2 közölte.

Old Shatterhand is Dead 2016.11.18. 08:31:51

@MACISAJT: te sokkal nagyobb okádék vagy terry blacknél szabó márk!

a minisztériumból tolod nap mint nap a kommentelést, téged ezért fizetnek.

te is a testedből élsz, te mocsadék parazita.

Szelid sunmalac 2016.11.18. 09:12:57

@dont be such a jew: Te most komolan megvedted a fideszeseket, akik lebuziztak a Voant, csak hogy ballibezhess egyet??????

Jakab.gipsz 2016.11.18. 09:36:32

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Hát éppen ez az amiről, beszéltem soha sem az számít, hogy egy embernek, milyen a haja színe, hanem az hogy milyen ember az akivel együtt működök, megbízható avagy sem. Ha nem megbízható, menjen a p. csába, a mamája valahol várja.

Mert zavart kelteni rágalmazni könnyű, sunyi fél-igazságokat manipulálni, majd érvként bemutatni úgy szintén, de az igazság előbb utóbb kiderül. Az igazságnak van egy jó tulajdonsága, nem dekonstruálható, azaz vagy van vagy nincs.

Tehát a kérdés továbbra is aktuális.
Hazudott-e Bayer Zsolt vagy sem tessék rábizonyítani, vagy elhallgatni és nem átkozódni.
A magyarok dolgaiba pedig sivatagi-nomádok ne kotyogjanak bele, mert Ti fogtok rá baxni nem pedig, Mi, aztán törhetem a fejemet ennek a sok kelekótyának a szép- szomorú, reszkető és rettegő lelkét, hogyan mentsem meg.

2016.11.18. 09:53:22

@Jakab.gipsz: épp azt akartam elmagyarázni, hogy nem tudszmutatni ma Magyarországon olyan embert,aki ne szláv- német- romàn- zsidó-cigány-kun-lengyel-örmény-görög-olasz-francia-magyar lenne. Ja, és török.
Csak vegyük a vezetőinket. hány magyar nevet találsz? Vona, Áder, Orbán, Szájer, német, szláv nevek.
Tehát a magyarság nem származást hanem identitást, nyelvi kulturális azonosságot jelent.
Innentől kezdve hogyan döntöd el, hogy ki a magyar?
István király anyja bizánci volt. Sarolt. A felesége német. Az 1848-as hőseink nem magyarok. Arisztokratáink nem magyarok.
Széchenyitől Horthyig.

eßemfaßom meg áll 2016.11.18. 11:24:44

"látom fideszes proli, kurvára nem tudod elviselni, hogy a libsik szellemi fölénye körülbelül olyan 300 ezerrel haladja meg az átlag segghülye fidióta szavazók szellmi szintjét"

ez a nap mondata :)

Kalauz Attila 2016.11.18. 12:00:29

@csentecsa: A homoszexualitás nem nemi identitás, hanem sexuális orientáció.

miért 2016.11.18. 12:09:19

Miért változna? Egyrészt ennyire futja, másrészt ezzel a sok szemétséggel keresi meg zsóti a gyerekek autójára, lakására valót!

miért 2016.11.18. 12:11:07

@csentecsa: hozzád hasonló IQ-bajnokkal tényleg nehéz vitatkozni! Hiszen még a legegyszerűbb kérdést sem értenétek!

staropramen 2016.11.18. 12:49:11

BZS szóra sem érdemes.

Jakab.gipsz 2016.11.18. 13:37:34

@Könnyen elkaptuk, uram!: Semmi szükség eldönteni azt, hogy ki a magyar, mert ezt csak a vér-magyarok nem értik.
Aki magyarul beszél gondolkodik és álmodik az magyarnak számít, (szót értünk vele).
Akik pedig vérségi alapon törzsi vérségi alapon tartják számon magukat, na azok a vér-magyarok, a beszédük magyar de a gondolkodásuk infantilis törzsi.
Na ők szoktak nácizni mindenkit, aki nem úgy gondolkodik, hogy Ők jól-érezzék magukat.

Attilajukkaja 2016.11.18. 15:35:37

Nem tudom, hanyan olvastak el a kommentelok kozul az adott cikket. En biztosan nem fogom. Bayer Zsolt neve belolem olyan ellenerzeseket vallt ki, amilyen mertekut talan csak Kosa, Orban, Rogan vagy Szijjarto tesz.
A becstelenseg talan tenyleg a legjobb jellemzo ezekre a mocsadekokra.
Sajnalom, hogy Magyarorszag ismet a 30'-as evekre jellemzo nacionalista es populista mesgyere lepett, ami tudjuk, hogy hova vezetett. Gratulalok mindenkinek, aki ezt a vonalat tamogatja!

igazi Ténytár 2016.11.18. 16:52:24

@ CIKKÍRÓ!

"Szóval lebuzizni valakit, az Bayer Zsolt értékrendjébe nem fér bele."

Bayer természetesen most is mocskosan hazudik!

O maga mocskos buzizta le a Habeas Corpus jogvédő szervezetet és Szájer Józsefet is (!) a cikkeben!

Különösen pikáns, hogy azt a cikket mint ezt is Terry Black kapcsán írta!
__________________________

Új moralisták, farizeusok (4. rész) Gyűlölködő melegség
Bayer Zsolt Felküldve: 2001. július 14.

(...) az igazi aljasságra csütörtökön vetemedett a Habeas Corpus Munkacsoport és Juhász Géza. Ezen a napon nyílt levélben fordultak egy ismert kormánypárti képviselőhöz, felszólítva őt, álljon az „ügy” mellé, mivel nevezettnek úgymond „széles körben ismert a szexuális kisebbségek egyenjogúsága melletti személyes elkötelezettsége”.

Mit is jelent ez a páratlanul gyáva, sunyi mondat? Azt jelenti, hogy nyilvánosan le lett BUZIZVA egy politikus. Nevezett (a „megnevezett”, a „megszólított”, a „tetemre hívott”, a nyilvános autodaféra ítéltetett, akinek életét egyetlen pillanat alatt teheti tönkre ez a néhány gazember) szexuális szokásait nem ismerem, és azok nem is érdekelnek.

Egyet viszont tudok: ő nem akarta, hogy szexuális élete nyilvános polémia tárgya legyen. Legszentebb emberi jogaiban sértette meg, méltóságában alázta meg, legutolsó menedékében, otthonában, hálószobájában rontott rá néhány minden EMBERSEGEBOL KIVETKEZETT BUZI.

Megnevezettnek (aki eztán majd Canossát fog járni a nyilvánosság terében, szadista homokosok, immorális és perverz, lelki toprongy eszdéeszpolitikusok legnagyobb gyönyörűségére) gyermeke van, aki tökéletesen védtelenül áll majd szemben mindazzal, ami történni fog. Ezután majd másképpen jár iskolába, átrendeződnek baráti kapcsolatai, ezután majd összesúgnak a háta mögött, kinevetik, megalázzák, ezután majd másképpen viszonyul édesapjához – ezután majd minden másképpen lesz, csak azért, mert néhány heterofób alaknak így tetszett.
(...)
___________________
ez pedig a válasz a cikkre hogy lássátok a hátteret és azt hogy éppen Bayer volt az aki lebuzizta Szájer Józsefet es/vagy világgá kürtölte.

A "gyűlölködő melegségről"
ÉS, 2001. júl. 20. Csaba Iván

A "szadista homokosok" beleértve a Habeas Corpus Munkacsoport tagjait, aki nem átallották hírbe hozni a hajdani libertáriánus (és mellesleg a parlamentben először a Habeas Corpus ügyében felszólaló !) Szájer Józsefet azzal, hogy aljas módon diszkriminációellenes állásfoglalást kérő levelet mertek írni neki.

(Vagyis a melegek fondorlatosan "lemelegezték" őt. Nota bene, ilyen nem történt, de azért meg kell adni, pikáns paradoxonnal sikerült gazdagítanod az anti-anti-homofóbia fegyvertárát.)

Vagy az "eszdéeszpolitikus" bajkeverők, akik a jóravaló polgári melegek csendes többségének akarata ellenére, már megint passzátszelet fújnak. (Hiszen pont ebben a témában és pont így lehet a népszerűségi mutatókat javítani ebben a hazában, tudjuk.)
(...)
Valóban, a kontraszt a jelenlegi Bayer Zsolt és Juhász Géza között éles, már-már bántóan az. Miközben te a nyárspolgári Magyarország szóvirágokban gazdag, de mondandójában émelyítő műharcosa lettél, addig ő valóságos emberek valóságos fájdalmának halk szavú, de konok szóvivője. Nem tudom, hogyan jutottál idáig, bizonyára az egyik lépésből következett a másik. Én pedig, hajdani társad, szégyenkezve és szomorúan állapíthatom meg, hogy a dolgok jelenlegi állása szerint úgy tűnik: a mi generációnkból lesz a Nagy Degeneráció.
___________________

Scott Tenorman Must Die 2016.11.18. 17:03:38

@zacipaci: mondja a hülyeúr aki még saját magát se tudja kifejezni

Scott Tenorman Must Die 2016.11.18. 17:14:25

@Attilajukkaja: a lényeg, h bár fingod sincs miről, de véleményt mondhass és mondj. beteg libsitempó ez

Attilajukkaja 2016.11.18. 18:20:37

@Scott Tenorman Must Die:
" beteg libsitempó ez"
Koszonom a kritikat. Kar, hogy erdemben nem irtal semmit. A mocskolodas viszont ragyogoan megy mar most is.
Miert nem csodalkozom ezen?

Márk_Márk 2016.11.18. 20:12:09

@Jakab.gipsz:
" mindenkit aki gondolkodni merészel, kirekeszteni"
Nyugi, akkor téged nem fenyeget a veszély.
Illetve lehet, hogy merészelnél, csak nincs mivel.

Márk_Márk 2016.11.18. 20:13:35

@Attilajukkaja:
Na de hát országunk vezetői és fő seggnyalói neked csak ennyit jelentenek, te hazafiatlan hazaáruló?

Scott Tenorman Must Die 2016.11.19. 10:17:13

@Attilajukkaja: azért nem csodálkozol mert magadra ismertél
süti beállítások módosítása